מכבי נתניה 2017/18: למה שהפעם נאמין לך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אלה הבניות חברתיות שאף אחד לא חושב לערער עליהן, משום מה, אבל כשחושבים על זה לעומק, לא מוצאים באמת מה מיוחד בזה. אני יכול להיכנס לטירוף גם בלי להיחנק מרימוני עשן, לשמוע פיצוצים, שאני לא צריך להיזהר בכל צעד שאני עושה כדי לוודא שאני לא דורך על חפץ שיכול לגמור לי את הרגל בגלל החום וכשהראייה שלי צלולה.
    מי החליט שזה "אוירה" או "טירוף" ודברים אחרים לא?
    אימון פתיחת עונה צריך להיות אירוע שכולם יכולים להגיע אליו בלי להזדקק לליווי של מבוגר. ילד בן 6 שמרשים לו ללכת לביה"ס לבד או לשחק בשכונה שלו לבד וירצה להגיע, לא יכול להגיע לאימון פתיחה גם אם מאוד ירצה.

    התחושה היא שהקבוצה לא חשובה, השחקנים לא חשובים ובעצם שום דבר לא חשוב חוץ משיראו הרבה עשן ואנשים רעולי פנים בתמונות, כי שוב, הרגילו אותנו כל השנים שרק זה "אוירה" ו"טירוף" ושזה המדד להאם האימון פתיחה היה מוצלח או לא.

    אם רוצים ליישר עם זה קו, אז הדרך הנוכחית היא הנכונה. אם רוצים שיבואו כמה שיותר אוהדים, אז צריך לגרום לו להיות מזמין גם עבור ילדים קטנים או אנשים קשישים.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  2. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אני דווקא חושב שסבע, כשיר, יכול להיות גורם מאוד משמעותי בקבוצה. כמו ציינו פה לפניי בעונה עם רוני
    לוי סבע היה חלק חשוב בהתקפה, ורוב הזמן היה מצוין. נראה לי שהוא די נרגע והוא כבר לא אותו סבע
    שהיה מדרבל את עצמו לאבדון (אם כי הוא עדיין לוקה לפעמים בתסמונת חן עזרא).
    בכלל נתניה השנה זאת תעלומה אחת גדולה. כמעט בכל עמדה יש לנו סוג של הימור, חוץ מהצוות המקצועי
    שלדעתי הוא מהטובים בליגה, ופה מתבטא היתרון החלקי שלנו משאר הקבוצות שב'מעמד' שלנו העונה.
    דבר שעוד יותר מעניין אותי הוא איך ישתלבו אביב אברהם, עלי מוחמד ודידיה קוגבנייה.
    אביב הוא שחקן הבית הראשון מזה המון זמן שאני צופה לו עתיד טוב. רק שימשיך לקבל קרדיט,
    היה מצוין כמעט בכל פעם שקיבל את המפתחות להרכב בעונה שעברה.
    עם עלי מוחמד אני יוצא למלחמה בעיניים עצומות, אין לי ספק שהוא שחקן ליגת העל טוב. השאלה
    אם הוא יכול להיות מעבר לזה, וההתקדמות שלו העונה היא גם משהו שווה לעקוב אחריו.
    קוגבנייה - מסוג השחקנים שהוא שאתה מת עליו או שאתה שונא אותו. זר שישי קלאסי לטעמי,
    עם הכוונה טובה יכול להיות אחלה שחקן ליגה (סגל טוען שלדעתו יש לו את הפוטנציאל הכי טוב בקבוצה..
    נחייה ונראה).

    אגב, אני מאוהב בחולצת החוץ השנה, מהיפות שהיו בשנים האחרונות.
    https://scontent.fhfa2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/19601157_1417545591644943_2825003869689463161_n.Xxx?oh=7f3c51b29bd2b2114e0f0985d1a0f69d&oe=59C6B588
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    חבל שיצא לנו ללבוש אותה רק במשחקי חוץ נגד מכבי ת"א ואם יהיה לנו מזל, אז נגד בני יהודה (אם הם לא ילבשו מכנסיים שחורים). נגד ביתר ירושלים כנראה שנעלה, כמו תמיד, בתלבושת לבנה, שאני מניח שהיא תיראה בדיוק כמו השחורה, רק עם לבן במקום השחור.
     
