מכבי נתניה 08/09: נתי עזריה יאמן את הקבוצה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏8/7/08.

  1. Sergio_Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/07
    הודעות:
    132
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רציתי לשאול אם אין לנתניה על הכוונת איזשהו חלוץ?
    והאם הם בונים באמת על מוגרבי וסבע להרכב הראשון?
     
  2. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה לאוהדי נתניה כאן,
    איך אתם מקבלים את ההצהרות של יאמר שהוא מסתפק בהשרדות בליגה בעונה הבאה? מצד אחד אני משוכנע שזה מעורר זעם כאשר דווקא כשיש מעיין ואקום ואין קבוצה אחת שהיא מעל כולם כמו חיפה עד 07 ובית"ר עד השנה, נתניה הולכת כמה צעדים אחורה. אבל מצד שני הבן-אדם הזה לקח אותכם צעד אחד קדימה, והפך את נתניה, שתמיד נשארה מחוץ למועדון ארבעת הגדולות, לאחת מן המניין.
    אז מה היחס שלכם ליאמר?
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    :aa1: מחמוד עבאס, קשר חלוץ מהפועל אום אל-פחם, סיכם את תנאיו לשנתיים במכבי נתניה.

    אני לא מכיר את השחקן ולכן אשמח אם מישהו יצרף תמונה שלו ויתן עליו גם פרטים. הוא מסוגל להצליח בליגת העל?

    COYS - אני דווקא חושב שנקוסי סיאבונגה שחקן מצוין. מרגישים עליו שהוא מבין את המשחק. אני לא זוכר משחק אחד שהוא לא הביא שינוי עם הכניסה שלו (לדעתי, הוא חתום על כך שהגענו לחצי גמר ולא דדי בן דיין). הבעיה שלו היא שהוא עדיין לא התאקלם מספיק בישראל. הוא מלא פעמים מסר כדורים לשטח, שהשחקנים האפורים שלנו אפילו לא יודע מה הייתה כוונת המשורר. שורה תחתונה, יש לו מסירות סרגל ויכולת טובה לשמור על הכדור גם בין כמה שחקנים. הוא לא מהיר במיוחד, אבל יש לו המון כדורגל. אני אשמח אם ישאר.

    Dimitar Berbatov - אני מבין לגמרי את דניאל יאמר. כשמרים פיירברג הביאה אותו כמשקיע, היא הבטיחה לו שתוך שנתיים יהיה לקבוצה את האצטדיון החדש ביותר בישראל, יחד עם מגרש אימונים חדיש. דניאל יאמר, מבחינתו, לא רצה לקחת את אחת מהקבוצות הגדולות כשהגיע לישראל. הוא רצה או לבנות קבוצה מאפס, או לקחת קבוצה שהייתה פעם גדולה ולהחזיר אותה לקדמת הבמה. משום כך, כשהמשא ומתן היה נראה כאחד שהולך להתפוצץ, הוא התעננין ברכישת בני יהודה, אפילו שהיו גורמים שניסו לקשר בינו לבין מכבי תל אביב. בדמיונו, הוא ראה איך הוא הופך את הקבוצה שלו (מכבי נתניה) לאחת כזו שמושכת מדי משחק בית 12,000 צופים.

    בפועל, מה שהוא קיבל זה אכזבות ושקרים. המגרש החדש לא הולך להיות מוכן ב-4 השנים הקרובות, במקרה הטוב. גם מגרש האימונים לא יהיה מוכן בשנה וחצי הקרובות (תאמין או לא, הפסיקו את הבנייה בגלל 3 עצי זית). האוהדים אכזבו במיוחד. מילא, לא להגיע למספרים של עד לפני 5 שנים ומעלה, אבל הוא ראה שלא היה אפילו שינוי מהשנים האחרונות עם אשר אלון וכל זה גרם לו לתהות האם הגעתו בכלל הצליחו לעשות איזשהו שינוי.

