מחזור 8 ליגת העל: בית"ר מפסידה 2:0 להפועל ת"א בטדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏30/10/08.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    ראיתם מה גלאבן עשה למארין? הרבה זמן לא ראיתי השפלה שכזאת לבלם... עשה לו את זה כאילו מארין עלה אתמול מהנוער. נתניה כבשה 2 שערים מקרנות, השאלה אם מעבר לזה היו לנתניה גם מהלכי כדורגל ראויים, כמעט המזל ביקר בקופסא שוב עם עוד שער בדקה ה-90 אבל כנראה מישהו מלמעלה החליט שנכון לעכשיו יש גבול לכל תעלול.

    חיפה מנצחת את הכח כמו קבוצה גדולה, מההתחלה, בצורה ברורה, חד וחלק, מכבי חיפה עם ניצחון יפה, עוד 3 נקודות חשובות ובדרך היפה- כמו שקבוצה גדולה צריכה לנצח.
    ומכבי ת"א... אין כבר מילים. רב"ש על הספסל חסר אונים, מזיע, עיניים ריקות, היה מת שיקחו אותו מהחלום הרע הזה, יש לי הרגשה שהשבוע רב"ש מסיים את דרכו.
     
  2. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מה זה קשור?הם מייעצים לו כמו שכל אחד בהנהלה מותר. לא צריך להיות גאון בכדורגל כדי להבין שטומאסיץ פשוט לא זה.
    אתה מושפע מהשטויות של שלמה שרף שטועה ומטעה את הציבור. נמני לא קשור לזה שהשחקנים מבקיעים, נמני לא בנה את הקבוצה. תצאו מהסרט שלכם. יש איש אחד שאשם במצב וזה אך ורק המאמן. גם הוא זה שבנה את הקבוצה.

    איציק,
    איזה אליפות... המצב קשה ביותר מכדי לחשוב על אליפות. המילה הזו כבר לא בלקסיקון.
    דרך אגב, אני לא אופתע אם בן שמעון כבר לא יהיה המאמן של מכבי ת"א בימים הקרובים.


    רק נגמר שבוע נוראי והתחיל עוד אחד... גם ארסנל וגם מכבי. מבאס לאללה. לילה טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/08
  3. פ''ת של מכבי Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/03
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה מסקנות:
    1. האשם (אם נשתמש במילה שאני לא אוהב) בהפסד היום הוא, בראש ובראשונה, המאמן. העקרון הוא פשוט - אנחנו הגענו למשחק במערך של 4-3-3 ואשדוד במערך של 4-5-1. בגלל הצורה בה התפתח המשחק, השליטה של אשדוד במרכז השדה היתה מוחלטת ואנחנו העפנו כדורים קדימה, כשהחלוצים בקושי נוגעים בכדור. אני לא מכיר אוהד מכבי אחד באצטדיון שלא כסס ציפורניים בתקווה שהמחצית תסתיים לפני שנספוג את השני. ובכל זאת, עלינו למחצית השניה כאילו כלום והמשחק, באמת, נראה כמו שהוא נראה במחצית הראשונה. כשהשער של אשדוד הגיע (ולא הפתיע אף אחד), עזורי הוציא את בסטניני, הכניס את בוקסה ועבר ל-4-4-2. אז, למשך כמה דקות, אשדוד לא עברו את החצי בכלל. ולמרות זאת, למרות שהסתמנה מגמה מסויימת, עזורי שבר שוב את המערך וחזר ל-4-3-3 עם כניסתו של רוביל למשחק. בתוך 2 דקות המגמה חזרה למה שהיה והשער השלישי היה רק עניין של זמן. נראה כאילו מישהו הגיע עם חילופים מוכנים מהבית.

