מחזור 9 בליגת העל: נתניה בראש אחרי ניצחון בחיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏7/11/08.

  1. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אבירם, לפעמים לא צריך לכל אחד שמנת המשכל שלו בכדורגל שווה להרמות של אוזן. תן להם להיות מושפעים מהתקשורת, אופריע וכל שאר האתרים הנחותים בכדורגל שלנו, ואנחנו נמשיך להיות צנועים כפי שתמיד היינו. לא משנה עד כמה תסביר לו, הוא לא יבין, אז חבל הזמן שלך.
     
  2. קובי ברייאנט Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/08
    הודעות:
    229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד שעה ביתר תעלה למשחק מאוד חשוב נגד בני יהודה שיכול לקבוע לה את כל העונה ניצחון כאן בתוספת תקו בחיפה ביום שני והיא חזרת למאבק האליפות הפסד או תקו היום ואנחנו הופכים להיות קבוצת תחתי.אז ביתר חייבת לעשו הרבה התקפות כמו נגד הפועל ואז ננצח ויהיה שקט לפחות עד למשחק הבא.יאלה ביתר אוהב אותך יאלה ניצחון!
     
  3. Addlcted Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/08
    הודעות:
    26
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לחבר פה למעלה, זה שאני לא מסכים איתו, זה לא אומר שאני לא מבין את מה שהוא אומר,
    ואני האחרון שמושפע מהתקשורת, תהיה בטוח.

    כשדיברתי על שיטת המשחק, אני מדבר על איך מכבי נתניה מגיעה למשחקים, קבוצה גדולה שמצהירה על זה שהם יבואו לשחק עם 5 שחקנים בהגנה ו-3 קשרים אחוריים זה גישה של קבוצה קטנה.
    להעיף כדורים קדימה בתקווה שאחד החלוצים יצליח להשתלט, זאת שיטה של קבוצה קטנה,
    מעטים המשחקים של מכבי נתניה שהם אשכרה באים להניע כדור במגרש לפי הטקטיקה של המאמן.
    כמובן שיש משחקים שאני לא יכול לדבר עליהם, שלא ראיתי, מאחר ובאותו זמן התקיים משחק של חיפה והמשחקים היו סמוכים אחד לשני מבחינת לוח הזמנים.

    בקשר לרמה של מכבי חיפה, אם אתה באמת חושב שמכבי חיפה היא קבוצה בינונית, אני לא יודע מה הרמה של מכבי נתניה, או בכלל, של כל הליגה הזאת.
     
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אני מוכרח להסכים שמכבי חיפה של השנה היא קבוצה די בינונית, אך בנויה היטב. יש איזון בקבוצה, מה שהיה חסר לה בעונות האחרונות. אני כבר זמן רב טוען שעל מנת שבאמת נוכל להיות טובים יותר משאר הליגה בהבדל ניכר אנחנו צריכים חיזוק של עוד שניים-שלושה שחקנים. רנספורד (או איך שלא קוראים לו) יצטרף לחלק ההתקפי וזוהי תהיה תוספת די משמעותית. חיזוק נוסף של מגן ימני וקשר אחורי, בהחלט יכול להוסיף לנו להמשך הדרך.

    אנחנו עדיין לא קבוצה מדהימה ורחוקים מלהיות כזאת, יתר הקבוצות פשוט פחות טובות מאיתנו.
     
  5. Addlcted Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/08
    הודעות:
    26
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כרגע הקבוצה משחקת בצורה נפלאה, הקבוצה יודעת מתי לצאת להתקפות מהירות ומתי להניע כדור בשקט, יש תיאום טוב בין השחקנים ורכש נוסף יכול להפר את האיזון בין השחקנים, כרגע זה מספיק לליגה, כל המוסיף גורע.
     