  4. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    התשובה מתחלקת ל2 חלקים עוקבים:
    1. מפני שאין חקיקה והסדרה לנושא הפיירוטכניקה, הביצוע נראה כך. יש לך ספק שאם היו מטפלים בכך מומחים לדבר, זה היה נגרם במינ' סיכון (מכל בחינה) ?
    2. בהמשך ל1, זו אשמתו של המחוקק לכך שהוא מוביל את האנשים הללו לפשיעה, ולכן התחרות שנוצרת היא לא על "רמת הקרנבל" אלא על "רמת המושפעות", כי מה לעשות, ברגע שאתה גורם לדבר להיות בלתי ליגאלי אוטומטית אתה מושך אליו אנשים מסוג מסויים. סוג שמעדיף עשן ומסכות שוד על פני עידוד שמרעיד את אמות הסיפים.
    הטענה שלך נכונה איך היא מופנת כלפי הגורם הלא נכון.
    האם האירוע הוגדר כאירוע ילדים ? האם היה סממן כלשהו שמעיד שהאירוע מיועד לאווירה משפחתית ? כגון צמר גפן מתוק, מתנפחים, פעילויות לילדים נוסח ליצן או מפעיל או צבעי פנים ? ובכן לפי התמונות, התשובה היא לא, כך שזו טענה נכונה אבל צריכה להיות מופנת לקברניטי המועדון ולא לאירגון האוהדים.
     
  5. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    הסרטון שבדש העלה באינסטגרם עם הרחפן שמצלם את השחקנים והשירה ברקע יפה ביותר !!! רעיון גדול
     
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    למה שלא תלבשו אותה גם במשחקי החוץ האחרים? (של בית"ר אני מבין בגלל הדימיון בצבעים ) אבל רעננה, חיפה, סכנין, עכו, פתח תקווה, ובעצם כל היתר?
     
  7. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    מסכים עם אופיר, הקבוצה השנה היא עם הרבה סימני שאלה. יכול להיות שתהיה קבוצה מבריקה (במונחים של אמצע טבלה +) ויכול להיות שתהיה קבוצה חלשה שיתברר ששחקני הליגה הלאומית שהגיעו באמת מתאימים רק לליגה הלאומית והם לא חיזוק לליגת העל. לא עקבתי אחרי השחקנים האלה אז אין לי דעה, נקווה שצמד המאמנים לא טעו בבחירה.

    כן יש לי דעה על כמה שחקנים שהוזכרו:

    קוגבניה - די בינוני, לדעתי. לא מתאים לרמות הגבוהות, יכול לשחק בקבוצה בליגה הלאומית, עד אמצע טבלה בליגת העל. לא אחד שסוחף את הקבוצה (להבדיל מקאיודה שהוזכר כאן, וגם אם קאיודה לא יכול לעבור שחקן על מטר מרובע, ההשפעה שלו על המשחק גדולה הרבה יותר ובזה נמדד שחקן).
    מקווה מאוד להתבדות ולאכול את הכובע עם קוגבניה, כיוון שביחד עם ערן לוי, סבע והחלוץ החדש, הם אלה השחקנים שיהוו את משחק התקפה שלנו.
    ערן לוי יהיה תלוי בחלוץ איתו הוא משחק (אם ימצאו תואם קאיודה זה יהיה ענק), סבע וקוגבניה יותר סוליסטים והרבה יהיה תלוי בהם ובפעולות האישיות. קשה לי לראות איך קוגבניה עושה את מה שעשה (בחלק מהעונה) בעונה שעברה מול הגנות חלשות עד לא קיימות.

    אביב אברהם - במחצית השנייה של העונה השתפר משמעותית והפך משחקן ספסל לכזה שרוצים לראות אותו על המגרש. מקווה מאוד שימשיך בהתקדמות שלו ולא יתקע ויהיה עוד שחקן קט רגל מאחת השכונות בנתניה. יהיה לו מאבק קשה על מקום בהרכב.

