מחזור 7 בליגת העל :: ממשחקי הנבחרת למשחק המובילות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Butragueño, ‏18/10/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תראה זה לא מדויק, רפואה כן עם יד בדבר הגעת הזרים, הוא התרשם מהרזומה של רוג'ר וצפה בו, וזו דוגמא על קצה המזלג. הזכרת שנים לא טובות אחרי הדאבל וזה נכון אבל לפחות עד 2013/14 כן היה לנו סגל שהוא לא טוב כי הוא לא מאוזן אבל היו בו שחקנים טובים. אתה לא מחליף את ההתקפה של היום בהתקפה של 2012/13 עם תמוז כמעט בשיאו, עומר דמארי, ורמוט שלא ידענו שייפצע, חנן ממן ועוד? אני מבין שדברים לוקחים זמן אבל הנה בקיץ אחד ב-2008 הפועל עברה מקבוצת תחתית לקבוצה שרצה לאליפות. עם טלקיסקי, טופוזאקוב, קנדה וכו' לא היינו נראים כמו בחצי הראשון של 2007/08 אבל בכל-זאת הקבוצה עבר מהפך ואצל הפועל זה קורה מאוד לאט. אתה יכול לקחת לדוגמא גם את בית"ר. מדמארי של 2014 הייתי מצפה להיות כבר עם 6 שערי ליגה, כי הליגה הזו זבל. הביאו אותו כדי לכבוש. מה שאתה אומר נכון ל-2-3 המשחקים האחרונים.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בכדורגל לפעמים דברים מתאזנים, בואו נאמר שהגיע לנו לנצח את אשדוד איזה 3 או 4:0, ואני מקווה מאוד שמחר נדע לקחת את הנקודות איכשהו, למרות שאני סקפטי. ברור שיהיה קשה יותר להגיע למצבים. בני-יהודה קבוצה קשה שעומדת טוב על המגרש ויודעת לצאת קדימה במהירות ובחוכמה, עם משחק קבוצתי נפלא גם הגנתית וגם התקפית ובלי כוכבים גדולים, חבל שלא פגשנו אותה בשלב מוקדם יותר בתחילת העונה, מאז היא צברה ביטחון. מעבר לכך, מדברים הרבה על דמארי אבל גם יתר שחקני ההתקפה לא מספיק טובים. לעאבד וזיקרי יש יותר פוטנציאל ממה שהם מראים. ספורי היחיד שמסכן את השער משחק אחרי משחק והוא נראה לא רע למען האמת. עוד תיקו ויהיה הרבה לחץ, אין מה לעשות...
     
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    במכבי אומרים לפני חדרה (לפי רקנטי): "משחק בו נצהיר כוונות"

    כדאי שחדרה יכנסו לכוננות ספיגה כמו שצריך למה מכבי הגברים הולכים להראות להם טוב טוב מה זה 120 מליון ופי 12 תקציב.
     
    Noam77 ו-oranfu אוהבים את זה.
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הבעיה הכי גדולה של הפועל ת"א היא הקהל שלה. בזמנו מה שמוטט אותה כלכלית זה הלחץ מהאוהדים להתחרות במכבי ועכשיו יש טענות כלפי קובי רפואה שבסך הכל עושה עבודה טובה ואין לו באמת אלטרנטיבה סבירה. הפועל ת"א צריכה לדעת את מקומה בכדורגל הישראלי, היא בסך הכל רק עלתה ליגה אחרי שכמעט התפרקה.
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    האוהדים של הפועל ממש לא נגד רפואה.
    לדעתי לרוב הגדול אין שום טענה אליו, להיפך.

    אני אחרי 6 מחזורים יכול להגיד שאני מרוצה שאיך שהפועל נראית.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז אני חושב שלא, יש להפועל ת"א בעיות הרבה יותר גדולות מאשר 'הבעייה הגדולה ביותר שלה - הקהל שלה'. נו באמת, שוב ניכנס לדיון הזה? אני וחבריי הכנסנו את הפועל לבור של מאה מיליון שקל? אני ישבתי כסקאוט בצוות המקצועי והבאתי שורה של שחקנים כושלים ועוד ועוד? אף אחד לא בא בטענות לרפואה, הוא בסדר גמור, מעריך אותו כמאמן, וחייב להוסיף ולסייג - כי זו הרמה בכדורגל, זה לא שאם הפועל נכשלת עוד עשרה מחזורים אז נביא קוסם, כלומר מאמן שטוב ממנו משמעותית. הייתי רוצה לראות כדורגל קצת יותר טוב - המשחק נגד אשדוד לא מאפיין אותנו, ונגיד שגם בדרבי היה בסדר, ואני תמיד אומר 'בהתחשב ברמת הליגה'. גם חדרה רק עלתה ליגה או שאני טועה? ואין לי ספק שהיא לא תישאר ככה בצמרת, זה לא קשור.
     