    לא מזמן פרסמתי כאן ראיון שלו לאתר הרשמי של הקבוצה ואני מאמין לו מצדיק אותו. הוא משקיע כסף ונשמה ואנשים לא מעריכים אותו מספיק. אני חושב שאם נעדר מהצמרת שנה אחת ונבנה בסיס טוב יותר לשנים הבאות, זה לא נורא. בשורה התחתונה, יש לנו נוער מוכשר מאוד, במיוחד צמד המגינים. ואפילו שאני עפולאי, אני נורא רוצה שבמכבי נתניה ישחקו אך ורק נתנייתיים. אני רוצה שיקחו תארים רק בשביל מכבי נתניה ולא בשביל אף קבוצה חיפאית 3 שנים שדניאל יאמר עשה את כל המאמצים הנדרשים כדי שהנוער בנתניה יבוא למכבי ולא ילך לביתר, עכשיו מגיע לו לקצור פירות. ואחרי העונה האחרונה, שהקהל יסתום את הפה ויגיד תודה שלפחות יש לנו קבוצה, כי בעונה האחרונה לא נראנו כמי שמכבדים את העבר המפואר של המועדון.
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    :aa1: דניאל יאמר הצהיר שהוא מוכן למכור את מכבי נתניה תמורת 6 מליון דולר.

    זה די מתנגש עם מה שאמרתי קודם לכן. חבל שזהו המחיר. אני לא חושב שיש איש עסקים הגיוני שיסכים להוציא בתקופה כזו של מיתון 6 מליון דולר על קבוצה בלי אצטדיון ומגרש אימונים.
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,785
    מין:
    זכר
    משהו אמר מכירת חיסול?
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    נורא עצוב עבור נתניה שליאמר נמאס די מהר מהצעצוע שלו, נתניה תצטרך לקוות למזל שיביא אליה בעל עסקים כלשהו, אינטליגנט, שידע וירצה לנהל נכון את המועדון. יאמר עדיין בקבוצה, כך שאין מה לסכם את תקופתו, אבל אני מקווה בשביל נתניה שיגיע הבן אדם שיראה לנכון להשקיע בקבוצה. ועדיין אין מה להספיד את נתניה הנוכחית, נבנית שם קבוצה צעירה, אולי הקהל יתחבר אליה יותר ויחזור למגרשים, אין שום סיבה שנתניה לא תסיים בחצי העליון של הטבלה, רמת הליגה לא בהכרח הולכת לעלות, נתניה אולי לא תסיים מקום 2-3 אבל היא גם לא תילחם בתחתית.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    צריך לקחת בחשבון שדניאל יאמר הוא טיפוס שנוטה להתרגש מהר. יכול מאוד להיות שהפרסומים שהיו אתמול על כוונת האוהדים לקנות את הקבוצה ממנו (אגב, פרסומים נכונים. כבר חודשיים שמדברים על זה ואנשים רציניים, שבאמת בודקים אפשרויות ולא רק מפנטזים) ועכשיו הוא רוצה להראות שאין לו בעיה לפנות את המקום, רק מה - הוא בכוונה נוקב בסכום גבוה, שברור שאף אחד לא יקנה בו את הקבוצה.
     
  8. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    מכבי נתניה הוגרלה מול קבוצה בשם סליימה (Sliema), אני די עילג בדגלים אבל זה נראה לי משהו כמו מולדובה ... המשחק הראשון יהיה בחוץ.
    עריכה: אוקי, לאחר בדיקה זו קבוצה ממלטה, נתניה חייבת לעבור.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/6/09
  9. COYS Member

    הצטרף ב:
    ‏31/5/09
    הודעות:
    690
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם זה ממולדובה לא חייבים לעבור ואם ממלטה אז כן?
    בכל מקרה אין לי מושג מה הסגל למשחק וכלום עוד לא ברור,רק אחרי שיקבעו השחקנים שישחקו העונה נדע אם נוכל לעבור או לא.
     
