מחזור 9 בליגת העל: בית"ר ירושלים מנצחת 2-1 בקופסא

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏14/11/08.

  1. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אשדוד היא הצרה שלנו העונה ואין סיבה שגם היום המשחק מולם יהיה קל, מצד שני
    הבטחון מתחיל לחזור לשחקנים וזה סימן חשוב. משחק לפני דרבי בתוספת לשובו של דגו
    לבלומפילד, צפו למשחק חם ומעניין.
     
  2. C.Ronaldo#7 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/04
    הודעות:
    299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גנבו להפועל גול בנבדל שלא היה..אחרי זה הביאו לה פנדל שלמרות הכל היה אחרי משיכת חולצה ברחבה..והחטיאו אותו..לגוטמן נגמר המזל.

    אחרי הגניבה בטדי..ושבוע שעבר התיקו בדקה ה88..היום זה לא הספיק לה.

    מחצית ראשונה מצויינת של סכנין..מחצית שנייה הפועל לחצו והחטיאו בדקה ה98 פנדל.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר

    http://images.one.co.il/images/d/400_221/gg840763.Xxx

    אני מאוד התאכזבתי היום מהפועל, לא בטוח שאם הפנדל היה נכנס אז האכזבה הייתה נעלמת.
    יגאל אנטבי כבר בעט פנדלים יותר קריטים בקריירה שלו כמו בשני גמרים של גביע(שנה שעברה ולפני שנתיים), בחצאי גמר וברבעי גמר, לא מתאים לו לבעוט בצורה מרושלת, אבל ראו לפני הבעיטה שאנטבי שיקשק, למרות שלפני כל פנדל הוא לא נראה הכי בטוח בעצמו. דברים כאלו קורים ואין מה לבוא לאנטבי בטענות, אם כבר לבוא אליו בטענות אז לצורת המשחק שלו היום, אבל הוא לא היחיד שהיה חלש. אני אגב לא בטוח שגוטמן הורה לאנטבי לבעוט, אני דווקא חושב שהשאר פשוט פחדו.
    השופט גנב לנו גול חוקי של לאלא(וכמה חבל עבורו, שער נפלא שלו שהיה צריך להיות שער הבכורה בליגת העל), אבל העניק לנו פנדל שלא היה, ובכלל, הפועל צריכה לשחק הרבה יותר טוב נגד קבוצה חלשה כמו סכנין. קשה להסביר איך כל-כך הרבה שחקנים בחלק הקדמי נמצאים בכושר רע. טלקיסקי המשיך בשלו היום, לוז שנכנס רק הרס הפעם(דווקא הייתי בטוח שהישועה תבוא ממנו) ווורמוט אולי היה פעלתן ביחס לאחרים ובאמת רצה מאוד, אבל הוא היה צריך להבקיע במחצית הראשונה ושוב הוא פיספס הזדמנות, למה הוא לא מנסה אף פעם ברגל שמאל?; היו כמה דקות שהשלושה שיחקו בייחד ולמרות זאת הפועל לא הגיעה לשום מצב מסוכן ומכאן האכזבה העצומה. אבל בקשר לכל השלושה האלו, זה ברור שבינתיים בכל העונה הזו השם שלהם משחק תפקיד יותר טוב מאשר היכולת על הדשא, מי שאיכזב באמת היום היה יבואה שהיה יכול להבקיע פעמיים אם היה זריז כבדרך-כלל, אבל זה לא קרה וחבל.
    הקבוצה התקשתה להסתדר עם הכדורים הארוכים של סכנין משום מה, אוקוצ'ה עשה להגנה שלנו בית-ספר, והשער שלו מדהים - ההשתלטות שלו על הכדור זה דבר שנדיר לראות בכדורגל שלנו, וגם הסיומת ברגל הנגדית - אין לי מילים. מה שכן, דגלאס טעה כאן בגדול שאיפשר לאוקוצ'ה להסתובב עליו, בלם ברמה גבוהה היה מספיק זריז כדי לבעוט לעזאזל. דגלאס עושה עד עכשיו לפחות טעות אחת בכל משחק וככה אי-אפשר להמשיך, הוא חייב לרדת לספסל.
    מילה טובה לכל שחקני סכנין שרצו המון ורצו לנצח את המשחק הרבה יותר מהפועל. אנסומבו אומנם עשה כמה פאולים מלוכלכים אבל נראה הרבה יותר טוב מאשר התקופה בהפועל. סכנין סגרה טוב את אנטבי וקנדה. טל חן במרכז ההגנה היה טוב מאוד וגם פטי הזכיר את היכולת שלו משנה שעברה.
    בני סכנין שיחקו אגרסיבי מאוד וגררו אותנו לסגנון המשחק הזה, אני מקווה שאף שחקן לא גמר את המשחק עם פציעה שתמנע ממנו לשחק בדרבי.
    לדרבי אנחנו נגיע במוראל שפוף וחבל. לפני שבועיים עוד היינו בתמונת האליפות כביכול, עכשיו חזרנו לעצמינו. לוזרים.
     
