מילאן 2018/19: מהפכה אחרי מהפכה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י yonmu, ‏25/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    שם משפחה מחייב יש לו.
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    @Alta Tensione , מעולם לא ראיתי אותו משחק או שמעתי מישהו (אמין) מתייחס ליכולת שלו עד עכשיו.
     
    Alta Tensione אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://i.pinimg.com/originals/c2/fd/8f/c2fd8f6c5dcecc67833aa55bbd03e401.Xxx

    בזמן פגרת הנבחרות שתופסת את כל הפוקוס, שימו לב: מחר ייערך משחק בין אגדות העבר של ליברפול ומילאן באנפילד, משחק שכל הכנסותיו יתרמו לצדקה כמובן. לא מעט שחקנים שלקחו חלק בשני גמרי האלופות ב-2005 וב-2007 - ייקחו חלק מחר. בצד של מילאן אמנם לא נראה את שבשצ'נקו משום שהוא כמובן עם התחייבויות קודמות לנבחרת אוקראינה, אבל מי כן יהיה? מאלדיני, נסטה, פירלו, אינזאגי וגאטוסו.

    שימו לב מה היה לאחרון להגיד, ככה בקצרה: "הגמר מאיסטנבול היה סיוט עבורי כל לילה במשך שנים ולעתים זה עדיין חוזר. ההחמצה של שבשצ'נקו בדקה ה-119 והתזוזות של דודק לפני הפנדלים". גאטוסו סיפר גם שהיה מרוסק, לא היה כיול לצאת מחדר ההלבשה ורק גליאני שיכנע אותו להישאר ברגע האחרון.

    הוא אומר שחלם על מילאן מאז שהיה ילד ואביו לקח אותו לחגיגות הזכייה בגביע אירופה אחרי הניצחון על בוקרשט, ושהוא חולם לחזור לרגע כמו הזכייה. בצ'מפיונס ב-2007 עם קרלו אנצ'לוטי ולקחת גם כן את המיקרופון ולשיר.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    זה ישודר בישראל?
     
  5. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918


    קרע אותי מצחוק לקרוא את הדרישות האלה. גם הוא וגם פוצ'טינו זה סחורה בינונית במחיר מופרז. אם נפרדים מרינו, מה שלא צריך לעשות למרות לא מעט שטויות שעשה במשחקים האחרונים, אז צריך ללכת על מישהו מהליגה כמו גאספריני או ג'יאמפאולו. בליגה שמכילה את הטקטקנים הטובים בעולם אין טעם לפזול החוצה ולשלם סתם עבור הייפ מפוצץ למעט מקרים ספסציפיים מאוד.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    למה גאספריני או ג׳יאמפולו > פוצ׳טינו? ולמה אתה חושב שמדובר ב״סחורה בינונית״?
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    גם אני לא סובל את קונטה והייתי מעדיף מישהו אחר על הקווים שלי, אבל הבן אדם הביא 4 אליפויות ב-5 שנים שאימן בעשור האחרון (לא כולל נבחרת איטליה). הדרישה שלו לשכר גבוה, בטח כשהסכומים בכדורגל עולים בכל רגע, לגיטימית לגמריי.

    פוצ׳טינו מאמן אדיר ואם הוא היה שם ריאלי הוא היה מתאים מאוד לקבוצה שבונים במילאן. הדבר היחידי שחסר לו זו התמודדות אמיתית על תארים, אבל יש מצב שזו המנטליות המעפנה של המועדון שהוא נמצא בו, ובמקום אחר הוא יצליח להשיג גם את זה.
     
    alexshw ו-טל. אוהבים את זה.
  8. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    למעט ה 12 מילים הראשונות בהודעה שלך - אני מסכים עם כל היתר במאת האחוזים. גם פוצ'טינו דרך אגב אני אפילו משוכנע שברגע שהוא יעבור למקום אחר הוא יצליח להשיג ווינריות ותארים. והרבה.
     
