מילאן 2018/19: מהפכה אחרי מהפכה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י yonmu, ‏25/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    לדעתי מספיק לראות אותם נגד אינטר במחזור האחרון כדי להבין במה מדובר. שחקנים מוכשרים, לא כאלה שבשלים למעבר לקבוצה גדולה וייטב עבורם אם יתקדמו לקבוצת בטן/ציצים לפני שהם מעלים אבק על הספסל היוקרתי באליאנץ סטאדיום או הספסל הקצת פחות יוקרתי בסן סירו.
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הדבר המשותף בין המשחק האחרון למיקום של אמפולי בטבלה זה המחסור בשלד מנוסה ויציב יותר. הם ירדו ליגה עם חורים די ברורים בהרכב שלהם (במיוחד בהגנה). ל3 שחקנים בני 20 שדרכו לראשונה בסריה א' והראו יכולת אישית מאוד גבוהה אין השפעה כזו גדולה על הטבלה הסופית.

    הדבר החשוב הוא שאותם שחקנים מהמקום ה18 בטבלה, משחקים על אתה הבמה שמשחקים בה שחקנים מקבוצות במקומות 1-6. 2 מהם הראו יכולת טובה יותר מהמקבילים שלהם בצמרת (גם מבחינת stats וגם על הדשא) ואין סיבה שלא יקבלו מקום במקומם.

    קרוניץ' זה סיפור שונה. הוא פרץ כבר בעונה שעברה ועונה אישית טובה נוספת שכנעה את מילאן לרכוש אותו. ב8מ' יורו, קיבלתם שחקן שלא נופל מאף מצאלה שיש לכם בסגל. בסכום דומה, לנאפולי מתאפשר לעשות קופה על חוסאי מבלי לפגוע בעצמה מקצועית.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אני כבר עייף מכל ה"לא נופל מכל מה שיש לכם" האלה. אני יכול להזכר בעשרות שמות שאמרו עליהם את זה. אני לא רוצה כאלה ש"לא נופלים", אני רוצה כאלה שיושבים טוב על שיטת משחק מודרנית של מאמן שספק מאוד גדול אם מישהו בכלל שואל אותו מה הוא רוצה וספק עוד יותר גדול אם בכלל מונה על פי דעתו של הספורטינג דירקטור שספק אם בכלל התחיל לעבוד באופן רשמי. הכל נעשה אילתורים על גבי אילתורים במועדון הזה ואתה מדבר איתי על שחקן בן 20 שאולי לא נופל ממה שיש לי בסגל. שמחת זקנתי.

    כנראה שאין מנוס מלהתפלל שפרויקט השיקום הבא של יורגן קלופ אחרי שימצה את העניין באנגליה הוא מילאן.
     
  4. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אם אתה באמת ובתמים לא מצליח להבין את ההקשר שבהם נכתבו ההודעות האלה מצבך קשה משחשבתי. אם אתה מטריל, היה לך כבר טובים יותר. אם יש לי משהו להגיד בתגובה לדברים שלך אני מצטט אותך (כמו עכשיו), מתייג אותך או כותב ליאור, או מגיב מיד אחרי ההודעה שלך אם אני ממש עצלן. אני שמח שאתה נותן לעצמך קרדיט אבל אתה בכנות לא כזה חשוב בשבילי כדי להעביר לך מסרים עקיפים (wtf).

    שתה כוס מים וקח באיזי. כולה פורום אינטרנטי שלא באמת מעניין מישהו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/6/19
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ולא עייף מלנסות להתאים אירועים נקודתיים כמו רכישת שחקנים לתבניות שגיבשת מראש מבלי להכיר את השחקנים?

    מילאן רכשה שחקן שהוכיח את עצמו בסריה א' ומתאים לכדורגל של ג'אמפאולו שאפילו הספיק לאמן אותו בעבר ("מאמן עם שיטת משחק מודרנית", להבדיל מ6 או 7 המאמנים האחרונים שעברו אצלכם). זו רכישה טובה בעיניי כי יש לו מה לתרום לכם, וגם כי האלטרנטיבה במרקאטו הנוכחי היא לא אריקסן או ראקיטיץ' אלא שחקן פחות או יותר באותה רמה של קרוניץ' שעולה פי 4 ממנו (וכעת בדרך לארסנל).

