מחזור 7 בסריה א' :: Shot through the heart

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏2/10/15.

  1. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    אני קצת מרגיש שאני חוזר על עצמי מתחילת הקיץ, אבל איזה כיף לי שיש לאינטר את מנצ'יני ולא מאמן אמיתי או משהו כזה. אחרי שקיבל כל מה שרק ביקש מסנטה קלאוס האינדונזי שלו, בנה מאנצ'יו שיטת משחק פחדנית ומשעממת, כזאת שמתבססת על שלישייה חזקה באמצע, מעט מדי יצירתיות (שמסתיימת פחות או יותר בהמתנה להברקות של יובטיץ') וציפייה לעקיצות בחסות הפואוצ'ינג האיכותי של איקרדי. משהו בסגנון יובה של קאפלו, רק הרבה פחות טוב. זה אמנם יעבוד לא רע מול לא מעט מהקבוצות החלשות יותר בליגה, אבל כבר שבוע שני שזה נכשל מול קבוצות בעלות סגל יחסית איכותי (היום) ו/או מאמן שיודע מה הוא עושה (שבוע שעבר). מה שכן מעודד מבחינת אינטר היא הגישה לאחר השער של מוריאל* - הבליץ בחצי השעה האחרונה של המשחק התאפשר אמנם לא מעט בגלל שזנגה חסר מושג לפחות כמו עמיתו, אבל יחסי הכוחות על המגרש שיקפו את המקום אליו אינטר מכוונת העונה. לא יודע אם זה יספיק אפילו למקום השלישי, אבל אם הקטע הטקטי בקבוצה בעייתי, טוב שלפחות יש את הרעב הזה לניצחון.

    *כולם מדברים על אדר ובצדק, הוא ככל הנראה השחקן הכי טוב בליגה מפתיחת העונה, אבל אני הרבה יותר נהנה לראות את שותפו להתקפה. אחרי שהפציעות (וגם קצת סטרמאצ'וני) איימו על ההתפתחות שלו, הגיע המעבר לסאמפ, החיבוק החם של מיכאילוביץ' ומשם גם החזרה ליכולת המסחררת שאפיינה אותו בחלק מהזמן באודינזה. בעיניי מדובר באחד השחקנים המלהיבים והיותר מהנים לצפייה בליגה, אם יישאר בריא וכשיר הוא יהפוך לאקזיט הבא של פררו.
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הם יצאו מהשוק שלהם במחצית השניה ונתנו פייט שיכל להיגמר בשיוויון. ואסקז ולזאר שחקנים שיכולים לשחק בכל קבוצה בליגה. השני אף יותר מזה.

    *ג'רביניו עם 4 שערים ב3 המשחקים האחרונים. נראה גם שמח מאוד להבדיל מהעונה שעברה.
    *אוצ'אן נתן שתי מסירות עומק נהדרות. השניה נגמרה ברשת. חייב לשחק יותר. גם על חשבון אחד החלוצים.
    *חבל שה3-0 לא החזיק יותר במחצית השניה ולא זכינו לראות את פונסה או את שני הניגרים המשוגעים של סבאטיני.
    *איך גיומבר ואמרסון הגיעו למצב בו הם משחקים עם החולצה של רומא ואני לא? חילופים משעשעים.
     
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    יריבה מאוד נוחה ליובנטוס לחזור לעצמה. ואיך שזה נראה במחצית הראשונה, בשניה יובה כבר תנצח. אבל אי אפשר לנבא משהו במשחקים של יובנטוס העונה.
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    לא פנדל בחיים.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,201
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    איזה שחקן קדירה. גם התחיל את המהלך מהחצי וגם סיים בנגיחה לשער
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    עומד? חבר, אל תיתן לי להביא לפה סטטיסטיקות של פריסיץ' שיביכו אותך. הבן אדם לא מפסיק לכסות שטחים ולעשות תנועה בהתקפה, הגיע לו השער היום.
    וגם מפלאסיו, מה אתה רוצה? הבחור היה סבבה לגמרי היום.

    אין לי שום בעיה עם מאנצ'יני בפן הטקטי, כי בניגוד למה שהHater כאן למעלה כתב, אינטר כן עומדת טוב ומשחקת טוב. הבעיה היא בחירות ספציפיות בשחקנים. גוארין זוועתי ועדיין משחק מבלי לתת צ'אנס לברוזוביץ', שאולי יכול לפתור לא מעט בעיות ובעיקר יפתור את בעיית "בוא ננסה כדור ארוך ונשחק אותה פירלו", ואז מה שקורה הוא שסמפדוריה יוצאת למתפרצות קלילות מכיוון שאינטר כולה למעלה. הבעיה השניה, שממנה נבע הגול, הוא אלכס טלס שמשחק טוב התקפית אבל נראה שקשה לו מאוד הגנתית. לו עוד יש המון מרחב לטעות מכיוון שהוא צעיר וחדש בליגה, אבל גוארין זה בלתי נסבל.

    חוץ מזה, אין לי בעיה עם אינטר. נוח לנו לזלזל בזנגה, אבל סמפדוריה הרבה יותר חזקה ממה שציפינו, בטח אחריי הפדיחה באירופה. יש שחקנים שמשחקים מצוין, כמו סנטון שמראה שיפור כבר כמה משחקים, קונדוגביה ומעל כולם גארי מדל, ואם השאיפה היא מקום שלישי אז ביחס לקבוצה חדשה אינטר משחקת טוב. קל מאוד לבוא בביקורת כלפי מאנצ'יני על כדורגל משעמם, אבל ההרכב של אינטר כל הזמן מתחלף בגלל פציעות, הרחקות וכו', ושוב, זו קבוצה חדשה שלדעתי עומדת טוב ומשחקת לא רע בכלל. כמו שסמפ יכלה לשים עוד היום, גם אינטר יכלה.

