מכבי תל אביב 2017/18: אנחנו לעצמנו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏30/6/17.

  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    אני לא חושב שגולדהאר בנה תקציב גדול בשביל לקחת אליפויות בישראל, השאיפות שלו היו יותר גדולות מזה(אני זוכר ראיון של פאקו אייסטרן שטען שבפגישה איתו המטרה הגדולה הייתה להגיע ל-30 הגדולות בדירוג של אופ"א), אם השאיפות שלו נותרו דומות אז הוא יכול וצריך להשאיר את התקציב כמו שהוא. רק הפעם לייעל את השימוש בכספים.
    כשמכבי החתימה את זהבי על חוזה עתק זה היה מוצדק לחלוטין. הבעיה התחילה כשהמערכת נלחצה במו"מ מול ישראלים שהם לא זהבי. ישראלים ברי תחליף(טב"ח, טיבי, שלומי אזולאי, שוינפלד).
    אני מניח שהרעיון היה לשמור על הסגל הבסיסי כמה שאפשר כדי להתחרות על אותם הישגים, אבל מבחינה כלכלית זה ניפח את שווי השחקנים, מבחינה מקצועית השחקנים האלה לא השתפרו וכשזהבי עזב הרעיון התרסק מאחר והקבוצה הייתה בנויה עליו.
    לדעתי הלקח צריך להיות לא להוציא כספים על ישראלים שהם לא באמת מעל הליגה. אם צריך לשלם מיליון יורו(לא כולל משכורת) כדי להביא את שלומי אזולאי או שוינפלד, אז כנראה שעדיף להמשיך עם מה שיש בסגל או להמר על שחקן צעיר/זול יותר שאולי בטווח הקצר יהיה פחות טוב אך יועיל יותר בטווח הארוך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/4/18
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שלדבר על אצטדיון חדש או 'חבורה קבועה בליגת האלופות' זה קצת להיתלות באילן גבוה אבל אין ספק שגולדהאר כיוון לכל מיני מקומות. הקיצוץ בתקציב יעשה טוב למכבי, אולי יתחילו לשלב קצת צעירים[זה לא חזות הכל - אבל זה חשוב], צ'אנס אמיתי ראשון מאז דור מיכה למשל ויש כמה חבר'ה צעירים שהשתפשפו בבני-יהודה ובמקומות אחרים. שחקנים כמו קיארטנסון וראיקוביץ' הגיעו בהרבה כסף ולא סחבו את מכבי לאן שציפו, אפשר להצליח במתכונת אחרת. אני חושב שמכבי קצת התעצלה בשנים האחרונות בנוגע לשוק. לא חיפשו מספיק טוב, הלכו על שמות מפוצצים ועוד ועוד ועוד. צריך לשמור את דסה, אצילי ומיכה זה בסיס מצוין, חלוץ חדש ועוד ועוד. צריך לזכור שגם באר-שבע תעשה מהפיכות בסגל. מכבי לא רק תסגור את הפייר-פליי אלא גם תרכוש שחקנים במחיר שהיא תקבל. רק שאני חושב שיהיה קשה למצוא קבוצות שישלמו על השוער והחלוץ מה שבמכבי רוצים.
     
  3. אצטדיון למכבי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/15
    הודעות:
    1,048
    לייקים שהתקבלו:
    352
    מין:
    זכר
    6 מיליון יורו על 2 שחקנים ועוד שכר גבוה זה הרבה כסף. מקווה שיצליחו להחזיר קצת מההשקעה עם מכירתם.

    ללא ספק המעבר לנתניה פגע בקבוצה כלכלית, ומקצועית. האוהדים מותשים ואין לי בכלל ספק שמחירים המנוי יצטרכו לרדת בעונה הבאה על מנת למכור מספיק מנויים.

    לדעתי, החלטה נבונה יותר היתה לעבור למושבה. ואפילו להרחיב את האצטדיון בעזרת מושבים זמניים ל 3-4 שנים.
    כעת כשהרכבת כבר עזבה את התחנה, צריך רק לנסות ולתקן את נזקי העבר.

    מה שעדיין לא ברור לי, זה איך ב"ש וחיפה כן עומדות בתקנות. הרי הן לא מכרו שחקנים ביותר מחצי מיליון יורו ב 3 השנים האחרונות ורק החתימו מלא שחקנים ולא זולים כל כך ולא בהשאלה.
    לא הגיוני שההכנסה ממנויים ומתרומות של הערייה וספונסר עושה את ההבדל פה. הרי, מכבי היתה בליגת האלופות וגם מכרה שחקנים במעל ל 10 מיליון יורו והיתה גם בליגה האירופית פעמיים. וכל זה ב 3 השנים האחרונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/18
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    גולדברג חוזר למכבי בעונה הבאה?
     
