מחזור 9 בליגת העל: נתניה בראש אחרי ניצחון בחיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏7/11/08.

  1. SusPoni Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/08
    הודעות:
    85
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שראיתי היום בין הפועל פ"ת למכבי תל אביב היה זוועה.. ראיתי את המחצית השניה- מלא החמצות שטות של פתח תקווה, חוסר ארגון בהגנה של מכבי, קושי בהעברת הכדור מהקישור לשחקן מטרה שמבקיע. באמת רמה נמוכה של כדורגל..

    השגנו ניצחון ממצב נייח, אבל ניצחון זה ניצחון ובטח שזה משמח. אני מקווה שעם הזמן הקבוצה תשתפר ותציג כדורגל שכיף לראות!

    אה, גם רציתי להוסיף שמצד אחד האדום של יבוריאן שטותי, ומצד שני לטעמי הוא שיחק לא טוב במשחקים האחרונים והיה צריך לנסות להוציא אותו מההרכב אולי. האדום הזה יתן הזדמנות לניסיון הזה, ואני מקווה שילך טוב.
    ואני מקווה שביציע יבוריאן יחשוב ויחזור בכושר טוב יותר..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/11/08
  2. Magss Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/06
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים איתך.

    אבל הבעיה שלי עם מכבי ת"א היא בכלל הבניה שלה דולי גונסון שחקן נגר וזר לכדורגל פשוט לא עושה כלום רודי חדד בחוץ שהוא שחקן עם בעיטה והרמה באיכות גבוה מאוד אם יש לך חלוץ נוגח ורודי חדד מרים לו את הכדורים המשחק יכול להיות אחרת כמובן שגם בוזגלו חלש וזו הפתעה וגם יבוריאן שאני בכלל לא תופס ממנו עוד יותר חלש העונה פשוט חושך.
    והבלם הוא פשוט בדיחה טומסי'ץ שחקן שנזרק מהפועל פתח תקווה הגיע לרמה שהוא משחק בהפועל באר שבע (עם כל הכבוד להפועל באר שבע) ואתה מביא אותו כחיזוק בעונה שאתה רוצה אליפות פשוט בדיחה..
    ויוסי שבחון בחוץ שחקן כולכך מוכשר דולי גונסון פשוט חלש בצורה מדהימה ואתה ממשיך לשחק איתו תכניס את רוזן שהוא פשוט מכניס שערים כל הזמן הוא מגיע מהכישור וכובש יש לו כבר 15 שערים במכבי הוא פשוט כובש. :aaa7:
    אבל סוף סוף הגיע נמני שלא פותח עם ישראלביץ שבנו לבין הגנה אין כל קשר מיקרי נותן לו לשחק קשר התקפי ולא מגן שמאלי הוא שחקן מאוד מוכשר ויצרתי לא הולך לא בנתיים אבל סוף סוף הוא שיחק בעמדה שהוא צריך לשחק בה.
     
  3. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה אנשים מצפים שמכבי תשטוף את המגרש, תחבר דריבלים בלי סוף ותתקוף כבר במשחק
    הראשון של המאמן החדש אחרי תקופה כ"כ רעה.

    לזכותו של נמני יאמר שהוא אולי הוציא את מכבי מהאפשרות למשבר והתקרבות יותר לתחתית
    מאשר לצמרת. הנצחון הזה עשוי להחזיר את הבטחון לשחקנים ולסלול את הדרך של הקבוצה
    למעלה, אבל את זה נראה במחזורים הבאים.
     
  4. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,304
    מהפך גדול של אשדוד על בני סכנין.

    פרדי דוד בדרך להרצליה.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אז ככה אחרי שחזרתי מהמשחק של מכבי אני יגיד כמה דברים...

    המטרה של נמני היא כזו, לדאוג לכך שהקבוצה תגיע לחלון העברת בינואר עם פחות מ-7/8 הפרש מחיפה - אז יהיה חיזוק להגנה ואולי? אולי נצליח לגנוב כרטיס לאירופה.

    1. הרבה זמן לא ראיתי את הקהל של מכבי מלווה את הקבוצה כך למשחקי חוץ, למעלה מ-3,000 אוהדים שני היציעי בטון היו מלאים עד אפס מקום.