    אגב, יש לך רעיון יותר טוב מלנסות לגדול עם שחקנים\מאמנים שהוכיחו את עצמם בזירה המקומית? יש לך אלטרנטיבה טובה יותר לרכישות של קרוניץ' וסטפאנו סנסי?

    כנראה. או פפ גווארדיואלה. מאמן מצויין לדעתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/6/19
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הפורום האיטלקי מרגיש כמו:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/6/19
    Alta Tensione אוהב/ת את זה.
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אני לא צריך להכיר את השחקנים. גם אתם לא, זה אפילו יהיה נהדר אם לשם שינוי לא נראה כאן אוננות קולקטיבית על כל שחקן שמקושר לקבוצה גדולה ובסוף 50% מהם מראים שהם לא לרמה (וכמובן שבנקודה הזאת זה פתאום יהיה "ברור מההתחלה" :sm_eusa_liar: ). אני לחלוטין בסדר עם ההחתמה הזאת אם:
    1. קרוניץ׳ מקובל על ג׳יאמפאולו
    2. ג׳יאמפאולו מקובל על מסארה

    מכיוון שהאחרון (שהוא השם החשוב ביותר ברשימה) הוא בערך האחרון שקושר אלינו בכלל, לא נותר לי אלא להניח ששוב מדובר פה באילתוריזם טיפוסי למועדון החולה סופנית הזה.

    בלי קשר, אי אפשר להאשים אותי כשאני מסתכל על ג׳יאמפאולו ונזכר במונטלה. פחות בגלל שלשניהם יש פטיש למערך עם 2 חלוצים ויותר כי הם בורחים אליו עוד לפני שבחנו את סגל השחקנים שלהם ולא מסתמנים כמי שיהיו מוכנים לפתוח את הראש למשהו אחר.

    ממש לא אתנגד, אבל בהתבסס על האתגרים שהגרמני לקח על עצמו לעומת שדה השושנים שהקטלוני בחר בכל תחנה שלו מאז שחולל מהפכה במשחק לפני עשור, אני מאמין שהראשון הוא יותר likely.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/6/19
  8. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    רכש של 8מ לא אמור לגרום לדרמה כזאת גדולה בכל מקרה. קסי, סנסי\ביגליה, פאקטה, סוסו, עוד רכש בדרך - בכלל לא ברור שהוא להרכב.
    הסגל הזה כנראה יאבד את שלישיית המיותרים - מונטוליבו, מאורי, ברטולאצ'י - בקיץ הקרוב, והספסל ריק. בטח בהתחשב בזה שביגליה ובקאיוקו גם לא אמורים להמשיך וג'אק חוזר מפציעה ארוכה.
    בקיצור, רכש של שחקן צריך להימדד ביחס למקום שמיעדים לו בסגל.

    לוברן זה חתיכת דיווח מאכזב. כן, הוא לא מיועד למשהו משמעותי. אבל אם כבר מביאים בלם ותיק ולא-מאוד-טוב - מה היה רע בזפאטה או אבאטה?

    מערך 2 חלוצים מדאיג מאוד. סוסו רחוק מלהיות מסי, אבל הוא היה רוב היצירתיות ההתקפית שלנו בצמד העונות האחרונות. זה בהחלט לא היה מספיק, אבל הייתי מנסה קודם לשמור עליו ואז להוסיף מסביב (פאקטה > ג'אק, סנסי > בקאיוקו, כל אחד > הקאן בשמאל) לפני שהייתי מוכר אותו ובונה התקפה חדשה מאפס. להשאיר אותו ולבנות עליו מאחורי צמד חלוצים אחרי שהוא נכשל בתפקיד באופן מוחלט אצל מונטלה (ומעולם לא הראה שהוא רלוונטי למיקום הזה) מדאיג לא פחות.


    בין פליצארי לריינה אני חושב שמכירה של דונארומה לא תהיה נוראית מדי.
    אני עדיין לא חושב שיש צורך גדול מדי בזה, בטח אם מתחילים עם 80מ' ויש את סילבה למכור.
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אבל כן צריך להביע עליהם את דעתך.

    זה בסדר שקבוצות\שחקנים מהליגה האיטלקית לא נמצאים בתחומי העניין שלך. פשוט לאלה שכן, דיונים כאלה הם בזבוז זמן נוראי.