  9. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אתה יודע מה, לא בהכרח בינונית אלא אחד שהיא יותר מפוצצת בהייפ. הוא מאמן סבבה, כמו קונטה, אבל הסכומים שגאזידס מוכן לשים עליו על פי מה שפרסמו אצלכם זה פסיכי ולא מוצדק בעיני (סעיף שחרור 40 + שכר כמו שקונטה פלוס מינוס ביקש + 350 מיליון יורו לרכש. למה מי מת?). זה נטו תוצר של הייפ, העובדה שהוא מאמן בפריימר ליג. הוא לא עשה הישגים יוצאי דופן (יכול להיות השנה יעשה, אני מאוד מקווה שכן) והכדורגל של הקבוצה שלו לא הפיל אותי מהעולם מהרגליים כדי להצדיק התאבדות כלכלית כזאת. אלגרי מקבל ביובה 7.5. אלגרי! מה הם בכלל פוצ'טינו וקונטה?

    מה שג'יאמפאולו וגאספריני מוציאים השנה מחבורת הבינוניים שלהם מעידים (שוב) שהליגה הזאת זה בית חרושת למאמנים ולדעתי אתה צריך להיות באמת משהו מיוחד כדי להצדיק פזילה החוצה והשקעה גדולה (פפ כזה או קלופ). לראות מה גאספריני גורם לאילצ'יץ' לעשות בגיל 31 זה מטורף. מה ג'יאמפואלו מוציא מקאוולירלה, איך שניהם גורמים לקבוצות שלהם לשחק. אטלאנטה השנה משחקת כדורגל פשוט מהפנט, אבל אף אחד לא מתמחר את גאספריני ב-10 מיליון יורו לעונה משכורת כי האיצטדיון שלהם זה לא וומבלי והחלוץ שלהם זה לא כוכב נבחרת אנגליה. במצב בו אנחנו נמצאים אני לא צריך שהסופרטסטאר שלי יהיה על הקווים, אלא שידפוק 25-30 גולים יחד עם קשישטוף בהתקפה. כמו שהסגל שלנו נראה אנחנו צריכים 3 השקעות גדולות בקיץ כדי לעשות קפיצת מדרגה. אין לנו את הלוקסוס לשלם ככ הרבה על מאמנים שלא באמת שווים את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/4/19
    Gianzola, yonmu, DRORIKO ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    1) "אצלכם" = ? אני לא אוהד טוטנהאם או אנגלופיל.

    2) לדרישות שכר אין קשר להייפ כמו קשר לשוק בפרמיירליג שם משלמים הרבה יותר למאמנים בסדר גודל הזה (וגם פחות מזה: לך תבדוק את המשכורת של אדון פלגריני מווסטהאם). שפפ ושות' מרוויחים למעלה מ-20 מיליון אירו בעונה, אז הדרישות של הקונטות לא כאלה מופרכות. הכול יחסי.

    3) מה שחשדתי בו והתברר כנכון מהתגובה השניה שלך שיש את החשד הקבוע על גבול ההייטינג כי מדובר במאמן שעשה את הפריצה הגדולה שלו בפרמיירליג - ליגה שאכן מפוצצת בהייפ יותר מבכל ליגה אחרת בעולם - אבל גם לא צריך לקחת את זה לקיצון השני.

    4) טוטנהאם של פוצ'טינו זו הטוטנהאם הכי טובה שרובנו כנראה ראינו. לעיתים קרובות הכדורגל היה מצוין (בשום צורה לא פחות איכותי מהקבוצות של ג'יאמפולו או גאספריני), שחקנים אלמוניים יותר ופחות התקדמו תחתיו רבות (ע"ע "חלוץ נבחרת אנגליה"), ולא בהכרח פחות חשוב מזכיה בגביע כזה או אחר - על אף נחיתות כלכלית ברורה מול כל היריבות בטופ 6 - הוא הצליח לבנות קבוצה שתהיה בליגת האלופות על בסיס קבוע.

    ההישגים הללו עזרו ברמה הכלכלית - יחד עם העבודה המצוינת של דניאל לוי המנכ"ל (האנטיתזה לגאזידיס שהיה גרוע כמעט כמו ונגר עבור ארסנל) - לבנות את אחד המתקנים השאפתניים באירופה, ועל הפרויקט הזה - במוקדם או שבמאוחר - הם יקצרו את הפירות*.

