מילאן 2015/16 :: עוד עונה באמצע הטבלה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Alta Tensione, ‏1/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    לפי מה שהבנתי רק אחרי החתימה הרשמית. הכסף של פינינבסט ישמש אותנו עד סוף הקיץ. בכל מקרה המסמך שנחתם אתמול מחייב את בי, ככה שאין דרך לסגת מהעסקה.
     
  2. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אז אני בספק אם נראה באמת עוד קשר. כן, מעצבן אותי לקרוא תגובות של גליאני בנוסח אנחנו מכוסים בהגנה גם בלי רומאניולי (שבמציאות צריך עוד בלם טוב ובכיר) או בקישור ( מונטוליבו:(..) למרות שהוא משקר תשעים אחוז מהזמן..איתו בכל אופן, אין לדעת.

    אני מקווה שמארי וברטולאצ'י יתעלו על עצמם.

    מחר משחק מאוד מסקרן מול באיירן, יש הרכבים משוערים?
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    חוץ מלהרגיע חלק מהאוהדים אין שום סיבה לגליאני להגיד שהוא רוצה את רומאניולי, או יותר נכון עד כמה הוא רוצה אותו, בהתחשב שהמאמן שלו אמר כבר את מה שאמר. לדעתי רומא תמכור וזה רק עניין של זמן. דברים יתחילו לתפוס תאוצה בשבועות הקרובים.

    לדעתי סימן השאלה הגדול הוא יותר סביב זלאטן.
     
    ג'ורדן לאב אגדה אוהב/ת את זה.
  4. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אם זלאטן יעבור...הוא יעבור למילאן, אפשר להיות בטוחים פה.
     
  5. Milanista3 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/08
    הודעות:
    622
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מאמין שזלטאן ורומאניולי יגיעו, וויטסל 50-50 ואם יובה תנסה להחתים אותו אפילו פחות מכך. בכל מקרה אני חושב שמילאן צריכה בנוסף לשלושת אלה, עוד בלם וקשר איכותיים. לסקודטו זה לא יספיק .
     
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    זה גליאני. לא מקשיבים למילה שהוא אומר. כמו שאלעד אמר, גם האינטרס הוא לא לדבר יותר מדי.

    בין רומא ומילאן יש משחק של מי ימצמץ ראשון. אנחנו חייבים את רומאניולי והם יודעים את זה, הם חייבים למכור את רומאניולי כדי לממן את הרכש שלהם ואנחנו יודעים את זה. אנחנו לא מוכנים להציע יותר מ-25, הם לא מוכנים לרדת מ-30. מישהו יהיה חייב להתקפל בסוף וההרגשה שלי היא שזאת תהיה רומא. אי מכירת רומאניולי תוקע להם את כל המרקאטו כי הם לא מצליחים למצוא לקוחות לג'רביניו, דסטרו ושות'. לנו זה בסה"כ תוקע בלם אחד.
     
  7. Yiftach Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    263
    לייקים שהתקבלו:
    10
    ממה שקראתי עכשיו, איך שדזקו או סאלאח יגיעו לרומא, הם ישחררו את רומניולי, לפי דעתי הוא יהיה שחקן מילאן בימים הקרובים כי דזקו ממש קרוב לרומא
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    משהו שאתמול רציתי לכתוב ולא היה לי כוח במידה וזלאטן יגיע.

    רציתי להגיד שבמקרה של זלאטן אני לא באמת מרגיש שום ירידה אצלו, ובליגה האיטלקית יהיה לו קל יותר להמשיך לשמור על עצמו מבחינת האינטסיביות שם המשחק פחות קצבי. כמו כן, יש כאן בפן התדמיתי אמירה חזקה מאוד בהבאת זלאטן, לא רק כי הוא השחקן הכי גדול של הליגה האיטלקית בעשור האחרון, אלא כי הוא עדיין החלוץ הכי טוב בשוק, גם אחרי שמילאן כבר הביאו שני חלוצים טובים במילא. יש כאן גם משהו סמלי בכך שבפעם האחרונה שמילאן מכרה את זלאטן בנוסף לתיאגו סילבה כולם ידעו מה העתיד בטווח הקצר של המועדון ועכשיו עושה הרושם שעם הכסף החדש שמוזרם למועדון ביחד עם מאמן מאדרפאקר רציני על הקווים*, זה רק עניין של זמן עד שהיא תחזור למעמד הרגיל שלה.

    * - כך או כך יש להסתכל על אופציית אנצ׳לוטי בקיץ הבא, לדעתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/15
  9. Yiftach Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    263
    לייקים שהתקבלו:
    10
    אני לא יודע אם הכי גדול בעשור האחרון רק כי היו עוד כמה לא רעים...
    אבל לגבי הבאת אנצ'לוטי..בשביל מה לכוון לשם אם יש לנו סוף סוף מאמן שמביא איתו אג'נדה, לטעמי, הוא יביא את המועדון רחוק, ואז יהיה מטופש להביא שם גדול..
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    היו שחקנים נפלאים באיטליה בתקופת זלאטן, אבל אף אחד לא היה כ״כ טוב ואלוף בשלוש קבוצות שונות.

