מכבי ת"א 10/11: בניית קבוצה רעבה ותוססת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏9/7/10.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אנחנו צריכים לקבל בהתחלה קבוצה כמו הפועל פתח תקווה או קבוצה כזו בסגנון על מנת שנוכל לנצח, לצבור ביטחון ולהתחבר ולהמשיך הלאה, אחרת כל הפסד קטן יכול לשבור אותנו. אמנם סגל השחקנים שלנו כבר לא כזה צעיר וחסר ניסיון כמו בעונה שעברה שהפסדנו להפועל בדרבי השני וזה פשוט גמר אותנו, אבל עדיין, כמה שיגידו לאוהדים סבלנות, אף פעם לא יהיה להם מספיק, גם התקשורת תילחץ, וכמה השחקנים יגידו שזה לא משפיע עליהם, באיזשהו מובן זה כן ישפיע, עדיין הם במכבי ת"א ומצפים מהם להמון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/10
  2. Charlton Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/06
    הודעות:
    825
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הא תגיד מה נסגר? לא יצאת בריש גלי שגולדהאר משוגע וקמצן לפני חודשיים?
     
  3. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז תאמר לי מראש על מה תרצה שאגיב, כדי שלא אגיב על דברים שלא חשובים לך.

    בינתיים דווקא נראה לי שמתנהל כאן איזשהו דיון על "קללת החלוצים", כנראה שזה לא רק אני, ניחא.

     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אבל מצד שני עם עוןנת הגלאקטיקוס 1 התחלנו עם ניצחון על בית"ר בטדי ואחרי זה בדרבי, והיה נראה ששום דבר לא יעצור אותנו ואז דווקא הגיעה הנפילה מול כפ"ס ונצרת עילית והתחרבשה העונה כך שמצד שני אני לא מופתע מכלום...
     
  5. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני מחשיב את הנצחונות הללו לפוקסים כי הסגל הזה בחיים לא היה מצליח... יותר מדי שחקנים מבוגרים על עמדה אחת שכל הזמן רוצים את הכדור, החתימו חלוץ פצוע שחזר רק לקראת אמצע העונה וחלוץ שבכלל מסתבר שהוא קשר... כל הסגל היה על הפנים, לעומת עכשיו שאני לא רוצה לפתוח פה או משהו, אבל לפי דעתי נמני בנה את הסגל מושלם. יבוריאן ומאיוקה עזבו והגיעו שני חלוצים הרבה יותר טובים, שני מגני נבחרת ישראל עם גיבוי של שני המגנים שהיו בעונה שעברה... לא חסר. קיים הבדל גדול מהקבוצה של אז לקבוצה של היום.

    תן לי כל קבוצה במחזור הפתיחה, רק לא את הפועל(ממכבי חיפה אני לא מחזיק ממש), למרות שאנחנו פוגשים אותם מחזור לפני תחילת העונה בגביע הטוטו... מקווה שזה לא יעשה יותר מדי רעש, גם במקרה של ניצחון וגם במקרה של הפסד.


    על מי אתה מדבר בדיוק?..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/10
  6. Charlton Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/06
    הודעות:
    825
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דיברתי אל עומר.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    נכון לפני שלוש חודשים הוא לא בדיוק שש להשקיע ועובדה ששיחות מסוימות של אנשים (גם אוהדים וגם צוות מקצועי) גרמו לו לשינוי ואני שמח על כך, בושינסקי נכשל.

    אני לא יכול לבוא בטענות לגולדהאר ואני לא יבוא אליו בטענות כי בסך הכל הוא עשה את המצופה ממנו, להרכיב קבוצה חזקה באמות המידה של מכבי ת"א והקהל שלה, ועובדה שהקהל לא נשאר אדיש למרות הכשלונות.

    עם כל הכבוד, קבוצה כמו שהיתה פה בשנה שעברה או בשנים של לוני אחרי האליפות, זה בושה וחרפה, זילזול בקהל, במורשת ובהיסטוריה של המועדון הזה.

    שמע, לדרבי בגביע הטוטו לא תהיה שום השלכה, המטרה היא הליגה, לא גביע הטוטו ולא נעליים. אני מקווה שהפעם ההתאחדות תהיה חכמה לעשות את המשחקים הגדולים בסיום ולא בהתחלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/10
  8. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אל תשווה, מכבי ת"א זו לא ריאל מדריד ומכל השחקנים שהיא הביאה אתה עדיין לא יודע אם תוכל לצפות מהם לגדולות, להוציא אולי את יצחקי וקולאוטי.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מבחינה ישראלית מכבי ת"א זו ריאל מדריד.
     