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    שוב, הדגש על כרגע, אך מתי שפאנטיני או קטן יורחקו, שכיאל או קולמה ייפצעו, עם כל הכבוד לגאדיר וגולסה אני בספק עד כמה הם יתאימו להושיע אותנו במשחקים שכלום לא יילך לקבוצה, משחקים שבאמת נתקע. לא משחקים בהם הקבוצה כבר מובילה והם כבר צריכים להכריע את המשחק.
    קל לחשוב לטווח הקצר ולהגיד "עכשיו הכל עובד מצויין לא צריך לשנות כלום", אך השאלה אם יש לנו חומר שחקנים מספיק טוב לדעת להתמודד גם כשלא יילך, והרי אנחנו לא נמשיך לנצח עד סוף העונה.
    אני חושב שחיזוק של 2-3 שחקנים, גם אם לא כשחקני הרכב ברורים אלא כשחקנים משלימים יכול בהחלט לתרום לנו.
     
  7. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבירם, תרשה לי לתקן אותך. אומנם הקבוצה שלך היא לא בינונית אך להגיד שבמשחק טוב שלה היא יכולה לנצח את חיפה זה זילזול בחיפה. ועוד יותר זילזול זה להגיד שמכבי חיפה היא קבוצה בינונית שתפסה כמה משחקים טובים. חיפה משחקת את הכדורגל הכי יפה בארץ והכי יעיל והכי והכי.. BY FAR. ואת האמת, אני לא רואה אותה עוצרת.
    להשוות את נתניה לחיפה זה לא נשמע הגיוני. יש מצב שאתם יכולים לנצח את חיפה, אך גם אז זה לא יעשה אתכם בעיניי לקבוצה טובה מחיפה.

    ADDICTED, גם להגיד שנתניה היא קבוצה שכונתית זה כבר לא תופס. מכבי נתניה השתנתה פלא פלאים מאז בואו של מתיאוס לקבוצה והיא כבר לא משחקת "בעט ורוץ" אלא מניעה כדור ומשחקת כדורגל כמו שצריך.

    בכל זאת, יהיה מעניין המשחק בין נתניה לחיפה, ובכלל יהיה מעניין הדו קרב שלהם במהלך העונה .

    -------------------------------------

    בקשר למשחק של בית"ר נגד בני יהודה. לא יהיה לנו משחק קל מול הכתומים כיוון שהם עשו הכנה דקדקנית והם לא יעלו למשחק בשביל לצאת ללא הפסד, אלא יותר מכך.
    למרות שהקבוצה תשחק היום ללא משה ביטון וללא לירוי צעירי שהם מהשניים הטובים שלהם בקבוצה, עדיין יש לבני יהודה מה להציע. השחקנים שאותי יפחידו הם אלירן עטר ופדרו גלבאן. אלירן עטר הוא שחקן מאוד מהיר שאסור להשאיר לבדו, וצריך שמירה הדוקה עליו. בקשר לגלבאן, הוא שחקן מאוד טכני ויצירתי שקשה מאוד להוציא ממנו את הכדור. למעשה הוא היה הבולט בשורות הקבוצה במשחקים האחרונים. נקווה שעטר ראה את המשחקים האחרונים שלו והוא ידע בדיוק איך לנטרל אותו.
    אני מאוד מקווה שראובן עטר יעלה עם בן שושן ויצחקי בסופו של דבר, כי להגיד את כל האמת, במשחק הקודם פשוט שטפנו את המגרש כשהם שיחקו ורק חוסר מזל מנע מאיתנו להבקיע כמה שערים. אחרי שעמית בן שושן יצא פשוט הפסקנו לתקוף את השער של האדומים והלחץ עבר אלינו.
    חוץ מכך, אני מקווה שהפציעה של ברוכיאן במהלך השבוע לא תשפיע עליו במשחק היום.
    ודבר אחרון והחשוב ביותר, זה שההגנה תהיה במיטבה היום ויהיה תיאום בין אמסלם לבנאדו כי במשחק הקודם הם שיחקו ממש בהיסוס, וזה לא משקף לא את הרמה של כל אחד מהם ולא את הנסיון שלהם.
    בקיצור, נקווה לטוב, יאללה בית"ר!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/11/08
  8. Addlcted Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/08
    הודעות:
    26
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אם באמת מה שאתה אומר יתממש, ונביא עוד 2 שחקנים בינואר, התקופה שיקח להם להסתגל לקבוצה ולסגנון משחק בארץ תהיה ממושכת, ככה שלדעתי אפילו במצב של פציעה או הרחקה כדאי לתת לצעירים לצבור דקות משחק וניסיון, צריך גם לזכור שאנחנו לא משחקים כל מחזור מול בית"ר ירושלים או מכבי נתניה, חוץ מזה שבינואר רנספורד יירשם בהתאחדות ככה שתהיה לו גם אפשרות לשחק בליגה, חלוץ צעיר וכשרוני שמתאמן עם הקבוצה כבר מתחילת העונה.
     