    אם הסרבי הבנזונה יצליח אז ברור שאין טעם. אם וכאשר הרומן לא יהה מוצלח, אנצ׳לוטי הוא אחד המאמנים הטובים באירופה ומזוהה מאוד עם הדומיננטיות של מילאן באירופה; גם כאן, כמו במקרה של זלאטן, יש כאן אמירה תדמיתית חזקה מאוד של מילאן שרוצה לחזור למעמדה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    השאלה אם הבטחה של מילאן לרכוש את זלאטן לא הייתה משנה את קבלת ההחלטות של אנצ'לוטי. כי על תקציב עתק למארקטו בטוח עידכנו אותו, הוא ומילאן לא באו כדי להעביר יחד את הזמן. לגבי זלאטן - אין ספק שבמידה ויגיע זה חיזוק עצום מבחינה מקצועית וגם תדמיתית, משוכנע שבאינטר למשל היו חולמים להחזיר אותו. אני מסכים שהוא היה שחקן דומיננטי וחשוב מאוד בכל אחת מהקבוצות בעשור האחרון להוציא את יובנטוס(רק 26 שערים בשנתיים!) - אבל חייבים להגיד שכוכבה של הליגה האיטלקית מעט דעך, אי-אפשר להתעלם מזה. זו לא בדיוק הליגה בה התקוטטו בעבר אנדריי שבצ'נקו או אלסנדרו דל-פיירו. טוטי רוב הזמן היה בעמדה נחותה ביחס לשאר הגדולות אבל אסור להשאיר אותו מחוץ למשוואה. אם רוצים ממש להעלות שמות של שחקני התקפה גדולים ודומיננטיים במין עשר דקות נוסטלגיות אז הייתי מזכיר גם את קרספו. טרזגה למשל כבש הרבה שערים אבל לא היה השחקן הראשי בהצגה לדעתי ומה שאני חושב על אינזאגי יעצבן פה כמה מהחבר'ה. החלוץ שהכי אהבתי בליגה האיטלקית אגב היה כריסטיאן ויירי, לא יודע למה. אבל הוא היה דפוק בראש.
     
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    למרות שההשוואות הללו לא רלוונטיות לנקודה המרכזית שלי, אגדיל ואומר שלדעתי זלאטן הוא השחקן הכי טוב ויציב בדורו אחרי רונאלדו ומסי.

    לגבי אנצ׳לוטי, ידוע כי יש לו בעיה בגב שדורשת ניתוח. לדעתי זו הסיבה העיקרית שהוא לא יאמן שום קבוצה הקיץ.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברור לך שאם ריאל מדריד לא הייתה מחליטה לפטר אותו אז..כל בעיות הגב היו זזות הצידה, נכון? הוא מאוד רצה להמשיך. נקודתית לגבי מילאן, אולי קיים חשש לחזור למקום שהצלחת בו בעבר בידיעה שיהיה קשה לשחזר את אותם הישגים, בעיקר ברמה האירופית. אבל כמובן שזה לא מבוסס על כלום.

    הבנתי את הנקודה המרכזית שלך לגבי זלאטן, סתם היה משעשע לזרוק שמות של חלוצים גדולים מהעבר. ושוב אני אומר - הליגה האיטלקית באותם ימים הייתה הרבה יותר קשה וכך גם מאבקי האליפות. רק ויירי עשה סיבוב בכל קבוצות הצמרת כך שאת שאר הדברים בלתי-ניתן 'למדוד' או אפילו לנסות. מילאן מודל 2010-11 לא זוכה באליפות באף-אחת מהעונות האלה לדעתי. מקבל מה שאתה אומר לגבי זלאטן כשלישי בדור הזה אחרי כריסטיאנו ומסי. בשתי האליפויות במדי יובה הוא לא היה שחקן כל-כך משמעותי, משהו היה חסר שם. ומאז...
     
  14. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    לא מסכים איתך לגבי אנצ'לוטי, אלעד. אמנם הדחפורים עוד לא שם, אבל עם אצטדיון חדש, בעלים חדשים וזמנים חדשים - יש מקום להשאיר את הנוסטלגיה של אנצ'לוטי מאחור. מה שאתה רואה כמהלך הצהרתי שמעיד על אמביציה, אני רואה בו כמהלך חסר השראה-משהו. מילאן צריכה פנים חדשות, בדיוק כמו שיובה התחדשה עם קונטה ולא עם ליפי. להחזיר את אנצ'לוטי לפרוייקט המתחדש של מילאן ישדר משהו עייף. מילאן זקוקה למאמנים שיכניסו רוח רעננה יותר בעמדה הנוכחית שלה.
     
    Enzo Maresca ו-אלעד אוהבים את זה.
  15. Yiftach Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    263
    לייקים שהתקבלו:
    10
    אז אתמול קיבלנו שיעור בכדורגל מסגל ב' של באיירן... באקה ואדריאנו בכלל לא קיבלו כדורים מה שאומר שהצרות שלנו ענקיות כי הונדה פתטי ואין לנו שחקן בעמדת הקשר ההתקפי, מה גם שאין לנו קשר שיודע להחזיק כדור ולנהל משחק...

    זה נחמד להחזיק חלוצים איכותיים אבל אף אחד מהקשרים הנוכחיים שלנו במרכז השדה לא מסוגל לסדר משחק, לא מונטוליבו, לא ברטולאצ'י(שאגב נראה זוועה במשחקים אני מקווה שיוכיח עצמו ואת התג מחיר העצום שלו) בטח שלא דה יונג, לא פולי וגם לא בונאוונטורה, אני ממש מודאג ממה שראינו אתמול, בעיקר כי הונדה לא ראוי, ואין לנו שחקן בעמדה הכי קריטית במערך של מיכה, מה עושים? מגלגלים את העונה עד ינואר ומביאים שאריות? או שגליאני הסמרטוט יקח אחריות ויביא שחקן ברמה או יתפטר?

    וולבואנה, שכבר דיברתי עליו בעבר סוגר את תנאיו בליון, למה לא להביא שחקן כזה אלינו?????
     
מצב נושא:
הנושא נעול.