מיהו כדורגלן העשור?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏21/12/09.

  1. Andrea21 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/05
    הודעות:
    865
    לייקים שהתקבלו:
    79
    ניראה לי שאתה זה שצריך לקרוא קצת, לא אמרתי שסידורף שחקן טוב יותר מג'רארד,כוונתי הייתה להגיד שזה טמטום להגיד שסידורף לא ב"לבל" של ג'רארד.אם ג'רארד בלבל של הכדורגלנים הטובים ביותר בעשור הזה,אז גם סידורף בלבל הזה.
     
  2. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רצה שתסביר לי מה ילד בן 16 יכול ללמוד חדש על כדורגל, שהוא לא חוזר עליו מגיל 13. סגירה אלכסונית? חילוצי כדור? לצופף את האמצע? תנועה? עליה לראש? מסירת פס? זה משהו שמלמדים אותך בגילאים הצעירים, היסודות. או שיש לך את זה, או שאין לך. אם יש לך-הדבר היחיד שאתה צריך זה במה. אני לא חושב שוונגר מלמד אותם לשחק כדורגל, עובדה שהדבר היחיד שהוא עושה זה לקחת אותם בגיל 15-16 כשהם מככבים בנבחרות הנוער הצעירות. הוא נתן לויירה את הבמה אחרי שקיבל יציע במילאן, הוא נתן לליונברג ופירס את הבית החם ונתן להם את הזמן וגם קטף את הפירות. אבל הוא לא הפך אותם לשחקנים כמו שהוא לא הפך את ססק ושאר הילדים לשחקנים. איזה שחקן יש לארסנל שהוא באמת שחקן בית, בית בית, שהגיע בגיל 10-12? שהוא אנגלי? אני לדוגמא לא חושב ולא מאמין שבויאן, איניסטה ומסי הם שחקנים שריקארד עשה, והוא נתן להם את הבמה בידיוק כמו שוונגר נתן לססק את הבמה, ובידיוק כמו שהוא הולך לתת למרידה את הבמה. תהיה בטוח שלפני שססק ומרידה הלכו-שמענו עליהם המון.

    הצעד הבא שלי ושל אוהדי ברסה יהיה להתחיל בשטיפת מוח שפפ שינה את איניסטה וצ'אבי, והפך את פדרו לשחקן יותר גדול וגם את בוסקטס, כאשר גם פה-פפ לא עשה, הוא נתן להם את הדקות משחק שלהם והאמין בהם. זהו. ואתם יודעים מה הכי מצחיק? שפפ באמת היה איתם כשהם היו ילדים, וונגר לא מאמן אותם במילואים ולפני. פפ בניגוד אליו כן עשה זאת עם פדרו ובוסקטס, ועדיין-לדעתי הוא לא הפך אותם לשחקנים, אלא נטו נתן להם את הבמה, וכרגע הוא מה זה קוצר את הפירות, יותר משוונגר אי פעם יקצור. למה? שוב-קארמה. הוא לא גונב אותם בגיל 15-16 ונותן עליהם חותמת. ילדי וונגר אעלק. מעניין אם פיקה היה עובר, אוהדי מנצ'סטר היו אומרים "הנה ילד של פרגסון שגידל וטיפח"...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/12/09
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    *באיטליה שחקן בן 23 נחשב לצעיר שלא יודע עדיין חצי מהדברים ששחקן בוגר צריך לדעת על המגרש.
    *איטליה היא אומת הכדורגל המצליחה בתולדות המשחק

