מכבי נתניה 08/09: נתי עזריה יאמן את הקבוצה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏8/7/08.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בינתיים כלום עוד לא בטוח, אבל יש לי תחושה שאלמוג כהן ישאר במכבי נתניה. מה שבטוח, בישראל הוא ישחק רק בשביל היהלום. הוא הבטיח ואני מאמין לו שיעמוד במילה שלו.
    אם הייתם מספרים לי לפני שנה שאני ארצה כל כך לראות את אלמוג כהן במכבי נתניה, לא הייתי מאמין. מקשר אחורי שרק יודע להיכנס לשחקנים ברגליים, הוא הפך להיות הקשר האחורי שתמיד רציתי שיהיה בקבוצה - כזה שעובד 90 דקות, מחלץ המון כדורים, מחלק אותם כמו שצריך וגם יודע לאן לנוע בהתקפה. מה שחסר לו כדי באמת להיות שחקן גדול זה להצליח לעשות את אלה שלידו טובים יותר.
    אני מופתע, אני מודה. בשבועות האחרונים הוא פשוט מקסים אותי עם המשחקים שהוא מציג. כל הכבוד.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    :aa1: ראיון באתר הרשמי עם דניאל יאמר - זה אולי ארוך מאוד, אבל מעניין. דניאל יאמר מדבר על לותר מתיאוס, המתקנים, העירייה, החזון ובעיקר על הקהל. במילים אחרות, דניאל יאמר מדבר מהלב. אני הסכמתי איתו לגמרי בכל מילה.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אם היו מתקנים ותנאים תיהיו בטוחים שלותר היה נשאר, ויודעים מה? נתניה אולי היתה מסיימת יותר גבוה בטבלה, מה גם שאם היו מתקנים במיוחד איצטדיון היו באים הרבה יותר אוהדים וגם המחירים היו בהתאם. אי אפשר להביא שחקנים כשאין איפה להתאמן, בזה אני מסכים עם מתיאוס וכל זה זה ה-א', ב'של העניין למה נתץניה לא הצליחה בעונה האחרונה וב-30 השנים האחרונות בפרט.
     
  4. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    • בעקבות דרישת המשטרה לתיקונים רבים בקופסא, שעלותם עשויה להגיע לכמיליון דולר, ייתכן מאוד כי הקבוצה לא תשחק ב-2009/10 באיצטדיונה הביתי.
    במועדון מעריכים כי אין היגיון להשקיע כל כך הרבה כסף בתיקונים באצטדיון ישן ונכון לעכשיו מסתמן כי הקבוצה תבחר שלא לארח במגרשה הביתי ולנדוד למגרש חלופי, אולי לזה של מכבי הרצליה, עד להשלמת בניית האיצטדיון החדש בעיר.
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני רואה את המעבר לאצטדיון בהרצליה בעין יפה ואמרתי את זה לא פעם. אני יודע שיהיו אוהדים רבים של הקבוצה שימשיכו לתרץ את אי הגעתם בכך שאין מגרש ביתי, אבל אחרי העונה הזאת, אני חושב שמגיע לדניאל יאמר האשראי לקבל כל החלטה ואני אומר את זה למרות שהעונה האחרונה הייתה קשה מבחינת האוהדים הרבה בזכות הנהלת הקבוצה הכושלת שלנו.

    באצטדיון כמו הבונבוניירה לפחות דניאל יאמר יוכל להכניס כסף רב יותר על כרטיסים, כי יגיע יותר קהל חוץ ולא בטוח שפחות קהל בית.
     
  6. nidaniel Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    134
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמועות שמועות שמועות:
    אלמוג כהן מקושר חזק אצל באר שבע, תג מחיר של אדון יאמר - חצי מיליון.
    לא מבין מה התהפך אצל גאטוסו שלנו (כהן) הוא כוכב אצלנו, נחשב כמו שחקן בית שלנו ( אלעף שהוא שחקן בית של באר שבע) האוהדים מתים עליו. אז למה הוא רוצה לעזוב.
    מקווה שגאטוסו שלנו יעשה את הצעד הנכון וישאר אצלנו
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    נתניה מגששת אצל שוערים צעירים, עלו בימים האחרונים השמות של לוויטה ואיתמר ניצן, זה מה שרציתי שבאר שבע תעשה, אם נתניה תחתים אחד מהם זה יהיה צעד חכם, במיוחד השני.


    בנושא אחר, שחקני נתניה כצפוי, מתחילים לפתוח את הפה על מתיאוס. בשורה התחתונה הגרמני לא השאיר פה את החותם אצל השחקנים שאותם אימן, ועל פי התגובות שמחים מאוד על עזיבתו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/6/09
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני מקווה מאוד שאם יחליטו להביא שוער כרכש, אז שזה יהיה איתמר ניתן. הוא הוכיח את עצמו במכבי הרצליה וסיפק משחקים נהדרים. גם אם יחליט בצוות המקצועי לתת הזדמנות לדניאל ליפשיץ או טארק נאתור, זה יהיה מבורך.

    חבל לי מאוד שאלמוג כהן עוזב להפועל באר שבע. כרגע עוד לא ברור אם זו התקדמות מקצועית, כי אף אחד לא יודע אילו קבוצות המועדונים ירכיבו ומה יהיו המטרות. מה שבטוח, שזו לא תהיה התקדמות מנטלית. אם אלמוג כהן יחליט להישאר במכבי נתניה, הקבוצה תהיה לגמרי שלו.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    אבירם הוא לא עוזב לבאר שבע. עזוב אותך הפירסומים, ברקת לא תשלם עליו בשום אופן חצי מיליון דולר. הוא בעצמו נותן עדיפות ברורה לאירופה, אם אוקזר, שאלקה וראפיד וינה (או אוסטריה וינה לא זוכר בדיוק) לא יסכימו לשלם ליאמר את הסכום שהוא רוצה, אלמוג ישאר בנתניה עד סוף החוזה שלו וישוחרר אז בחינם.
    יעשה בשכל יאמר אם יוריד לאלמוג כהן את המחיר, אחרת בקיץ הבא הוא לא יראה ממנו שקל.
     