    2. סולי צמח הדהים אותי. קודם כל, הבנאדם מתחיל עם עקבים ותרגילים וסיבובים במרכז המגרש. מי ישמע - פברגאס. ואם על זה עוד אפשר למחול, הבנאדם עושה פרצופים ודווקא בעת החילוף ויורד בקצב איטי, כאילו הזמן לא דוחק! אולי הוא נזכר בימיו בצ'לסי ובריאל מדריד, שם היו נותנים לו את הכבוד הראוי. גם הוא וגם דמארי שירד לחדר ההלבשה צריכים לקבל פיצוץ רציני מאוד. מעניין אם דמארי היה מבקיע פעמיים, אם הוא גם היה יורד ככה אחרי החילוף שלו (שלא היה מוצדק, אבל ניחא) וסולי? בריאל מדריד מחליפים שחקנים טיפה יותר טובים, יותר יקרים ועם קבלות וכולם יורדים, לוחצים יד למאמן ומתיישבים על הספסל.

    3. רוביל - נו, אז הציל מהקו בדרבי. איזה מלך! זה כמעט השכיח את העובדה שמדובר בליצן ולא בשחקן, שמהרגע שנכנס הביא המון השקעה, אבל טיפשות ברמות על אנושיות. פאולים מטומטמים, בלגן מטורף. אז נכון, היו יותר גרועים וכו', אבל לכל הרוחות - איך שחקן כזה משחק בליגת העל?! ואיך שחקן כזה נכנס לפני לירן כהן?! הוא חייב לעוף ובמקומו חייב להכנס חלוץ נורמלי לרוטציה. חשבתי שהיה צורך להוציא חלוץ ולהכניס קשר בדקה 30, אבל הבנתי את עזורי. הוא ידע שבמקרה כזה הוא נתקע עם חילוף התקפי אחד - רוביל. זה פשוט מביך. וכמו שאני אומר תמיד - זה נכון שהוא משקיע, אבל פה משחקים כדורגל ולא מודדים השקעה. אם המדד הוא השקעה - אני מבטיח שאני אשקיע פי מליון ממנו בשביל ההזדמנות הנשגבת ללבוש את החולצה של הקבוצה שלי.

    4. לירן כהן - נו? אז אולי יצא לו משהו מהעובדה שבמשך הזמן המועט שהוא שיחק הוא הצליח להכניס כדור לרחבה שהיה טוב יותר מכל הכדורים האחרים שהוכנסו לרחבה? אז נכון, הוא קצת אדיש והוא לא רץ ומשקיע כמו סרסור ודומיו, אבל יש לו משהו מוזר כזה. קוראים לזה כשרון. הכשרון הזה מאפשר לו להגביה כמו בנאדם, למסור כמו שצריך, לכדרר בצורה ראויה וכן הלאה. אז את פרדה ראינו מכדרר את עצמו לדעת, את רוביל קלטנו מחריב כל חלקה טובה ואורי לוזון נפצע בינוני מכל משב רוח קל. אולי הגיע הזמן לתת ללירן כהן את ההזדמנות שלו? אתם יודעים, אפילו אם זה מחליף ראשון, אבל אם פרדה פתח במשחק בליגת העל, גם ללירן מגיע ולו בגלל העובדה הפשוטה שהוא יותר טוב ממנו ב-304 דרגות. די לשחק איתו. זה פוגע, בראש ובראשונה, בקבוצה.

    5. ובנושא סטבנוביץ' - הוא, כמו החלוצים, היה הנפגע העיקרי מהעובדה שלא שיחקנו היום כדורגל. תחשבו כמה פעמים מגמאדוב הפך לקשר וכמה כדורים עפו מאסמעיל ישר לאסולין בכדי להבין את הכשלון. אין לי מילה רעה אחת לומר עליו.

    6. השופט היה נגדנו! וגם הקוונים! והרוח! והירח!!! והקורה של השער!!! והחניון גם היה נגדנו!!!!! בלבול שכל. אחלא שופט.