  6. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    הוא עדיף על דוידזאדה
     
  7. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    כמו שאני מכיר את מכבי ת"א כל השחקנים שיכולים לתרום לא יחזרו.
    גולדברג וגלזר אבוד להם. ישחקו עד היום האחרון של החלון בצהוב ואז יעברו לבני יהודה. קלאסי מכבי ת"א.
    לא בטוח אם וואלה ספורט או ONE
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בית"ר השאילה אותו בלי אופציה לקנייה?
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי צפויה לעבור מהפכה גדולה בקיץ, יש המון שומן בסגל שצריך לחתוך, בראש ובראשונה ברק יצחקי, גם ארון שוינפלד, טב"ח הבלם ויובל שפונגין עברו שינוי סטטוס לדעתי. ב-'ידיעות' מדברים גם על איתן טיבי שעשה את שלו לדעתי וגם על אלירן עטר - כישלון גדול. או.קיי, שלושער נגד עכו ומחצית טובה ושער ניצחון נגד הפועל באר-שבע, אבל היו ספקות לגבי עטר מההתחלה, הגיע כברירת מחדל ולא ברור למה התאמצו להביא אותו אם קרויף לא מאמין בו, הוא לא שיחק הרבה וזה לא עניין של כשירות כי הוא לא נפצע. מכבי פשוט התעייפה מלחפש והלכה על הדרך הקלה, המוכר והידוע. היא צריכה להחזיר את המושאלים מבני-יהודה, לבנות על אצילי-מיכה-ריקן-גולסה, ויש לה עבודה קשה לקיץ. היא תחזור להיות קבוצה בלי רעש וצלצולים, קצת צנועה יותר, כמו בתחילת 2002/03 שאתם יודעים איך הסתיימה.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מה יצחקי יעשה עכשיו כשחבר שלו קרויף הולך? מי ידאג לו לחוזה עתק עכשיו?

    בכל מקרה אני קורא שהמושאלים יחזרו.
    זה אומר שגם שגיב יחזקאל יחזור מקרית שמונה? הוא כבר נכנס לכושר אירופי שהולם מועדון כמו פ.צ מכ'?
     
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    החלטה טובה וגם שפויה של מכבי. חוזז ורוסלן הם אחלה שחקני ליגה. לא "נוצץ" כמו אלירן עטר או יצחקי בזמנו אבל יעשו את העבודה. בטח השני. לטעמי האנדרייטד הכי גדול בליגה ביחד עם אולסק מנתניה.
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    ניקו אולסק מתחיל לקבל הכרה לאחר השער, אני כבר קורא שמכבי חיפה מעוניינת והדרישות שלו למכבי נתניה לא מקובלות, לא חושב שבכל קבוצה הוא יצטיין כמו במכבי נתניה.

    אני ממש לא חושב שברסקי אנדרייטד למרות שרציתי אותו בקיץ והוא הרשים אותי כמו כל בית״ר ת״א בעונה שעברה, מתן חוזז וצ׳יבוטה הם שחקני אנדרייטד.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    לטעמי ברסקי אוברייטד אם כבר. אמנם הוא יותר טוב משחקן ליגה לאומית ובהחלט ראוי לליגת העל, אבל לא ראיתי שום דבר מיוחד מהבחור העונה. דן גלזר לא פחות טוב ממנו והרבה יותר צעיר, זה השחקן שמכבי צריכה לבנות עליו.
     
    hbs7 ו-גלץ אוהבים את זה.
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    תגדירו אנדרייטד... זה מושג שמאוד קל להשתמש בו.

    בשורה התחתונה, שום שחקן לא בהכרח שווה קבוצה גדולה עד שהוא לא מוכיח את זה. צ'יבוטה צריך להוכיח שהוא שווה יותר מאמצע טבלה בליגת העל, יש לו הרבה מאוד קטעים של טיפשות מרהיבה שלגמרי יכולה להרוס לו את הקריירה ולדעתי זה לא הימור מופרך שמהר מאוד יחזור לקבוצות סטייל בני יהודה.

    על ברסקי יש הייפ לא קטן מתחילת העונה והוא חלק חשוב בעיני כולם בהצלחה של הפועל חיפה, אני חושב שיש כלפיו הערכה. ועדיין, מפה ועד להצליח בקבוצה הישגית כמו מכבי תל אביב המרחק הוא עצום. שווים הזדמנות כמובן שהם שווים.
     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    הם לא אותו תפקיד, ברסקי לדעתי צריך לעשות שינוי תפקיד אבל אני לא בטוח שיצליח להתמודד כ-6, הוא טכני, פליימקר אבל לא כובש שערים, מבשל פה ושם אבל לא כובש מספיק.
    גלזר לעומת זאת לא יכול לשחק כ-50/50 בגלל שאין לו יכולות התקפיות אבל גרזן, לדעתי פוטנציאל נבחרת ישראל לפחות, באותה רמה עם ניקו אולסק מבחינתי.