    דיע סבע - מוכשר מאוד וזאת שנת המבחן שלו. אחרי שנים שהוא דשדש בליגת העל ונחשב רק לכישרון, הגיע העונה האחרונה שבה הוא הוביל ביחד עם ערן לוי את הקבוצה לליגת העל. בניגוד לאחרון לא מדובר במנהיג אלא בשחקן משלים, אבל אני מצפה ממנו שיהיה גורם משמעותי מאוד השנה. למעשה, זה השחקן שאני הכי מצפה לראות אותו השנה בגלל שמדובר בשחקן מוכשר מאוד (הרבה יותר ממוגרבי, לטעמי) והגיע הזמן שיהפוך לכזה גם בליגת העל. בפעם הקודמת שזה היה צריך לקרות הוא עבר את הפציעה הקשה ונקווה שההחלמה עד למשחק הראשון תהיה ההחלמה האחרונה שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/7/17
    abcd אוהב/ת את זה.
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אתה גורר אותי לדיון נוסף על הצבעים שלנו. באופן אישי, אני תמיד אעדיף שנשחק בצהוב כל זמן שאנחנו יכולים.

    אגב, מוכרח לשאול, מה הצוות המקצועי ראה בקובי מור שאני לא? בכנות, אני חושב שהוא אפילו לא מתאים להיות בקבוצת צמרת בליגה הלאומית.
     
  9. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    לחלוטין! מהמגנים החלשים ביותר שהיו אצלנו בשנים האחרונות וכיכבו אצלנו לא מעט כאלה.
    ביום מצוין שחקן של ליגה לאומית.
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    שוק ההעברות לא האיר פנים העונה למי שלא רוצה ״להתפרע״(האמת שגם למי שכן).
    זה שאייל משומר, דובב גבאי ורועי גורדנה(סליחה אם אני לא מעודכן אבל נכון לשבוע שעבר הוא עוד ישב וחיכה לבני יהודה- כנראה האופציה היחידה שלו) עדיין ללא קבוצה- מוכיח את הטיעונים- כשאין מי שישלם השחקן הישראלי יתפשר או ישאר בבית.
    בקבוצות הפחות עשירות כנראה קיימת הבגרות הזו יותר מאשר בקבוצות העשירות שמשלמות סכומים גבוהים משמעותית ביחס לעבר על אותה סחורה שהיא לא הרבה מעבר לבינונית(למה? כי יש...)- אבל לא גוררות את כל השוק למעלה אלא גורמות לפערים עצומים שגם גורמים להם להתקע עם השחקנים כאשר יש אכזבה.
    המגמה שאני חוזר עליה וסותרים אותי בכל מיני חזיונות- את הכסף הגדול משלמים כאן לשחקנים זרים ולהשוות את איתן טיבי שמשחק במכבי ת״א לאברהם פאס שמשחק בסכנין זה לא יותר מניסיון אידיוטי לגנוב דעת.
    גם הישראלים וגם הזרים- מרוויחים יותר בקבוצות העשירות.
    זה נכון שדגני דרש פי 2 מנילסן. מה שווה נילסן עוד נראה. אבל אם לא יבוא מי שישלם לדגני- מה יקרה עם דגני? או שהוא יתפשר, או שהסוכן שלו ימצא אנשים עם כיסים יותר עמוקים באירופה או שהוא יתפשר. או שהוא יתפשר. ואם עדיין לא יתפשר ישב בבית.

    היות וזה המצב בשוק, והיות ויש הרבה אמונה והערכה לשחקנים שהיו עמודי התווך בעונה שעברה והיות ויש רצון לבנות קבוצה לטווח הרחוק שלא תצטרך כל עונה פירוק והרכבה- נבנתה קבוצה מסקרנת ואם היא לא מספיק טובה ויהיו שחקנים שלא יעשו קולות של כאלה שערוכים לציפיות מהם- מניח שיהיו שינויים תוך כדי תנועה- סלובו אומר את זה באופן חד וכל הזמן נותן את הדוגמה של בית״ר תחתיו שהחלה רע והצירוף של אייבינדר, רוקאביצה והשילוב של קלטינס מהנוער עשה את השדרוג הנחוץ והקבוצה רצה קדימה- יתכן וזה מה שיקרה גם העונה.
    דראפיץ, להבדיל ממאמנים אחרים, הוא איש מאוד סבלני אבל מצד שני הוא לא אחד שהולך עם הראש בקיר.
    הסגל נבנה באופן כזה שתהיה תחרות על כל עמדה. יש שחקנים יותר מנוסים, יש שחקנים פחות מנוסים- ונחכה בסבלנות לראות מה מתבשל.