    הבעיה שלי עם מאנצ'יני עד כה היא ניהול המשחק. נניח אתה מכניס את ביאביאני, למה במקום קונדו? למה לא גוארין בחוץ? גם החילוף של מנאיי היה מוזר בהתחשב בכך שלבחור אין כמעט ניסיון בוגרים ועל הספסל מחכה אדם לייאיץ', שהוא לא כריסטיאנו אבל הוכיח את עצמו מספיק בכיבוש שערים בסרייה א'.

    אדר פנטסטי, אבל האמת שלסמפדוריה יש סגל מצוין שתורם להצלחה שלו. סוריאנו, פרננדו, פריירה, מוריאל וקוראה כולם טובים מאוד לליגה ומסוכנים. אני אוהב את הסגל שלהם.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,201
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אוהב מאד את איך שיובה נראית, ולא רק מהמשחק הערב. הקבוצה לאט לאט מתחברת ומראה שהיא יודעת לשחק שוטף גם נגד קבוצות מצופפות,אחת מהן זאת סביליה. אז מה פתאום היא התחילה גם לנצח? כי סוף סוף היה לה חלוץ אמיתי ברחבה. אם אנחנו רוצים לדבר צמרת אנחנו צריכים את מוראטה בריא כמה שיותר כי אי אפשר אפילו לתאר כמה שאנחנו תלותיים בו,מקווה שלא יקרוס תחת 2 המסגרות.

    על כל אופן אלגרי הוא לא הבעיה שלנו. הקבוצה עומדת טוב על המגרש.
     
  8. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    Milan: Diego Lopez; De Sciglio, Zapata, Ely, Antonelli; Kucka, Montolivo, Bertolacci; Bonaventura; Luiz Adriano, Bacca

    Napoli: Reina; Hysaj, Albiol, Koulibaly, Ghoulam; Allan, Jorginho, Hamsik; Callejon, Higuain, Insigne

    לראשונה מאז טראומת פירנצה, רודריגו אליי חוזר להרכב. דווקא כשמולו ניצב היום החלוץ בכושר הטוב בליגה. חביב הפורום פצוע ולא בסגל. מה שמשאיר אותנו עם שחקן התקפה אחד בלבד (צ'רצ'י) כאופציה מהספסל.
     
  9. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    OVERDUE WIN כמו שאומרים במנג'ר...

    המשך פחות או יותר ישיר למשחקים מול קייבו, אודינזה ופרוזינונה, חוץ מהקטע של ניצול המצבים. מתחילת העונה אנחנו משחקים טוב (במשחקי הבית, באולימפיקו ובסן פאולו נראינו כמו נציגה פרובינציאלית של חבל פיימונטה הרבה יותר מאשר אלופת איטליה), שולטים בקצב ומגיעים לאינספור מצבים. היום, למרבה המזל, גם הצלחנו לנצל אותם ולהוריד קוף במשקל 5 טון מהגב. נראה שאלגרי מצא גם את המערך וגם את ה11 הפותחים שלו לתקופה הקרובה, מצפה ממנו לעלות באותו ההרכב מול המאמן שכלפיו אני HATER בעוד שבועיים.

    נ.ב - למרות הפתיחה הרעה, אני חייב לציין שאני נורא נהנה מהקבוצה העונה. בקטע מזוכיסטי משהו, כיף לי שהכל הולך קשה והניצחונות לא מובנים מאליהם כמו בשנים הקודמות. כיף לראות את השחקנים החדשים מתחילים להיכנס לעניינים ואת הבנייה מחדש מקבלת צורה משחק אחר משחק. מכאן מסתכלים רק למעלה.
     
    ADP אוהב/ת את זה.
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    כריסטיאן ספאטה בלם כל כך מביך.
     
  11. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    חייב להגיד שאתם קצת מגזימים, קוודראדו מצטייר בתור שחקן שמאד חסר לו הטאץ האחרון, המסירות האחרונות וההתעקשות לא לבעוט ( מה הסיפור ? ) ביחד עם העוד דריבל המיותר עוד יעלו לנו בעצבים, אנחנו אומנם שולטים בקצב אבל בפרקים גדולים נראינו מאוד בפניקה . הרבה בלאגן וחוסר סדר בהתקפה . אנחנו מזכירים הרבה יותר את ארסנל או רומא מאשר את עצמנו, אז אנחנו אולי יותר סקסיים מבעבר, אבל זה לא מה שמביא תארים...
     
    קשר שמאלי ו-חייל שוקולד אוהבים את זה.
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    דיברו פה על כך שהיה עדיף לקנות את אדר ולא את פריסיץ', אבל לי הרבה יותר מפריע שאינטר לא נאבקה אפילו על אלאן. הקשר הכי טוב בליגה, ללא ספק בכלל.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,201
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קואדרדו לא דריבליסט יתר על המידה, הוא יודע לשחרר את הכדור כשצריך ומאד מתאים לנו. הרננס הוא פשוט בול פגיעה,עושה הגנה מעולה ויודע לשחרר התקפות מהר ומדוייק. קדירה לא יותר מדי מתלבט אבל כשהוא נוגע בכדור הוא עושה פעולות טובות ומתאים את עצמו לשטף של המשחק,הוא מאד מפתיע אותי. גם פוגבה לאט לאט נכנס לעניינים.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    הבן אדם גמר אתכם נגד נאפולי, מה בול פגיעה בו? נגד הקבוצה החלשה בליגה כיום ביחד עם פרוסינונה זה לא חוכמה.
     
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מסכים, יובה הייתה צריכה פנדל מפוברק כדי לפתוח את המשחק, לכמה מצבים אמיתיים היא הגיעה עד אליו?