מילאן 2016/17 :: בעונה הבאה עם הופעה במפעל אירופאי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Yiftach Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    263
    לייקים שהתקבלו:
    10
    אני מסכים שזו לא סתם חתימה על משכנתא..אבל..בזמן שברלוסקוני מושך את הזמן אינטר כבר סגרה על מכירה, וכבר רצה ברכש ודי עושה דברים יפים בינתיים.
    ואצלנו? לאפאדולה-שם שאף אחד לא הכיר פה עד לפני שנה נגיד, הגיע, ועכשיו מחכים שבאקה ימכר כדי להזיז משהו בשוק, ואנחנו מפסידים שחקנים בינתיים...זה מה שמבאס, ברלוסקוני עושה שרירים וזה עוד יעלה לנו בכל המהלך, ואז, מקומות 6-7 יהיו מטרה
     
  2. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,015
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    אינטר רצה ברכש? את מי הם בביאו בדיוק חוץ מבאנגה בחינם
     
  3. Yiftach Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    263
    לייקים שהתקבלו:
    10
    רק אותו ואת ארקין הטורקי לאגף שמאל .
    מה שכן, להביא את באנגה זה מהלך גדול, כמה קשר כזה היה עושה טוב במילאן, כמה חסר לנו גנרל מרכז שדה אמיתי, ואני גם לא מאמין שיגיע אחד כזה, אפילו וויטסל כבר לא נמצא ברשימה אצלנו, אגב, אצל אינטר כן והוא סיכם את תנאיו, רק זניט עוד לא סיכמה.
     
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,838
    לייקים שהתקבלו:
    2,345
    מין:
    זכר
    אינטר "מסכמת" עם שחקנים מאד בקלות, ותמיד המכשול הוא הסיכום על הפרטים עם הקבוצה. זה ממש לא מדד.
     
  5. Yiftach Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    263
    לייקים שהתקבלו:
    10
    טוב נו תפסת אותי מתנהג כמו פולני ומתלונן סתם...זה הכל מרמור על המצב...
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  6. Carlo Ancelotti Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/16
    הודעות:
    95
    לייקים שהתקבלו:
    89
    מין:
    זכר
    עושה רושם שממש דוחקים את באקה החוצה בשביל תקציב לרכש (שעומד כרגע על 0), שמצידו בורר את יעדיו. הדבר הזה כנראה אומר שני דברים:
    - עד שהסינים ישתלטו לא נראה רכש.
    - כנראה שכל המו"מ על פיאצ'ה היה אשליה כי לא באמת היה לנו איך לשלם.

    אני יכול להבין שברלוסקוני לא רוצה לשחרר כספים רגע לפני שהוא מוכר את המועדון, אבל אנחנו אוטוטו באוגוסט, השוק מצטמצם מרגע לרגע וכשסיום ההשתלטות על המועדון לא נראה באופק. במצב הזה אין הרבה מרחב תמרון ואני חושש שנזרוק את העונה הבאה לפח עוד לפני שהתחילה; הרי גם אם מונטלה יתברר כגווארדיולה על סטרואידים (NOT), בלי קישור ובלם חדשים אין לנו מה למכור ונבלה עונה נוספת במאבק איתנים עם ססואולו על הליגה האירופית.

    כמה מילים על מונטלה: מודה שבתחילה מעט התאכזבתי מהמינוי, אבל אני חושב שזה מינוי שבהחלט הולם את מידותינו כרגע כהמשך ישיר לזה של מיכאלוביץ'. מיכא עשה את שלו כשהחדיר אופי ורוח לחימה לקבוצה, קידם צעירים ועזב כשלא היה לו מה לתרום יותר (אני חושב שהוא מאמן חסר רעיונות טקטיים). עם מונטלה אני צופה שיפור משמעותי מבחינת סגנון משחק ועמידה על המגרש שיקדמו אותנו עוד שלב ויכינו את הקרקע לקראת החזרה לרמות הגבוהות. כמו מיכא, אני לא חושב שהוא יאריך ימים במילאן, אם כי אני כן מאמין שלפחות את העונה הקרובה הוא יסיים.