  4. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    לא יודע על מה בדיוק הוא שרק שם פנדל בדקה ה-96, אבל טוב מאד שהפועל החמיצה אותו, לסכנין הגיע הניצחון הראשון שלהם העונה.

    מחצית בקריית אליעזר ומכבי חיפה עולה ליתרון על הבונקר של ק"ש מעוד שער של רפאלוב שכבר אפילו הפסקתי לספור כמה משחקים ברצף הוא כבש/בישל.
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    נכון שחיפה מובילה אבל היא משחקת רע. אין כמעט הצטרפות של שחקני ההתקפה, ואולי זה כתוצאה מהחשש לספוג שוב בהתקפות מתפרצות כמו המשחק מול נתניה, אבל הקבוצה חייבת להשתפר במחצית השנייה. לשחק יותר מהר, שמסיללה יתמוך קצת יותר בהתקפות, שנגיע לרחבת ה 16 אפשר לבעוט, לא צריך להמשיך ולנסות לעשות דאבל פס נוסף, זה מיותר.

    אגב, לגבי הפנדל שקיבלה הפועל. אני לא ראיתי שום עבירה, אבל גם אם הייתה, כל כך מגיע לסכנין לנצח בדרמתיות כזו. אני חייב להודות ששמחתי. (טוב אולי גם בגלל שזאת הפועל..)
     
  6. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    לא אולי, בטוח... כמוך גם אני ראיתי את זה לאורך כל המחצית. המצבים המסוכנים היחידים שלנו היו כשבירם הצטרף בצורה נהדרת למעלה(מהלך אחד גדול שלו שכמעט הסתיים בגול ועוד משקוף מבעיטה מ-25 מ').
     
  7. מקסים לנגו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חוסר הביטחון כתוצאה מההפסד לנתניה, חייבים ניצחון בשביל להחלים מזה. בינתיים זה לא קורה.
     
  8. שגיא Guest

    הנה ניצני המשבר הראשון החלו לפרוח להם בכרמל. שני משחקי בבית ללא ניצחון זה משהו שאי אפשר להעלים ממנו עין. מכבי חיפה לא מנצלת מצבים, אם היא כבר יוצרת אותם. משחק מאוד מבולגן, המחצות קורצות וכמובן הטעות התורנית בהגנה. דיברתי לפני המשחק על נושא המהירות של התקפה קריית שמונה, למזלנו זה פגע בנו רק פעם אחת ולא יותר. אחרי שער השיוויון זה נראה דומה למשחק מול נתניה שהיריבה מתבצרת בהגנה ומושכת זמן, מה שהכניס את השחקנים לעצבים ומסירות פשוטות הפכו למסובכות. עושה רושם שאלישע לוי יתחיל לעשות שינויים בהרכב. כבר משחק שני ברציפות שהוא מסיים את החילופים שלו מהר מאוד בגלל התוצאה הרעה וכנראה זה ישפיע גם על ההרכב במשחק הבא.

    אמיר אדרי כמעט נתן לקריית שמונה עוד שער או שניים ואני כבר מחכה לחזרתו של דוידוביץ'. אייל משומר גרם היום לקשטן לגחך למה הוא הזמין אותו. מצד שני, אולי הוא הזמין איתו בגלל שעד עכשיו הוא לא ממש שיחק ולא יכולנו לראות את מגרעותיו. כל כדור שעמד לצאת מרגליו, היה ברור שיגיע לשחקן בצבע הלא נכון. יניב קטן נעלם לחלוטין במחצית השניה, וחבל שגאדיר וגולסה החטיאו בסנטימטרים מצבים קורצים לכיבוש שערים.
     
