מחירי מנויים וכרטיסים בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rudess, ‏25/4/09.

  1. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מגמת ההתייקרות לפני כעשר שנים בסך הכל כן הייתה חיובית לכדורגל והיא פועל יוצא ממסקנות ועדת טיילור.

    ההתייקרות הוקיעה אוהדים בעייתיים מהמגרשים והפכה אותם לידידותיים יותר למבוגרים, נשים וילדים, המתקנים שודרגו לאין ערוך, חוויית הצפייה השתפרה פלאים והמוצר בכללותו השתדרג לרמה שהצדיקה את המחירים.

    אבל כמו כל דבר טוב בחברה קפטליסטית גם זה יצא מכלל שליטה ועבר את גבול הטעם הטוב. משקיעים זרים נכנסו ורוצים לראות תשואה מיידית מהשקעות שלהם והם מנצלים את הנאמנות של האוהדים לסמל וההתמכרות לאקשן בשבתות. היום אוהד שרוצה לעקוב אחר הקבוצה שלו בכל משחקיה בעונה (בית וחוץ) צריך להוציא בהערכה גסה 3,500 פאונד לעונה על משחקים, נסיעות, לינה, משקאות וכל מה שנלווה לכך. לא קל ובטח לא מוצדק.

    הכל בכדורגל צריך לרדת בהקבלה ובאופן פרופורציוני - מחירי שחקנים, משכורות, עמלות סוכנים, זכויות שידור, כרטיסים, מרצ'נדייס וכו' וכו'. שום דבר מהנ'ל לא משקף את המחיר שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/7/09
  2. odobry Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/07
    הודעות:
    231
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם הכסף הזה אתה יכול לממן מכונית ומספיק דלק לכל העונה בשביל לנסוע לפאב הקרוב בכל משחק, וגם להוסיף בירה בכל ביקור.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אתה מקבל שולחן שמור לפני המשחק (חדר מזכוכית שממנו רואים את המגרש). הוא ממוקם מאחורי אחד מהשערים. כשאתה נכנס יש לך פלזמה צמודה, אתה מקבל תוכניה של המשחק, ואתה מקבל מלצר צמוד שמביא לך ארוחת צהריים, קינוח, וכמובן שתייה (כולל כמובן אלכוהול) כפי יכולתך ובקשתך. כמובן שבזמן המשחק אתה מקבל כרטיס לאיזור השמור מאחורי השער עם זווית צפייה מאוד נוחה. וכמובן שלאורך כל המשחק, וגם בסופו, אתה יכול להמשיך ולשתות כולל כמובן תה, קפה וכל מה שבא לך.
    נכנסתי עם מנוי כזה כשביקרתי באנגליה בשנה שעברה (טוטנהאם שיחקה מול ברומיץ'), מדובר באמת בתענוג למי שאוהב להתפנק ולהרגיש כאוהד הכי חשוב במגרש. ולא שלא נהנתי, היה באמת חלום, אבל אני עדיין מעדיף, בטח במשחקים של קבוצות ניטרליות, לעמוד עם האוהדים השרופים. אין תחליף לאווירה של האוהדים השרופים מבחינתי, אם כל הכבוד לאוכל המשובח, לאלכוהול שנשפך באותו יום כמו מים, ולתנאים שאתה מקבל באותו חדר.

    אגב, מישהו יכול להגיד לי מה המשכורת הממוצעת באנגליה היום?
    אסור לשכוח שכל המחירים שהוצגו כאן הוצגו ללא דברים כמו הנחות מיוחדות ודברים נפלאים שרק באנגליה מציעים לאוהדים (כמו עוזר צמוד לנכה עם כיסא גלגלים שמגיע למגרש למשל).