מחזור 7 בסריה א' :: Shot through the heart

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏2/10/15.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,673
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אולי הגזמתי עם החמישיות אבל כן ראיתי אותה נותנת לא מעט רביעיות ושלישיות לנמושות,עם הרבה החמצות שאנחנו משאירים בצד.
    אני מעולם לא אמרתי שאני "נהנה יותר מהדרך". אתה עוד פעם מכניס לי מילים לפה. אני מהיום הראשון אמרתי שאובדן אליפות זה כישלון.
    זאת ממש לא קבוצה "מאוננת".הקישור שלה כן עובד חכם ומהר, ועכשיו כשסוף סוף יש כתובת באמצע הרחבה גם באים גולים. אם מוראטה ימשיך להיות בריא ואם לא יקרוס תחת 2 מסגרות(מה שמעלה כמובן מחשבות על ינואר...) יובה זאת קבוצה שתדבר השנה בצמרת. אני פשוט מסתכל ימינה שמאלה ולא רואה מפלצות שאי אפשר להדביק את הפער מהi. על דורטמונד אפשר להגיד שהיא סיימה את העונה, כי לך תסגור פער של 7 נקודות מפאקינג באיירן מינכן. מי יש בליגה שלנו רומא?אינטר? פיורנטינה? לא מפחיד אותי.

    ורק שיהיה ברור. אנחנו פחות טובים מהעונה שעברה. אנשים לא מבינים כמה החיסרון של טבס עצום. אבל גם עם הסגל הזה אפשר לעשות אליפות
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/15
  2. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    @Bianconeri יא גבר, קשה לי להאמין שיש אפילו אוהד יובה אחד בכל העולם כולו שמעדיף את השואו, העקבים והמשחק השוטף על פני התאכלס, הניצחונות והתארים. זה באמת מתאים למועדוני הפוזה שהזכרת הרבה יותר מלנו. הקטע הוא שאני לא רואה למה השואו, העקבים והמשחק השוטף לא יכולים לבוא ביחד עם התאכלס, הניצחונות והתארים. ההנאה שלי מהקבוצה העונה נובעת מהתחושה שאלגרי מנסה לבנות שיטת משחק ישירה יותר מבעבר בעיקר בגלל הסגל החדש שעומד לרשותו. הטבלה לא סימפטית בשלב הזה וברור שזה לוקח זמן, אבל אני אוהב את התהליך שמתרחש לי מול העיניים.

    בקשר לכמות הספיגות, אז הסטטיסטיקה תתיישר במוקדם או במאוחר. אני לא חושב שנראה עוד הרבה משחקים בהם נספוג מהאיום היחיד של היריבה לשער שלנו. קואדראדו? לא השחקן החכם ביותר בעולם, מעצבן רצח לפעמים ולמרות זאת - קשה ולא נכון להתעלם מהתרומה שלו עד עכשיו. אני גם לא מסכים איתך לגבי הרנאנס, לדעתי למעט משחק הנפל מול נאפולי הוא עושה עבודה טובה. ברור שברגע שמארקיזיו חוזר הברילאי צריך לפנות את מקומו (בתקווה שאלגרי ימשיך במערך הנוכחי ולא יחזור לרביעיית קישור), אבל עד שזה יקרה אני מעדיף אותו על למינה.

    בשורה התחתונה, ה8 נקודות שיש לנו במקום ה14 שהיו אמורות להיות לנו הוא שכר הלימוד של הבנייה מחדש, ברגע שהשחקנים ירדו לסוף דעתו של אלגרי ויתחילו לבצע ברמה גבוהה יותר בכל מקום במגרש אנחנו נחזור לנצח בקצב שהתרגלנו אליו. המשחק אתמול הוא התחלה יפה אבל לא שווה כלום אם לא נראה המשכיות שבוע אחר שבוע.
     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,411
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    המועדון לקח הימור, השקיע בצעירים והחליט לעשות החלפת דורות לטווח ארוך,זה לא מספיק כרגע אבל זאת החלטה אמיצה שאני מבין ומקבל(אם כי נשאלת השאלה לאיזה מועדון צמרת זה אי פעם הצליח?), זה קצת מבאס וכנראה(וגם טבעי) שלפחות אליפות לא תיהיה השנה,
    אני יכול להבין את ההנאה מלראות קבוצה חדשה וצעירה מתחברת,אלגרי הוא גם האיש הנכון ומגיע לו להיות זה שבונה את הקבוצה אחרי העונה שעברה.
    אני פשוט לא חי באשליה שהקבוצה הזאת מספיק בוגרת ונושכת כדי לסגור את הפער ולזכות באליפות.
    אני גם מעלה דאגה מכך ששיטת המשחק תוביל אותנו להיות איזה ארסנל.
     
  4. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    די נו, זה לא שהיריבות שלנו בליגה הן קבוצות היסטוריות ובלתי מנוצחות או משהו שאפילו מתקרב לזה. הפער לא כזה גדול וכמו שכבר כתבתי לפני כמה ימים, יש לנו מספיק זמן, ניסיון ואיכות בשביל לחזור לתמונה. לא יודע אם נזכה אבל למרות המצב הנוכחי בטבלה, כל דבר שהוא לא פייט רציני ואמיתי על הסקודטו יהווה כישלון.

    ובבקשה די להגיד פה ארסנל. עצם ההשוואה עושה לי עוויתות בכל הגוף.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לגבי הבשלות של אינטר לסקודטו.

    תן לי מקום 2-3 וזה כמו אליפות בשביל אינטר הנוכחית
     
  6. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,411
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    אינטר חייבת לכוון למקומות האלה עומר, הסגל שלה בהחלט מסוגל ולטעמי החסרון שלכם הוא בעיקר בספסל שם עומד דמות שאת כל המוניטין שלו הרוויח באליפויות בזמנים שאינטר הייתה לבד בליגה ופאלרמו הייתה היריבה לתואר.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    אאל"ט רומא הייתה האלטרנטיבה, ממש בשונה מימים אלו. אה, רגע...
     
    SerieA אוהב/ת את זה.