מילאן 2015/16 :: עוד עונה באמצע הטבלה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Alta Tensione, ‏1/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אבל רק בעונה בה השקיעו 100 מיליון ברכש מככבים בהרכב שתי ילדים מתחת לגיל 21 (ובהמשך העונה גם ניאנג נכנס חזק לרוטציה והיו גם לא מעט משחקים שקלאבריה שיחק). אז מה קשר אם יש כסף או אין? והחלק השני של ההודעה זה (עוד) הקאת סיסמאות בלי קשר למה שקורה בליגה.

    יותם תיהיה לי בריא לא יודע איך יש לך כוח לזה.

    נ.ב לגבי ארבלואה. אומנם אני לא מצטרף לחגיגת ה-"הוא זקן!!111" הקבועה אבל בהחלט נראה לי העברה מיותרת מאחר ויש טו מאצ' מגינים והרוטציה סתם תהיה מוצפת.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  2. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,015
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    נו .. וזה שהשקיעו 100 מיליון ברכש בעונה אחת אחרי 7 שנים של הזנחה אומר שנהיה לנו הרכב כוכבים סטייל 2004 שזה ממש מעורר השראה שמצאו בו מקום להכניס צעירים??הסגל של מילאן היה בינוני לפני ההשקעה של ה100 מיליון האלה וגם אחרי.
    על מה אתה מדבר תגיד לי?

    והחלק השני של ההודעה זה לא הקאת סיסמאות אלא הסתכלות על מספרים נטו. תבדוק נתונים הממוצע גילאים בליגה האיטלקית הכי גבוה מהליגות הבכירות .. ושנים על גבי שנים. מקרה?
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,450
    לייקים שהתקבלו:
    6,383
    טוב, הודעתי האחרונה בנושא:

    אם אין לך את היכולת להבין שכדי להתפתח ולמקסם פוטנציאל שחקן צריך את התנאים לזה (כלומר - לא מערכת שרוצה לנצח "כאן ועכשיו" עם סגל שמוצף בבינוניות) אז אולי עדיף שתדלג.

    אני חייב להודות שטעיתי בעניין רומאניולי - היה לי בראש שהוא בן 24-25. הוא כן נכנס להגדרה של השקעה בצעירים.
    מעבר לכך אני לא מבין למה זה קשה. תגדיר בעצמך את הקריטריונים ותראה שמילאן מפגרת מאחורי המועדונים הגדולים האחרים לפי איזה קריטריונים שתבחר. בין אם זה השקעה בנוער או השקעה בצעירים באופן כללי (משהו ש*התחיל* בעונה האחרונה), בין אם מדובר ב10 שנים או 30 שנה.

    למה אתה ממשיך להתעלם מכך שמיכאילוביץ' הוא המאמן *היחיד* שבאמת ניסה לשלב צעירים? אתה מוזמן לדפדף כמה דפים אחורה ולראות שאני בסדר עם הספסול של מאורי כי אני סומך על השיקולים של מי שספסל אותו. מה שאי אפשר להגיד על אף מאמן אחר שאימן במילאן תחת ברלוסקוני. למה זה קשה להבין שלא הדוגמאות הספציפיות מעניינות אותי אלא הכלל?

    וואו אתה מעייף ומטרחן. חשבתי שאני לא אצטרך בדידים. הארכתי ל30 שנה כדי להגביל את התקופה למה שקרה אחרי הגראנדה מילאן. כלומר מאלדיני, קוסטקורטה ובארזי לא נחשבים. כל מה שקרה מאז כן נחשב. זה יעזור אם נקצר את זה ל25 שנה כי אתה לא מבין בלי בדידים? אז יאללה.

    לא, זה אתה שהזכיר אותם:
    אני דיברתי על טייו, מונטויה, בארטרה וכו'.
     
