מילאן 06/07 -אלופי אירופה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Paolo Maldini, ‏17/7/06.

  1. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    מילאן נמצאת בעיצומו של אחת מעונות המלפפונים הסוערות.
    לאחר שהכוכב אנדריי שבצ'נקו עזב לצ'לסי, יאפ סתאם חזר לאיאקס ורוי קוסטה עזב גם הוא, מילאן צריכה לחפש תחליפים.
    בינתיים השמות של קאקה ונסטה גם מוזכרים כמועמדים לעזוב לכסף הגדול.

    השחקנים היחידים שהצטרפו בינתיים למילאן הם ג'וזפה פאבאלי,פרדיננדו קופולה,ויוהאן גורקוף.צפויים גם לחזור מהשאלה כריסטיאן ברוקי,כריסטיאן אביאטי וגם פאסקוואלה פוג'ה.

    ובבית המשפט, מילאן אומנם נשארה בסרייה אה, אבל ספגה עונש של מינוס 15 נקודות בעונה הבאה ותיעדר מליגת האלופות.
    תיתכן אפשרות שמילאן תשחק בגביע אופ"א על חשבון אמפולי שלא נרשמה למפעל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/7/06
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אני אתחיל את הדיון של מילאן עם זה:

    זה נכתב עלידי nfcb דווקא בפורום הגרמני. אני מאמין שזה מביא הרבה תקוות לאוהדי מילאן כאן בפורום. בעצם מותר להיות כמה שנים למטה, לא חייבים להיות כל הזמן למעלה, העיקר לאהוב את המועדון, ולעודד אותו. יש גם שנים כאלו, אבל מילאן כמו מילאן צעד אחר צעד יסניפו שוב רוח פסגות בלי צל של ספק (זה נכון גם לאוהדי יובה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/06
  3. SkiMan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/6/06
    הודעות:
    1,758
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כרגע מילאן לא עושה רושם של חזרה לחיים.
    עוד לא הובא תחליף לשבצ'נקו וכרגע אין חלוץ שני ראוי.
    שתי השמות שנזרקו היו RVN: בדרך לסגור בריאל, ובכל מקרה מעבר לשיא.
    טורס: אני (ועוד רבים וטובים) חושב שהוא ממש אוברייטד (אבל זה לנושא אחר), ובכל מקרה נראה שהוא קרוב קרוב למנצ'סטר יונייטד.

    נראה שמילאן מתקשה להביא חלוץ גדול במקום שבצ'נקו והעונש האירופי דיי מפריע. אני לא אתפלא אם לא יובא לבסוף מחליף ראוי.
     
  4. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    לפי הסקיי ספורט, אנדראה פירלו בדרך החוצה. הקבוצות שמתעניינות בו: צ'לסי, יונייטד, ארסנל, ריאל מדריד, באיירן מינכן וליון. יכול להיות שיש עוד, אבל כרגע יש תקלה באתר, ככה שאני לא יכול לברר. לגבי גאטוזו, הוא אמר שהוא יחליט על העתיד שלו עוד כמה ימים. בינתיים, מנצ'סטר היא אחת הקבוצות המעוניינות בו.