    מי זה אתם? לאיזה קולקטיב אני שייך?
    אוננות על כל שחקן? אתה בטוח? אתמול עלו 2 שמות בהקשר אליכם (קרוניץ' וורטו). הראשון כפי שציינתי הוא רכש טוב ומתאים מאוד בעיניי. השני הרבה פחות ולכן בכלל לא טרחתי לכתוב עליו.

    רצוי שיחתום גם על דף, ושיעבור מדיקל.

    אתה מצפה ממנו להסתכל על הסגל הנוכחי ולהמציא שיטה שתתאים לו? כמה הסגל הנוכחי רלוונטי לתחילת העונה הבאה? למה שלא יתבסס על שיטה מועדפת* ויהיה שותף בבניית הקבוצה לאורך הקיץ כמו כל מאמן מצליח אחר?

    *לכל מאמן מודרני יש שיטה מועדפת. אין זה אומר ששינויים מתבקשים (מתבקשים באמת, לא כי איזה אוהד זרק את זה) לא יעשו בעתיד. מאמנים חדשים בדרך כלל מתחילים עם רעיון כללי אחד ברור ובהמשך משנים בהתאם לצרכים של הקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/6/19
  10. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    *ורטו ומאריו רוי. שתי שחקנים שבכנות אני לא מבין מה יש להם לחפש אצלנו, או בכל קבוצה בשישייה הראשונה בליגה. מספרית קורניץ' הוא הקשר המרכזי הכי פורה בליגה אשתקד (7 בישולים ו5 שערים), אני מעריך שהיה נמכר ביותר אם אמפולי לא הייתה יורדת ליגה (ו"צעיר" הוא לא. יהיה 26 באוקטובר הקרוב. מוצר די מוגמר).

    ג'יאמפאולו מחר יהיה רשמי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/6/19
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    איזו דעה הבעתי כבר? שהם מוכשרים אך לא מוכנים עדיין לקבוצה גדולה? מי שישמע אילו תובנות מקצועיות הבאתי כאן. כשיהיה צוות מקצועי שיוכיח שהוא יודע מה הוא עושה האמן לי שאשים את דעתי על שחקנים בצד ואקבל בברכה כל מהלך שלהם. אבל לומר אמן על כל מהלך ולשמש סנגוריה ציבורית ולחפש רציונאלים לאנשים שרק נכשלים ונכשלים עוד זה מטומטם בעיני. כרגע מקבלי ההחלטות במילאן הם גאצידיס ומאלדיני, האחד איש מקצוע מושמץ ולגבי השני אין לי רבע מושג האם הכישורים שלו מתאימים לתפקיד. איך אני בדיוק אמור להרגיש בנוח עם החתמות של שחקנים שאין לי הרבה מידע עליהם בתנאים האלה?

    אתה אומר את זה יחסית הרבה ועדיין ממשיך לבזבז את זמנך. אף אחד לא מכריח אותך לעשות את זה.

    אתם = חברי הסנגוריה הציבורית בפורום האיטלקי שמגנה ליטרלי על כל מהלך של כל איש מקצוע בכל קבוצת צמרת איטלקית (במיוחד אם מדובר בקבוצה שאותה הם אוהדים) כאילו אף אחד מעולם לא עשה אף טעות והקבוצות האלה גורפות הצלחות ותארים על בסיס שנתי. השיח הזה של "החתמה טובה/לא טובה" הוא רדוד בעיני, במיוחד כשמדובר בשחקנים שאין לנו הרבה מושג לגבי מידת ההתאמה המקצועית ובמיוחד המנטלית שלהם לקבוצה גדולה ובמיוחד כזאת שעוברת מהפכה ניהולית ומקצועית כל כמה חודשים. יש כל כך הרבה פרמטרים אחרים שיקבעו אם קרוניץ' יהיה החתמה טובה או לא מאשר השוואה יבשה ודי לא אפשרית שלו מול מצאלות אחרות אצלנו בסגל.
    זוכר איך כולם התלהבו מההחתמה החינמית ההיא של מונטוליבו? גם הוא היה "יותר טוב מכל מה שיש לנו בסגל". לא מביך להיזכר בזה כיום אחרי שהאיש היה מועקה אדירה על המועדון במשך קרוב לעשור?