    נ.ב.
    קורא פה לא מעט לאחרונה, אחלה קהילה איטלקית יש פה!
     
    Franco, אלעד, yonmu ו-5 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  7. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אז באותה מידה אפשר להגיד שגם את דה שיליו "דוחקים" החוצה, כי גם הוא לא יצא למסע לארה"ב. זה כמובן שטויות. שניהם בילו עם הנבחרות עד השלבים המאוחרים של הטורנירים שלהם וכתוצאה מכך זכו לחופשה ארוכה יותר. הם לא עברו בדיקות רפואיות, אין להם כושר משחק מינמלי ובאופן כללי נמצאים בשלב אחר בהכנה כדי לצאת למסע הזה. זה ברור שמילאן רוצה למכור את באקה כדי לשלם על מוסאצ'יו וזילנסקי, אבל מי שמייחס את ההישארות שלו במילאנלו לתרגיל מלוכלך שנועד להעפיל עליו לחץ מומלץ שיחשוב שוב.

    כמו שאמרתי קודם, לא יעזור ליילל שאנחנו באגוסט ואין כסף וכולם בורחים ובלה בלה בלה. כל זה ידוע, תסתכלו קצת מעבר לקיץ הנכוחי ומעבר לעונה הנוכחית, יש חיים גם אחר כך, יש כדורגל גם אחר כך. מבטיח.
     
  8. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    קראתי אתמול כתבה בבלומברג שמדברת עם האחראי על הפן המסחרי במילאן (קלמה אם אני לא טועה), הוא דיבר על הפגיעה הקשה במועדון כתוצאה מכך שנעדרנו במשך שנים מאירופה ומהשלבים המכריעים בפרט. מי שחושב שזה זניח ומינורי בשביל העתיד, אמר את זה גם בעבר ופשוט לא מבין את ההשלכות , לא רק על האפיל של המועדון, לא על כח המשיכה שלו להביא לכאן שחקנים גדולים אלא גם על ספונסרים שיעזבו או לא יהיו מוכנים לתת את אותם סכומים ששמו בעבר. אני לא אוהב את הגישה הפטרנית הזו, חשוב ואולי קריטי מאי פעם לחזור לאירופה כי אנחנו לא ליברפול ואנחנו לא יכולים להמשיך כך,ומותר לדאוג מכך שאנחנו באוגוסט ועוד לא ראינו רכש.

    צריך לקוות שהעסק עם הסינים ייחתך לכאן או לכאן, הייתי מקווה שסילביו יהיה מוכן לעזור ולשים כסף עד שהעסקה תסתיים בשביל הסיבות שמניתי למעלה, ההתנהלות קצת מוזרה לי עם כל הדיבורים שלו על חשיבות המועדון עבורו, לא שאני כמובן מפקפק בכך אבל הלוואי והיה מוכן לתת כתף בשביל שנוכל להתחיל את ההכנות שלנו בצורה טובה יותר.

    נקווה שמונטלה יידע להוציא את המיטב ממה שקיים בינתיים, לא ראיתי בינתיים שלמעט יובנטוס מישהי, אולי למעט רומא..התחזקה בצורה משמעותית. ויש עוד מקום לאופטימיות.
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    ההיסטוריה היא המורה הכי טוב. קיץ 2007, שנייה אחת אחרי שעשית צ'לסי 2012 וזכית בליגת האלופות למרות עונה גרועה והשלמת רצף של 5 שנים עם לפחות רבע גמר כולל 3 גמרים. הרכש בקיץ ההוא הסתכם באמרסון (עונה כושלת בריאל מדריד) ופאטו, שהיה ידוע כבר אז שיוכל להתחיל לשחק רק החל מינואר 2008.