    לגבי העונה של מילאן, לדעתי, היא יכולה ועוד איך לקחת את האליפות. נכון, זה יהיה קשה, אבל הכל אפשרי. יהיה קשה מאוד לעבור את הקבוצות האחרות, כשיש לך מינוס 15 נקודות בתחילת העונה, ולמרות זה, אני בטוח שאינטר לא תיקח את האליפות. אגב, אני מחשיב את זה רק כ-9 נקודות. זה בגלל משחקי הדרבי, שם אני בטוח שמילאן תנצח.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/7/06
  5. SkiMan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/6/06
    הודעות:
    1,758
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השאלה היא מי יהיה זה שיציל את התחת של אנצ'לוטי במשחקים שלא הולך. בעונות האחרונות זה היה שבצ'נקו בעיקר (תסתכלו על החצי עונה הראשונה של מילאן שנה שעברה - המבקיעים תמיד היו שבצ'נקו ועוד מבקיע תורן), גם קאקה תרם אך יותר במשחקים קטנים כיוון שהוא נוטה להיעלם במשחקים גדולים. על ג'ילארדינו אי אפשר לסמוך, אז מי יתקן את השגיאות של אנצ'לוטי?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/06
  6. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    ההתקפה זה אחד, אבל זה שמילאן סחבו עונה שלמה בלי אפשרות נורמלית לרוטציה בהגנה, וגם אז היה צריך לעלות פנסיונרים, זה המקום החשוב ביותר לחיזוק. קאפו ומלדיני.. ככה מילאן יקבלו בראש. לא לשכוח סתאם עזב.. אין רכש!
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא צופה למילאן עונה טובה בעונה הבאה, יהיה לה קשה מאוד להגיע גם למקום השני.

    הקבוצה של אנצ'לוטי, שהיה צריך לעוף ממזמן, תפתח את העונה במינוס 15 נקודות, ויהיה לה קשה לקחת אליפות ככה. לצ'מפיונס ליג אני מאמין שהיא תיקח. הקבוצה לא תשחק גם באירופה ככל הנראה, אולי זה יעזור לקבוצה שיהיה עלייה פחות עומס, כאשר יהיה לה את הזירה המקומית ואת הגביע האיטלקי.

    מילאן נחלשה מאוד בקיץ הנוכחי. אנדריי שבשנקו, הסקורר הגדול של הקבוצה והקפטן של הקבוצה ששיחק בה שבע שנים ולא הפסיק לקרוע רשתות, נמכר לצ'לסי. יאפ סתאם שהיה טוב דווקא בעמדת הבלם, חזר לאייקס, שם התחיל את הקריירה הטובה שלו. רוי קוסטה שהיה בעיקר שחקן ספסל אצל אנצ'לוטי עזב גם הוא וכך הספסל מתקצר.

    אני חושב שבמידה וקאקא יעזוב יהיה לקבוצה קשה מאוד להתחרות על האליפות. קאקא הוא השחקן שעושה הכל בקישור שלה. פירלו וגאטוסו גם לא בטוח שיישארו בקבוצה, לפחות לא הראשון. רק עונה יוצאת מן הכלל של סיידרוף כמו ב04\2003, תניע את מילאן לעונה טובה מאוד.

    ההתקפה של מילאן תיהיה בנוייה בעיקר על ג'ילאדינו, שבליגה האיטלקית מספק את הסחורה, אבל יהיה לו קשה להבקיע כמו בעונה הקודמת ללא שבה, שסידר לו חלק מהשערים. אינזאגי יהיה החלוץ השני של הקבוצה ככל הנראה, אני לא רואה את מילאן מוצאת מחליף מהשורה הראשונה של החלוצים לשבה, שהיא תשחק רק בליגה המקומית, ואולי אולי בגביע אופ"א.

    הבעייה של הקבוצה היא עדיין בהגנה. אם נסטה אכן יעבור לצ'לסי(רוב הסיכויים שלא ושזה שטויות), ההגנה המילאנזית תקרוס ותיהיה חלשה מאוד. מאלדיני המזדקן לא טוב כמו בעבר וגם קאפו לא ניהיה יותר צעיר, תוסיפו את קוסטהקורטה ותקבלו שלושה שחקנים שעברו את גיל ה-35 בחלק האחורי. גם דידה השוער לא מנייה בטוחה בכלל, למרות מונדיאל סביר שלו.

