מחזור 8 בליגת העל: ושוב, תל אביב אדומה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏30/10/09.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,946
    0:0 משעמם...נרדמתי על המחשב...אבל זה לא בגלל נתניה זה בגלל מכבי חיפה שמשחקת לה באיטיות, בשיעמום, אני יכול להבין אותם, נתניה פשוט מתפללת ששריקת הסיום תגיע.

    נתניה עם כל ושום דבר בכל הקשור לקישור/התקפה. אם עטר רוצה לנסות לעשות משהו הוא חייב להעיף את ימפולסקי עדיף אפילו אוקוצ'ה העגלה...אם לא, קשה לי לראות את נתניה מחזיקה מעמד, ברגע שהיא תקבל את הראשון הוא תתפרק.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    חיפה תאבד מתי שהוא נקודות, וההיגיון אומר שזה יקרה נגד קבוצה קטנה יותר שתבוא ותעשה בונקר מאשר קבוצה שתבוא במטרה לנצח. לפני יובנטוס, הגיוני שחיפה לא מנצחת היום את נתניה שבוודאי רק מקשה עליה מבחינה הגנתית.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,946
    אומנם 0:1 אבל ה-0:1 הזה הושג בכזו קלילות מול קבוצה שמשחקת עד החצי...

    שיעמומוון וניצחון מזה קליל...אפילו מול רעננה לא היה קל כמו זה.

    בינתיים חיפה מאיימת לשבור את השיא של עצמה ושל מכבי ת"א 11 נצחונות רצופים מול האין ליגה הזאת...

    8 מ-8 ואני שואל: באיזה מחזור לוזון יחליט לתת לשחר את הצלחת?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/09
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אין הרבה מה להגיד, ארבייטמן החלוץ הישראלי הכי טוב כיום.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,946
    גם אם ארבייטמן יכבוש 30 שערים, אלירן עטר חלוץ יותר טוב ממנו. אין לארבייטמן את המהירות, הטכניקה, ויכולת הכיבוש שיש לעטר. ההבדל הוא שארבייטמן 95 אחוז מהשערים שלו זה כתוצאה מפעולות של חבריו, ולעומת זאת עטר לפחות 50 אחוז מהשערים שלו זה נטו יכולת אישית שלו. והרי לך החלוץ הישראלי הכי טוב כיום, גם אם לו יש 2 שערים ולארבייטמן יש 8 (כשלצידרך משחקים גאדיר גולסה קטן ושות')

    אגב שימו לב לכמה הליגה הזאת מגעילה:

    מכבי פ"ת - אחי נצרת - 800 אוהדים, 30 מנצרת
    הפועל עכו - בני יהודה - 800 אוהדים
    הפועל רעננה - הפועל פ"ת - 500 אוהדים
    הפועל ר"ג - בני סכנין - 500 אוהדים

    בשביל זה הגדלנו? לא תודה. להוריד ל-10 קבוצות.

    ושוב אני ישאל: למה מנגנים את ההימנון בטדי כל משחק?!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/09
  6. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    עומר אתה מתחיל להגזים אתה קוטל את כולם ,הכל רע בשבילך ,עומר יש גבול.

    ארבייטמן לא חלוץ טוב ,עובד יותר טוב ממנו מה עבר עלייך שרשמת את זה.
    ארבייטמן עשה טעויות בקריירה ,התנהג טיפה מגעיל ,אבל כיום הוא התבגר ,ולא סתם הוא מוליך את טבלת ליגת העל במלכות השערים ,הוא היום החלוץ שנבחרת ישראל צריכה לבנות עליו לקמפיין של היורו.

    עומר זה נראה ככה שכל מה שקשור לחיפה מעצבן אותך ,לא יודע את מי אתה אוהד ,אבל זה לא משנה נראה לי אתה מקנא בהצלחות של חיפה.

    לגבי חיפה כל הכבוד על הניצחון הזה ניצחון חשוב מאוד ,ואני רק מקווה שחיפה לא תפסיד את האליפות בגלל משפחת לוזון ,אני לא רואה את חיפה מפסידה את האליפות.
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    עומר, אלירן עטר הרבה יותר מספר 10 וארבייטמן הוא מספר 9 קלאסי. זה כמו לעשות השוואה בין נגדי ואן ניסטלרוי לרונאלדיניו...ארבייטמן פשוט חלוץ רחבה קלאסה, אחד שבנגיעה אחת עושה שער. לאלירן עטר יש הרבה יותר טכניקה, אבל הוא פשוט מבקיע הרבה פחות. עטר מזכיר הרבה יותר את קטן.

    בנתיים 1-0 להפועל חיפה בטדי, היה מאה אחוז שער. כל הכדור עבר בבירור את הקו. אגב אגיאר כבר רוקד בחצי עירום?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/09
  8. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה יש בטדי?ברדיו ירושלים אומרים 5000 ובוואן אומרים 7000.
     