    כלומר זה בולשיט טהור. האמת המאוד פשוטה היא שברלוסקוני התרגל לעבוד עם סכומים של עד 35 מיליון יורו לשחקן ולא מוכן להשלים עם זה שכיום זה סכום שאתה משלם או על שחקן דרג ב', או על ריג'קט, או על ילד שנמצא הרבה לפני השיא או במקרה הכי טוב על שחקן מוביל שנמצא שנה לפני סוף חוזה. רוי קושטה הוא עדיין הרכש הכי יקר בתולדות המועדון וזה רכש מ2001!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/7/16
  10. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    הבעיה היא עמוקה, לא מכחיש. הבעיה היא שסילביו נתן לגליאני כח גדול מידי, במקביל לכך שהוא הפסיק להשקיע כספים ולהתעסק בקבוצה, לא היה סקאוטינג איכותי ולא ידעו להביא מציאות ואפשר היה ועודנו להביא כאלה, פשוט היום זה נהיה קשה. מלבד גליאני אין אישיות דומיננטית בפן הספורטיבי.
     
  11. Yiftach Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    263
    לייקים שהתקבלו:
    10
    גליאני נהיה בדיחה, פשוט ככה, הוא לא מצליח לסגור עסקאות וזה כבר ממש פוגע בקבוצה, כבר דיברו על כך שאם הסינים רוכשים אז גליאני וברברה ברלוסקוני יוצאים מהקבוצה.
    כמה הייתי שמח לראות מנהל ספורטיבי אמיתי בקבוצה, אחד שמבין בכדורגל (שחקן עבר..) שידע למשוך שחקנים ולבחור אותם ולסגור עסקאות בזמן,
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    וכנראה שגם מונטלה חושב על ואנג'יוני מה שאני חושב, כי אם בארגנטינה לא סתם מפזרים עשן אז הכיוון הוא שפירי יעביר את העונה הקרובה במקום אחר...
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    למה גליאני סופג את כל האש?
    כמו שזה נראה כרגע - עד שהסינים לא ירכשו את המועדון לא יהיה רכש רציני. זה הגיוני וזה מבאס וזה לא אשמתו של גליאני. אפשר להאשים אותו בכל מיני חוזים מוגזמים לשחקנים גמורים (ורעיונות כמו בואטנג או באלוטלי) שכנראה ברובם היתה לו יד כלשהי, אבל 'סגירת עסקאות' זה קודם כל שאלה של כסף והוא לא הבעלים. כרגע אנחנו בין הכסאות מבחינת בעלים וזה מצב די גרוע, אבל לא בטוח שזה יעבוד לרעתנו. בקיץ פספסנו את ג'קסון מרטינז ובמקומו השגנו את באקה, וגם הפספוס של קונדוגביה הביא לרכישות של ברטולאצ'י וקוצ'קה. בקיצור - לא פספסנו יותר מדי.
    בסופו של דבר אנחנו לא באירן מינכן או ריאל מדריד שכמות השחקנים שרלוונטיים להם בשוק מצומצמת במיוחד. אם לא ואסקז יהיה זלינסקי ואם לא זלינסקי יש ויטסל ובאופן כללי הסגל שלנו מספיק בינוני כדי שיהיו הרבה אפשרויות לחזק אותו. יש עוד הרבה זמן לרכש ועדיף שהוא יעשה בצורה מסודרת, כחלק מתוכנית עבודה מסודרת ומסונכרנת בין הבעלים וההנהלה למאמן.
     
  14. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    קראתי הבוקר את הראיון של הגאזטה עם ג'יג'יו. עושה רושם שהבחור קרוץ מהחומר המילאנזי הנכון. בחור עם ראש על הכתפיים ולא מרים ולו בקצת את האף. תוך שנתיים-שלוש הוא הקפטן הקבוע. רק שהחזיר (ראיולה) לא יהרוס אותו ולא יעוות לו את המח בכל מיני מונה ליזות למיניהן.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,108
    אתה ממורמר? זה הקיץ הכי יבש שאני זוכר אי פעם.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.