מכבי נתניה 09/10: מסיימים את העונה במקום העשירי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏6/7/09.

  1. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש הרבה אוברייטד בליגה שלנו, אבל את שכטר נפחו יתר על המידה, למרות הכישורים הבאמת גבוהים שלו עליהם אין בכלל עוררין. מידי פעם(וזה מה שחבל)הוא מראה ניצוצות של שחקן נפלא, היציאה שלו מהמקום תוך כדי בעיטה היא דבר שאני לא מוצא כמעט אצל אף שחקן. מה שכן, הוא עדין לא בר קבלות וסימני השאלה הללו יירחפו מעליו עד שישים קץ לספק שמרחף מעליו, ולכן אני חושב שהוא קודם כל זקוק לשינוי אווירה. גם אם זה אומר להתקדם למועדון גדול יותר כמו הפועל ת"א.

    חבל לי בשבילו אם הוא יישאר לעוד עונה בנתניה, אני חושב שמעבר קבוצה זה המפתח בשבילו סוף סוף לעשות את הפריצה המיוחלת.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אולי דווקא השנה בעונה בה לנתניה אין כמעט שחקנים שהם נחשבים למובילים בתפקידם שכטר כבודד יוכל לעשות את הקפיצה הגדולה.
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אביעד,שכטר שחקן טוב,ברור שלהגנות לליגה שלנו הוא עושה לא מעט צרות,אבל עם הכשרון והמהירות שיש לו הוא אמור לעשות עוד הרבה יותר,המחירים שנתניה דורשת עליו הם לא הגיוניים,הוא שחקן בעייתי ולא תורם מספיק התקפית מילא בכיבושים,אבל גם בבישולים הוא לא בדיוק מלך הבישולים.
     
  4. COYS Member

    הצטרף ב:
    ‏31/5/09
    הודעות:
    690
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל שוער יגיד לך שהשחקן שהכי קל להתמודד איתו זה שכטר.
    אין לו סיום בשיט,רגל שמאל נוראית וגם בימין הוא לא להיט,דורש שיפור מידי.

    כל שחקן מכבי נתניה יגיד לך שהשחקן שהכי קשה להתמודד איתו זה שכטר.
    שחצן ודריבליסט.

    שורה תחתונה אחרי הסאגה של הקיץ הזה הוא לא צריך להיות בקבוצה,גם אם הוא יבקיע 15 שערים אני לא יודע אם האוהדים יסלחו.
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אין ספק שאיתי שכטר הוא השחקן המוכשר בליגה, או לפחות בין ה-3 המוכשרים ביותר, אם עושים שכלול של כל התכונות שלו. הבעיה היא שהוא לא מוכן לגדול וזה בעוכריו. הוא אמנם לא חלוץ, אבל גם כקשר או כקיצוני המספרים שלו לא מחמיאים. גם ברק יצחקי ואלירן עטר הם חלוצים שניים, אך שניהם עשו את העבודה כשנקראו לדגל. וזה לא רק מספרים, זו בעיקר ההתנהלות הלא טובה שלו על המגרש ומחוצה לו.
    בינתיים התקשורת מדווחת שהוא נשאר ואני די מרוצה. כבר אמרתי שאם לבחור מבין השלושה: דדי בן דיין, לירן שטראובר ואיתי שכטר, אני בוחר באחרון.

    השנה, במידה והוא באמת ישאר, הוא יצטרך להבין שהוא לא עוד סתם שחקן. הוא יצטרך להתחיל להנהיג ולקחת אחריות, ממש כמו אלמוג כהן וזאב חיימוביץ', שבלי להתלבט יותר מדי הצהירו מתחילת העונה שהם נשארים במועדון ומבחינתם הם ימשיכו בדיוק מאיפה שסיימו את העונה האחרונה.
     
