מכבי ת"א 09/10: יצחקי, קולאוטי, זיו, סבן ועטר חתמו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Emil, ‏10/7/09.

  1. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מחפש וויכוח מטומטם מאין כמוהו. אבל זה בסדר, אני לא כועס עלייך. למעשה, קצת משעמם לי כרגע והמוח שלי טיפה מטוגן משיעור ארוך מדי ומזגן מקולקל מדי, אז אני אזרום איתך על זה, נעביר את הזמן בכיף עם וויכוח חסר תוחלת. תעביר את הקו בקום המדינה.

    למעשה, אני מציע למסד את זה כסטנדרט עולמי! אליפויות סופרים רק משנת העצמאות הרשמית !!

    בפינלנד שיחקו כדורגל עשר עונות לפני יום העצמאות שלהם, בשנת 1917. הופס, נעלמו להם 10 אליפויות מההיסטוריה הפינית הרשמית, כי נגד מי שיחקו שם בתקופת אניקה גיבורת סואומי? דובי קוטב?
    אני מציע גם למחוק את גביע אופ"א של דינאמו זאגרב, כי באותה שנה קרואטיה לא הייתה עצמאית אלא תחת שלטון זר. ובכלל, זה היה בשנות ה60 וקראו לזה "גביע הירידים". נגד מי הם שיחקו, נשים מזוקנות?
    אוי לא, סקוטלנד אפילו לא עצמאית עד היום! איזה מזל לסלטיק, נמחק הפער בזכות הקו המפואר שלך, עוד יש להם סיכוי. רק צריך עצמאות מהמנדט הבריטי!! האנגלים האלה, רק צרות. למרות שדי באסה למחוק, הליגה שלהם רצה יותר מ120 שנה. אבל חרטא, למה נגד מי שיחקו שם ב1900? דאמברטון?

    הצבא האדום לקח את גביע אופ"א ב2005, מחזיקת גביע הליברטדורס היא האוניברסיטה המרכזית של אקוואדור ובליגה השבדית השנייה שיחקה קבוצה של בית קפה. אבל למה מי זה רוסיה, אקוואדור ושבדיה, פה מקצוענים, פה סופרים רק אליפויות שנלקחו מול קבוצות רציניות. אני גם מציע למחוק מההיסטוריה את האליפויות הראשונות באנגליה, כי האלופה (מועדון קריקט) לא שיחקה נגד קבוצות נורמליות בכלל (שתי הסגניות היו בכלל מועדונים של כנסיות. לא תגיד פאבים, כנסיות, נחנחים כאלה). רגע, אוהדי פרסטון יודעים שלקחנו להם את שתי האליפויות היחידות שלהם?...

    "אבל זה לא אותו דבר בכלל!!"

    עכשיו עוברים לטענה שהיום מכבי זבל ושכדאי לי להסתכל על העונה הקרובה ולא על ההיסטוריה, או שיש עוד טיעון משכנע באמצע ששכחתי?

    בפרק הבא: מתי הוקמו מרבית מועדוני הכדורגל הישראלים, מי שיחק כדורגל בשנות ה40, תגובה רשמית ממועדוני הכנסיות של אסטון וילה ואברטון. והאם יש לספור את השנים העבריות מבריאת העולם או מבריאת המאלט? stay tuned
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/09
  2. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמיל,לא ידעת שגם ריאל של די סטפאנו ופושקאש שיחקו נגד קבוצות פלצניות מהירח בשנות החמישים ?
     
  3. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזוב, יש הרבה טיעוני הגינות מעניינים מאירופה לאור ההודעה האחרונה שלו. את טענות המועדון של החנרליסימו, הקבוצה של הקרמלין וחביבי הפיהרר שמרתי ליציאת חסמב"ה הבאה. חבל לבזבז את כל הכיף בהודעה אחת.

    אנחנו נשכתב כאן את ההיסטוריה חביבי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/09
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לדעתי החיזוקים שמכבי צריכה לעשות בנוסף הם בעמדת מגן שמאלי, קשר שמאלי, קשר קדמי, בלם וקשר אחורי. הייתי מביא את אושרי רואש, מגן שמאלי זר, קשר שמאלי וקשר קדמי זר וקשר אחורי זר. חלוצים אני חושב שאפשר לסמוך על יבוריאן ואבידור ועזרן, עדיף מאשר להשקיע בחלוץ הרבה מאוד כסף והוא ייצא פלופ.
     
  5. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מציע שמכבי תביא עוד חמישה שחקני חיזוק? ...מגן שמאלי זר? לא החתמנו הרגע את רוני גפני? לאט לאט מה שנקרא, חמישה שחקנים נוספים לא נביא ובטח שלא נבנה מחדש את הקישור.

    אושרי רואש לא יהיה במכבי ת"א כיוון שהוא לא יכול להגיע ללא תמורה או בעד סכום נמוך - במידה ויעזוב את חיפה, או שכץ ידרוש מיליון דולר, או שהוועדה למעמד השחקן תקבע שהוא שווה חצי מיליון דולר. כך או כך, זה כסף שאין.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    זה לא שכסף אין, כסף יש והרבה צריך לשכנע את שניידר להשקיע אותו, ולהשקיע אותו בקפטן הנבחרת הצעירה והבלם/קשר אחורי של העתיד לדעתי שווה את הכסף כי מדובר בשחקן צעיר.
     