    5) על אותו משקל שאתה מספר לי מה ג'יאמפולו וגאספריני "מוציאים השנה מחבורת הבינוניים שלהם", אני יכול להגיד לך ללכת לראות מה פוצ'טינו עשה בסוטון עם שחקנים כמו ריקי למברט, ג'יי רודריגז, גסטון רמירז, מורגן שניידרלן, ויקטור וואנימה, אדם לאלנה, נתן קליין, לוק שואו, ז'וזה פונטה וכו'.

    הוא לא הגיע לטוטנהאם בטעות, למרות שבסה"כ סוטון סיימה במקומות 14 ו-8. זה היה בגלל הכדורגל שהציגו תחתיו. זה הדבר העיקרי שהולכים לבדוק אצל מאמנים בדרגים האלה מבחינת נקודת הזמן בקריירה שלהם (בדיוק כמו שאתה שופט את ג'יאמפולו וגאספריני, אגב). מדי עונה רק מאמנים בודדים זוכים בגביעים, וגם זכייה בהם לא תמיד מהווה אינדיקציה ליכולת "מקצועית" של מאמן (ע"ע זידאן בריאל מדריד).

    6) שלא יובן עכשיו שאני איזה פאנבוי של פוצ'טינו שבטוח שהוא "גאון כדורגל!!!!1", או שאין מאמנים מוכשרים ממנו. אבל מלבד פלופינג שקשה להתעלם ממנו ברגעי המאני-טיים, אין משהו שהוא לא עשה שלא שיכנע אותי שהוא יכול וצריך להתקדם למועדון גדול מטוטנהאם בשלב הזה של הקריירה שלו.

    אם יקבל הזדמנות לאמן קבוצה מוכשרת יותר שתעמיד לרשותו משאבים כלכליים שבטוטנהאם לא יתנו לו (הקבוצה היחידה באנגליה שלא החתימה שחקן אחד בקיץ האחרון), ייתכן וכל הטיעונים לגבי מחסור בגביעים ימחקו, וייתכן שגם לא. כך או כך, הוא ראוי להזדמנות.

    7) רוב הקבוצות העשירות לא צריכות "סופרסטאר על הקווים" כדי להצליח, אבל אני לא בטוח שמילאן נמצאת בסיטואציה הזו מבחינה מקצועית.

    * - וזה לא הולך להיות קל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/4/19
    EO11 ו-Clichy אוהבים את זה.
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    סותון היו מקום 14, כשהוא הגיע במהלך העונה ואגב עשה בית ספר לפרגי באולד טראפורד כבר בבכורה שלו במועדון.
    בעונה המלאה היחידה שלו שם הם סיימו מקום 8.

    חוץ מזה לפי דעתי פוצי אחראי לא פחות מסאותגייט על הצלחת נבחרת אנגליה במונדיאל האחרון.

    לגבי מילאן שאלה מה יציעו לו? איזה תקציב.
    אם מישהו ביונייטד היה מעניין כדורגל הם היו ממנים אותו ושמים את מיטצ'ל DOF עוד ב - 2016, או לפחות לקראת העונה הבאה.
     
  12. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    כמה מלל נכתב סתם על דברים שלא יקרו

    מילאן מקבלת מכתבי אזהרה מאופ"א סטייל הפועל תל אביב ואתם מדברים על תרחיש של להביא מאמן ב10 מיליון יורו שכר, שאני בטוח שיעזוב קבוצה מפוצצת כסף ששווה רבע גמר צ'מפיונס ומעלה ומשחקת בליגה הטובה והאטרקטיבית בעולם לקבוצה שספק אם שווה מקום בצ'מפיונס ועם עתיד לא ברור
     
  13. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918


    חיפשתי תגובות של אותם אידיוטים עם מקלדת ואנשים מההתאחדות שקראו להעמיד לדין את באקיוקו וקסי על מה שהיה עם החולצה של אצ'רבי. לא מצאתי. טפי עליכם.



    אהבתי את הקטע של sending him to lille...
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
  15. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    קלאבריה גמר את העונה ויחמיץ גם את אליפות אירופה בקיץ.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.