  9. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    לפי הטלויזיה אני נוטה להאמין יותר לרדיו ירושלים, רואים המון קרחות.
    ועוד דבר, לא מספיק שאני צריך לסבול את הקריינות המבישה של מאיר רעיינשטיין, ברוב הפעמים הפרשן שלידו הוא ניצן שירזי הנכבד, פרשן יהיר, שחצן ודוחה.
    ניתן לראות זאת בטון הדיבור שלו, כל כך מזעזע, מתבטא כאילו הוא יודע יותר טוב מכולם, אני שואל - מי זה החתיכת אפס הזה? אם הוא היה דייגו מראדונה, מילא, אבל אפילו בתור מאמן כדורגל לא סופרים אותו.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,946
    איפה אמרתי משהו רע? בסך הכל אמרתי שאני חושב שאלירן עטר חלוץ יותר טוב מארבייטמן גם אם ארבייטמן יבקיע 30 שערים בגלל שלאלירן עטר יש דברים שאצלו יותר טובים מארבייטמן כמו תנועה, יכולת מסירה, סיומת וטכניקה...

    גם את זה אסור להגיד?

    אם ארבייטמן הוא החלוץ שאנחנו צריכים לבנות עליו ביורו אז עדיף שלא נעלה למשחקי המוקדמות...טוב שלא אמרת שאנחנו צריכים לבנות במוקדמות היורו הקרוב על גיא אסולין ואלי זיזוב...

    החלוצים שאנחנו צריכים לבנות עליהם הם: ברדה, בן סהר, קולאוטי, אלירן עטר ויצחקי.

    עם כל הכבוד אליהם, גם כשהוא בשיאו, ארבייטמן לא ברמתם. לא גולן, לא ארבייטמן, לא הנעליים של פפו.

    אם השחקנים הללו לא יראו דקה בהרכב, וארבייטמן ישחק בהרכב!!! לא מחליף, בהרכב!!! וימשיך ביכולת טובה, לא אומר כל משחק שער, כל שני משחקים אפילו, אז כן יהיה מה לזמן אותו, אבל כל עוד הוא אפילו לא בהרכב אז למה בכלל לחשוב עליו? גם אם הוא כובש...

    ובכלל, אם במכבי חיפה אין לו מקום, אז למה אתה חושב שבהרכב של הנבחרת יש לו עם כל הליגיונרים שיש לנו? עם כל הכבוד גם לארבייטמן 15 משחקים פה בארץ, שווים אולי משחק בבונדסליגה ועד כמה שאני זוכר, קולאוטי פתח כמעט בכל המשחקים, כולל היום ובישל ב-2:3 המפתיע בהמבורג.

    עם כל הכבוד לאברייטמן, להבקיע מול נמושות הליגה גם אם זה מיליון שערים זה לא חוכמה, נגד בית"ר הוא הגיע למצב אחד והחטיא, נגד הפועל אם אני לא טועה הוא לא היה מי יודע מה, וגם אז לא כבש...באירופה פרט למתפרצת בזלצבורג, עדיין לא ראיתי אותו עושה משהו, כך שעל מה המהומה?

    מבחינת יכולת ועשייה עד עתה, מוחמד גאדיר, גם כשהוא קיצוני וגם כשהוא חלוץ עושה הרבה יותר ממנו...

    ומה זה מספר 9 קלאסי? מה אנחנו בשנות ה-60/70? חלוץ זה חלוץ, אין פה קלאסי/לא קלאסי. אלירן עטר הוא ממש לא קטן, קטן שחקן שבקושי כובש, אלירן עטר, מריח שערים אדיר, ההבדל הוא שאלירן עטר משחק כמעט לבדו בבני יהודה ועושה שם כמעט הכל בעוד שארבייטמן משחק עם קישור התקפי מצוין וטכני.

    ושוב, אלירן עטר יודע לבנות לעצמו את המצבים לבד ולכבוש, ארבייטמן, עוד לא עשה את זה אפילו פעם אחת, בטח שהעונה.

    מקנא בהצלחות של חיפה? אתה מכיר אחד שלא רוצה את ההצלחות שיש למכבי חיפה? זה שהקבוצה מצליחה לא אומר שכל השחקנים שלה קוסמים...הקבוצה הזאת אם תרצה או לא, והשנה רואים את זה במיוחד, בנויה טוטאלית ביניב קטן, תוציא אותו ל-2 משחקים ותראה איך הביטחון של השחקנים בריצפה והתוצאות הרעות מתחילות לבוא.