  7. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לירן שטראובר חתם במכבי... אני ברגשות מעורבים בנוגע לחתימה. מצד אחד הוא שוער מצויין והישראלי היחיד שהיה אפשר למצוא בשוק(עמוס לוזון דרש 100 מיליון יורו על אוהד כהן) אבל מצד שני אנחנו לא שוכחים שהוא בגד בנו והלך אחרי הכסף לנתניה ביחד עם ברקוביץ... האוהדים יעשו לו את המוות בהתחלה, אני בטוח בכך, אבל מאמין שבמשך הזמן נירגע.
    בנוגע לבאנייני, חבל שהוא לא יגיע, כמו שאמרתי בעבר הוא חלוץ עם הרבה פונטנציאל, אבל עדיף כלום מאשר אחד עם פציעה שדורשת ניתוח.


    בנוגע להרכב - רק ההתקפה סגורה. גם ההגנה פחות או יותר סגורה כאשר שטראובר בשער, רוני גפני ושפונגין מגנים, טומאסיץ וליאור ז'אן/יקיר שינה/בלם ישראלי אחר בהגנה. הקישור מעורפל מאוד, אין קשר אחורי, לא קדמי ולא באחד הצדדים(לצערי שבחון יהיה שחקן פותח).
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    שטראובר חטף הרבה קללות מאוהדי מכבי ת"א גם שהוא היה בקבוצה, העזיבה שלו לנתניה לא הייתה בגלל כסף, הוא רצה אתגר חדש.
    וחוץ מזה נתניה היא לא יריבה גדולה של מכבי ת"א, כך שאין מה להאשים את שטראובר בבגידה.
     
  9. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,344
    לייקים שהתקבלו:
    798
    ------------שטראובר-------------
    גפני---ז'אן------טומאסיץ'---שפונגין
    ------------קשר אחורי זר---------
    -------ייני-------ישראלביץ'-------
    שבחון-----------------------מלול
    -------------אבידור-------------

    מה דעתכם על ההרכב הזה בשביל מכבי? הוא דורש הרבה שערים מהקישור אבל עם תנועה נכונה של כולם זה יהיה פשוט.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הרכב של 5-7.

    מכבי צריכה בלם, קשר אחורי, קשרים ימין ושמאל (כי בוזגלו פצוע).
     
  11. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא נגד להביא שני קשרים התקפיים...אחד אולי, שניים לא. אני מעדיף בהרבה לראות את דור מלול מקבל הזדמנות לאורך זמן בהרכב סוף סוף, וחבל שהוא יידחק בגלל שחקן רכש שאולי יהיה טוב ואולי לא.

    לצערי, מה שיקרה זה שיבוריאן יפתח בחוד, אבידור באגף אחד וישראלביץ'/שבחון בצד השני ובאמצע. ייני וקשר אחורי נוסף ישחקו בקו אחד מאחורה.
    קיים מאמן ישראלי שמסוגל לא לתקוע חלוץ חוד באגף ולשחק עם שני אחוריים בקו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/09
  12. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מכבי בנתה את שטראובר, בלעדייה הוא היה עוד שוער ולא היה מגיע לרמות הכי גבוהות בכדורגל הישראלי. אז כן, לעזוב בבוקר יום אחד בגלל יותר כסף שברקוביץ הציע לו, ולא משנה אם זו הפועל ת"א, מכבי נתניה או הפועל אום אל פאחם, נחשב לבגידה. ואתה יודע מה, תעזוב את מכבי ת"א כמועדון בצד, אני לא מבין איך הוא היה יכול לעזוב את שורה אובארוב שהיה כמו אבא בשבילו ובזכותו שטראובר הגיע לאן שהגיע, והכל בגלל יותר כסף... ואל תבלבל בשכל עם אתגר חדש או לא, הציעו לו יותר כסף והוא הלך, עוד מעט תגיד שגם שמעון גרשון חיפש אתגר חדש כשעזב את הפועל ת"א...

    לא סתם האוהדים קיללו את שטראובר, לכל דבר יש סיבה, ומי שזוכר את הקללות שלו אל אוהדי מכבי ת"א באותו סרט של אופירה אסייג בערוץ 22, יודע טוב מאוד למה קיללנו אותו. בנוסף, הוא יצא פעם אחת נגד האוהדים בתקשורת, בקיצור לא חסרות סיבות.
     
  13. שגיא Guest

    אני בכלל לא בטוח שאבידור הולך להיות שחקן הרכב. מה שכן, הוא צפוי לקבל יותר דקות בתחילת העונה כשבוזגלו עדיין לא יכול לשחק, אחרכך בטוח שלפחות אחד מתוך אבידור שבחון או ישלאלביץ לא ממש יסתפקו בדקות שהם מקבלים. וזה עוד בכלל מבלי להזכיר את דור מלול שכולם רוצים לראות אותו משחק.
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מה התכניות של מכבי תל אביב לגבי שירן ייני? כל שנה אני מצפה שיתנו לו לשחק באופן קבוע כקשר האחורי ואז מגלה שפעם אחת הוא בלם, פעם שנייה הוא מגן שמאלי. אני חושב שהגיע הזמן שיתנו לו את המפתחות בקישור האחורי, כי כבר כמה שנים שהוא דורך במקום משום שלא נותנים לו לשחק בתפקיד שהוא יודע לעשות הכי טוב. אני נורא מאמין בו וחושב שהוא יכול להיות הטוב בארץ בתפקידו.
     
  15. שגיא Guest

    הוא בטוח לא דורך במקום. דווקא בגלל העובדה שהסיטו אותו לכל מיני תפקידים אחרים הוא קיבל הרבה דקות וצבר בטחון. לא החזקתי ממנו בהתחלה אבל בסך הכל הוא השחקן שהתמודד הכי טוב במכבי תל אביב עם ההצבות ההזויות שהיו שם בשנה האחרונה. העובדה שלמד לשחק בתפקידים אחרים יכולה להיות בונוס עבורו. בכל מקרה, אני חושב שמכבי תל אביב יצרפו שחקן זר לקישור האחורי שישחק ליד או במקום ייני.