  6. nidaniel Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    134
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקיצור שכטר הוא כישרון מבזבז רק בגלל האופי הישראלי הטיפוסי שמצוי ברוב השחקנים בליגה שלנו שלא נותן להם להתרומם למעלה לרמות הגבוהות. לשכטר יש יכולות מצוינות: דריבל מצוין, אחד על אחד מצוין, יכולת כדרור ועוד ועוד אבל הבעיה שלו שהוא ישראלי מצוי. הוא עצלן ואנוכי לא קבוצתי יותר מידי והכי הכי שחקן עם אגו ענקקקקק. יהיה לו קשה מאוד להצליח עם כאלה בעיות.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    ה"כישרון" של שכטר כבר לאט לאט מאבד מהמשמעות שלו, הוא אולי בתיאוריה השחקן הכי מוכשר בליגה אבל זה מצחיק אותי לכתוב את זה עליו. לא ראינו ממנו שום דבר בעונה האחרונה, גם לפני כן יציבות זה לא היה משהו שמוכר לו. איתי שכטר בדרך הבטוחה להיות עוד שחקן מבוזבז שלא מיצה חמישית מהפוטנציאל שלו.
    העונה יש לו הזדמנות פז להצליח, יש מאמן שבונה בעיקר עליו, הוא יהיה בקבוצה נטולת אמצעים רבים, מה שיפנה את מירב התשומת לב אליו, הוא יהיה השחקן המרכזי, המבצע, המוציא לפועל, אליו יושאו כל העיניים. שחקן עם כדורגל ברגליים צריך לנצל את זה לטובתו ולהוכיח לכולם מה יש לו ברגליים.
     
  8. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שזה לא נכון,אמנם זה משהו שקשה למדוד אבל ברוכיאן,יצחקי ורפאלוב יותר מוכשרים והאמת ממצים את עצמם גם יותר מאשר שכטר וזה למרות שרפאלוב וברוכיאן אפילו לא מיצו 50 אחוז מהיכולת שלהם.
     
  9. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב ששכטר בקלות יכול להגיע למצב של ראובן עובד אם ימשיך בעצלנות הזו. אין לי ספק בכלל שיש לו פוטנציאל ויכול מאוד להיות שהוא הגדול בליגה, אבל זה לא שווה אם לא מנצלים אותו עד תום באימונים קשים ורצינות בלתי מעורערת.
    בקשר לזה שהוא אוברטייד, אני חושב שאתם די מגזימים. אומנם הבחור עצלן אך לומר שסתם מעריכים אותו זה לא מדויק. הבחור מקבל הערכה על הכשרון כיוון שיש לו את זה, ובנקודה הזו אתם חייבים להסכים.
    אבל זה לא עדיין לא נותן לו לגיטימציה לעשות מה שהוא רוצה באימונים ולהתנהג בכזאת קלות דעת. לסיכום, עבודה קשה באימונים תפיק ממנו שחקן יותר כשרוני וגם יותר רציני, מה שיסייע גם לקבוצה בה ישחק וגם לנבחרת שלנו. אין ספק שהוא יהיה גורם חשוב לנבחרתנו.

     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    אם שכטר באמת אמר את הדברים האלה הוא מצחיק:
    "אני אשלים את השנתיים שנותרו לי ובגיל 24 אצא לאירופה כשחקן חופשי ולא אהיה תלוי באף אחד".

    לצאת לאירופה? תדאג קודם כל להתפתח ואחר כך כבר נראה. הדיבורים שלו קצת מזכירים לי את אלון מזרחי שגם חשב בתוך חצי עונה להיות מלך השערים של ניס ואחרי זה בקיץ לעבור לרומא...מזרחי עוד קרע רשתות בארץ, אבל שכטר?

    ואבירם לגבי יכולת החלוץ. לדעתי ברוכיאן, יצחקי, בוזגלו, רפאלוב וכנראה גם גולסה יותר מוכשרים ממנו. אני לא יודע איך שכטר כל כך גבוה ברשימה שלך? אני בכלל חושב ששליו מנשה שחקן יותר טוב, אבל זו בסה"כ רק דעתי.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    כשרון לדעתי לא רק נמדד ביכולת שלו על המגרש אלא גם בחוסן המנטלי שלו. ממה שאני ראיתי שכטר חלוץ נחמד, אבל מרבה להחמיץ. מחוץ למגרש הוא כנראה עושה יותר מדי בעיות לכן התג של כשרון בעיניי מוגזם מדי.
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כשרון זה לא מה השחקן עושה, אלא מה הנתונים שלו מאפשרים לו לעשות. איתי שכטר מסוגל להיות טוב יותר מכולם, אם רק יסדר את הראש. הוא מהיר יותר, חזק יותר, יש לו אחד על אחד טוב יותר, הוא בועט טוב וחזק יותר מכל מי שציינת. הבעיה שלו מסתכמת בכך שהוא לא מצליח להפוך להיות שחקן שלם יותר, שמצליח להביא את התכונות הטובות שלו לידי ביטוי. הוא לא אוהב לעשות תנועה במשחק, מקבל החלטות בצורה רעה ומוותר לעצמו מהר.