  9. שגיא Guest

    לא נקלעים לתקופה טובה. תקופה טובה זה משהו שיוצרים, משהו שגורמים לו לקרות. זה נקלעים אליו. יותר מזה, נתניה בטח לא נקלעה לתקופה בינונית, כי על פי מה שאתה אומר, אבירם, אפשר להסיק שנתניה דורסת את הליגה אם לא הייתה "נקלעת לתקופה בינונית". מדובר על שתי קבוצות טובות ונכון לעכשיו גם הטובות בליגה שיפגשו למשחק שבו הכל פתוח.

    והעונה רק התחילה, כך שאתה לא יכול להגיד על אף קבוצה שהיא "נקלעה לתקופה". אם אחרי חצי עונה טובה נתניה הייתה מתחילה לשחק סביר היית יכול להגיד שהיא נקלעה לתקופה פחות טובה. אם חיפה הייתה פותחת את העונה רע ובסיום שלה הייתה צוברת כמה נצחונות עם יכולת טובה היית יכול להגיד שהיא "נקלעה" (למרות שעדיף שתמצא מילה אחרת במצב הזה) לתקופה טובה.

     
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אבירם, לא יודע איך קבעת את מה שקבעת, ואני בטוח כמו שבכל סיטואציה יש תמיד שתי צדדים למטבע. אבל וזה אבל גדול, להגיד על מכבי חיפה קבוצה בינונית שנקלעה לתקופה טובה, את זה אני עוד יכול לקבל, אבל להוסיף באותו המשפט, נתניה קבוצה טובה שנקלעה לתקופה בינונית, זה לא רק אבסורדי, זה גם לשקר את עצמך.

    מכבי חיפה היא לא קבוצה גדולה או טובה מאד (לפי הניקוד שלך), אבל יש על הנייר רק קבוצה אחת גדולה בליגה שמזייפת כל שני וחמישי וזה לא נתניה. מבחינתי שתי הקבוצות עדיין באותו הסטטוס, שהיתרון היחידי שאולי יש לנתניה זה בעמדת המאמן ולחיפה זה בעמדת הצעירים הפטנסטים שגדלים אצלה.

     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,798
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    ראיתי עכשיו 80 דקות של שיעמומון בפ"ת. מכבי ת"א ניצחה בגלל קרן אחד רצינית של בוזגלו, אבל אני מקווה שאוהדי הצהובים יסלחו אם אגיד שלא התרשמתי מדבר שראיתי עכשיו. הפועל פ"ת משום מה כל כך שמחו על התיקו אפס שבסוף אולי בצדק נשארו בלי שום דבר.