    7. ובכל זאת - לא צריך לקחת את ההפסד הזה בצורה סופנית, אלא ללמוד ממנו. קודם כל, המאמן שלנו שקיבל בשבוע האחרון חשיפה שגם מתיאוס לא זכה לה ובעיקר השחקנים. אין שחקנים שמגיע להם ציון 4, אבל גם אין כאלה שמגיע להם ציון 6. צריך לעשות סדר כי יש תחושה קשה של התרופפות מאז הדרבי, כאילו השגנו איזה משהו נשגב יותר משלוש נקודות וקצת יוקרה עירונית.
     
  4. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    מאז המשחק מול מכבי ת"א, שם נתניה עמדה מצוין על המגרש, והראתה כדורגל לא רע, לא ראינו משחק טוב של נתניה כמו היום. שתבינו, הכל באופן יחסי, אבל דווקא היום נתניה שיחקה כדורגל טוב, הגיעה ללא מעט הזדמנויות ורק חוסר ריכוז, מנעו את השלוש נקודות.

    הבעיות שהיו עדיין נשארו, ורק חיזוק בינואר יפתור אותם. מתיאוס עדיין ממשיך להוכיח לי, שבוע אחר שבוע, עד כמה הוא מעל כל המאמנים שיש לנו בליגה. למרות שאין לו סגל כזה איכותי, ולמרות שאין לו התקפה טובה, הוא השאיר את החלוץ הזר בה מחוץ לסגל, רק בגלל שהוא לא עשה את מה שמתיאוס מצפה ממנו לעשות - לעזור בהגנה. לדעתי, זה יותר מזה, הוא פשוט לא סופר אותו והסתמך על חזרתו של טאזאמטה. לא ראינו שום דבר מבה מאז חזרתו, וכנראה (או בתקווה) שבינואר נאמר לו שלום יחד עם אומברטו. האחרון שחקן לא רע, אבל אני מצפה מנתניה של היום, להביא שחקן זר ברמה גבוהה יותר.

    שכטר מאוד עיצבן אותי היום. כל שחקן מחטיא, אבל אין שום סיבה ששכטר יבעט את הפנדל, כאשר יש בועטים טובים ממנו. גזל, רק שבוע לפני זה בעט פנדל מצוין, ולא חסרים עוד שחקנים עם ניסיון שרצו לבועט. כל הוויכוח הזה סביב הפנדל, די בייש אותנו. שכטר צריך להתרכז במה שהוא טוב, ולהשאיר את הדברים הפחות טובים שלו לשחקנים אחרים. גם בשנה שעברה עפנו מחצי הגמר, בגלל החמצת פנדל שלו. הוא פשוט התנהג בחוצפה וביהירות, אותה יהירות שמאפיינת את משחקו, ומונעות ממנו להתקדם בקריירה שלו. שכטר הוא השחקן הכי מוכשר בקבוצה, ואנחנו צריכים שכטר טוב, חד, מבקיע שערים, שישאיר אותנו בתמונה עד ינואר - עד החיזוק הצפוי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/08
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בקשר למכבי פ"ת, זה נכון שהפסד לאשדוד בבית זה מאכזב מאוד, אבל אני בטוח שלמרות הביקורת כלפי עזורי, מכבי פ"ת תיראה בהמשך טוב ותצליח לשמור על יציבות בחלק הנכון של הטבלה, ליאור אסולין החמיץ במצב של 1-1 ממצב של שער בטוח, אם זה היה נכנס לכתו תדעו איך המשחק היה מסתיים.
     
  6. פ''ת של מכבי Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/03
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כדור אחד בקורה, ועוד הזדמנות ענקית בערך דקותיים אחרי הקורה. לא חרצתי את גורלו של גיא, פשוט אמרתי שהוא עשה היום טעיות. וחבל, באמת חבל על ההפסד הזה. הגיע לנו יותר, למרות משחק לא כל כך משכנע מצידנו...
     