  9. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    משחק מגעיל ברמות שבאמת קשה לתאר. קריית שמונה עם 80 דקות של בונקר טהור וצפוי, בעוד שחיפה עושה הכל הפוך. המשחק הגרוע ביותר שלנו העונה.

    בכל מקרה, הסקת מסקנות ובמהרה. אלישע לא יכול להמשיך ולהעלים עין מהיכולת של בוקולי בהתקפה העונה ויהיה חייב להוציא אותו לקראת המשחק בפ"ת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/11/08
  10. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    היום בצהריים נשברה לי הכוס של מכבי חיפה. אבא שלי היה לידי ואמרתי לו בצחוק: "יופי, הרסת לנו את הסיכוי לנצח היום". אחרי היום אני שוקל לנסות להדביק את השברים..

    בנוגע למשחק, גועל נפש. כל מתפרצת של היריבה הופכת לניסיון שער וודאי, אנחנו סופגים בכל משחק, ואין לנו דרך להתמודד מול קבוצה שמגיע למגרשינו הביתי ומתגוננת. אנחנו תוקפים בצורה מאוד לא חכמה, ועד שהכדור הולך לאגפים, משומר מנסה להחזיר את הכדור למביאי הכדורים מאחורי השער. שמשהו יסביר לו כבר, שעם כל הכוונות הטובות, זה לא התפקיד לו להתמסר איתם. חרזי אולי סבא, אולי בקושי מגיע לשער, אבל פעם אחת במשחק שהוא מגיע בזמן, הוא לפחות יודע להרים כמו שצריך. משומר גם את זה לא עושה.

    משחק מאכזב מאוד, משחק נוסף, ועכשיו פתאום מתחילות להתגלות הבעיות בקבוצה. מתוך שני משחקי בית, שניים שהיינו אמורים לקחת מהם לפחות 4 נקודות, מסתיימות עם נקודה. אני לא אופטימי.
     
  11. שגיא Guest

    אני מאמין שבוקולי או כיאל (שהיה טוב במחצית הראשונה) יאבדו את מקומם בהרכב לטובת אייל גולסה. מעבר לזה, אני מקווה שהפציעה של אלון חרזי לא רצינית כי אייל משומר באמת נראה בדיחה כשהוא על המגרש. צריך שוב להחדיר בשחקנים את הטירוף הזה שנגמר בסביבות הדקה ה60 במשחק ההוא מול מכבי תל אביב.
     
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אני חייב לציין שעדיין לא מבין איך גולסה/ גאדיר יכולים לשחק במקומו של כיאל. הראשונים התקפיים, השני הגנתי. לשחק רק עם קולמה כקשר אחורי בודד זה בערך כמו לבקש מדוידוביץ לא להפצע. זה יכול להצליח לתקופה מסויימת, אבל ברור לכלום שמתי שהוא נשלם על זה ביוקר. אם להחליף משהו זה בוקולי, ואני לא בטוח עד כמה נכון בעיקר מהסיבה שהם לא שחקנים שרגילים לשחק באגף ימין. גולסה מעדיף לבוא משמאל עם רגל ימין, וכשאין לנו מגן ימני ראוי, האגף הימני יהיה חור מאוד גדול.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/11/08
  13. שגיא Guest

    אם כיאל ישב בחוץ אז כנראה שבוקולי ישחק במרכז. לגבי האגפים, אפשר לשחק גם עם רפאלוב וקטן. בכלל, אני חושב שאולי צריך לשים את קטן באגף ולתת לרפאלוב להיות השחקן החופשי במרכז.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    מבחינת התוצאות אני חושב שמכבי חיפה עוד לא יצאה מההלם של המשחק נגד נתניה, מכבי ת"א כבר מהר מאד חזרה למציאות אחרי פסטיבל נמני, והפועל ת"א אולי היתה צריכה לקבל שיוויון בגלל שער חוקי שנפסל, אבל מצד שני קבלה מתנה בדמות פנדל מצחיק שלא היה ולא נברא (ראיתי את הדקות האחרונות של המשחק בדוחא). מחרתיים נתניה מול בית"ר והצהובים/שחורים מעיר היהלומים יכולים לפתוח פער של שלוש נקודות בצמרת...
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המנצחת בין נתניה לבית"ר תרוויח בגדול, כל שאר קבוצות הצמרת איבדו נקודות.