    כמה שאלות לחבר'ה הצהובים:
    1) למה בוזגלו משחק בצד ימין? אני חשבתי שמדובר ב'דבר הבא' של הכדורגל הישראלי. למה לא לתת לו את המפתחות במרכז השדה.
    2) אני ראיתי את אבי נמני מאמן, מה עושה אז מרקו בלבול? חשבתי שבלבול יהיה המאמן ונמני כאילו המנג'ר שיושב ביציע. אולי אני לא הבנתי כמו שצריך

    הדבר שאולי הכי הצחיק אותי זאת לחיצת היד בין נמני ליבוריאן. החלוץ כמו טירון מבצע עבירה מטומטמת, עבירה שבגללה הוא עוד במשחקים הבאים יגרום נזק לקבוצה שלו, עכשיו מה עושה נמני? לוחץ לו את היד!?! בחיי, אני הייתי מעיף אותו קיבינימט לחדר ההלבשה כי העבירה הזאת היתה מיותרת ובכלל לא נחוצה.

    אני חושב שמה שראיתי היום לא יספיק למכבי ת"א לחזור לצמרת הגבוהה. מכבי הבקיעה ממצב נייח וגם זה היה לבסוף די במקרה. חוץ מזה לא זכורים לי הרבה מצבי הבקעה וההגנה לא נראית לי יציבה בכלל. נמני לקח את שלושת הנקודות כי ברב המזמן מאמן חדש מתחיל עם נצחון, אבל את האמת? זאת לא קבוצה שתרוץ ככה בחזרה למאבק האליפות.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי הייתה ראוייה לניצחון היום. הפועל פ"ת הפתיעה בחולשה שלה. ידעתי שמשהו ישתבש במשחק שלה בגין היעדרותו של אבוחצירא, אך ציפיתי ממנה לכדורגל טוב יותר, היא בקושי הגיעה לשער של מכבי. ראו על שחקני מכבי שהם באים יותר נחושים ודרוכים, הם לא נשברו למרות שלא הצליחו להבקיע בהתחלה, הם ניסו שוב ושוב להגיע לשער. היה שיפור מסויים בכל שחקני החלק הקדמי, בעיקר מבוזגלו ויבוריאן, אך הסיומת מול השער הייתה עדיין חלשה. בכל-זאת במכבי יכולים להיות מרוצים, הם צריכים את בוזגלו שרעב לכדור ולא חושש לנסות דריבלים מול שחקני ההגנה. ראוי לציון גם דור מלול עם עבודה יפה מאוד באגף שלו. יניב עזרן מתחיל לקבל פה שם ודקות ומעניין אם הוא יחזור להוות איום על ההגנה. לדעתי מכבי כן צריכה להשתמש בו קצת יותר אם יבוריאן ימשיך ביכולת הזאת. עזרן וקמאנן יכולים לייצור חוד נחמד.

    אשדוד וק"ש - יציבות היא מילה גסה!!!
    השתיים משחקות בבית נגד השתיים שסוגרות את הטבלה, ועושה רושם שהן בדרך להפסד.
    אשדוד בפיגור כפול מסכנין שאנחנו לקראת המחצית,
    ק"ש בפיגור נגד הכח עמידר וכרגע אנחנו בתוספת הזמן.
    לפי מה שקראתי אז השוער של אשדוד אשם בשני השערים, וחבל ששוב הקבוצה לא לקחה שוער ישראלי יציב אחר, אפילו שחקן צעיר. מהרגע הראשון השוער של אשדוד לא היה נראה לי הבטחה גדולה.
    במשחק השני קראתי שנכבש שער נהדר של בדש, הקפצה גדולה מעל דני עמוס, מעניין. לפי התקציר של ONE אז המשחק הוא שווה כוחות, ובדש אחד מהמצטיינים. בק"ש מוזכר בעיקר אבידור ועל בן בסט אין שום מילה. עומר פרץ פתח על הספסל ולא מובן לי למה(מילא היה משחק חלוץ אחר). הוא נכנס במחצית.