    מילאן חייבת לרכוש שחקנים: חלוץ בדמות לוקה טוני למרות שגם אינטר מעוניינת בו ואינטר תשחק בליגת האלופות וללא עונש בפרשת השחיתות, אני חשבתי על קלוסה גם אבל הוא יעדיף את ברמן שתשחק בצ'מפיונס ככל הנראה(יש למילאן את הכסף לרכוש שחקנים). קשר מרכזי במידה וגאטוסו\פירלו יעזבו. ווסלי סניידר יכול להיות רכש מעניין לדוגמא שישפר את הקישור של מילאן, או מאניש שמחוזר על ידי אתלטיקו מדריד. זה רוברטו יהיה גם הוא אופצייה מעניינת .בלם חייב להגיע ואני הייתי הולך על קיבו, אבל שוב, רומא תשחק בליגת האלופות ומילאן לא, ורומא כבר עשתה בעיות בעבר שניסו לרכוש ממנה את קיבו. עוד בלם חייב להגיע. אלכס מפנרבחצ'ה הוא אופצייה לא רעה בכלל. גם על מגנים הייתי הולך. זאמברוטה מחוזר על ידי מילאן אבל אני מקווה שיעדיף את ריאל מדריד.

    פטריק ווירה וטרזגה מהגברת הזקנה הם יכולים להיות תחליפים מעולים, טרזגה ייקרע רשתות במילאן, אבל אני חושב שהוא לא יגיע לשם. זלאטן?

    בטח שמעת את שגיא כהן אומר את זה אתמול בחדשות הספורט. בכל מקרה, למה אתה כל-כך בטוח שמילאן תנצח בדרבי? העניינים אצל אינטר נראים הרבה יותר טוב כרגע.

    Der Kaiser, מסכים, מילאן הייתה קבוצה נהדרת בין השנים 2003-2006. פעמיים גמר ליגת האלופות ואליפות אירופה, אליפות איטליה והגביע האיטלקי. מילאן גם הגיעה לחצי הגמר ולרבע הגמר. אולי מילאן כרגע תיהיה בשנים פחות טובות. לכל קבוצה יש עליות ומורדות. תראו את ריאל מדריד וברצלונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/06
  8. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלכס מפנרבחצ'ה הוא קשר התקפי, ודאי התכוונת לאלכס מאיינדהובן.
     
  9. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    זה בדיוק זה. למרות שיש מכה ניהולית קשה, לא הגיע מספיק רכש בשנתיים האחרונות, המצב בהגנה הוא הקשה מכל שאר העמדות. אני חולק עליך ראוליטו בקשר לאנצ'לוטי, הוא מאמן נדיר. אף מאמן אחר לא היה מצליח לעשות עם מילאן מה שהוא עשה בעונה האחרונה. כמות הפציעות שהיו (ואני אפילו לא מדבר על זו של שבה) בחלק ההגנתי, שהוא גם החלק החלש, ומילאן עדיין הצליחה לתת תצוגות הגנה מכובדות (ושלא נדבר על סגנון התקפה יחודי שאנצ'לוטי מחטיב).
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בקשר לאלכס, התבלבלתי, השחקן שהוזכר מספר פעמים כמועמד להגיע לריאל מדריד, בדר"כ לטעת האס. התכוונתי לאלכס, הבלם הנפלא של פ.ס.וו איינדהובן, שאחראי גדול לשתי האליפיות האחרונות של איינדהובן בהולנד וגם לזה שהיא הייתה רחוקה בסה"כ דקה אחת אשתקד(05\2004), להגיע לגמר ליגת האלופות.

    Der Kaiser, אני לא מסכים בקשר למה שאמרת על מר אנצ'לוטי. מאמן נדיר הוא ממש לא. "מאמן בובה" הוא נקרא בשפה של אוהדי ריאל, כמו קיירוש, ראמון, לושמבורגו וקארו, שהיו בריאל מדריד בשלוש שנים האחרונות.