    המשחק בין מכבי לאשדוד התחלק לשתי מחציות שונות למעשה. מכבי שטפה את הדשא במחצית הראשונה וגם השיגה יתרון ראוי, בניגוד לתקופות אצל בן-שמעון שהיא הייתה פותחת את המשחק לא רע ומגיעה לשניים-שלושה מצבים בדקות הראשונות, לא כובשת ואז מורידה את הרגל מהגז. החלק ההתקפי של מכבי אומנם השתפר, ובוזגלו מתחיל לתרום מבחינה סטטיסטית לפחות(הרי יכולת טובה עדיין לא ראינו ממנו), אבל מה שיפיל את מכבי העונה זה החלק האחורי שלה, כמובן. לא מתאים ליחיאל להירדם במצב נייח, למשל. אבל הוא דווקא החולייה החלשה בהגנה של מכבי. לאשדוד מגיעות מחמאות על המחצית השנייה הנהדרת, דוד רביבו ניהל את המשחק מצויין וגם התלהבתי מאמיר לביא, אבל חבל שהקבוצה מתחילה לשחק רק אחרי פיגור. היו לאשדוד הזדמנויות גם לנצח את המשחק ויפה לראות שיוסי מזרחי הולך על כל הקופה. רציתי שדגו יבקיע נגד מכבי אבל זה לא קרה היום.

    מכבי חיפה נכנסה לתקופה פחות טובה, תקופה של חוסר ביטחון שהדברים הולכים יותר קשה. פתאום הקבוצה לא מנצלת מצבים ומתגלות בעיות בהגנה האיטית של הקבוצה. אני חושב שמי שגורם לבלאגן בהתקפה של מכבי חיפה זהו פנאנטני שנראה מאוד מסורבל במשחקים האחרונים, הוא לא מנצל מספיק טוב את הכדורים שהוא מקבל. ליאור רפאלוב לעומתו ממשיך להיות מצויין וגם כבש שער יפה. לפי דעתי זה יפה לעשות שינויים, אבל אלישע לוי צריך לתת טיפה יותר קרדיט לשחקנים שפתחו במשחק, הוא משדר קצת לחץ עם החילופים המהירים במחצית השנייה, חיפה הייתה בסדר. יש תחושה שק"ש הייתה יכולה לנצח היום אם היא הייתה מעזה, אבל מישל דיין הסתפק בנקודה ותיקו זו תוצאה בהחלט טובה בקריית-אליעזר. עדן בן בסט ממשיך לעשות את שלו והפעם הוא היה מעורב בשער של ק"ש. לדעתי חבל עבור חיפה שהיא לא הצליחה להשאיר אותו, הוא מחליף הרבה יותר טוב מארבייטמן למשל, שמעמדו מאוד מתערער. אני עדיין חושב שחיפה הקבוצה הכי טובה בארץ והסיכויים שלה לזכות באליפות הכי גבוהים. נראה אם אלישע יידע להתמודד עם התקופה הפחות טובה. ק"ש מנגד צריכה להביא יותר נקודות במשחקים נגד הקטנות. נגד הפועל, מכבי, חיפה ובית"ר היא השיגה 8 נקודות וזה מאזן נפלא, אבל נגד השאר היא השיגה רק 4.

    שמעון אבוחצירא רק חזר להרכב וסידר להפועל פ"ת ניצחון על הכח, שהוכיחה שניצחון הבכורה שלה בשבוע שעבר היה מקרי, אין שום שינוי אצל הקבוצה הזאת. היא מגיעה למצבים בעיקר בגלל טעויות של הקבוצות שנגדה, ובכל מקרה אין לה שחקן שיסיים. ברק בדש הוא לא כזה. הפועל פ"ת חסרה את רוזן וזו אחת הסיבות שהאמצע שלה היה קצת פחות טוב והכח יכלה לצאת קדימה. בכל מקרה, פ"ת במקום החמישי וזה בסדר גמור.

    לוזון יכול לשמוח כמה שהוא רוצה על הנקודה, אבל זה לא מספיק עבור בני-יהודה, שירדה למקום האחרון בטבלה כרגע. לפי מה שקראתי על המשחק, היה שיעמומון גדול באורווה פחות או יותר, עם יתרון קטן למכבי פ"ת אבל היא הייתה חסרה את היצירתיות, דבר שמזכיר את השנים הקודמות. אסולין הפסיק להבקיע. מכבי פ"ת מתקשה לפתח משחק התקפי כאשר הקבוצה שמולה לא תוקפת.