מילאן 2011/12 :: רינו ופיפו מצטרפים לנסטה בעוזבים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י 亚历山大帕托, ‏1/7/11.

  1. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו. איזו צביעות/טמטום. עשה לי טובה. גם אם ישתלטו עליכם שייחים/בעלים עשירים אחרים זה לא בהכרח יגרום לכם להתנהג באותה צורה כמו מנצ'סטר סיטי. אפשר גם אחרת. אתה באמת מעדיף למכור את כל הכוכבים שלך ולרדת ליגה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/11
  2. Yoavzruya Member

    הצטרף ב:
    ‏2/10/10
    הודעות:
    90
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה ההון שלו כולל נכסים בתים וכו', לא כסף שיש לו בבנק או כסף שהוא יכול לשפוך, עו"ש וכו'.
     
  3. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, בשיא הרצינות.

    אפשר לחשוב שאני צבוע אך אני לא מוכן שהמועדון שלי יעבור לאנשים שמילאן תהיה עבורם כמו צעצוע וכשיימאס להם יעזבו. ברלוסקוני הוא מודל לחיקוי למרות שהיו שנים שהוא היה מנותק מהמועדון.

    תודה על ההארה אבל הוא יכול לוותר על איזו אחוזה ו/או כל דבר אחר כדי לשמור על הנכס הותיק ביותר שלו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/7/11
  4. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאיפה החלטת מה מילאן תהיה בשביל איש כזה או אחר אשר ירכוש את המועדון בעתיד? מילאן מועדון גדול. לא מדובר פה במנצ'סטר סיטי או מלאגה. מילאן זו אחת מהאימפריות הכי גדולות בכדורגל העולמי. אני בטח שלא צריך להסביר לך את זה. אין צורך לבזבז כמו מטורפים על רכש ואני גם בסה"כ משוכנע שלא יעשו דברים כאלה אם וכאשר. יש כבר עכשיו קבוצה מצוינת. אולי דווקא יעשו דברים טובים אחרים בקבוצה, למשל: בניית איצטדיון חדש, השקעה גדולה יותר בשחקני הנוער וכו'... אין ספק שעדיף לרדת ליגה ולמכור את כל הכוכבים. בו נפרק את הקבוצה פשוט, זה הכי טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/11
  5. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מילאן לא צריכה איצטדיון חדש והיא משקיעה מספיק בשחקנים צעירים, סך הכל תקציב מכובד לרכש והתנהלות חכמה. העובדות מדברות בעד עצמן, השייחים לא באים למועדון מתוך תשוקה או אהבה למועדון, אלא משקיעים חלק זניח מהכסף הלא נגמר שלהם במועדון כדי למתג את שמם בכל העולם. מה גם שרוב רובם של הטחונים הזרים (אברמוביץ') אולי ישפרו את המועדון מבחינה כלכלית וזה מעולה, אך ההתנהלות שלהם רשלנית. אני לא מעוניין ברוכשים כאלו בקבוצה שלי, אני רוצה מועדון יציב שינוהל היטב על ידי בן אדם שמחובר למועדון ושהמועדון יהיה בראש מעייניו.

    אולי היום כבר השלמת עם העובדה, אבל כשנבנה האיצטדיון החדש שלכם בזמנו- איצטדיון האמירויות, הרגשת שיש לך איזשהו קשר לאיצטדיון כזה?
     
  6. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש הבדל בין מנצ'סטר סיטי לצ'לסי. כרגע. בינתיים הניהול שם שונה לגמרי והם נותנים למאנצ'יני לעבוד בשקט. הוא לוקח את ההחלטות, הוא אומר להם את מי הוא רוצה להביא ולא ההפך. התנהלות רשלנית או לא, אברמוביץ' השקיע כספים עצומים בצ'לסי והפך אותה לאחת הקבוצות החזקות בתבל. זו עובדה. מה שאני לא מבין, למה נכנס לך לראש שכולם מתנהלים בצורה של אברמוביץ'?

    אני לא מבין מזה משנה לך? למה לבנאדם חייב להיות קשר למועדון? כל עוד הוא משקיע בו זה מה שחשוב.

