מילאן וקרלו אנצ'לוטי? הגיע הזמן להיפרד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏24/3/07.

  1. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכל מתחיל מלמעלה סרג'יניו, מהדרג המנהלי באמת שהיה אדיש בקיץ האחרון ולא דאג כמעט להביא שום רכש לקבוצה. אבל גם לאנצ'לוטי יש אשמה עדיין במצבה של מילאן עם כל הכבוד למשחק אתמול. נכון, אין ספק שבשני המשחקים האחרונים באירופה הוא הוציא את המקסימום מהקבוצה והכין אותה כראוי. אבל בכל זאת אני חושבת שמאמן שעומד על עקרונותיו לא היה נותן להנהלה להתערב לו בעניינים שהוא אמור להחליט ולקבוע והעניינים היו נראים אחרת היום בליגה (וגם באירופה בתחילת העונה) אם המאמן היה עומד על שלו. אני גם עדיין לא מסכימה עם הטקטיקות שלו והעונה היו לו מספר החלטות מוזרות ושגויות שנבעו מפחדנות והססנות. ואם כבר המשחק אתמול-עם ההרכב שהוא עלה אני בהחלט מסכימה, עם החילופים שהוא עשה לא ממש. מגן שחזר מפציעה רק (סרג'יניו) במקום חלוץ ומגן במקום מגן. נשמע קצת מופרך שקבוצה משחקת 20 דקות ללא חלוץ אחד אפילו על המגרש, אפילו שהמטרה היא לשמור על היתרון.
     
  2. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אנצ'לוטי לא המאמן האיטלקי הכי טוב , המשחק של אתמול לא אומר כלום זה בסך הכל משחק בודד, באיטליה יש לפחות 4 מאמנים יותר טובים ממנו והם קאפלו,ליפי,בראנדילי,ספאלטי,ואפילו אני לא רואה כזה הבדל גדול בין מאנצ'יני ואנצ'לוטי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/4/07
  3. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חולק עליך. לפראנדלי, ספאלטי ומנצ'יני יש עוד הרבה לעשות ולהשיג לפני שהם יהיו מאמנים ברמה ובקליבר של אנצ'לוטי. ליפי וקאפלו לעומת זאת אכן מאמנים שלדעתי טובים ממנו.