  10. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    היית רוצה לחשוב שזה נכון... בכל מקרה, מכבי ת"א זו לא ריאל מדריד הישראלית ומהשחקנים שהיא הביאה אתה לא יודע שהם שחקנים מובטחים שתקבל תוצאות מיידיות כמו במקרה של השחקנים שהביאה ריאל מדריד.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה היית רוצה? מה? מכבי ת"א זו ריאל מדריד הישראלית אם תרצה או לא, הקבוצה שזכתה בהכי הרבה תארים מכל סוג, אליפויות (19), גביע המדינה (22), זכתה בזמנו פעמיים בגביע אסיה, כשישראל היתה שייכת לשם (וזה ממש לא מעניין מתי זה היה, גם ריאל זכתה ברוב אליפויות אירופה שלה בשנות ה-60...אז אין קייס), יש לה הכי הרבה קהל, הקבוצה הכי מסוקרת פה, גם אם תהיה בליגה ז', ,תמיד שיחקו שם השחקנים הכי נוצצים, ולא רק מהתקופה של 10-15 שנה אחורה, אלא גם לפני 30, 40 שנה..עד להצטרפות לאירופה היתה היצואנית שחקנים לחו"ל כמעט הבלעדית .מה אתה רוצה שאני יגיד? אולי קשה לך לקבל את זה, כי נכון מכבי חיפה היא הקבוצה של שנות ה-2000, באלף רמות, אבל עדיין מכבי ת"א המועדון הכי גדול בארץ, ומתייחסים אליו ככזה, למרות שהיריבה העירונית לקחה דאבל...ולא רק זה, עם כל הכשלונות שלמכבי ת"א היו בעשור הראשון של שנות ה-2000, עדיין לא היתה עונה אחת שהיא לא היתה בממוצע קהל מתחת למכבי חיפה, הפועל או בית"ר (פרט לעונות גאידמק), ואני ממש לא מחשיב את זה שב-5 מחזורים אחרונים מגיעים כל הטרמפיסטים וממלאים את המגרש, זה לא מדד לכלום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/10
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש קווי דימיון רבים בין מכבי ת"א לריאל מדריד(ההיסטוריה המפוארת, הביזיונות בעשור האחרון[על-אף שריאל זכתה בתארים], מסע הרכש הרחב) ומצחיק לי לומר את זה בתור אוהד ריאל מדריד שאוהד גם הפועל ת"א.
    בכל-מקרה, הרכש של ריאל מדריד לא הצליח להביא תוצאות מיידיות על-אף שהגיעו השחקנים הטובים בעולם - רונאלדו, קאקא, צ'אבי אלונסו ועוד. במשחקים מול ברצלונה ראו כמה החיבור והקבוצתיות של ברצלונה משמעותיים יותר, ואפילו ליון, שידעה בסה"כ להגן נכון, הצליחה להעיף את ריאל מאירופה. ההבדל המהותי בין ריאל מדריד למכבי ת"א הוא ששחקן כמו כריסטיאנו רונאלדו שזרקו עליו הון תועפות, הגיע לפרק זמן של עשר שנים והוא עוד יוביל אותנו לתארים. ברק יצחקי בא לעשות סיבוב במכבי וללכת. התסריט של ריאל עלול לחזור במכבי, למשל במשחקי הדרבים מול הפועל שהשאירה את רוב הסגל, וכך גם מול מכבי חיפה. שאר הליגה לא תיהיה פקטור בשום דבר.
    אני גם חושב שפתיחת עונה מול נמושות תיהיה הכי טובה עבור מכבי, היא תאגור נקודות ותצבור ביטחון, נמני ומזרחי יוכלו לעבוד בשקט, אולם שבינתיים מכבי ניצחה במחנה האימונים קבוצות מוכרות יחסית ואולי החיבור יהיה מהיר מהמצופה. ואולי ממשחקי האימון באמת אי-אפשר לקחת כלום...
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה זה לא הצליח להביא תוצאות? בואנה למרות פלגריני שעם כל הכבוד לויאריאל הוא לא מתאים לריאל, והוא חסר את היכולת לנהל משחקים גדולים, ריאל מדריד סיימה 3 נקודות מאחורה ברצלונה! 3! ההדחה מול ליון? נו באמת, רק חוסר מזל, במחצית הראשונה הכדורים שרקו ליד הקורות של לוריס, פגעו בקורות ולוריס עצמו לקח 3 גולים בטוחים, זה שריאל נחלשה במחצית השניה שוב, יש לזה קשר ישיר ליכולת ניהול משחק של המאמן, אבל להבדיל מההדחות הקודמות של ריאל מדריד, אי אפשר להגיד שהיא לא שיחקה טוב נגד ליון במשחק הגומלין...ויודע מה? בוא נזכור גם שבמשחק הראשון בקאמפ נואו שבארסה ניצחה 1:0, מי ששיחקה יותר טוב והגיע לה הניצחון היתה ריאל, ואם ראול הקשיש ישיש הכל יכול, נמצא במקום בנזמה, ריאל נותנת 3, ובוא נזכור עוד דבר, מכבי לא תרוץ באירופה, זה לא יקרה, מכבי תודח בסיבוב הבא כי היא תקבל קבוצה גדולה באמת, ואם לא אז, אז בסיבוב הפלייאוף, המקום היחידי נוכח היריבות שמכבי היתה יכולה להצליח בו, זה מוקדמות ליגת האלופות והעפלה לשלב הבתים כך שיהיה לה את הזמן לליגה, ועוד דבר, הליגה פה, זה לא הליגה הספרדית, בואו נזכור את זה.

