מחזור 9 בליגת העל: נתניה בראש אחרי ניצחון בחיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏7/11/08.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מוטלת על השחקנים היום החובה לנצח את המשחק הזה עבורינו, הקהל. זה לא סתם עוד משחק עונה. אלה 27 שנים מגעילות, שגם הנוער שלא חי את כולן, מרגיש כל אחת מהן על בשרו ורוחו. נולדנו עם הצלקת הזו והלוואי שתישאר תמיד, כדי שגם בשנים היפות (שבלי ספק תבואנה עלינו לטובה), נזכור שלא תמיד היה לנו טוב.
    מכבי נתניה לא העריכה נכון את הכניסה של הכסף לכדורגל הישראלי ומשום כך היא נותרה מאחור, כשהיא ראתה איך קבוצות כמו מכבי חיפה וביתר ירושלים צומחות מאפס. כשהיא הבינה שהכסף משחק תפקיד מרכזי, זה כבר היה מאוחר ולכן היא נפלה בידיהם של אנשים רעים וחסרי יכולת כמו אשר אלון. זו לא אשמתה של אף קבוצה שנקלענו לתקופה הרעה, מפני שמכבי נתניה של אותם ימים הייתה חזקה יותר מהכל. עד היום היא הדבר החזק ביותר שהיה אי פעם בכדורגל הישראלי. אלא שנצחון על כל אחת מהן תוך שבוע יהיה משהו קסום עבור האוהדים. אם אפשר שהמבקיע יהיה יהלום אמיתי, מה טוב.

    אז אתם שם, השחקנים, תנו את הכל. אני מבטיח שגם האוהדים יתנו את הכל. ואם נפסיד? גם האפשרות הזו נלקחת בחשבון. לא קרה כלום. נאהב אתכם בכל מצב. הליגה עוד ארוכה.

    אם רק תאמינו! http://www.super3.gr/forum/public_html/yabbfiles/Smilies/ari_ole.Xxx
     
  2. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בני יהודה הגיעו לכמה הזדמנויות במחצית הראשונה, לא ניצלו את המומנטום וחטפו את שני השערים משום מקום. זו לא פעם ראשונה שבני יהודה מגיעה למצבים, לא מבקיעה ובסופו של דבר מפסידה. שתי הקבוצות שיחקו טוב, וכמו שאמרת גם המזל עזר לבית"ר. התוצאה לא משקפת את מה שהלך במשחק, ואני גם לא בטוח שהגיע לה להפסיד, בטח שתוצאה כזו.
     
  3. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    על הודעות כאלה אני נהנה לבוא קטן ולצאת ענק.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    חבר'ה אם יש לכם משהו עינייני, זה המקום. אל תגיבו כדי לכתוב שאתם לא תגיבו... תחסכו מחיקות.

    הודעות מיותרות/לא במקום ימחקו.
     
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,222
    לייקים שהתקבלו:
    937
    הגיע לה להפסיד בדיוק כמו שלבית"ר הגיע להפסיד מול הפועל, כי היא לא ידעה להבקיע את השער בתחילת המשחק כשהייתה לה את האפשרות בפעולה הנהדרת של עזוז.
     
  6. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    שאומרים על קבוצה ש"לא הגיע לה להפסיד" מתכוונים לכך שהיא שיחקה טוב, בדיור כמו בני יהודה ביום שבת. זה שהיא לא הבקיעה זה משהו אחר, אבל היא הייתה שווה לפחות שער.

    בקשר למשחק היום - הולך להיות מעניין. עכשיו אני שומע שיש אווירה מצוינת ורק חסר שהמשחק יתחיל. אני מקווה ששתי הקבוצות יפרדו בתיקו או שנתניה תנצחת, למרות שאני לא רואה את זה באמת קורה. מכבי חיפה נראית טוב, אבל מה שכן אם נתניה תשרוד את ה60-70 דקות בלי להיות בפיגור, היא תוכל לנצל את הכושר הגופני שלה לטובה.

    דרך אגב, אני מקווה מאוד שלא יבזו את דקת הדומיה לזכר רבין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/08
  7. מקסים לנגו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפני המשחק בין מכבי חיפה לנתניה נעמדו הקבוצות לדקת דומיה לזכר ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין ז"ל. ראוי לציון.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    דקה לפני הפתיחה, אני מקווה למשחק טוב, לנתניה יש יתרון בהגנה, לכן חיפה חייבת לנצל את היתרון שלה ביצירתיות ובהתקפה כדי לנצח, ללחוץ וללחוץ ולא לתת לנתניה להרגיש בנוח. ככל שהזמן יעבור האורחים ירגישו בנוח וסיכוייהם לנצח יגדלו. הכל יכול לקרות. רק שיהיה משחק טוב...

    ואגב, אני ממש לא רואה את נתניה מסתגרת היום.