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,248
    לייקים שהתקבלו:
    953
    לפדרו גלבאן יש הרבה כדורגל, הוא רק צריך מאמן שיאמין בו ושיתנו לו את הזמן להוכיח את עצמו, מהרגע שהוא הגיע לבני יהודה ועד עכשיו כל הזמן רומזים לו שלא מרוצים ממנו ולא נותנים לו קרדיט בגלל שהוא שוקל 2 קילו מעל המשקל הנורמלי עבורו אבל זה שהוא קצת שמן לא אומר שהוא לא יודע כדורגל וברגע שנותנים לבחור להראות קצת ממה שהוא יודע אז מקבלים תרגיל כמו שהוא עשה ללואיס מארין.
     
  8. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זוהי לא תגובה אופטימית, וזהו לא נושא של תקווה. לא כי מושגים אלו אסורים כעת, אלא פשוט קצת קשים לעיכול בנסיבות הנוכחיות.

    אבל נשבר לי, נשבר לי מהציניות, נשבר לי מקהות החושים המאולצת, נשבר מהמרמור, ונשבר מהאדישות שבקצב הזה תתחיל להשתלט.

    אני אוהב אותך מכבי, דווקא עכשיו, אני אוהב ושונא את כל השאר. אני אוהב אתכם, שחקנים ומאמן, צוות מקצועי והנהלה, אני אוהב אתכם ושכולם ילכו להזדיין.

    אנחנו הקהל של מכבי ת"א, זו זכות כמו שזו חובה, ואף ילדון בן זונה מחיפה לא ישתמש בנו נגד הקבוצה שלנו.
    אני אוהב אותך מכבי, תמיד אהבתי, תמיד אוהב, ואני מבקש ממך כתחינת אדם מאוהב לאהובתו, בבקשה תני לי קצת
     
  9. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אם הכישלון של רב"ש נובע מחוסר הניסיון שלו בקבוצות גדולות? כנראה שכן, אני מאמין אפילו שבמכבי ת"א ישחררו אותו עוד השבוע, כי אין לי בכלל ספק שבן שמעון נחל כישלון חרוץ בקבוצה הרצינית הראשונה שלו ומכבי ת"א היא המקום האחרון שאפשר לעשות בו טעויות...

    לגבי חיפה - מדהים מה שאלישע הספיק לעשות שם בחודשיים האלו. הוא החזיר את הצבע, הכדורגל ההתקפי והשמח, הזהות למועדון - 5 שחקני בית(אדרי,דקל,ליאור,קטן ובירם), שיתוף הצעירים וכמובן כושר ההרתעה-עוד לפני שנתיים היריבות היו באות ויודעות שהם מתחילות בפיגור שער... עבודת קודש הוא עשה, רק נקווה שהאפרוריות של החבר'ה מנתניה לא תבוא ותהרוס לו את כל מה שבנה במשחק אחד ושלא יפתחו גם השנה רצף של ניצחונות על הירוקים.

    הקאמבק של קטן זה בכלל משהו שלא זכור לי הרבה זמן בליגה שלנו- משחקן די פאתטי בשנתיים האחרונות הוא הפך לשחקן הישראלי בכושר הטוב ביותר וכרגע המשחק שלט נמצא ב-2 דרגות מעל הליגה. צריכים רק לשבת ולהריע לו על המהפך שהצליח לחולל ביכולות שלו בקיץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/08
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    לפני הזיקוקים ביום שני כבר יש על מה לדבר.
    מכבי חיפה: יניב קטן בשני בישולים מצויינים אולי מגדירים יותר מכל אחד אחר את השינוי בקבוצה. אם בוקולי היה מעיף את הכדור קצת יותר גבוה לשער היינו רואים שחזור של השער של ואן באסטן ב-1988 http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx . לא ברצינות, ברגע שאני רואה את גולסה עושה סיבובים יפים, אני חושב שהירוקים רק יכולים להתחזק. הם כרגע ללא שום בעיה ה'קבוצה שצריכים להכניע' בשביל לקחת אליפות.
    מכבי נתניה: אוי, לותר, אוי. שום מאמן רציני לא נותן במהלך המשחק להחליט מי בועט. האם לא למד שבועט קבוע לוקח את כדורי העונשין? העניין הוא שההתפרצות המטומטמת של השחקנים לכיוון המאמן אולי מדגישה את חוסר המקצוענות במכבי נתניה שהיא למרות העבר שלה כרגע קבוצה קטנה.
    מכבי ת"א: קראתי משפט אחד כדי לשאול את המומחים פה שאלה - אם רב"ש מודה שהוא בנה את הקבוצה בצורה הלא נכונה, למה הוא לא פוטר? אז הליגה עדיין לא בחצי הדרך, אבל כולם יודעים שהלחץ במועדון הזה לא יגרום לשקט כדי שפער 11 הנק' ייעלם בחודשים הקרובים. מבחינתי המאמן נתן לראשי הקבוצה את המפתחות ביד בשביל שיפטרו אותו.
     