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    @Raulito

    2012/13? את ורמוט הייתי לוקח אבל הוא נפצע ולא היה פקטור. דמארי ותמוז היו חלוצים יותר טובים ממה שיש היום, גם טב"ח שיחק אז. חנן ממן היה בינוני אז והוא בינוני היום. חוץ מהם? השוער שלך היה אפולה אדל, מרכז המגרש הורכב מאריק דג'מבה דג'מבה, שי אבוטבול ורועי גורדנה, המגנים שלך היו חוטבא ואנטבי בן מיליון, שלא לדבר על הזרים המצחיקים שעברו כמו רוצ'לה וטיאגו קוסטה... זאת הייתה קבוצה מזעזעת על הנייר, בטח לא עדיפה בהרבה ממה שיש היום. ואז היית באזור בצמרת כל העונה והגעת לאירופה. העונה הזאת היא ההוכחה המושלמת לטענה שלי - שגם בעונות גרועות הפועל הייתה בצמרת בזכות השם הגדול, שכבר לא קיים היום.

    אם כבר ב2013/14 כן היה לך סגל לא רע על הנייר, אבל עדיין עם הרבה חורים.

    כן, כתבתי שרפואה אישר את רוג'ר, אבל הוא לא "זר שלו" אלא של הסקאוט ששכחתי את שמו, ולרפואה גם אין סמכות ותקציב להציע זרים משלו. אתה כותב דוגמא על קצה המזלג... אבל הוא הדוגמא היחידה. בואטנג ומלקה בבירור לא קשורים אליו אלא ניסיונות של ההנהלה לצאת גדולים עם זרים ב2 שקל(סטייל טביב). מוליץ' ופירסמן הם בדיוק מה שאפשר לצפות מזרים בתקציב הזה, כמובן שאפשר ליפול בטעות על שחקן מבריק אבל באותה מידה אפשר ליפול על שחקנים הרבה יותר גרועים מהם. לא חושב שאפשר לבוא לרפואה בתלונות עליהם.

    מה מהדברים שאני אומר? אם התכוונת לכך שאני תומך ברפואה וחושב שיהיה מנותק מהמציאות לערער על המעמד שלו כרגע - על מה אתה רוצה שאני אתבסס, על משחקים מהעונה שעברה? אם יש שיפור במשחקים האחרונים אז למה לחשוב על לוותר עליו?


    ב6 מהמשחקים שהיו השנה, המשחק היחיד שבו הפסד של הפועל היה תוצאה מוצדקת היה בדרבי, וגם זה גבולי והתיקו עומד במבחן המציאות. בשאר חמשת המשחקים להפועל הגיע תיקו או ניצחון לכל הפחות. יש המון בעיות לקבוצה, אבל בשורה הכי תחתונה היא משחקת טוב.
     
  8. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,939
    לייקים שהתקבלו:
    758
    מין:
    זכר
    הבעיה שבכדורגל שלנו איבדו פרופציות. או הצלחה או פיטורין.
    אז נכון שהפועל כרגע לא משחקת הכי טוב ומצליחה אבל היא גם לא כזאת גרועה ובטח שלא משהו שמצדיק פיטורין.
    כרגע אנחנו בינונים כמו כל הליגה. מספיק שהיינו מנצחים באשדוד ואנחנו מקום רביעי.
    מאמן כזה או אחר שיבוא לא ישנה את זה משמעותית וחבל על הזמן והכסף.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עזוב את רפואה, הוא לא נושא לדיון לדעתי וכבר הסברתי. עומד מאחוריו באלף אחוז וחותם עכשיו שיסיים את העונה עם זה תלוי בי. מה שכן, הוא אולי טעה ברצון שלו לבנות על קבוצה עם עומס התקפי(יחסי) ולא ללכת בכל הכוח על קשר מרכזי. ורוג'ר נפילה, מה לעשות.
    אתה מציג את זה כאילו הגיע לנו להיות עם הרבה יותר נקודות, וזה לא נכון. לא הייתה שום סיבה להיראות גרוע ככה נגד חדרה. מול סכנין לא עשינו מספיק ומצד אחד היינו לא רעים אבל מצד שני הפועל השוותה רק ברגע האחרון. נגד ק"ש שיחקנו מזעזע. אם נמשיך לייצר ולו חלק מהמצבים שעשינו נגד אשדוד - אני אהיה מרוצה.