    לא, אני מצפה ממאמן שידע להתאים את הקבוצה טקטית לכל משחק ולא להיות מקובע לשיטה אחת שמאמן אינטיליגנט בצד השני בקלות יוכל לקרוא ולהערך אליה בהתאם.
    מאוד. למעשה אני די בטוח שגם אם הפרסומים על 80 מיליון לרכש הם נכונים, ההרכב בעונה הבאה יהיה מורכב כמעט כולו משחקנים שהיו כאן בעונה שעברה.

    כי היינו כבר בסרט הזה עם מונטלה ואין לי יותר מידי סיבות להיות אופטימי שהפעם זה יהיה שונה. סמפדוריה עשתה עונה נחמדה אבל לא אובר אצ'יברית בטירוף (כמו אטלאנטה למשל). אפילו פחות מרשים מפיורנטינה ההיא. אני כן מקווה שאני טועה, ובכל זאת אני תמיד אעדיף מאמן פרגמטי שלא הולך עד הקבר עם דברים שלא עובדים (כמו אלה שאימנו אתכם בעונה החולפת).
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אם זה מה שאי פעם הבנת מהדברים שקראת בהודעות שלי.

    אז:
    אתה צודק.
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    מישהו מבין מאיפה הגיעה הנחת היסוד שאנחנו נאלץ למכור כוכב אחד הקיץ?
    מתחילים ב80מ לפי השמועות. קרוניץ' עלה ±10.
    משתחררים מחוזים - בקאיוקו, מונטוליבו, מאורי, ברטולאצ'י, אבאטה, זפאטה. אולי ביגליה, א.דונארומה וסטריניץ. סה"כ כ20מ' בעונה.
    נשארים עם - פיונטק, סילבה, קוטרונה, בוריני.
    סוסו, קסטיחו, פאקטה, הקאן, ג'אק, קסי, קרוניץ'.

    הסיבה היחידה למכור כאן מישהו זה אם סוסו לא מתאים לשיטה, אבל לא כי 'אין כסף'. ל4-3-1-2 צריך כאן שחקן אחד להרכב, ושתיים אם סילבה לא בתוכניות של ג'יאמפאולו (ואז הוא עצמו יכניס סכום משמעותי).

    אני מאוד מקווה שזה לא מעיד שרצף החתמות כאילו-זולות בדרך. לשחרר את אבאטה וזפאטה זה אחלה אם יש שחקני פרימוורה שיתפסו את קצה הספסל במקומם, אבל זה דבילי לגמרי אם במקום זה מביאים את לוברן.
     
  14. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אני לא חושב שאנחנו חייבים למכור אם מדברים על תקציב של 80 מיליון. שאתה יודע שאנחנו חייבים למכור אתה שומע דיבורים של "אפשר לקנות רק כאשר נמכור" סטייל גליאני לפני כמה שנים. זה לא המצב כרגע. מה שכן אם אנחנו רוצים לעשות כמה major signings ולא איזה 1-2 אז נצטרך להקריב ואז יהיה יותר פאן עם 150 מיליון מאשר רק עם 80. בלי קשר לרווח, יש פה שחקנים שהוכיחו אשתקד יותר מפעם אחת שאין להם מה לחפש פה וכל עוד יש להם שוק טוב יהיה טיפשי להשאיר אותם.
     
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    בהנחה שתשעת השחקנים שציינתי קודם עוזבים - אני לא רואה בסגל שלנו עוד שחקנים שיש סיבה למכור אותם. אולי אם משום מקום תגיעה הצעה מוגזמת על רודריגז, הקאן או קסטיחו, אבל חוץ מזה יש רק מכירות אסטרטגיות - דונארומה אם רוצים לשחק יותר בחלון ההעברות (וסומכים על ריינה-פליצארי), סוסו אם הוא לא מתאים לשיטה, סילבה אם לא מחזיקים ממנו. כל השאר פחות או יותר במקום המתאים להם.

    נראה שבובאן רשמית פה. אליוט, סקארוני וגאיזידיס למעלה, מאלדיני, בובאן ומסארה (?) בהנהלה וג'אמפאולו על הקווים.
    כרגע נראה שדרג הבעלים עשה את שלו (סגל+80מ' ומינויים יחסית מהירים) בשביל שתיבנה כאן קבוצה ששווה טופ4.
    בסוף חלון ההעברות נוכל לשפוט את דרג ההנהלה, ובעיקר את מאלדיני.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.