  11. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על איזה לחץ מדברים במכבי רק שאני אבין? בעונת הגלקטיקוס היה פי מיליון יותר לחץ מהעונה הזאת, גם
    בעונת ליגת האלופות היה יותר לחוץ - שם בנוסף לקללות הקהל היתה מחאה נגד קלינגר ולוני. למרות כל
    קריאות ההתפטר לרב"ש, אני לא מרגיש לחץ כל כך גדול של כל מי שסובב את מכבי (וזה פלוס גדול
    להנהלה החדשה שלא מראה חולשה מול הקהל בניגוד ללוני), אלא יותר אדישות שהנה עוד עונה הלכה לה.

    חבל לי על רב"ש, לדעתי הוא מאמן מעולה עם כשרון גדול, אבל כמו שהוא אמר בעצמו, והרבה מאוהדי מכבי
    גם כן, הוא אחראי לכשלון כי הוא בנה את הקבוצה - הוא לא הביא מגן שמאלי, ונפל עם טומאסיץ' בגדול,
    וככה גם נראת כל ההגנה של מכבי. לדעתי אם לא היו מציבים רף ציפיות כ"כ גדול בתחילת העונה, אלא
    מצהירים על בניית קבוצה לשנה הבאה הדברים היו קלים יותר, אבל זו מכבי ואנחנו רוצים תארים מהר וכמה
    שיותר לכן זה לא יעבוד.

    השאלה היא עוד כמה צ'אנסים יקבל המאמן, שבוע הבא מול פ"ת ואז דרבי - הפסדים במשחקים האלה כבר
    יגררו כדור שלג שיכול להביא את מכבי אפילו לתחתית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/08
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בעונת הגלקטיקוס נתנו למכבי לפחות עד שהתחילה העונה.
    השנה כבר במשחק אימון הראשון התקשורת נכנסה בקבוצה ובתומאסיץ'.
     
  13. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל למשחק של מכבי חיפה. הירוקים נתנו משחק נהדר, כבר מהפתיחה היה אפשר לראות את הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות, כאשר כל התקפה של חיפה נראתה מסוכנת ו"כמעט שער". היתה הרגשה שמדובר כאן באלופה שמשחקת נגד קבוצה בליגה ארצית, עם הגנה של קונוסים, אין לי דרך אחרת לתאר את הדברים. חיפה הייתה יכולה לנצח עם 6 או 7 שערים ברשת של הרמת-גנים, וזה לא היה מפתיע אף אחד. כמו שדהאן אמר, ר"ג פשוט לא בליגה של מכבי חיפה. זה הסיכום הכי נכון למה שהלך אתמול.