    העונה בהחלט הייתה למילאן מכת פציעות קשה אפשר לומר, והוא הצליח להתמודד עם זה לא רע.
    אבל, אנצ'לוטי הוא מאמן פחדן, שרק בגלל שברלוסקוני הצהיר בפומבי שהוא מחייב אותו לשחק עם שני חלוצים, הוא עבר למערך התקפי. אין לו חלק יותר ממזערי בתארים האחרונים שזכתה בהם מילאן. בונקרים מזוויעים של מילאן של 03\2002 אומנם הובילו אותה לזכייה בגביע האלופות אבל אנצ'לוטי עדיין נחשב מאמן טיפה לוזר.

    בעונה שלאחרי הזכייה באלופות הקבוצה דהרה בצורה מרשימה לאליפות, אבל הודחה ברבע גמר ליגת האלופות במשחק ההוא בריאזור, שלעולם לא יישכח. מילאן ניצחה 4-1 בבית את דפור. בחוץ היא הובסה 4-0, ואת זה אפשר להגיד שקשור לאנצ'לוטי, זו אחריות של מאמן שהקבוצה לא באה מוכנה ומזלזלת, ומאבדת היתרון גדול שכזה. זה גם קרה בשנה שעברה, שמילאן חגגה במחצית זכייה בגביע אירופה והפסידה בפנדלים. אני לא מאשים את אנצ'לוטי בהפסד בפנדלים, אני מאשים אותו בכך שליברפול חזרה ל3-3, כי ליברפול של אותה עונה וגם של היום, ממש לא קבוצה התקפית מובהקת.

    אנצ'לוטי לא מתעקש על רכש, הוא היה צריך להתערב יותר בעזיבת שבשנקו, אבל זה האמת לא קשור כל-כך, שבשנקו רצה לעזוב. בקיצור, אנצ'לוטי ממש לא מאמן נדיר. כל אחד היה מוביל את מילאן למשחקים שהיא הציגה. ה4-1 על באיירן ואולי 3-1 על יובנטוס ו4-0 על פנרבחצ'ה היו תצוגות, אבל זה בגלל הסגל האדיר שיש למילאן או היה לה לפחות. פירלו גמר את העונה גרוע מאוד והיה מותש. אנצ'לוטי לא השתמש בו נכון וגמר אותו. גם בזה הוא אשם.
     
  11. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אנצ'לוטי הוא נקודת האור היחידה של מילאן העונה. גם דל בוסקה היה בובה והציג לריאל מדריד כדורגל יפה, בדיוק כמו שעשה אנצ'לוטי. ההבדל היחיד בינו לכל השמות האחרים שאמרת הוא שמילאן כל שנה במשך 4 שנים שווה או חצי גמר או גמר (הישג בלתי נקלט!).
    לא מכיר הרבה מאמנים שמשחקים שונה לחלוטין מאגף לאגף ואני אסביר. מילאן משחקת המון בצד שמאל, סיידורף, פירלו וקאקא בעיקר תוקפים מצד שמאל, בזמן שהאגף הימני הוא מעט הגנתי יותר (גאטוזו), וקאפו עושה מעט יותר התקפה לשם כך. הצורה שמילאן מניעה כדור, זה תענוג. הנגיעה של המאמן מאוד ברורה במשחק הכל כך יפה, ויחודי של מילאן. צריך גם לזכור את מעבר ללומר שהוא התמודד לא רע עם בעיית ההגנה העונה, הוא עשה את זה באופן מבריק שלא היה ברירה אבל הוא העביר את סתאם להיות מגן, ואת קאלדזה להיות בלם (אני חושב שההגנה המקורית של מילאן לא הייתה כל כך טובה כמו זו..), וזו בהחלט נגיעה של מאמן, שיודע בדיוק איך להעמיד קבוצה, ולהביא אותה לפסגת אירופה (מקום ראשון בדרוג האירופי לקבוצות בחמש שנים האחרונות), גם בלי שנעשה רכש הוגן (מה שיכל בקלות לדפוק כל מאמן אחר!).
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/7/06
  12. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    וכל מילה נוספת מיותרת. מילאן חייבת להתחזקת בעמדת המגינים ולהפסיק ל"סחוב" כל שנה עם ההגנה המבוגרת. קאפו כבר ממזמן מעבר לשיא והוכיח את זה במונדיאל,מאלדיני דווקא שומר על יציבות במידה מסויימת אבל עדיף יהיה להביא מגן יותר טוב וצעיר ממנו.
    בכל מקרה,עם הפחתת 15 הנקודות והעזיבה של שבה קשה לי לראות את מילאן לוקחת השנה אליפות. הדבר הכי חשוב שלדעתי צריכים לעשות כרגע הוא להתמקד בלהשאיר את קאקא ולא למכור אותו לריאל או כל מועדון אחר,במידה וקאקא יימכר זה לדעתי יחסל חלק גדול מאוד מהסיכויים של מילאן להתברג העונה בכלל בצמרת.
     
