מילאן 2018/19: מהפכה אחרי מהפכה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י yonmu, ‏25/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    - לא ענית לי על השאלה הראשונה.

    - הכנסות אף פעם לא היו הבעיה שלנו, ואפשר לרכוש שחקנים איכותיים כבר עכשיו בכסף שיש (היה אפשר כבר ממש מזמן. יש אפשרויות בשוק, צריך לדעת להסתכל ולנצל). מאמן אמיתי מצד שני זה דבר הרבה יותר בעייתי למצוא היום כשאיו לך כסף (זה למה אני חושב שרומא תעשה טעות אם תפטר את המאמן שלה בגלל עבודה גרועה של הds בקיץ). אני יודע שאתה שונא אותו, אבל אם תתגבר על זה קצת ותנסה לראות את התמונה הגדולה בלי לצעוק הוא לא טוב לצעירים!!1111: איזה כיף היה יכול להיות עכשיו אם במקום לשלם לחורים בידיים 6 מיליון יורו לעונה ולסבול מהבוסריות של רינו כמאמן, היינו משלמים אותם לאנג'לוטי ונהנים משקט על הקווים? במקום זה צריך גם בנוסף לקרוא את השמועות הזוועתיות האלה על וונגר ולקוות שזה שטויות של עיתונאי משועמם.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    לא עניתי על השאלה הראשונה כי היא לא מעניינת. מאמן שלא עושה טוב את העבודה שלשמה הביאו אותו תמיד אפשר להחליף. מה שכן מעניין זו הדרך, או שינוי מחשבתי אם תרצה. מי ייבחר על מנת ליישם את הדרך הזו - את זה אני אשאיר לאנשים יותר חכמים וממוקצעים ממני.

    אני מחכה לשמוע על האפשרויות שיש בשוק. בינתיים אנחנו מהמרים על ילדים ברזילאים במחירים מופקעים. לא נשמע שהשוק אטרקטיבי יותר מידי. או שגם את לאונרדו צריך לפטר אחרי שלושה חודשים של עבודה כי הוא לא מוצא כלום. נשמע די מתאים למועדון הסכיזופרני והרקוב שהפכנו להיות.

    "להנות מהשקט של אנצ׳לוטי" חחחח כי במקום העבודה האחרון שלו הוא בכלל לא השאיר אחריו אדמה חרוכה. קיבל קבוצה טובה מאוד שלא זכתה בכלום ו... היא נשארה קבוצה טובה מאוד שלא תזכה בכלום. אין כמו טביעת האצבע והשקט של קרלטו!
     
  3. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    לא לא לא. אתה בא לפה ומספר שונגר מפתח צעירים אז זה לא גרוע שיגיע למרות שהוא דרעק של מאמן כבר מ-2008 בערך. בתגובה אני שואל מה הוא פיתח לאחרונה ואתה בא אחר כך ומתחמק כי זה לא מעניין? מה שאתה טוען לא מעניין? זה לא דיון גבר. זרקת משהו, תגבה את זה.

    סבבה, נכשל בבאיירן. חרא קורה. אני בוחר להסתכל על נאפולי שלו עכשיו שהיא טובה יותר מזו של סארי (טקטית, פרסונלית, רוטציה שסוף סוף קיימת יו ניים איט) שהוא פחות מחצי שנה בתפקיד. אבל בסדר, זה סארי עשה הכל (גם את האמשיק קשר אחורי שהוא בכלל בלונדון. קוסם), הבנתי שאתה הייטר שלו. אבל מה האלטרנטיבה? וונגר? קונטה? גאטוסו בתול האימון? הרשה לי לגחך ואני מאמין שעמוק בפנים שאתה קצת פייר עם עצמך ולא עיוור מהייטינג, גם אתה מגחך.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    אני לא עוקב אחרי הפרמיירליג בשנתיים האחרונות ואין לי מושג מה אחוז ההצלחה של ונגר עם צעירים בטיים ריינג׳ הזה. אני כן יודע ששחקנים כמו פברגאס, אוקסלייד צ׳מברליין, ראמזי, ביירין, שצ׳אונסני, איוובי ואני מניח שעוד רבים (לא חכמה לעשות את זה עם גוגל) חייבים לו את הקריירות שלהם. לא כולם התפתחו לשחקני על, זה לא משנה - מי שלא מספיק טוב כדי להיות חלק מהגרעין העתידי של הקבוצה יכול להמכר ולהכניס כסף, ההשקעות האלה אף פעם לא מניבות הפסד. אם החלטנו שדונארומה לא מספיק טוב ונמאס לנו לחכות, אפשר למכור עכשיו ולעשות עליו רווח של אלפי אחוזים. מנואל לוקאטלי הכניס 13 מיליון בכלום השקעה, שיחק כמה משחקים בעונה לא רלוונטית, אפילו היה טוב יחסית לאופציות האחרות (כמו מונטוליבו). זה רע? אתה מכיר דרך יותר טובה להגיע לטופ? אני מחכה לשמוע. ובבקשה תשתדל למצוא משהו יותר משכנע מלסמוך על מאמן לא רלוונטי שמ2002 לא קיבל לידיו סגל שהוא לכל הפחות טופ 2 בליגה המקומית שלו שיעשה קסמים. מה גורם לך לחשוב שאנצ׳לוטי בכלל היה מעוניין במשרת האימון של מילאן? במה הוא שונה מקונטה מהבחינה הזאת?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/11/18
  5. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    @VAR
    הדוגמאות שלך עושות את העבודה ההפוכה - כל השמות מלבד פברגאס וראמזי פרצו תחת ונגר ומאז התחילו בנסיגה מתמשכת שנעצרה ברגע שהוא הפסיק לאמן אותם. Ox נהפך לשחקן מפתח אצל קלופ, שסני נתן עונות טובות בליגה האיטלקית, בלרין נראה יותר טוב ואיוובי בכושר הטוב בקריירה.