    מכבי ת"א: שמעו, צפיתי אתמול בתוכנית "הראשון בשער" (שאני בד"כ לא צופה בה) ופשוט רציתי להשתתף בצער של בן שמעון. אני מרחם על הבנאדם הזה, חבל לי עליו. עם כל היריבות שלו למכבי חיפה (היה הסמל של הפועל חיפה ועכשיו מאמן מכבי ת"א) פשוט רחמים. הוא נראה כ"כ חסר אונים, רגע לפני התפרצות בבכי, כשהאוהדים מעליו פשוט עושים לו את המוות (נכון שזה כדורגל, וחלק מהעניין הוא לחץ מהאוהדים, ואני גם די מצדיק אותם, אבל אתמול תקפו אותי רגשות רחמים לרב"ש- מאחל לו שיסיים את הסיפור עם מכבי ת"א בצורה הכי יפה ומכובדת, ויבין שהוא ככל הנראה קפץ לבריכה עמוקה מדיי).
     
  14. shabaaz Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/04
    הודעות:
    430
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת על מכבי ת"א של השנים האחרונות לא השתנתה:
    עזבו את ההכנה,הלחץ וחוסר המקצוענות של תחילת העונה(אח"כ חוזרים ומתנחים את הגופה שוב ושוב באותם משפטים).
    תכל'ס-אם הקבוצה לא מבקיעה תוך 40 דק' אין לה סיכוי לנצח.נקודה.מכאן והלאה הכל עובד לה יותר קשה במשחק.מצבים,תכניתהמשחק,חילופים,הגנה וכו'.
    אין שומדבר לדעתי שרב"ש עושה כרגע שהוא תכנן מתחילת העונה.וזה אומר הכל.וכשזה מגיע למצב כזה כבר הקבוצה מגיעה בנחיתות כלשהיא,קל וחומר:שכל עונה שהיא מתחילה זה סייסטה אחת גדולה.
    אי אפשר לשחק משחק של 49 דק'.אם מכבי ת"א היתה משחקת טוב גם יבריץ' יכל לשחק מגן שמאלי וזאת האמת לאמיתה.
    לדעתי גם שינוי בעמדת המאמן לא יזיז מאומה כרגע.להפך:שניידר צריך לשים סוף לקרקס הזה שנקרא הקהל והתקשורת שעושים צחוק מהמועדון שלו ומביאים את השחקנים לסף לחץ בלתי אפשרי ולתת גיבוי עד סוף העונה(לפחות) למאמן ואז לתת דין וחשבון.
    רוני לוי?אותו אחד שהשמיד מחלקת נוער שלמה במכבי חיפה ולא הסתדר עם ישראלביץ' ובוזגלו?
    שום?מאמן לנכשל קשה פעמיים באירופה ולא יודע להתמודד עם לחץ של קהל?
    איוניר?עוד מאמן מוכשר?
    אפשר לזרוק שמות וגימיקים עד שנה הבאה אבל האמת היא שמה שהיה רקוב במכבי ת"א זה לא הסחורה.
     
  15. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,002
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    כבר רואים שרן בן שמעון לא עומד בלחץ, כמו שאני ראיתי גם הרוב כאן ראו,
    הוא היה על סף בכי כאשר ישב על הספסל ואוהדי מכבי ת"א ביציע מאחוריו צעקו לו "לך הביתה".

    הבעיה היא שבמקרה שרן בן שמעון יתפטר או יפוטר, אין אלטרנטיבה מספיק טובה בשוק המאמנים הישראלי.

    אך אני בכל זאת מאמין שבמקרה שרב"ש יסיים את תפקידו בקבוצה, רוני לוי יחליפו, אני לא בטוח אך יש לי תחושה.
    אם זה יצליח או לא - לכו תדעו, מה שכן במצב הנוכחי רן בן שמעון לא יכול להמשיך להוביל את הקבוצה.

    בשבוע הבא מצפה להם משחק חוץ לא קל בכלל באורווה מול הפועל פ"ת ... נראה עם כמה נקודות הצהובים כחולים יצאו מהמשחק, אם בכלל.

    רן בן שמעון יצטרך לעלות במערך התקפי, אולי ככה הקבוצה תמצא את הישועה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/11/08