    ברק יצחקי בא למכבי וללכת? תגיד לי למה נראה לך שמיטש גולדהאר החתים אותו ל-5 שנים כנ"ל את מאדוניאנין, בוזגלו שיש לו חוזה לעוד שנתיים ועוד כהנה וכהנה? כדי שאם תבוא הצעה ראשונה של מיליון יורו יתנו לכולם ללכת? למה נראה לך שעל יצחקי שהושקעו בו 2 מיליון דולר רכישה, ישחררו אותו בפחות מ-3 מיליון יורו? וכמו שראית אין הצעות כאלה כמעט, ולהבדיל מדה סילבה ואניימה, לדרוש על יצחקי את המחיר הזה, הוא הכרחי והגיוני נוכח העובדה שקנו אותו ב-2 מיליון דולר, אחרת גם במיליון יורו היו מוכרים אותו, כנ"ל בוזגלו וכולם...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/10
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    על המצב בריאל מדריד אתה ממש לא יכול ללמד אותי או להעשיר לי את הידע, סלח לי. זה לא משנה כמה נקודות סיימנו מאחורי ברצלונה - ריאל הובילה את הטבלה במשך כמה פעמים ואל הצליחה לשמור על זה. הקלאסיקו השני בברנבאו היה חרפה - ריאל שיחקה חלש מאוד וברצלונה ניצחה בצדק. מסי עוד הגיע פעמיים למצבי הבקעה ולמזלינו היה שם סאן איקר כדי להשוות. בליגת האלופות, ליון שיחקה 3 מחציות טוב יותר מריאל מדריד וזו בושה וחרפה. היגואין החמיץ פעמיים וגם קאקא, אבל זה היה במחצית הראשונה. מה קרה בין הדקות 46-70? - שום דבר. הליגה הספרדית הייתה חלשה מאוד בעונה שעברה. בליגת האלופות הפסדנו למילאן בברנבאו ובסאן-סירו הוצאנו תיקו - רק במזל העפלנו מהמקום הראשון בבית. אני מוכן להתפשר מעט ולהגיד שהחיבור בהתחלה היה איטי וקשה וזה מה שצפוי למכבי, שהקיזוז אמור לעבוד לטובתה. ואם זה יקרה יהיה מעניין לראות מה אוהדי מכבי, שהכפישו את השיטה כי זה היה לטובת הפועל, יגידו אז.