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אני רוצה לדעת מה היית עושה עם דרמיאן ואובמיאנג. האחרון הרגע סיים השאלה רביעית ברציפות ועונה שלמה בליגה הצרפתית שבה כבש 4 שערים. הוא בן 22. מה אתה עושה? מחזיר אותו למילאן ו"מעניק לו הזדמנות" למרות שהוא נראה כמו שחקן שלא קשור לרמה הזאת? מה זה קשור לבינוניות של מילאן אם הם נראו לא קשורים לרמה הזאת במספר מועדונים שונים ואחרים ממילאן? ואיך קבוצות כמו סנט אטיין, פאלרמו וטורינו מעניקות איכות בניגוד לבינוניות של מילאן? למה אתה מדבר שטויות?

    כי גם אלגרי (והדחלילים שהגיעו אחריו) לא היססו לשחק עם MDS, ניאנג ואלשע? או ששלושה שחקנים שבקושי סוגרים 20 בהרכב זה לא מספיק שיתוף צעירים בעינייך?

    קונטקסט.

    אתה זה שהזכיר אותם בקונטקסט של שיתוף צעירים. אני דיברתי עליהם בקונטקסט של שחקנים איכותיים שקל יותר לשלב שחקן צעיר אחד מבין שישה כשהחמישה האחרים הם כולם שחקנים ברמה עולמית ואף היסטורית.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,450
    לייקים שהתקבלו:
    6,383
    מה שהייתי עושה זה הרבה מעבר ליחס שהייתי נותן לשחק כזה או אחר. קודם כל היית מגדיר 2 מצבים לקבוצה: או שאנחנו במאבק על תארים או שאנחנו בונים את עצמנו לעוד X שנים ולאחר מכן נהיה במאבק על תארים. כל יצורי הכלאיים האלה של "מקום שלישי ואז נראה" היו נזרקים לים. אם תסתכל במפה של הכדורגל האירופי תראה גם שכל קבוצות הצמרת, חוץ מאחת חריגה שנגיע אליה עוד מעט, שייכות לאחת משתי הקבוצות האלה:
    1. אלה שמתמודדות לפחות ב90% מהזמן על תארים - ברצלונה, ריאל מדריד, באיירן מינכן, צ'לסי, סיטי, יונייטד, PSG. המכנה המשותף הוא שכולן מסוגלות להוציא הרבה כסף כדי להשיג את השחקנים הכי טובים בשוק.
    2. אלה שמשקיעות בעתיד - דורטמונד, אתלטיקו. אם אתה רוצה אפשר להוסיף את ארסנל, שבמקרה שלה ההשקעה היא רק למטרות רווח של הבעלים ולא הצלחה עתידית.

    החריגה היא יובנטוס ואני מרשה לעצמי להניח שמה שמאפשר את ההצלחה שלה זה חוסר התחרות המוחלט בליגה שלה והניהול השכונתי של היריבות העיקריות שלה (מילאן, אינטר).

    עד כאן איתי? יופי. מכיוון שמילאן לא יכולה להשתייך כיום לקבוצה 1 (מצב שאולי ישתנה בגלל סינים) היא תשתייך לקבוצה השנייה. זה אומר שההשקעה העיקרית תהיה בסקאוטינג (שאלת את עצמך פעם למה הכישרונות ההיסטוריים הולכים למאסיה ולא לפרימברה שלנו? הייתי קורא לזה מדיניות אבל בגלל שהמילה הזאת עושה לך פריחה נקרא לזה סדר עדיפויות. אגב, אתה לא חייב להיות מועדון ענק כמו ברצלונה כדי לנהל מחלקת נוער משובחת. 10 מתוך 14 השחקנים ששיחקו במדי פורטוגל בגמר היורו האחרון גדלו בספורטינג ליסבון), ועונות שבהן אין באמת אפשרות להתמודד על התארים החשובים יוקדשו לאינטגרציה של השחקנים הבולטים מהנוער/אלה שבאו מבחוץ (במילים אחרות - מילאן 2015/16 עד ליום שמיכאילוביץ' פוטר, שהוכיח שאת ברלוסקוני מעניין הכל חוץ מהעתיד) ואלה יקבלו עדיפות על פני אלה שהתרגלנו לקרוא להם "סותמי חורים". מה לגבי דרמיאן ואובמיאנג? לא יודע. הם היו מקבלים הזדמנויות בהרכב (בדיוק כמו שטייו ובארטרה קיבלו בברצלונה). או שזה היה מקדים את הפריצה שלהם (תנאים נוחים וכו') או שהם היו מוצאים את עצמם בחוץ.