    הבעיה אצל ונגר שהוא לא רלוונטי ל2018 בכל תחום שנוגע למאמן - החל מהכנה טקטית לפני משחקים, שימוש בסטטיסטיקות ומידע מתקדם ועד ניהול סגל שבשנים האחרונות התחיל להסדק. ברור שהמעמד שלו שונה מבארסנל ולכן הנזק בטווח הארוך יהיה קטן יותר, אבל זה סתם בזבוז של זמן בעוד חלק מהיריבות רק מתקדמות.
     
  6. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    @VAR

    ממה שאני יודע הצענו לקונטה והוא דחה על סף בעוד שלאנג'לוטי בכלל לא פנינו. אז אי אפשר לדעת אם היה מגיע או לא.

    דרך לטופ: מאמן נורמלי פלוס ds נורמלי וכסף לעבוד איתו. שתיים כבר יש, מחכה שיבוא השלישי (בעצם מחכים לזה מאז שפיטרו את אלגרי. אחח איזה טעות זו הייתה).

    נ.ב אם נאלץ לפטר את גאטוסו אז המאמן שהכי "עושה לי את זה" ממה שאפשר להביא במסגרת התקציב זה מרקו ג'יאמפאולו. וגם לגביו אני לא משוכנע במאה אחוז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/11/18
  7. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    כרגע אין שום סיבה לפטר את גאטוסו.

    גם אם תהיה סיבה לפטר אותו אין שום סיבה לחשוב על ונגר. אם הוא יגיע באיזשהו תפקיד אחר ממאמן נטו (סוג של ג'נרל-מנג'ר או משהו כזה, אחרי הכל הוא כבר לא צעיר) זה יכול להיות מעניין, אבל כמאמן ממש הוא כישלון בערך מהתקופה שמילאן היא כישלון. אין שום סיבה לחשוב שכישלון עם כישלון יביא הצלחה. אם כבר שמות גדולים אין שום ספק שאנצ'לוטי וקונטה הרבה יותר רלוונטיים לשאיפות שלנו ממנו.

    הבעיה של מילאן כרגע היא לא צעירים. דווקא זה יש לנו יותר מקבוצות אחרות. קוטרונה אחלה חלוץ לרוטציה (לפחות), סוסו הפך לאחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה פה, קסי תופס מקום בהרכב, קלבריה נראה נהדר, דונארומה סביר+ (למרות ההייטינג). בשנים האחרונות אף שחקן שעזב אותנו לא הפך לסופרסטאר (נחכה ללוקאטלי וסילבה) אלא במקרה הטוב לשחקן רוטציה חביב (אלשרעווי, ורדי, כריסטנטה).
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ונגר היה אחד המאמנים הטובים בעולם ב-2005 ונשאר בדיוק אותו מאמן. הדברים שהוא הביא לכדורגל הועתקו די מהר והיום כבר אין שחקנים שאוכלים פיש אנד צ'יפס לפני האימון וכולם יודעים שחבר'ה שחורים ומהירים מהליגה הצרפתית יכולים להצליח בעוד מקומות. כשהמספר שטיקים האלו כבר היו נחלת הכלל, התברר שהוא חסר מושג באיך מעמידים הגנה ושאלמלא החבר'ה האנגלים שהיו שם כשהוא הגיע וסול קמפבל, היינו רואים את המסננת עוד הרבה לפני כן.
    וזה עוד לפני שאני מזכיר את העובדה שמדובר במגלומן שלא מסוגל להודות בכישלונות וגם מסרב ללמד מהם.
     