    אני מאוד אוהב את מוגרבי אבל לדעתי תקרת הזכוכית של דיא הרבה יותר גבוהה(עם המנטליות של מוגרבי דיא כבר היום היה כוכב הרבה יותר גדול).
    אין לי ספק שאביב אברהם יקבל המון קרדיט- אולי אפילו בהרכב ליד עלי מוחמד כשמאחוריהם דן גלזר או ניקו אולסק.

    כחלון יצטרך לשפר את הצד ההגנתי שלו ואם לא הוא יאבד קרדיט.

    קוגבנייה- אשמח לראות אותו בכל תפקיד התקפי- בשמאל, בימין ואפילו בשפיץ אם מחפשים לשחק בסגנון מסויים- ההשוואות לקאיודה לא רלוונטיות- זה שחקן אחר, יותר ורסטילי, יותר מגוון- אבל לאיזו רמה הוא יכול לטפס- נגלה בהמשך. הוא שחקן שנתן לנו המון העונה ואני מאוד אוהב אותו למרות שלעיתים אתה שואל את עצמך- מה לעזאזל הוא עושה???
    לקאיודה נוטים לשכוח שבעונה בלאומית הוא היה בוסר מוחלט. אם משווים אותו לקוגבנייה מבחינת דומיננטיות ותרומה- הקונגולזי מוביל. אנשים נוטים לשכוח שלפני הגעת רוני לוי קאיודה בכלל לא תפקד והיה בבצורת די ארוכה גם בליגת העל וכתוצאה מכך לשימחתנו הרבה לא הצליחו לשווק אותו לחו״ל בינואר. ובגדול אין מה לעשות- כמועדון שלרוב כושל עם הזרים שלו- יש לקהל לעיתים נטייה לעשות אובר האדרה לאלה שכן היו מוצלחים...
    אז לא...
    אם קאיודה מגיע היום למכבי נתניה זה לא משפר משמעותית את הסיכוי לזכות באליפות(כן, יש כאלה שבטוחים בזה...).
    קאיודה בגרף התקדמות, בליגה שהיא די דומה ברמתה לישראל, הוא שחקן עם מהירות פנטסטית בכל קנה. יציאה מהמקום פנטסטית בכל קנה מידה- אבל להבדיל ממה שחלק מאוהדי נתניה חושבים- מסי הוא לא. וגם לא מסי של ישראל(זהבי).
    סלובו איש חרוץ, ואני מקווה שהוא יקבל את ההחלטה הנכונה בעניין התואם קאיודה שלו- קרי, שחקן מהיר שרץ לעומק בתזמון נכון ובעל סיומת טובה ובעניין החלק הקדמי אני לגמרי רגוע- בטח כל עוד דיא סבע בריא ומרוכז בכדורגל.
    ערן לוי? ערן לוי מבחינתי הוא לא שאלה- סביב העשרה שערים, סביב העשרה בישולים- כי גם במשחקים חלשים הוא ימצא את רגע הקסם לבשל או לכבוש- וגם הוא כמו דיא- רק שיהיה בריא.

    יום שישי משחק אימון ראשון אם אני לא טועה... איזה באסה שהילדים כבר בחופש... בעצם... אולי קפיצה קטנה כדי להתחיל להחדיר להם את הרעל? ;)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/17
    amn ו-abcd אוהבים את זה.
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    עידן444 - קודם כל, ברור שלקחת את הילדים. זו יכולה להיות התנסות ראשונית מעניינת וכיפית מבחינתם.

    מוכרח לחלוק עליך בעניין לרי קיודה. נכון שהוא היה בוסרי בעונתו הראשונה, אבל הוא היה טוב כשהוא שיחק. הוא סבל מכך שיוסי מזרחי אימן אותנו ולא האמין בו, בניגוד לדידייה קוגביניה, שסלובודן דרפיץ' הוא זה שהביא אותו והאמין בו למין הרגע הראשון. יש סיכוי שתצחק ממה שאני עומד לרשום, אבל אני משוכנע שאם הקהל לא היה מתרכז במשך דקות ארוכות בלקרוא בשם של לרי קיודה, כנראה שהיה זוכה לפחות הזדמנויות. בעיניי, יוסי מזרחי החסר מושג לא ראה בו כלום מלבד מהירות.