    ואגב אני לא כל כך בעד הפסטיבלים סביב המשחק.. כולה מחזור 9, לא יודע אם יש סיבה להתחיל לצאת בהצהרות מפוצצות על משחק שלא היה פה הרבה שנים... כמו שכבר אמרתי לאיברם, את זה נוכל להגיד בסיבוב השני והשלישי אם המצב יהיה דומה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/08
  9. שגיא Guest

    מתיאוס עשה בית ספר לאלישע לוי במחצית הזו. 4 בעיות לשער ו3 שערים. מסיללה לא במשחק מבחינה הגנתית. בנתניה ניצלו זאת פעמיים. השער בבעיטה חופשית היה וודאי כבר שנשרקה השריקה לעבירה. קטן לא בא לקחת כדורים. נתניה מתגוננת מצויין, היא תשים עוד שער עד לסיום ותעשה את שלה.

    קשה לי לראות את חיפה מצליחים לחזור למשחק הזה איכשהו. בית ספר.
     
  10. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    כן, כמו ששגיא אמר, מתיאוס עושה בית ספר לאלישע לוי, ואני עדיין לא חוזר בי, אנחנו קבוצה טובה בהרבה מנתניה, אבל היום מתיאוס עושה לחיפה בית ספר לכדורגל.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק מפתיע עד עכשיו בקריית אליעזר. היה לי ברור שחיפה תתקשה יותר נגד קבוצה שתצופף נגדה, אבל לא האמנתי שנתניה שהציגה עד עכשיו התקפה דיי בינונית, תכבוש שלושה שערים.
    אני מאוד שמח ששכטר קיבל ממתיאוס את הצ'אנס ובינתיים הוא סיפק את הסחורה עם שער יפה מאוד(הוא השאיר את מסלילה מאחור כאילו הוא לא קיים, ועוד מסלילה אחד השחקנים הכי מהירים בליגה) ומעבר לכך הוא המוציא לפועל של נתניה בכל התקפה. השערים של נתניה היו מאוד יפים, בעיקר אהבתי את השער של שלו מנשה שהגיע אחרי משחק מסירות יפה. למרות שבן דיין כמעט ולא מורגש בחלק ההתקפי, נתניה עושה צרות לחיפה במתפרצות.
    הקבוצה של אלישע לוי הצליחה לחזור מהר מהפיגור אבל כשלה בניסיון לאזן את המשחק וליצור רצף, כעת הלחץ עלייה ומעניין יהיה לראות אם יש ביכולתה לחזור למשחק במחצית השנייה, זה יהיה מאוד לא קל. מה שמדהים בחיפה היום הוא המשחק ההגנתי - האמצע של הקבוצה פרוץ מאוד, בירם כיאל רץ בהתלהבות למעלה אבל הפקיר את האמצע וגם קולמה לא בשיאו. מעבר לכך, גם אגף שמאל עצמו לא קיים. חיפה במשחק הזה משחקת לא רגוע, אפילו אלישע לוי יצא משלוותו כאשר האשים את אמיר אדרי בשער(אני חושב שאדרי אכן יצא בפזיזות, אבל מפתיע אותי שאלישע אמר זאת באופן גלוי).
     
  12. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    היום כתבתי כאן בפורום שאלישע לוי עושה בשכל שממשיך עם ההרכב הקבוע ולא עושה רוטציות בהרכב כמו רן בן שמעון,
    כנראה שטעיתי ... להוריד את רפאלוב לעמדת הקשר האחורי? מה זה לעזאזל?

    נתניה במחצית טובה, קבוצה ממושמעת, כל שחקן יודע מה הוא עושה וכל הכבוד למתאוס.
     
  13. מקסים לנגו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כאוהד מכבי חיפה אני חייב להוריד את הכובע בפני המאמן הנתנייתי שהעלה הרכב "גרמני" שמצופף מאוד בפני ההתקפות של חיפה, גורם לה לשלוח יותר שחקנים קדימה וגורם לחורים גדולים בהגנה. מכבי חיפה אומנם התכוננה למשחק קשה אבל כאשר ההתקפות שלה נעצרות ע"י 8-10 שחקני נתניה, זה כמו לשחק מול קיר. לחיפה יהיה קשה לעשות משהו במחצית השניה, בייחוד כאשר היא עם המכנסיים למטה.
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    חיפה בלי הגנה פשוט. אחד הדברים שאני הכי שונא אצל מאמן שהוא לא קורא את המפה. כבר אחרי הגול הראשון אלישע היה צריך להתעורר, משום מה אותו גם אחרי השער השלישי מעניינת אותו רק ההתקפה וזה רבותי מתכון לתבוסה.

    מעבר לזה לא ראיתי הרבה פעמים את כיאל, אבל בפעמים הבודדות שראיתי אותו (כולל משחק בנבחרת), שחקן מאד בינוני שמאד לוקה במשחק קדימה.
    מעבר לזה מה קורה לשחקנים במסירה האחרונה?


    אהה וברקוביץ' פשוט עיוור !!!
     
  15. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע אם נתניה משחקת כזה טוב אבל טוב שאחד כמו מתיאוס הגיע,ממה שהספקתי לראות רואים קבוצה מאוד ממושמעת על המגרש,כל אחד יודע איפה המיקום שלו,משחק באחריות ועם המון אגרסיביות במרכז השדה בדיוק כמו שצריך...