    קשר לאיצטדיון? מזו השאלה הזו? יש לך "קשר" לסן סירו? איצטדיון ה'אמרייטס' הוכיח את עצמו מבחינה כלכלית וזה מה שחשוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/11
  7. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה, כמו ארסנל, פליי אמירייטס הם גם הספונסרים של מילאן ואני לא מוכן שביום מן הימים מילאן תשחק באיצטדיון בעל שם זר ולא בסן סירו (סך הכל דוגמה). אם אני אוהד סיטי הייתי מתקומם כנגד ההחלטה לשנות את שם איצטדיונן אתיחאד איירווייז גם אם הם יקבלו 400 מיליון ליש"ט. אברמוביץ' שיפר את צ'לסי בצורה מדהימה (וזה לא שהיא הייתה בסקאלה של מנצ'סטר או ארסנל לפני כן), אך בשנתיים האחרונות הוא עושה הכל חוץ מלפעול נכון. כאן נמצא חלק מחילוקי הדעות שלנו, אתה (וזה לגיטימי, אני מכבד דעה של כל אחד) מוכן עבור כסף רב שיקפיץ את המועדון כמה רמות מעלה לוותר על דבר שמסמל את המועדון שנים רבות (=איצטדיון), ואני לא.
    למה אדם צריך להיות קשור למועדון? כי זהו נכס שלו בעל שווי רב ושיש לו מיליונים של אוהדים בכל העולם. כשאני רואה מועדון כמו רד בול זלצבורג אני נגעל, הפכו מועדון כדורגל לעסק. אם נרצה ואם לא, תוך מספר שנים הרבה מאוד קבוצות יעברו לבעלי הון מהמפרץ ואני לא מעוניין שמילאן תיקח חלק במהפכה המבחילה הזאת.
     
  8. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, בוא נצא מנקודת ההנחה שאני אוהב את מה שמנצ'סטר סיטי עושים. כי אני לא.

    אני באמת לא מצליח להבין מה כ"כ חשוב השם של האיצטדיון. אם מנצ'סטר סיטי הולכים לקבל על זה 400 מיליון ליש"ט אז אני גם הייתי מבצע עסקה כזאת בלי לחשוב פעמיים. אני פשוט לא מבין את החשיבה שלך.

    איפה הנימוק פה? בכל מקרה, נניח והשייחים ואברמוביץ' לא קשורים באמת למועדונים שלהם. מזה משנה? הם עושים כל מה שהם יכולים בשביל שהמועדון יצליח מבחינה ספורטיבית גם אם ההחלטות שלהן לא תמיד נכונות. עצם זה שהם משקיעים והרבה כסף, ומראים נכונות לקדם את המועדון, זה מה שצריך להיות חשוב מבחינת האוהדים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/11
  9. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לי זה חשוב והסברתי למה.

    מצד אחד משקיעים כסף ומצד שונים הורסים מסורת רבת שנים (עבורי איצטדיון הוא דוגמה לכך).

    עוד דבר, קשה לי לראות במועדון שלי רוכשים זרים (ואם כן שיהיו בעלי זיקה כלשהי) כמו שאני שואף לכמה שיותר איטלקים במילאן.
    אנחנו נכנסים לעניין של טעם של כל אחד ואני לפחות מיציתי את הדיון.
     
  10. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    באיטליה, בניגוד לאנגליה, יש חשיבות למי עומד בראש המועדון. זה משהו שקצת קשה לאנגלופילים לקבל, אבל בכל זאת - לא יקרה כלום אם אחוז מזערי מהמועדון יימכר למשקיעים זרים כשהדומיננטיות של ברלוסקוני תישאר. והעניין עם הסן סירו לא ברור לי, מה הבעיה באיצטדיון חדש? מה הבעיה בקבוצות שבונות איצטדיון חדש? אי אפשר להישאר עם אותו איצטדיון לנצח, ועם הזמן האוהדים נקשרים אליו. אם אף קבוצה באיטליה לא תבנה איצטדיון חדש ממניעים כאלה בזמן הקרוב אנחנו נהיה במצב רע מאוד.
     
  11. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Furia Ceca,
    כנראה שלא הבנת אותי, לא התנגדתי לאיצטדיון חדש למילאן שביום מן הימים יוקם, אך לא שייקרא אמירייטס סטאדיום או אתיחאד איירווייז, שעבורי אין שום קשר בין השמות האלו לארסנל/סיטי, אלא לדוגמה יובנטוס ארנה הוא שם נהדר לאיצטדיון.

    הפחד שלי לפחות הוא שאם ייכנסו רוכשים זרים למועדון ויחזיקו באחוזים מזעריים תוך מספר שנים הם יהיה להם קל להשתלט על המועדון כי אני בטוח שבעוד כמה שנים נצטרך להיפרד מסילביו.
     