    ובוא נסיים אחת ולתמיד את עניין ההשאלות. למה לקבוצה צרפתית להשקיע בחלוץ שיצבור ניסיון על חשבונה ומילאן תהיה זו שתהנה מהפירות? הוא בשבילם היה בדיוק מה שוולטר בירסה היה בשבילנו. שחקן לא חשוב שלא שווה את הזמן וההשקעה בין אם הוא כוכב בהתהוות או כלומניק. דוגמה עוד יותר קיצונית היא אלישע לוי שלא ספר את אדריאן סילבה (אלוף אירופה הטרי, וכשחקן הרכב) מאותה הסיבה (כדורגל היה לו, וראו את זה בכל נגיעה שלו בכדור). במילים אחרות: זה לא מדד.

    אני התלבטתי באמת אם להכניס את 2012/13 אבל החלטתי שלא, זה לא עובר. עונה אחת לפני התמודדנו על תארים. עונה אחת אחרי חזרנו למלא את הקבוצה בזבל בינוני. זה אומר שהסיטואציה ההיא נכפתה על אלגרי אחרי קיץ שלם של חוסר ודאות והצעות של PSG על טיאגו וזלאטן. זה לא היה שינוי במדינ סדר העדיפויות.

    אגב, זו הייתה עונה מרגשת במיוחד, הרבה יותר מהכלום שבא אחריה.

    אהבתי את הטריק. אני מדבר על קבוצת שחקנים א' בהקשר מסוים, אתה ממציא לי תירוצים שקשורים בקבוצת שחקנים ב', אני מגיב על קבוצת שחקנים ב' בהקשר אחר לגמרי ואז אתה מגיע ומשייך את ההקשר הזה להקשר המקורי.

    מבטיח לאמץ.
     
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אולי תמקדו את הדיון שלכם?

    להגיד על מילאן של הנשים האחרונות (פוסט-אנצ'לוטי) שהיא לא משתפת צעירים זה לא רציני. רומניולי, ברטולאצ'י, דה שיליו, קלבריה, דונארומה, ניאנג, אלשרעווי - כולם דוגמאות לכך שבמילאן אין שום בעיה לשתף צעירים. גם לוקאטלי ומאורי קיבלו הזדמנויות פה ושם.

    למרות זאת, אולי באמת שייכת ביקורת כלפי הפרימוורה. אם שני שחקנים כמו דרמיאן ואובמיאנג מתבררים בסופו של דבר כשחקנים ששייכים לרמות הגבוהות ביותר (ובמצבנו הרמה של יונייטד ודורטמונד היא הרמה שאליה אנו שואפים) ואף אחד בסגל לא גילה את זה בדרך - אז המצב חמור. אם נניח שאחת לשנתיים גדל כאן שחקן ששייך לרמות הגבוהות וחצי מהם הולכים לאיבוד כי אנשי המקצוע שלנו לא מזהים את הפוטנציאל בזמן הנכון - אז יש כאן בעיה. אולי צריך להשוות את זה למועדונים גדולים אחרים שמפספסים כשרונות (הדוגמא של יונייטד עם פוגבה היא כנראה השיא, בטח לאור החור שהיה להם במרכז השדה באותה תקופה), אבל בהסתכלות אינטואיטיבית נראה שמשהו פה לא עובד טוב.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.