    מלא אנשים חשבו שאם הוא יעבור לקבוצה עם לחץ של אליפות, זה יצליח להוציא ממנו יותר. בעונה האחרונה זה באמת הצליח להוציא ממנו יותר - החמצות. הוא החמיץ דברים בלתי ניתנים להחמצה.
    עם זאת, אני נזהר שלא לקטול אותו יתר על המידה ולהתחשב בעובדה שהוא לא שיחק בתפקיד שלו, למרות שכבר ציינתי שגם ברק יצחקי ואלירן עטר לא שיחקו בעונה החולפת בתפקיד שלהם ושניהם עשו יותר ממנו. הוא עוד צריך לגדול. אולי השנה. מי יודע?
     
  13. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כשרון זה בין היתר להיות בעל יכולת מקצועית גבוהה, ואני דיברתי על הכשרון שלו ברגליים ולא בראש. על החוסן המנטלי שלו אני לא יכול להגיב, כיוון שלא התרכזתי בזה, אלא יותר בכדורגל שלו. לפחות בכדורגל אני חושב שהוא יכול להיות הטוב ביותר בליגה אם יתמיד בהשקעה באימונים וכד'. לדעתי יש לו את הפוטנציאל הגדול בליגה.
    אתה אומר שהוא מרבה להחמיץ וזה הופך אותו לשחקן 'נחמד', אבל גם פה אני חייב שלא להסכים איתך. אחת התופעות לוואי של חלוץ היא בין היתר גם החמצות. זה עדיין לא עושה אותו בגלל זה לחלוץ בינוני.
    לסיכום, איתי שכטר חייב להפסיק להתעסק בשטויות מחוץ לכדורגל ולהתחיל למצות את הפוטנציאל שבו כי יש בו המון ואם אתה רוצה לדעת כמה, תקרא את החלק הראשון של ההודעה האחרונה של אבירם.
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    לא יודע, האמת ששכטר תמיד היה נראה לי כחלוץ מצויין שפשוט בנתניה, בעיקר בשל החוסר בשחקנים יצירתיים סביבו, לא באמת מצליח לפרוח. הרי את היכולת בהחלט יש, השאלה היא היציבות ועד כמה קשה הוא צריך לעבוד כדי לתת תפוקה הולמת. אם אני לרגע מנסה לדמיין את שכטר במכבי חיפה אני בהחלט חושב שנראה חלוץ ברמה גבוהה מאוד, שאם יופעל היטב על ידי שחקנים שיודעים למסור מסירות עומק ולהתחיל מהלכים כמו רפאלוב קטן וכיאל, הוא פשוט יפרח.
    מבחינתי, לצפות משכטר לפרוח כשהשחקן ההכי יצירתי לידו זה שלו מנשה שגם אותו דאג מתיאוס לספסל זה לא רציני. בקבוצה כמו נתניה שכטר הוא שצריך להתחיל את המלך, ליצור אותו, ולבסוף גם לסיים אותו במקרה הטוב ובמקרה הרע גם להמשיך אותו לבדו. זה הרבה פחות שכטר אגואיסט והרבה יותר אין מי שיעזור לו.
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    :aa1: סוכמו תנאי העברתם של בוואן פרנסמן ואיתי שכטר להפועל תל אביב.

    http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/913378/IMG_1207-(Small)_wa.Xxx
    עובר לאדום עם בוואן פרנסמן. איתי שכטר.

    עם איתי שכטר ובוואן פרנסמן היו לי תקוות לנסות ולהאבק על כל התארים, בדיוק כמו בעונה שעברה, אם כי היה ברור לי שהסיכויים היו צפויים להיות נמוכים עוד יותר מאשתקד. עכשיו אני רק מקווה שנסיים במקומות 5-8.

    דניאל יאמר הוא תינוק מגודל. איש שלעיתים נראה חסר לב שרואה במכבי נתניה צעצוע שלו. רוצה למכור? אז תמכור. למה לעשות לנו את המוות כל שעתיים עם ידיעה אחרת? הדבר שבאמת מנחם אותי, זה עכשיו אני יודע שהולך להיות רע, אז אפשר לנסות להתכונן נפשית. מקודם גם זה לא היה לי.

    יהיה לי עצוב לראות את בוואן פרנסמן לובש את המדים האדומים. חזרנו עכשיו 3 וחצי שנים אחורה, ליום בו יעקב שחר פקד על אשר אלון הסמרטוט למכור לו את אלן מסודי. התרגלתי ב-3 השנים האחרונות לכחך על ידיעות בדבר התעניינות של קבוצות אחרות בשחקנים שלנו. עכשיו אני צריך להתרגל לכך שמכבי נתניה חוזרת להיות צ'יטה בין אריות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/09