    1+1=2

    2=האיטלקים יודעים על מה הם מדברים

    יש סיבה לכך ששחקנים לא מגיעים לשיא בגיל 16 ואין לזה שום קשר לפיזיות. חוסר היכולת שלך להבין את זה, מקבילה בצורה ממש יפה לרמת התגובות שלך בפורום. גם כשאתה מדבר על כדורגל וגם כשאתה מדבר באוף טופיק, ניכר שאתה בחור צעיר שמשום מה חי בסרט שהוא יודע הכל. אתה תמיד סופר החלטי, מאוד יומרני בדעות שלך ומקובע למה שנראה לך הגיוני, מבלי לשקול בכלל את האפשרות שיכול להיות שאנשים אחרים, מנוסים יותר, יודעים טוב יותר. יש דברים שלומדים עם השנים, וכשיש לך מורה ראוי, אתה יכול לנצל את השנים הללו לצבירת ידע גדול יותר לעומת אחרים שלא התברכו במורה מהסוג הזה. בשבילך ילדים בגיל 16, 17,18 ו-19 זה המוצר המוגמר, גם בכדורגל וגם בחיים. לא רק שאתה טועה, אלא שהזילזול המחפיר שלך באנשים מבוגרים ובעובדה שיש אפשרות לרכוש ניסיון וסתם ללמוד דברים חדשים גם אחרי הגילאים המדוברים, הופך את הדעות שלך להזויות ומנותקות מהמציאות. אתה בנאדם יהיר וזה מאפס לך את כל יכולות הניתוח.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ירדן,
    אתה בטוח שאתה מצליח לשים את הרגש בצד כשאתה מתייחס לפיגו?; אין לי בעייה לומר שנדבד ספוראטי הרבה יותר גדול מפיגו, אבל אני מבקש להתייחס רק לצד המקצועי. לפיגו אין ברזומה אליפות ייחודית מבחינת אתגר כפי שהיה לנדבד עם לאציו בגלל שתי סיבות - ראשית, פיגו תמיד שיחק בקבוצות שלא נחשבות כאנדרדוג ואליפות התקבלה כמובן מאליו - ברצלונה וריאל מדריד; שנית - פיגו אף פעם לא היה הכוכב הבודד בקבוצה. בברצלונה היה את ריבאלדו ובריאל מדריד את ראול או זידאן, ואחר-כך כבר אי-אפשר היה לספור. פיגו הביא את פורטוגל לחצי הגמר ביורו 2000 ובמרחק נגיעה מהגמר. הנבחרת הייתה טובה באותו זמן בעיקר בגללו - הוא היה הקשר הטוב בעולם. נדבד נתן שתי הצגות פנומנליות ברבע הגמר מול ברצלונה בקאמפ-נואו עם שער ענק מחיתוך מהאגף למרכז, וגם מול ריאל בטורינו, אבל זה לא אומר שבכל משחקי הנוק-אווט הוא היה ככה. פיגו למשל היה חלק בלתי-נפרד מהתצוגה של ריאל נגד יונייטד ב-2003. הוא כבש אחד ובישל. אבל משום שראול היה לא פחד וטוב וזידאן בכלל קירקס כל מי שזז, אתה כאילו מוריד מערכו. שאל כל אוהד ריאל והוא יגיד שלך שפיגו היה השחקן הכי חשוב בקבוצה בעונה הראשונה שלו יחד עם ראול.
    אז לכן - סיכום קצר: מבחינה מקצועית נדבד ממש לא היה מעל לואיס פיגו. הוא ספורטאי טוב יותר, דמות נערצת יותר וזהו.
     
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    ברקמה המקצועית נדבד ופיגו באותה רמה פחות או יותר, אבל לא רק כשרון ותארים הם הקריטריונים לכדורגלם העשור. בדיוק כמו שחלק גדול מהאנשים שבחרו את ראול (\טוטי\מאלדיני ואחרים) בחרו בהם כי הם סמלים, כי הם נאמנים, כי הם ספורטאים למופת, כך גם נדבד צריך להיות לפני םיגו ברשימה כי בכל התחום הזה הוא הרבה יותר גדול מפיגו.
     
  6. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    צריך לזכור שהרשימה יכולה להכיל רק 20 שמות, ואמורה לתת ביטוי לדעות של אנשים רבים, לכן הרבה שחקנים נהדרים לא נמצאים בה.