מח' 33: סיטי נגד ארסנל - קרב על כל הקופה. טוטנהאם תנסה לעצור את המפולת מול השדים.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏25/4/23.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,573
    לייקים שהתקבלו:
    14,610
    מין:
    זכר
    כשיונייטד קיבלה שביעיה מליברפול תהינו אם זה היה ערב מקרי או שזה מעיד על מגמה מסויימת. אז לגבי ליברפול זה היה ערב מקרי אבל לגבי יונייטד הוא כן סימן התחלה של דעיכה. בסופו של דבר עם כל התשבוחות לטן האח זה לא שונה מהעונות הקודמות. זאת אותה תבנית בדיוק. חודשיים ממש טובים אבל מסביב הרבה חוסר יציבות. אז יגידו שהכדורגל אצל האח הוא יותר ״יפה לעין״ אבל מה זה רלבנטי בכלל. בסופו של יום זה עוד עונה שאתה מגרד טופ 4. אפילו הדחה מביכה לסביליה זה לא המצאה של האח.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,505
    לייקים שהתקבלו:
    6,707
    יפה שאתה מגיע להגיד לנו אמרתי לכם אחרי המשחק נגד ליברפול והיום, העיקר ההתמדה.
    אז מהמשחק מול ליברפול ניצחנו שבעה משחקים בכל המסגרות, בין היתר עלינו לעוד גמר.
    ואני מזכיר זו קבוצה שסיימה עם 58 נקודות את העונה שעברה! לשחק לי פתאום כאילו טופ 4 עם שני גמרים זה באהלן אהלן לקבוצה שהרוב המוחלט גרס שצריך לחסל את כולה, למכור את כולם, לפטר את כל אנשי המקצוע במועדון ולהתחיל לחבר מחדש לאט לאט בכמה חלונות, זה זכרון קצר במקרה הטוב או במקרה הפחות טוב- עלבון לאינטילגנציה.

    לעשות טופ 4 עם הקבוצה הזאת זה ממש לא מובן מאליו.
    לסיים בפער לא קטן מליברפול(אולי), מצ׳לסי, מטוטנהאם(בשקט בשקט עם העברה של פדרו פורו הם מגיעים אלינו בתקציב העברות מהקיץ) זה בכלל לא מובן מאליו.
    לסגל הזה צורפו כמה שחקנים אבל יש גבול כמה משחקים אתה יכול להסתמך בהם על כל הסגל.
    אני אגב אהיה מופתע אם ״נגרד״ טופ 4. לא רק שאנחנו עדיין יכולים לסיים 3 עם המשחק החסר, אנחנו גם לדעתי שווים את המיקום הזה בהסתכלות על כל העונה.

    שיחקנו כמות משחקים אדירה העונה(יותר גדולה בהרבה משל רוב היריבות שלנו), בכל המפעלים שהשתתפנו בהם. זה נותן את האותות כי הסגל העמיס פצועים ויש גם עייפות, הגיוני.

    הכדורגל של האח לא רק יותר ״יפה לעין״ הוא גם יותר חכם ומתאים לסגל שיש לו. לרוב הוא מגיב מצוין ומכין טקטית מצוין את ההרכב שעומד לראשותו. וגם ברמת הסגל הרחב הוא מנצל אותו כמעט עד למקסימום ובעיקר מתעלם באמת ממי שחייבים להתעלם.
    גם במשחק הזה כמו גם במשחק הראשון מול סביליה אי אפשר להגיד שגירדנו תיקו והיינו שווים תיקו.
    במשחקים האלה היינו עדיפים על היריבה ברוב הזמן והיינו צריכים לייצר פער גדול יותר מ2-0. יעילות מול השער לא היה אפשר לייצר בקיץ אחד עם כל האהבה. יש לנו פליימייקר על, יש לנו עוד פליימייקר מזדקן וטוב ל60-65 דקות במשחקים מהסוג הזה, יש קשר אחורי ויש שחקן התקפה אחד לוהט.
    חסר סקורר קטלני ועוד 8 איכותי באמת כדי לייצר התקפה שתדע לגמור ביעילות משחקים.
    הקיץ הקרוב יפתחו גם הרבה יותר אופציות בשוק החלוצים ושם נצטרך להגיב.
    בסוף עם כל ההביקורות התוצאה היום הרבה יותר רעה לטוטנהאם מלנו.
    אנחנו עדיין קרובים מאוד ללהבטיח טופ 4(שהיי זו המטרה שהיינו אנדרדוג מובהקים להשיג) בשבילם התוצאה הזאת חתמה את העונה, אחרי 33 משחקים. כמה עצוב. כמעט עצוב כמו לשמוע מחצית שלמה קהל חוץ שר לכוכב הכי גדול שלך ש״נתראה ביוני״.