    קטן גם כשהוא לא בא לידי ביטוי מבחינת איומים הוא שחקן שעושה הרבה על הדשא, הוא מנווט את המשחק, מנהל את הכל ממרכז השדה, מחלק מסירות ימינה/שמאלה. תוציא אותו ואני בספק אם מכבי חיפה תגיע לחצי מההזדמנויות שהיא מגיעה, וכתוצאה ישירה מכך, החלוצים שלה, שביניהם דאבלשווילי הוכיח היום שעם כל הכבוד לשערים שלו, הוא מטאטא ריצפה, ביכולת מעליבה, גם יגיעו לפחות מצבים. אבל ככה זה כשיש לך שחקן דומיננטי כמו קטן שלוקח על עצמו הרבה אחריות ומוריד כתוצאה מכך מאחרים, וקבוצות באות ומתגוננות עם 11 שחקנים כאילו מדובר בברצלונה (אגב גם קבוצות הלה-ליגה לא משחקות בונקר כמו שמשחקות פה קבוצות נגד מכבי חיפה)

    למכבי חיפה יש פשוט יתרון על קבוצות אחרות: הרתעה.

    אבל זה בסדר, כמו ששחר משפיע על שופטי הליגה, כנראה שעד לפה הוא הגיע, כי פה אסור לומר משהו לא במקום על מכבי חיפה, אימפריית העולם, מחזיקת גביע האלופות 6 פעמים ברצף ואלופת ישראל הנצחית, זכתה ב-50 אליפויות מאז קום המדינה ותזכה גם בעוד מיליון
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/09
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לא יודע לגבי ההרחקה של בן לולו, כעיקרון אני מסכים עם שירזי שבחיפה הוא לא היה מורחק, אבל השחקן היה צריך לעזוב את הכדור. ממה שהבנתי השער של הפועל חיפה לא היה חוקי, הכדור כן עבר את הקו אז מה קרה שם? (ראיתי רק את השידור החוזר)

    מי השופט בטדי? פשוט מדהים לראות מה קורה שם. אם הצהוב השני כבר היה מפוקפק אז הפנדל בחיים לא היה. עידן טל בצלילה נהדרת מסדר לבית"ר שיוויון לא מוצדק. סביר להניח שבית"ר כבר מנצחת את המשחק הזה, אבל היכולת שלה בינונית ביותר. זו לא בית"ר שתאיים על מכבי חיפה או הפועל ת"א.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/09
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אפשר לחלק את המשחק של מכבי נתניה ל-2 חלקים. הראשון הוא כשהמנהיג שלנו, שלו מנשה, עוד משחק ואז אנחנו אמנם משחקים נורא הגנתי, אבל נראים כמו קבוצה. החלק השני החל מהיציאה שלו, שאחריה לא הצלחנו לחבר 2 פסים בחצי של מכבי חיפה.

    דלה ימפולסקי עם משחק רע מאוד. לצערי, ראובן עטר שם אותו בהרכב רק כדי לרדוף אחרי פיטר מסיללה ומזה חששתי. הוא לא הצליח לעצור אותו ובהתקפה לא הצליח לעשות שום דבר מהקו.
    בהגנה טל מעבי לא הצליח לסגור את הקו שלו כמו שצריך וגם קלמי סבן היה צריך פעם אחר פעם את העזרה של אוראל דגני.

    היחידים שהיו במשחק הם דווקא השחקנים בהתקפה. שלו מנשה (קבוצתי מדי לעיתים), חן עזרא ואחמד סבע הצליחות למצות את כל האפשרויות שהיו להם מול מכבי חיפה, כשהאחרונה הייתה במגננה. כשאין מינימום עזרה מהמגינים, זה נורא קשה. לצערי הרב, רביד גזל המשיך להיות חושך ולא עזר בכלל לאלמוג כהן לסגור את האמצע.

    אני מאוכזב מאוד מהדרך בה שיחקנו. מכבי נתניה השנה קבוצה פחות טובה מבשנים האחרונות, אבל גם במשחקים גדולים היא צריכה להראות שהיא חלק במשחק. היו הרבה דברים שכן היה אפשר לעשות והקבוצה התבטלה סתם. הבטיחו לנו בתחילת העונה קבוצה התקפית, שלא תפחד לשחק כדורגל יפה. בינתיים זה לא קורה.
     
  13. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    יעקב שחר משפיע על השופטים איך בדיוק?אתה רוצה להגיד לי שהוא משלם כסף לשופטים?
    תן לי משחק אחד העונה מכל הנצחונות של חיפה בליגה שהיא ניצחה בזכות שופט
     
  14. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ערן לוי בעט כדור קרן, הכדור פגע בקורה ושוב חזר אליו ואז הוא הגביה ללה פנייה שכבש. הכדור עבר את הקו, זו לא הבעיה, אלא שהכדור חזר אל ערן לוי לאחר שהגביה אותו מהקרן ואף אחד לא נגע בו, משמע גול לא חוקי.

    ובנתיים עידן טל צולל ובוחבוט מעניק לבית"ר פנדל שאותו ברק יצחקי כובש ומשווה ל1:1. גם ההרחקה של בן לולו לא כזו מוצדקת.
     
  15. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    והינה תמוז מבקיע מנבדל הכי ברור בעולם... פשוט שערורייה. אחד התצוגות השיפוט היותר ביזיוניות שראיתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/09