    אבירם,
    מכבי חיפה היא קבוצה בינונית ומטה אם אתה משווה את האלופות האחרות של ליגת העל בשנים האחרונות, אבל אם אתה משווה אותה לשאר הקבוצות בארץ, כאשר אתה לוקח בחשבון את הרצף הטוב שבו חיפה נמצאת בגלל פתיחת העונה ואת הכושר של שאר השחקנים בקבוצות האחרות, אז חיפה היא קצת מעל הליגה בקטע הזה. הספסל שלה נראה קצת, או.קיי, אבל גם בקבוצות אחרות זה ככה. בן שושן בבית"ר, לוז בהפועל, חדד או שבחון במכבי ואולי גם עזרן. פחות או יותר אותו דבר.
    מכבי נתניה היא קבוצה בינונית שעושה את העבודה בינתיים אבל תתקשה לאורך זמן.
    לגבי המשחק עצמו אני אגיב מחר.


    ומשהו אחר, הייתי חייב:
    ליאור אסולין על התיקו בין מכבי פ"ת להפועל ת"א:"הפועל גנבה לנו את הנקודות"
    מעניין איזה משחק הוא ראה. או שהוא בעצם כבר לא מעניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/11/08
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מזל טוב להכח ר"ג על ניצחון ראשון העונה, קרית שמונה עם הפסד 2 רצוף בבית ל-2 קבוצות מהחלשות בליגה, מישל דיין צריך לעשות בדק בית דחוף, כי קבוצה טובה יש לו, קרית שמונה מראה זאת נגד הגדולות, אבל נגד הקטנות היא לא מצליחה לתפקד. אני מאמין שלקרית שמונה לא יהיה שום צד בתחתית אבל אני בטוח ששרצקי יתאכזב מעונה משעממת במקומות 8-10 אבל אם מישל דיין לא יתחיל לעבוד עם הקבוצה שלו על יציבות וריכוז אז הם בדרך הבטוחה לשם.
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אסולין גם אמר שהוא נהנה משריקות הבוז של קהל הפועל, לא הייתי מקשיב לכל מילה של "גאון הכדורגל".
    לגבי מכבי, צפיתי ברוב דקות המשחק ולהגיד שמכבי כרגע עם פנים לדרך חדשה זאת שטות. מכבי נשארה קבוצה חלשה, שניצחה הערב בעיקר ממזל וממצב נייח. נכון, היה חשוב עבור הצהובים לנצח אחרי החלפת המאמנים, אבל כמו שלא התלהבתי לאחר הניצחון של הפועל על בית"ר (שוב בעיקר בגלל מזל מצד האורחים), כך גם לגבי התלאביבית השנייה. לא משנה מי יאמן את מכבי, הקבוצה הזו בנויה בצורה רעה. בעיקר בחלק ההגנתי. ללא חיזוק נכון, גם ונגר יאמן את הקבוצה היא לא תוכל להלחם על התואר.
     
  15. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אנשים כאן חיים בסרט אם הם מצפים לשינוי תוך חמישה ימים. להזכירכם, מכבי ת"א לא נראתה כמו קבוצה מתחילת העונה, ולא ניצחה במשך ארבע משחקים רצופים, ולכן הכי חשוב היה לנצח ועשינו זאת. אל תשכחו שמכבי הייתה יותר טובה מהפועל פ"ת שכמעט ולא עשתה הרבה.

    אמנם קיים שיפור קטן, אבל כל עוד קיים, זה טוב מאוד. דור מלול, שישב על הספסל במקום לפתוח בהרכב במקום המגנים, קיבל היום את ההזדמנות שלו והיה מצוין. ההגנה הייתה יחסית טובה, הצמד ז'אן יחיאל צריך להמשיך לפתוח, ראו שיפור אצל בוזגלו, אבל מה שכן דולי ג'ונסון היה חלש מאוד כמו במשחקים האחרונים. יבוריאן עם שטות ואדום, אבל אולי זה ירגיע אותו ויחזיר אותו למוטב.

    אז כמו שאמרתי, במצב הנוכחי הכי חשוב זה לנצח. אם היכולת תבוא גם יחד, את זה נראה במחזורים הבאים, אבל בטח שלא היום ואפילו לא במחזור הבא. אגב, מזל טוב לאבי נמני על ניצחון ראשון כמאמן מכבי תל אביב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/11/08