    מכבי לא תמכור את יצחקי בגרושים אבל ברור שהוא לא ישחק כאן חמש עונות, הוא יעזוב הרבה לפניכן. במכבי רוצים תוצאות מיידיות, כמו ריאל מדריד, אך בניגוד לריאל, שתהנה מהסגל האדיר הזה גם בשנים הבאות - במכבי זה לא יקרה. אם לא תיהיה אליפות העונה שוב יהיו שינויים רבים. לא כמו העונה שהרכב שלם הגיע בקיץ, אבל מכבי כן תשתנה. גולדהאר בכלל רצה ללכת עם הצעירים אבל הדאבל של הפועל והלחץ של הקהל הכריעו אותו. במכבי מחליפים שיטות כל יומיים. בנוגע לאניימה - אתה לא יודע את כל הפרטים. הוא עלה להפועל הרבה כסף - מיליון דולר(ובני-יהודה עוד יקבלו אחוז מסויים במידה ויימכר לקבוצה באירופה). למה שנמכור אותו במיליון יורו? מה גם שאניימה שוער פנטסטי ואחד הגדולים שהגיעו לכאן, הוא הציג משחקים ענקיים גם באירופה וזה פלוס גדול. רק חוסר מזל מונע ממנו להתקדם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/10
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ברור שיצחקי לא ישחק במכבי 5 עונות אבל בוא נגיד את זה ככה, הוא ישחק בוודאות שנתיים, אלא אם תגיע הצעה ממש אטרקטיבית.
    גולדהאר רצה ללכת עם הצעירים אבל הבין שכרגע למכבי ת"א אין צעירים טובים, אני יגיד לך את זה בפשטות, בפגישה ארוכה עם גולדהאר הוא הגדיר את מחלקת הנוער של מכבי JOKE...לכן הוא הבין שכרגע אין מה לבנות על צעירים, כי אין כאלו, אין תשתיות, אין מתקנים, אין סקאוטינג, אז על איזה צעירים אתה רוצה לבנות?
    עוד דבר, הוא הבין גם שמה לעשות מכבי מתוקף היותה מכבי, צריכה לביא אליה את הישראלים הכי טובים שיש בשוק, בתוספת זרים איכותיים ועליהם להלביש כרגע 2-3 צעירים. גם בהפועל ומכבי חיפה אני לא מכיר שחקנים שמשחקים 5 עונות למעט דוידוביץ' וקטן ובאדיר...

    הלוואי ומכבי היתה מתבססת על צעירים, אבל מה לעשות שאין אף אחד עם יכולת טכנית של מאור בוזגלו, יכולת הגנתית של טל בן חיים (אפילו לא של סטרול), וללא יכולת הבקעה של יצחקי/שכטר/ארבייטמן? אי אפשר לבוא ולתת לעומרי רון או לשחקנים כאלה או אחרים שאין להם מושג בין כדור לכדורת כרגע ולהגיד להם, יאללה לכו תכבשו במכבי, כי זה לא יקרה, גם בגלל לחצים אבליותר בגלל שהם לא ברמה.

    צודק שכחתי שאניימה הגיע במיליון דולר ובני יהודה אמורה לראות מהעברה עתידית 20 אחוז, אבל בכל מקרה, וסליחה שאני מתבטא בצורה שהיא גזענית אוקיי זו לא הכוונה, אבל כרגע איך שאני רואה את ההתנהלות של אניימה, היא של כושי מטומטם, סליחה על הביטוי. מצד אחד הוא רוצה ללכת לאירופה כן? מצד שני אף אחד לא מציע עליו את הסכומים שהפועל רוצה, גם אחרי תצוגה ול ארגנטינה. אז הקטע המצחיק הוא שהוא אומר ההצעה הנכונה תשאיר אותי בהפועל כי אני צריך לדאוג לילדים שלי, כשברור לדוגמא שהפועל לא מסוגלת להציע לו את הסכומים שמועדונים באירופה יציעו לו, אבל מצד שני הוא רוצה ללכת לאירופה ואומר שזו הזדמנות אחרונה שלו כי הוא בן 28, אז במקום להיות טומטום, שיבוא ייתן את העונה הכי טובה שהוא יכול לתת, לא יאריך חוזה ובינואר יוכל לחתום איפה שהוא רוצה, אלא אם הפועל תיתן לו משהו כמו בין 750 למיליון יורו לשנה (והיא לא תיתן לא משנה מה יקרה) הוא מתעסק בזוטות ומבלבל את השכל...שוב אם אכן זו השאיפה שלו להתקדם כלכלית ומקצועית, אין לו אפילו סיבה להאריך חוזה בהפועל גם עבור 500 אלף דולר בעונה.

    חוסר מזל מנע ממנו להגיע לאירופה? שמע, הוא אולי נתן עונה ענקית בהפועל ומשחק טוב מול ארגנטינה, אבל הוא חשף את החסרונות שלו במשחקים מול יוון ודרום קוריאה, שהם ממש לא ברמה של ארגנטינה, כדורי גובה ומיקום, ומה לעשות, יש לו חלק נכבד בהדחה של ניגריה. אתה יכול להגיד זה הג'אבולאני ושמאמולאני, אבל עדיין לא כל השוערים קיבלו שערים מצחיקים כמו השערים שהוא קיבל מול יוון ודרום קוריאה ולמרות הג'אבולאני שוער שמיקם את עצמו בעמדה מצוינת לא נפל בפח, שוער שחשב שבריר שניה, נענש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/10