    לא להאמין איך לוי פשוט חירב מועדון שלם שלמעלה מעשור ניהל באומנות ובזהירות. אין לו מושג מה הוא עושה, זה כבר ברמות שעוד שנייה אתה צריך איזה בוהלי כזה שיזרוק לך עצם. אין לו מושג.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,546
    לייקים שהתקבלו:
    3,508
    מין:
    זכר
    בסדר אז למנצ'סטר יונייטד נפתח נתיב של הזדמנויות לאור העונה העלובה של צ'לסי וקריסה גם בליברפול וכדאי לציין את זה. טוטנהאם הגיעו למשחק אתמול כשרעדו להם הביצים, הם פחדו לתת פס ברבע השעה האחרונה. הנחתי שאחרי ה-0:2 המשחק הזה גמור כי יונייטד תלמד את הלקח וכן הלאה. כן היה צריך כישרון גדול כדי לאבד את המשחק אתמול. אם ברונו פרננדש היה מבקיע במצב שבעט למשקוף כמובן שהכל היה אחרת אבל זה לא משנה. לגבי עניין כמות המשחקים - זה נכון, זה לא כל כך משנה. לא ראיתי קבוצות גדולות אחרות באנגליה 'רודפות בבהלה' אחרי גביע הליגה שהוא טורניר די זניח.
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,179
    לייקים שהתקבלו:
    4,930
    יונייטד לא זכתה בשום תואר מאז 2017. להניף גביע, כל גביע, היה משימה חשובה העונה. מה לעשות שגביע הליגה הוא, כרונולוגית, הראשון ברשימה. לא היה הגיוני להזניח גביע שבו אפשר לזכות כבר בפברואר על בסיס התקווה להצלחה במפעלים האחרים במאי וביוני - מה גם שלא מדובר באליפות או בליגת האלופות, שבשבילן כן שווה להקריב.

    בסוף יש השפעה להשקעה בגביע הליגה כי אלו עוד ועוד משחקים שהצטברו ברגליים של השחקנים בחודשים האחרונים והובילו גם לעייפות וגם לפציעות, אבל אני בספק אם גם עכשיו מישהו היה מוותר על התואר הזה בשביל עוד קצת רעננות עכשיו. מה גם שכאשר מסתכלים על המשימות הגדולות, מצבנו לא נראה רע. אנחנו נסיים בטופ 4, זכינו בתואר, ויש לנו עוד גמר גביע. אז כן, אנחנו מגיעים לשלהי העונה מקרטעים. סה לה וי.

    לדעתי, אחת הבעיות של לוח המשחקים העמוס בטירוף היא שכדי להתמודד איתו, ביונייטד מן הסתם הקלו בעומס האימונים. זה נראה לי דבר חשוב מאוד כשהקבוצה עדיין לומדת לשחק כמו שטן האח רוצה וצריכה זמן כדי לצבור "הרגלים חיוביים" על חשבון ההרגלים השליליים שהצטברו בשנים האחרונות. אז כשדברים זרמו והמומנטום היה חיובי, זה נראה טוב. כשדברים התחילו לקרטע בחודשים האחרונים, רואים יותר ויותר את ההרגלים השליליים הללו צצים. גם אתמול. כדי שהקבוצה לא תידרדר להרגלים הללו, צריך זמן ועוד השקעה בסגל.

    לגבי אתמול, היה הגיוני לבצע חילופים כי הקבוצה לא חזרה למחצית השנייה. אני לא חושב שהם היו כאלה מעוררי מחלוקת - פרד, למשל, תרם לא מעט כמחליף העונה במצבים כאלה. ואיכשהו, אחרי שקיבלנו את הגול השני, ההרכב שהיה על המגרש כן התייצב וסיים את המשחק טוב יותר. אז כנראה שה-11 שהיו על המגרש ככל שהתקדם המשחק לא היו כאלה בלתי אפשריים...
     
    k_700 אוהב/ת את זה.
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    76,949
    לייקים שהתקבלו:
    26,181
    מין:
    זכר
    עיקר תוספת העומס זו הליגה האירופית. טורניר ממש מנופח בפורמט שלו, שמשוחק ביום הכי גרוע בשבוע - חמישי. לא היה שווה את ההשקעה, לא ישכנעו אותי אחרת. כמה סמלי גם שם יונייטד איבדה את שני הבלמים המובילים שלה. השיקול של טן האח שם היה מוטעה וזה גם לא נתן לו משהו לשחק עם ההרכבים החזקים.
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,179
    לייקים שהתקבלו:
    4,930
    גם אם זה נכון, אז מה בעצם קרה? בגביע הליגה זכינו בכל מקרה, בגביע עלינו לגמר בכל מקרה, ובליגה נסיים בטופ 4 בכל מקרה. כן, בלי הליגה האירופית היינו כנראה נראים טוב יותר עכשיו, אבל זה לא באמת היה נותן לנו הרבה יותר בשורה התחתונה.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    76,949
    לייקים שהתקבלו:
    26,181
    מין:
    זכר
    ללא מאמץ בליגה אירופית, הקבוצה הייתה נראת טוב יותר בליגה.
     