  12. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה פחות או יותר כמו ששם של שחקן יהיה "X" או "Y" ולכן לא לא תוכל להיקשר אליו. זה פשוט בולשיט. בעייני לפחות. אם האיצטדיון יראה טוב, תהיה שם אווירה ביתית וחמה, הוא יהיה הצלחה מבחינה כלכלית ותצליחו לבנות שם מסורת חדשה ומצליחה של תארים (ואין סיבה שכל הדברים האלה לא יקרו) אתה תאהב את האיצטדיון בלי לחשוב פעמיים, כי זה האיצטדיון של הקבוצה האהובה שלך. את מי זה מעניין השם? מצטער, אותי זה פשוט מצחיק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/7/11
  13. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין שום בעיה, אני מכבד את הדעה שלך, אך אני חושב אחרת גם אם זה נראה לך מגוחך.
     
  14. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    נאור אתה אדם מאוד נאיבי, המשחק הזה התחיל ממזמן וזה לא הולך להיגמר. אם יובנטוס תקבל עכשיו הצעה נדיבה מאוד בעבור חסות לאצטדיון שלה אז יובנטוס האיטלקית הגדולה תקבל ועוד איך תקבל את זה. כסף זה שם המשחק בכדורגל של היום גם אם באיטליה שמים יותר על הסמנטיקה של העניין.

    עכשיו כמה נקודות:
    - אין לי מושג איך אתה מנהל את הכספים של סילביו אבל הוא צריך כסף נזיל, כאן ועכשיו מה שנקרא ויכול להיות שעדיף לו למכור את מילאן או לפחות חלק ממילאן. אני לא מאמין שהוא יעשה משהו כזה כי מילאן היא עדיין מקדם משמעותי בעסקים ובציבוריות שלו. מצד שני הוא הודיע שהוא לא יתמודד לבחירות הקרובות ולא מעוניין להיות נשיא המדינה כך שדברים עדיין יכולים להתגלגל אחרת.

    - אין צורך באצטדיון חדש? ועוד איך יש. אחד הדברים שגורם לקבוצות האנגליות לפחות (אצל הספרדים זה הממשלה שתומכת או העיריות מסתבר..) להיות כל כך רווחיות מעבר למכירות החולצות ושאר אביזרי הקבוצה שהגיע הזמן ד"א שגם האיטלקיות ילמדו מזה דבר או שתיים. (אני בספק אם מלבד המילאנזיות, יובה ואולי רומא מישהו באמת משקיע בשיווק אמיתי) אצטדיון בבעלות עצמית זה בוסט עצום להכנסות של הקבוצה, זה כולל הכנסות גבוהות יותר מתאי VIP, קיבולת כזו או אחרת שמאפשרת הגדלת הכנסות בהשוואה לסן סירו, חיסכון על תשלומים לעירייה. אפשרות השכרת האצטדיון לאירועי מוזיקה ואחרים שעליהם יש תמורה כלכלית וכמובן הדבר שפחות אהוב עלייך- מכירת שם האצטדיון. אני אישית לא רואה בזה עניין גדול. זה לא עקרוני אצלי.

    אני מאמין שמחר נהיה חכמים הרבה יותר אבל אם ייכנס משקיע כזה או אחר בקונסטלציה כזו או אחרת אני רק אקווה שהצוות המקצועי של גליאני את בריידה יישאר לנהל את העסק. לטוב או לרע.
     
  15. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי כוח לחזור על מה שאמרת, מה שכן אני עוד יכול להסכים להקמת איצטדיון חדש בעל שם נורמאלי.
    כמו שאמרת, אני מעדיף לחכות למחר במקום לעסוק כבר עכשיו בדברים שלא בטוח שייקרו.

    בינתיים בואו נעסוק בעניינים מעניינים יותר- היום נערכה פגישה בין גליאני לאלגרי כשהקוריירה טוענים שהנושא העיקרי היה בנוגע לגאנסו והשניים יחליטו האם להציע הצעה אחרונה עבור הקשר או לוותר עליו.
    זמפאריני: "ישנם 99 אחוזים שפאסטורה יימכר, אך אין התפתחויות חדשות. אנחנו בשלבים מתקדמים עם ארבעה מועדונים וישנו מועדון איטלקי אחד ביניהם. רק יובה, אינטר או מילאן יכולות להיות יעד, אבל יובה מינתה את קונטה (4-4-2)הקיץ". מעניין...