  13. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    האמת, שכן... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
    למה? סתם תחושת בטן חזקה מאוד.

    אני יודע שזה יהיה למילאן קשה כל עוד לא יבואו רכשים, ובינתיים אני לא רואה אפילו שמות שאנצ'לוטי מעוניין להביא, אבל תהיו בטוחים שעוד יבואו רכשים. הם צריכים להצעיר את ההגנה שלהם. קאפו כבר הרבה מעבר לשיא שלו, קוטהקורטה בכלל, כך גם לגבי מאלדיני. לדעתי נסטרה הוא נקודת האור היחידה של מילאן בהגנה. גם עמדת השוער היא עמדה שמילאן צריכה לדאוג לגביו.
    לגבי קאקה, ידעתי שאם מילאן לא תרד, הוא לא יעזוב אותה. עדיין זה לא סגור שהוא ישאר במועדון, אבל אני כמעט בטוח שהוא ישאר במילאן. צריכים למצוא מחליף לשבצ'נקו, אמנם ג'ילארדינו עושה עבודה טובה בליגה, אבל בליגת האלופות הוא פשוט זוועה.
     
  14. GUTE Member

    הצטרף ב:
    ‏17/5/06
    הודעות:
    1,300
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מילאן צריכה לעשות הכל בכדי להשאיר את קאקה, היא לא יכולה לתת לסגל שלה להתפרק.
    עם זאת, ירידתה של יובנטוס ופיורנטינה לליגה השניה יכולות להוות קרש קפיצה מבחינת סגל השחקנים שיכול להצטרף לקבוצה.
    בעמדת השוער בופון ובהגנה דיברו על זמברוטה אבל ייתכן שריאל תגנוב אותו.
    הייתי שמח לראות את לוקה טוני חלוץ ליד ג'ילרדינו. זה ייצור סגל מאוד איטלקי במילאן.
     
  15. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לא ברור לי בכלל מה עובר על מילאן...
    הרי היא כן נשארה בסריה א' , אז אוקי בעונה הקרובה הם לא יזכו באליפות( כנראה) ולא ישחקו באלופות, האם זה סיבה למכירה סיטונאית של הכוכבים???

    הרי שבצ'נקו עזב, כי הוא רצה לעזוב, אבל מה לגבי האחרים?
    למילאן יש מספיק כסף כדי להשאיר את כל שלל כוכביה ולהביא עוד חדשים, אז מה העניין שם, או שהל פרי המצאתם של התיקשורת האיטלקית?

    פירלו וקאקה חייבים להישר ולא, מילאן הולכת לקראת שינוי קיצוני בקאדר.
    לגבי ההגנה, טוב שנפתרו מסתאם, בלם מאד בינוני בשנתיים האחרונות. מילאן חייבל להביא מגן ימני ( אולי זמברוטה) או בלם, וכמובן חלוץ חדש. אחד כמו טבז או טורס יכולים להיות אופציה מעניינת.