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,179
    לייקים שהתקבלו:
    4,930
    ועדיין מסיימת במקום השלישי או הרביעי. אז מה?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    76,949
    לייקים שהתקבלו:
    26,181
    מין:
    זכר
    בסדר, כדורגל לא מדע מדויק. העדיפות מבחינתי לליגה. זה המפעל האיכותי ושם אני רוצה לראות קודם כל את הקבוצה מציגה כדורגל.
    המאמן והשחקנים נשפטים לפי הליגה קודם כל. לא לפי ליגה אירופית. לא זכור לי שהדעה על מוריניו או השחקנים השתנתה לטובה אחרי הזכיה של 2017.
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,179
    לייקים שהתקבלו:
    4,930
    יש אוהדים שמעדיפים תארים על פני מקום שלישי (שזה המקסימום שהיינו משיגים בכל מקרה). אין דעה אחת נכונה.

    לטעמי אנחנו יותר נקלענו לסיטואציה מאשר תכננו אותה. בחודשים הראשונים של העונה אי אפשר היה לדעת כיצד היא תתפתח הליגה והיה שווה להשקיע בליגה האירופית, שיכולה להוביל לליגת האלופות. ואז, בגלל שסיימנו רק במקום השני בבית, נפלנו לשלב הנוקאאוט הראשון ועוד קיבלנו את ברצלונה - לא משחקים שבהם תעלה הרכב מוחלש. ואחרי שכבר עברנו את ברצלונה, לא היה הגיוני לוותר על המפעל.
     
    k_700 ו-DaveTheSave אוהבים את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,573
    לייקים שהתקבלו:
    14,610
    מין:
    זכר
    עונה שעברה היתה עונה מחורבנת, ובגלל זה סולשיאר פוטר, אבל עונה לפני זה עשיתם איתו מקום שני. ואפילו עם מוריניו המרושע סיימת במקום הזה. אני לא אתווכח על סגנון המשחק כי אתה עוקב אחרי הקבוצה יותר ממני, ואני מודה שבפעמים הבודדות שראיתי אותה השנה נהנתי לראות אותה, להבדיל מהמאמנים הקודמים שגרמו לי להעביר ערוץ אחרי 10 דקות, אבל עדיין כשאתה מסתכל במבחן התוצאה, שזה המבחן הכי חשוב בכדורגל, זאת לא עונה יוצאת דופן ביחס לעשור האחרון. עכשיו אני לא יודע למי פנית כשאמרת "לשלוח את טן האח הביתה זה זלזול באינטיליגנציה" כי אני לא אמרתי את זה בשום שלב, אבל אני כן חושב שהעונה הבאה תהיה עונת המבחן האמיתית שלו. שם לא יספיקו רק מחמאות אלא יונייטד תצטרך להתמודד על תארים. אני לא יודע מה המצב הכלכלי של יונייטד, כי אני שומע דברים כאלה ואחרים ברשתות, אבל היא חייבת להביא חלוץ תותח בשביל לעשות את השדרוג, אם זה אוסימן או קיין או מישהו אחר. אבל בשביל זה היא תצטרך לשים את היד עמוק בכיס וכנראה גם למכור שחקנים שזאת גם משימה לא פשוטה.
     
  12. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,519
    לייקים שהתקבלו:
    5,504
    ושם גם סאליבה נראה לאחרונה :sm_BangHead:
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  13. DaveTheSave Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/18
    הודעות:
    1,349
    לייקים שהתקבלו:
    645
    מין:
    זכר
    אפשר להחמיר ולומר שגם אתם כקבוצה
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,546
    לייקים שהתקבלו:
    3,508
    מין:
    זכר
    @אמיר ע, לעניות דעתי בגביע הליגה, ולא בדקתי, עולים בהרכב משניים וכשמגיעים קרוב לדובדבן שבקצפת אז המפעל מקבל חשיבות גבוהה יותר. גם בליגה האירופית, אני לא אומר לזרוק חצי הרכב, אבל שוב אני אומר, אם ברונו פרננדש היה נפצע חלילה במשחק נגד ריאל סוסיאדד או משהו כזה אתם הייתם מתבאסים מאוד. אריק טן האח כן עשה דברים טובים אבל מנפחים אותו יותר על המידה, זוהי דעתי. לא ניתחתי אף חילוף שהיה אתמול ספציפית, ציפיתי בכל קונוטציה שמנצ'סטר יונייטד תדע לשמור על היתרון של שני שערים נגד יריבה במשבר ושהקבוצה 'כקבוצה' תלמד משהו אחרי מה שקרה נגד סביליה. גביע הליגה לא יגדיר את העונה הזו כהצלחה לעומת 'אין' גביע הליגה. אולי הליגה האירופית כן.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    76,949
    לייקים שהתקבלו:
    26,181
    מין:
    זכר
    סביליה משחק שונה מאתמול. הדמיון רק בהתפתחות התוצאה.

    Sent from my SM-S906E using Tapatalk