  9. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    לא רואה במה מאמן מעבר לשיא שונה משחקן מעבר לשיא. זה נכון גם למוריניו דרך אגב.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ההבדל הוא שההשפעה שלהם הרסנית פי כמה.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    @Clichy
    ונגר לא רלוונטי עוד הרבה לפני 2018. שאף אחד לא יחשוב שאני מחזיק ממנו טקטיקן גדול. דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו וזה שהוא המאמן האידאלי עבורך אם עלית מהנוער ואתה צריך לקבל דקות. מאמנים אחרים יודעים שכל הפסד עלול לעלות להם במשרה והם לא מוכנים שילד מהנוער יתגלח על חשבון הקריירות שלהם. האם ונגר הוא היחיד? או בהכרח האופציה הכי טובה? כמובן שלא. גם באיטליה יש מאמן כזה, קוראים לו זדנק זמאן (והם אפילו בני אותו גיל בערך). טקטית, הקבוצות שלו נראות פשוט נורא ברמה שונגר נראה לידו כמו פרגוסון. אבל כשאתה מסתכל על האבולוציה של הקבוצות שהוא אימן אתה רואה ששחקנים כמו מרקו וראטי, צ'ירו אימובילה, אריק לאמלה לא היו מגיעים לאן שהגיעו בלעדיו, חד וחלק. רומא זכתה באליפות האחרונה שלה הרבה בזכותו, הוא הכין את הקרקע ואחריו היה למאמן כמו קאפלו הרבה יותר קל להשלים את העבודה. מה שאני רוצה לומר בקצרה זה שאין ברמה הזאת מאמנים טובים/לא טובים (מאמנים לא טובים לא מגיעים לאמן במועדונים הבכירים של הליגות הבכירות), יש מאמנים מתאימים או לא מתאימים. ונגר יכול להתאים כי המומחיות שלו זה משהו שמילאן נואשת אליו כבר שנים ארוכות. לאמריקאים של ארסנל הוא גם כן התאים כי ארסנל מועדון רווחי בטירוף (והגיע הזמן שגם מילאן תהיה). גאטוסו שהתאים יפה לסיטואציה של העונה שעברה, פחות מתאים העונה.

    @Alta Tensione
    גם מיכאלוביץ' וגם מונטלה היו בדיוק אותו פרופיל כמו מרקו ג'אמפאולו. אף מאמן לא מונה על סמך כישלון בקבוצות אחרות. אני לא מבין למה ללכת כל הזמן על אותו הסיסטם שנכשל כל הזמן. חשבת אולי שאם 5 מאמנים שונים שאימנו כאן מאז אלגרי נכשלו כולם אז אולי הבעיה כאן היא יותר עמוקה מזהות המאמן? אולי למועדון הזה פשוט אין דרך? אולי אי אפשר לדלג על החלק הזה של בניית בסיס כלכלי יציב?
    כרגע אין לנו אף מרכיב מהשלושה שציינת. אין לנו מושג מה שווה לאו (ממש חכמה לבנות קבוצה חזקה בתקציב בלתי מוגבל שהיה לו בפריז ועוד בליגה הכי פחות תחרותית מבין 5 הליגות הבכירות), אין לנו מושג כמה עמוק הכיס (כנראה שלא יותר מידי אם הסכומים שדורשים על SMS מרתיעים אותנו. את יובנטוס גם 90 מיליון לא הרתיעו כשהם רצו את היגוואין, שהוא חלוץ טוב אבל לא הסופרסטאר שאתה מצפה לקבל מרכישה בפרופיל הזה) ומאמן עם שכל בקודקוד פשוט לא ירצה מראש להכניס את עצמו לסיטואציה כזאת כשהסיכוי שלו להצליח הוא אפסי.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מה קורה עם צעירי ונגר בשנים האחרונות? הוא כבר די הרבה שנים מוציא שחקנים בינוניים עם יסודות גרועים תחתיו.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    לא יודע מה קורה עם צעירי ונגר בשנים האחרונות. או שיהיו צעירי ונגר של השנים הלא אחרונות או שונגר יוחלף. כפי שציינתי מקודם הוא לא יטפל אלינו במשך 2.5 עשורים. אם אליוט בונים על היכולת שלו ליצור אימפריה כלכלית כמו שהוא עשה בלונדון אז הם יתחפפו מפה באותה המהירות שהם הגיעו, גם כי איטליה זה לא אנגליה מבחינת הפוטנציאל הכלכלי וגם כי בשנים האחרונות של ברלוסקוני מילאן מכרה פחות מנויים ממכבי חיפה, בלי הצלחה מקצועית אין שום סיכוי שתהיה גם הצלחה כלכלית, וטוב שכך.
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    השערה שלי: ונגר הוא שם נרדף לכדורגל אטרקטיבי, וכדורגל אטרקטיבי כנראה שווה עלייה של ערך המותג. פחות בונים על היכולת הלא הקיימת שלו לפתח צעירים.
     
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יש לי כאן דז׳ה וו.

    היינו בדיון הזה לפני כמה שנים וגם אז היה אונס של המציאות כדי להתאים אג׳נדה מוזרה במקרה הטוב.
     
    Alta Tensione אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.