    מסכים מאוד בעניין ערן לוי. שחקן שאני שקט מאוד בקשר אליו.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אני חושב שיוסי מזרחי כן העריך אותו. הוא הבין שהוא צריך שחקן מהיר ולכן הביא אותו. ״אמור להגיע בשבוע הבא החלוץ הניגרי. הוא שחקן מהיר מאוד וזה יעזור לנו״- זו היתה ההתייחסות הראשונה של יוסי מזרחי לשחקן הרכש(קאיודה) שישלים את ההתקפה הדי איטית(ערן לוי- למרות שנראה לי שאני היחיד שחושב שהוא לא איטי כפי שעושים ממנו,אקסברד ושריקי) ויוסיף מהירות.
    אבל קאיודה הראה חד גוניות וניצול מצבים נמוך מה שהוביל את מזרחי לתת קצת יותר קרדיט לאקסברד שגם הוא מחמיצן לא נורמלי אבל הראה יותר יעילות מול צפיפות.
    אגב, קאיודה שיפר הרבה פרמטרים במשחק שלו בשנתיים שהוא באוסטריה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הציטוט שהבאת זו עוד אחת מהאמירות השטחיות של המאמן הישראלי הממוצע (וזה מה שיוסי מזרחי, במקרה הטוב). אם הוא היה צריך מישהו חזק לקישור, הוא סתם היה מביא את המקרר הראשון שהוא היה רואה והיה אומר את אותם הדברים, רק בהקשר של כוח.
    יוסי מזרחי לא העריך נכון בשום שלב מה יש לו בידיים.

    כשערוץ הספורט היה משדר משחקים של רועי קהת באוסטריה וינה, הייתי צופה בלרי קיודה. שמחתי מאוד לראות שהוא מגלה שם יכולת גבוהה. כולי תקווה שביום מן הימים הוא יככב בליגה בכירה יותר.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אגב, גם סלובו לא מרואיין מוצלח כל כך.
    אתמול הוא ממש נתן לברקו ואופירה לזלזל בו... למרות שהכוונה שלו היתה ברורה הם הפכו את זה לבדיחה:
    שאלו אותו לגבי שחקנים החיזוק וכשסלובו הזכיר את גיא גרוס הוא שואל את ברקוביץ׳ ״מה דעתך על גיא גרוס?״- כמובן שהכוונה היתה לשאול אותו כאחד שהוא שיחק בקבוצה שלו ולא כדי לקבל חוות דעת עליו בקטע של להתייעץ איתו אם להביא אותו... והם הפכו את זה לבדיחה כאילו הוא מברר עליו אחרי שהוא החתים אותו... בסוף הראיון הפוסטמה זורקת לו ״אני מקווה שעד סוף העונה תכיר את השחקנים שלך״.

    פשוט מביך...
    אז אמנם ברקוביץ׳ לאחר הירידה של סלובו מהקו החמיא לו ואמר שלדעתו סלובו הוא הדבר הגדול הבא בשוק המאמנים- אבל בעיני זה לא עושה את הצחוקים שלהם קודם לפחות דבילים.

    אגב, כשברקוביץ׳ התייחס ברצינות לגיא גרוס- הוא טען שבסכום ששולם זו לגמרי גניבה וסיכם את העניין בזה שאמר שעם גרוס הקבוצה שלו היתה מועמדת לעליה בעונה שעברה וכשהוא נפצע היא היתה מועמדת לירידה...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  15. Bilev Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    304
    לייקים שהתקבלו:
    71
    מין:
    זכר
    שמעתי את זה, וזה היה נשמע שסלובו כזה חצי הסתלבט איתם וחצי נפל בלשונו, אבל אופירה כדי להלהיט את הכל התייחסה לזה כאילו הוא לא יודע את מי הוא מחתים
     
מצב נושא:
הנושא נעול.