    2. אני לא מצפה ממכבי לתת הצגות בטח שלא עכשיו, בטח לא אחרי 5 ימי אימון של נמני, שבכלל אין לו ניסיון של אימון שלא לדבר על תרגילים לבצע לפחות כרגע. היה בעיניי טיפה תמוה העובדה שקמאנאן פתח בצד שמאל באגף ובוזגלו בימין. במחצית השניה כשחדד נכנס והחליף אגפים עם בוזגלו מכבי נראתה יותר טוב, בכלל כשחדד על המגרש הוא יותר סוג של הרתעה לא יודע למה, אם זה המהירות, ההשקעה או הנחישות שלו, מה גם שלמכבי יש יותר אופציות כשהוא על המגרש.

    3. מושיקו מישאלוב. פשוט בושה שהשחקן הזה היה בלם, איזה עוול נעשה לו, רב"ש - כן אתה אידיוט! גם כשהוא עצמו, אמר לו שהוא רוצה לשחק בקישור הוא לא הקשיב לו. איזה שחקן גרזן במרכז השדה, מנתב כדורים, מחלץ, משחק ברוגע, סוף סוף אפשר להעביר כדורים מההגנה להתקפה דרך הקישור ולא להתמסר.

    4. דולי ג'ונסון, השחקן נמצא בתקופה רעה, אחרת אין לי אפשרות אחרת להסביר את היכולת שלו, בדיוק כמו בוזגלו. הם צריכים את הזמן שלהם, אולי אפילו לרדת איזה משחק אחד או שניים לספסל.

    5. יבוריאן היום היה טוב מאוד, אומנם הוא הגיע לאיזה הזדמנות אחת או שתיים בלחץ, אבל כמות הזמן שהוא החזיק בכדור, שמר עליו, היתה נהדרת. הגיע כמעט לכל כדור בגובה. הפאול שלו היה שווה צהוב לא יותר מזה, ראו שאלון יפת חיפש להרחיק אותו.

    6. אלון יפת. מילה רעה. פשוט מאכזב, כל הזמן השחקנים של פ"ת עמדו על הכדור במצבים נייחים וגם גנבו מטרים והוא? כלום. היו אולי 10-15 נגיעות ביד של שחקני פ"ת, אולי צהוב אחד יצא. בושה וחרפה.

    7. שחקני פ"ת. אתם פשוט מגעילים אותי, זה מה שיש לי להגיד על הקבוצה הזאת, עם כל הכישרון, לא מפסיקים לבזבז זמן, להפריע בבעיטות חופשיות וכו'. בשביל זה הקהל הנהדר שלכם משלם כסף? בשביל זה?

    8. אבי נמני

    9. הקהל של פ"ת - נהדר.

    10. שמתם לב לדבר מאוד חשוב? ההגנה של מכבי ת"א כמעט שלא ביצעה היום טעויות, 2-3 לאורך המשחק, אני את האמת זוכר רק את של ז'אן שהוא פשוט מסר לנימבה. אומנם שרן ייני הוא לא מגן שמאלי אבל עדיף אם אין ברירה. דור מלול היה מצויין היום בחלק ההתקפי בתור מגן ימני, טיפה פחות בהגנתי אבל זה בגלל העובדה שהוא עלה למעלה, הוא יהיה בסדר. אבי יחיאל וליאור ז'אן היום טובים היום, ועצם ההעובדה שיבריץ' כמעט לא נגע בכדור מדברת בעד עצמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/11/08
  6. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,304
    פרדי דוד פוטר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx .
     
  7. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    ושוב אתה מוכיח לי שאתה מושפע מהתקשורת. 5 בהגנה? אולי על הנייר זה נכון, אבל כשיש לך שני מגינים תוקפים, בגלל שיטת שלושת הבלמים, זה לא כל-כך נכון. נתניה כבר לא מעיפה כדורים למעלה, כי עטר כבר לא על הקווים. יש ניסיון לשחק כדורגל, רק שעם הסגל הזה, זה די קשה. למרות זאת, נתניה מניעה את הכדור טוב, בטח בהשוואה לשנה הקודמת, ועם החיזוק בינואר, גם תראו כדורגל הרבה יותר טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/11/08
  8. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,002
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    בתום המחזור התשיעי בליגת העל, לאחר שני נצחונות רצופים, אשדוד ממוקמת במקום החמישי ...

    מי היה מאמין!
     
  9. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    כשיש 12 קבוצות בליגה, כל קבוצה לאחר שתי ניצחונות הופכת לקבוצת צמרת, ולאחר שני הפסדים הופכת לקבוצת תחתית. זוהי אחת הבעיות בליגה הזו, אין "בשר" במרכז הטבלה. או שאתה מתמודד נגד הירידה, או שאתה נאבק בצמרת. כך או כך, לדעתי מקומה של אשדוד בטבלה צריך לטפס כלפי מעלה, קבוצה עם סגל שחקנים לא רע בכלל, עם מאמן מצויין, שהבעיה העיקרית כרגע של הקבוצה היא חוסר יציבות.
    אולי הניצחון הזה, שמראה על הרבה אופי, יפתח רצף של ניצחונות.
     