    לגבי שיעור ההיסטוריה: אני מכיר את הדברים. רק מזכיר לך שאותה קבוצה שאני מסכים שהייתה לא מאוזנת - הובילה את הליגה בדצמבר אחרי ניצחון 2:1 בי"א נגד אשדוד והקטסטרופה האמיתית התחילה בינואר-פברואר. בתחילת העונה זה היה עוד סביר. באדיר שיחק בהגנה, אדל עשה פחות שטויות. הקבוצה ניצחה משחקים בגלל כישרון בהתקפה. בכל-מקרה אני כן מתגעגע לימים בהם להפועל היו שחקני התקפה בכירים ומפחידים, זה כבר כמה שנים לא ככה. ב-2013/14 - קולין היה חרפה, איליץ' שאנן במשחק שלו, דגני מלך הפנדלים, ליאור לוי מגן שמאלי עם רגל ימין. לא היינו באמת מאוזנים.
     
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    "רוג'ר נפילה" זו הצהרה יפה ובתוצאה הסופית היא אולי נכונה, אבל צריך להסתכל גם על הנסיבות. גם הוא לא זר שרפואה הביא מהבית אלא אישר את ההגעה שלו, גם הוא החתמה טובה מבחינת רקורד, וגם אולי היה מצליח אם היה מתאקלם בארץ. הוא לא היה אנטי כדורגל מוגזם לטעמי, בגביע הטוטו שיחק טוב, בליגה התחיל לשחק בצורה מפוזרת אבל כן היה פיזי בצורה יוצאת דופן ולדעתי היינו מרוויחים בטווח הארוך אם היה נשאר. רוצה דוגמא לזרים שהם הרבה יותר "נפילה" של מאמן? רומיין רוקי, אבדג'י, אריק דג'מבה דג'מבה. בין אם מבחינת המחיר(אבדג'י), בין אם מבחינת החלק של המאמן בהחתמה שלהם(רוקי שהיה בקשה של גוטמן ואבדג'י שהיה בקשה של לוזון) ובין אם מבחינת הנזק שהם עשו לטווח הארוך - פשוט כי רוג'ר לא נשאר לטווח הארוך, מסיבות שהם לא לגמרי מקצועיות אלא בעיקר כלכליות וקשורות להתאקלמות שלו בארץ.

    אני לא מציג את זה כאילו הגיע לנו להיות עם הרבה יותר נקודה, רק כתבתי דעה שבשום משחק חוץ מהדרבי אי אפשר להגיד שהגיע לנו להפסיד. זו טענה שגויה בעיניך? והאמת שפחות אכפת לי מכמות הנקודות אלא מהיכולת ובניית הבסיס לשנים הבאות. לצורך העניין, אני מעדיף לסיים מקום שמיני עם קידום של הרבה צעירים ושחקנים שיכולים לעזור להפועל בעתיד מאשר להעפיל לפלייאוף העליון עם הרכב של מבוגרים. כרגע התהליך בהפועל נראה לי חיובי מבחינת הלך המחשבה. כמובן שדברים יכולים להשתנות גם בטווח של כמה מחזורים, אבל את רפואה אפשר לשפוט רק על פי מה שראינו עד כה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/18
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אני חושב שאין מגיע בכדורגל לשני הצדדים, אבל הפועל בדרבי הייתה הרבה יותר טובה מאשר נגד ק״ש. מחמדי וגרסיה עשו ככל העולה על רוחם במחצית השנייה שם.

    גיא לוזון מנצח, בית״ר מפסידה.
     
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הגנתית. התקפית נגד קש הגענו להרבה יותר מצבים.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    בתור אוהד קאלצ'יו מבחינתי ההגנה קודמת להתקפה ולכן הדרבי, שבו הפועל בלמה את מכבי במשך רוב המשחק, הוא משחק שהפועל לא הייתה ראויה להפסד בו. בית"ר של בב"ז/טביב, ששמה דגש על התקפה לפניי הגנה, לא הייתה ראויה לתואר על משקל זה.
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    כן היינו ראויים להפסיד בדרבי.
    בסופו של דבר מבחינת מצבים הגיע למכבי לתת את הגול.
    בוא נגיד שאף אחד לא היה טוען שהפועל קופחה אם היה נגמר 1-0 למכבי מאיזה גול בדקה 80 (אלא אם היו מקבלים איזו מתנה אופיינית מהשופט).

    אבל גם היינו ראויים לנצח את אשדוד וקש בבית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/18
  15. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    דור מיכה זה גאון כדורגל . איזה כדורי עומק יש לו .