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לא בטוח שזה יהיה חכם, כי העתיד של מכבי נתניה לא בטוח. יכול מאוד לקרות מצב שלהשאיר אותו או לשחרר אותו יכולה להיות החלטה שתקבע אם מכבי נתניה תישאר בליגה. אני אמנם חושב שאנחנו נעשה עונה יפה בשנה הבאה, אבל צריך לקחת בחשבון כל תסריט. הסגל שלנו השנה היה קצר ובשנה הבאה השחקנים הראשיים בהצגה יהיו אלה שבקושי שיחקו השנה, למרות הסגל הקצר.

    אותם שחקנים שמדברים על לותר מתיאוס הם המיץ של הזבל ואני מקווה מאוד שהם ישברו רגל כבר על מחזור הפתיחה של העונה הבאה. אם יש למאמנים בישראל כבוד (ולרובם אין), אף אחד לא יקח אותם לקבוצה שלו, כי היום זה לותר מתיאוס ומחר זה יכול להיות כל אחד מהם.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    אף אחד מהם לא ירשה לעצמו להתנהג כמו שלותר מתיאוס, אף אחד לא ידבר בגנות הכדורגל הישראלי כי הם למעשה חלק מהכדורגל הישראלי.... אף שחקן ישראלי, בטח לא קבוצה של שחקנים, יפתחו את הפה על מאמן ישראלי בגלל צורת אימון, זה יקרה רק כלפי מאמנים זרים.

    לא ממ התרשמתי ממה שמתיאוס עשה בארץ, אני לא חושב שהוא עשה משהו שמאמנים מסויימים לא היו מצליחים לעשות, אפשר להתווכח על צורת האימון שלו ועל איך שהוא הכין את נתניה במהלך העונה הרבה מאוד, אבל זה לא מצדיק תגובות שכאלה מכלומניקים שהפיסגה שלהם תהיה קריירה בליגה הישראלית, סתם חבורת כלומניקים.

    בקשר לנתניה, הם בשום אופן לא ירדו ליגה, בעונה שיהיו בה קבוצות כמו רעננה, עכו, הפועל ר"ג והכח ר"ג (או אחי נצרת) נתניה בשום אופן לא תתמודד על הירידה.
     
  12. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אל תהיה כזה בטוח לירן , יש לנו סגל חלש מאוד ואל תשכח את קללת המקום ה4 ..
     
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לירן - העונה הבאה יכולה להסתיים בכל צורה. אירופה, אמצע טבלה או ירידת ליגה. בינתיים זה לא נראה טוב, אבל עוד מוקדם להחליט. אני חושב שדניאל יאמר הביא לנו רוח של צמרת ומאמין שנסיים במקומות 3-8 ולא משנה עם איזה סגל שחקנים נפתח את העונה.

    בינתים יש דיבורים על כך שגיל לב צפוי לעזוב את הנהלת מכבי נתניה. דניאל יאמר הולך לבקש ממנו לקצץ בחוזה ומקורבים לעורך דין טוענים שהוא כנראה יסרב, מה שיביא לסיום דרכו במועדון.
    הנה דבר טוב ראשון שהקיצוצים עושים ואני מקווה שגם לא האחרון. עכשיו רק להעיף את גדי חן וקובי בלדב ולתת רק ליהלומים לנהל את מכבי נתניה.
     
  14. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אם משהו לא מובן זה מה התהפך אצלכם, אוהדי נתניה. בקרב כל אוהדי נתניה שאני מכיר(ותתפלאו, אני גר בתל אביב וזה הרבה יותר מאוהדי הפועל) רצו עזיבה שלו בשנה שעברה אחרי שהוא דרש סכום עתק בחוזה שלו בשנה שעברה. אני לא יודע עד כמה האנשים בפורום היו ככה, אבל מה פתאום התהפך שאתם כל כך מהללים אותו?
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    יש כמה סיבות:
    א. אם המחשבה של דניאל יאמר היא להצעיר את הקבוצה, אז אלמוג כהן צריך להיות גורם משפיע בתהליך.
    ב. הוא השתפר מאוד ברמה המקצועית ואפילו הפך לסוג של מנהיג של הקבוצה בשבועות האחרונים.
    ג. אם הוא הלך, אנחנו נשארים רק עם רביד גזל וקבוצה צריכה שיהיו לה בערך 3-4 קשרים אחוריים.

    האוהדים האלה גם מגיעים למשחקים? אני תמיד טוען שאנחנו צריכים לעבור לבונבוניירה, כי זה אצטדיון איכותי יותר מהקופסא, שגם ככה כבר לא עומדת בקנה אחד עם השאיפות של המועדון. אנשים תמיד עונים לי שמחוץ לקופסא לא יבוא קהל (אפשר לחשוב שהעונה הקהל הגיע) ואני אומר שזה לא נכון, כי העיר נתניה כבר לא ספקית האוהדים הראשית של מכבי נתניה כבעבר. האוהדים שמגיעים למשחקים הם מתל אביב, חדרה, הרצליה, ישובים ליד נתניה ומהצפון (כמוני). אולי 20% נתנייתיים.