  10. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    הגול השלישי מתמצת בדיוק למה טוטו תמוז כזה גרוע, במקום לעזוב לבן שושן שלבד מול השער ולרוץ שמאלה הוא גונב לו את הכדור, בגלל האיטיות שלו אלי אברבנל כמעט מגיע ובסוף הכדור נכנס במזל.
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מכבי תל אביב עוד לא גילתה שינוי, אבל אי אפשר לדרוש מאבי נימני לשנות הרבה במעט זמן. בגדול, הקבוצה השיגה נצחון חשוב, שיעזור לה לבינתיים לקחת אויר. הפועל פתח תקווה הייתה חסרה היום את שמעון אבוחצירא. הם הגיעו כמה פעמים לרחבה של מכבי תל אביב, אבל לא היה להם אף שחקן שידע מה עושים עם הכדור.

    את המשחק של הפועל תל אביב, שהיה לפני כן, ראיתי פחות (ארסנל - מנצ'סטר יונייטד עניין אותי יותר), ככה שאין לי דעה לגביו. חבל על האדומים שלא השכילו לשמור על יציבות. מנגד, מכבי פתח תקווה הוכיחה שוב שהיא לא תשפיל ראשה מול אף קבוצה.

    ביתר ירושלים תחת ראובן עטר מספקת את הכדורגל הכי מלהיב בליגה. אין קישור, וכל רגע יש התקפה ברחבה אחרת. היא לא מצליחה לייצר שליטה, אבל לצופה מהצד זה כיף גדול לראות את המשחקים שלה. הירושלמים לא גילו עליונות במגרש, אבל היה להם את אבירם ברוכיאן שיעשה את ההבדל בין הקבוצות. תומר חמד ירה כדור אדיר למשקוף, שאם הוא נכנס, זה שער העונה בלי תחרות. וולה אדיר מכמעט 30 מטרים. אין דברים כאלה. כל משחק הוא מחמיץ לפחות פעם אחת מול שער ריק והנה הוא כמעט קוטף את תואר שער העונה. המיקום של בני יהודה לא תואם את איכות הכדורגל שלה. היא צריכה להיות מדורגת במקום גבוה יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/11/08
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בני סכנין עם הפסד שכולו מראה על קבוצה שבורה, לכן הפיטורים של פרדי דוד זה צעד נכון, צריך שם מאמן חדש שיתחיל לאסוף את השברים ולהכניס אמונה בקבוצה הזאת.
    בני יהודה וסכנין במצב רע מאוד, בני יהודה שוב סבלה מהרבה חוסר מזל, המשחק היום בקלות היה יכול להתפתח בצורה אחרת ואני לא בטוח ש- 3-0 משקף את מה שהלך שם. השער השני אגב... כולו של אלברז, ענק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/11/08
  13. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    עם סגל שחקנים שכזה, אפילו לעטר קשה לשחק אחרת. ביתר צריכה את השקט, וזה ראובן עטר יודע לתת, אלא שאף פעם הוא לא התמודד עם בוס כמו ארקדי.
     
  14. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כולו של מרטינוביץ'. טעות מטופשת שלו. מה יש לו לחפש באמצע... החילוץ של אלברז באמת היה מצוין, אבל אנחנו רואים כאלה הרבה במשחק, אום מרטינוביץ' היה במקום שלו ולא מחפש אוצרות באמצע המגרש, אני משוכנע שזה לא היה גול.

    בני יהודה תקפה ותקפה, והקלישאה הידועה מתאימה כאן בול - כשלא מבקיעים, סופגים. אגב, הגול הראשון של זנברג נהדר, אבל לאיינוגבה יש חלק בשער. הוא היה בטוח שהכדור הולך החוצה ופשוט הסתכל עליו... הוא היה יכול לקחת את הכדור בלי הרבה בעיות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/11/08
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לא בטוח, כי גם אם מרטינוביץ' היה יותר קרוב לברוכיאן לא בטוח שהוא היה מצליח להשיג אותו, ואני בטוח שברוכיאן היה עובר אותו בקלילות גם אם היה מצב של אחד על אחד, אבל זה בחזקת "אם...."

    הגדולה של אלברז מעבר לתיקול, שהוא ידע לשחרר את הכדור ישר שקם על הרגליים, ראיית משחק נהדרת, בלי להתמזמז יותר מדי.