  10. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    אז כנראה שניסחתי את זה בצורה לא מובנת, גם אם היא היתה מוגרלת מול קבוצה מולדבית נתניה חייבת לעבור ... מה שמשחק לטובתה, לפחות על הנייר, זה שהמפגש הראשון בחוץ.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    השאלה היא לא האם נתניה תעבור את הקבוצה ממלטה או לא. אלא כיצד הקבוצה תתמודד בהגרלות לאחר מכן במידה ותקבל קבוצה בכירה יותר.

    לא שאני בא בטענות לאנשי העסקים ואוהדי נתניה. אבל עוד ברכישת הקבוצה יאמר דיבר על תקופת של 5 שנים בלבד שבה הוא רוצה להיות בישראל. אף אחד מהאוהדים ואנשי העסקים בעיר לא הכין תוכנית ליום שאחרי יאמר?
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני מאוד אתאכזב אם לא נעבור והייתי אומר את זה מול כל יריבה. כבר שנתיים נחלנו כשלונות, שעם ריכוז היינו יכולים להפוך להצלחות. מול לירייה זה היה די אבוד, כי השחקנים שלהם הראה שהם כמה רמות מהשחקנים שלנו, אבל מול צ'ארנו מורה וארנה היה בזיון.
    אנחנו חייבים לעבור, לא כי אנחנו הולכים לקראת עונה אירופאית גדולה, אלא כדי לצבור בטחון לקראת עונה לא קלה. אנחנו צריכים לקחת אותם בשביל הרוח.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אתם צריכים לעבור כי אם לא תעברו זה יהיה בושה וחרפה. גם עם קבוצה שהיא על תארת הישראלים/נוער נתניה צריכה לעבור.
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני עכשיו רואה את האימון בכורה של מכבי נתניה דרך ONE (בקטעים האלה הם הכי טובים. אין מה לעשות) ואני מתבייש במה שעושים לרביד גזל. המועדון סיכם איתו שעד התאריך ה-08/05/09 מודיעים לו אם לא רוצים אותו בקבוצה ועד לאותו תאריך המועדון לא יצר קשר עם השחקן בנושא. למה לא לקבוע מראש שבתאריך X מודיעים לו מהי החלטת המועדון ולא משנה מהי? הנהלת חלם מסריחה.

    אלברט גזל - אני מקווה שאתה לא מתחרט על האליפויות שלקחת עבור המגן דוד והיהלום. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/09
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא רק שנתניה התנהגה לגזל בצורה מכפירה(אני מדבר על האפשרות לא לתת לו להתאמן או להיבדק ולא על כך שנתניה איחרה בשלושה ימים עם ההודעה על כך שהוא לא ממשיך), היא גם עושה טעות. אני ממש לא מבין את האנטי נגדו. גזל הוא שחקן בית שמזוהה עם הקהל, בשנה שעברה הוא הציג יכולת טובה מאוד והוא כן מראה נכונות להישאר, הוא כן מוכן לקצץ בשכר. נתניה לא יכולה לשחרר את כל הסגל, היא חייבת להשאיר משהו לקראת העונה הבאה. אז בסדר, יש שחקנים צעירים מבטיחים כמו אוראל דגני או טעל מעבי, אבל נתניה צריכה גם שחקנים בעלי ניסיון וגזל הוא אחד מהם. אני מקווה שהקבוצה תשאיר גם את שלו מנשה, שלאחרונה מתחיל לקבל יותר הצעות.

    אני מבין את הרצון של דניאל יאמר לקצץ, אבל לעשות זאת בצורה דרסטית זה טמטום(לא הגיוני לבקש מסבן לקצץ כשני שליש משכרו, זו פשוט הצעה מעליבה), נתניה פשוט הולכת אחורה ובעונה הבאה היא עשויה להיות קבוצה סתמית ללא שאיפות.