מכבי ת"א 11/12: קרויף הבן מנג'ר, אוסקר גרסיה מאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏8/7/11.

  1. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לעטר מכבי תהיה חייבת להביא מחליף, ובמצב של היום יהיה לה קשה למצוא מישהו ברמה בפחות מ1.5 מיליון, מה שמשאיר אותה עם סכום מכובד, אבל לקבוצה שיש לה אבא עשיר כמו גולדהאר לא בלתי ניתן לויתור.
    השאלה זה מה הוא רוצה.
     
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    תשימו לב - א-בולה = בנפיקה.

    אם הידיעה על "עסקה סגורה" מגיעה מהם, הייתי ממליץ לקחת הכל בעירבון מוגבל מאוד.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    עם כל הכבוד! 4 מיליון יורו מפורטו עבור אלירן עטר זה כלום ושום דבר. במחיר הזה אין שום סיבה למכור אותו. קודם כל בואו נכניס למשוואה את העובדה שבני יהודה מקבלת 1 מיליון יורו מהעברה שלו כי יש להם אחוזים. דבר שני דמארי עבר להפועל תמורת 1.5 מיליון יורו ושכטר לקאייזרסלאוטרן תמורת 2.5 מיליון, מדובר בשני מועדונים שלא מתקרבים לאצבעות ברגליים של פורטו מבחינה תקציבית וכלכלית, וכמובן שלא לעוצמה שלה. אין שום סיבה שמכבי תקבל על שחקן שעונה טובה בארץ (אליפות או מאבק על אליפות) ובאירופה (עלייה לשלב הבתים) 3 מיליון יורו בלבד כשברור לכל שבהנחה שאחד מ-2 הדברים שאמרתי קורים, המחיר שלו קופץ ל-7/8 מיליון יורו בקל מה שנקרא. מה גם שפורטו, עבורה להוציא 4 מיליון על שחקן, זה כמו שמכבי תוציא 100 אלף דולר, גם אם משחררים את אלירן עטר, אפשר וצריך למקסם את העסקה הזאת לאיזור ה-5.5-6 מיליון יורו לפחות, וזה מבלי להזכיר אחוזים מהעברה עתידית למכבי, סעיף חזרה לארץ למכבי - 2 דברים הכרחים בהחלט! אנחנו מדברים על פורטו, מועדון שהכניס אולי יותר מכל מועדון אחר ממכירת שחקנים בעשור האחרון וכבר עכשיו יש לו 3-4 שחקנים שהוא יכול להכניס מהם סכום שנע בין 100-200 מיליון יורו בכיף. אין שום סיבה למכור את עטר ב-4 מיליון יורו כשברור לכל שמכבי יכולה להשיג לפחות פי 1.5 מזה, מפורטו, בניהול נכון של משא ומתן.

    וחוץ מזה שגם אם מוכרים את עטר, זה חייב להיות בתנאי אחד ויחיד: ביום שהוא עוזב, תוך 48-72 שעות צריכים להגיע 3-4 שחקנים חדשים במקומו ובמקום אלה ששוחררו: חלוץ, קשר, מגן שמאלי וכמובן בלם. (בגזרת החלוץ אני יודע שמכבי מנהלת מגעים עם מכבי פ"ת לגבי טל בן חיים בלי קשר לעניין עטר).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/11
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    http://www.fcporto.pt/Noticias/Futebol/not...90711_62983.asp

    Whoever invents is not an artist, people say, is a liar who invents, we say. The lack of the newspaper "A Bola" has no limits, at least with respect to FC Porto. The same newspaper that likes to disguise as much what you get on the pitch, it is now imperative to say that FC Porto have signed Israeli Eliran Atar player for four years. It is false, a lie. Eliran Atar is not and will not be player of FC Porto.

    After weeks to report the arrival of boatloads of other players to exit and loads of players from FC Porto, which as we have seen is false, behold, now announces the arrival of one who has never been in the plans of FC Porto or could be seen to have our best squad of strikers in the world.

    The obsession of the newspaper "A Bola" writing lies about FC Porto will have a purpose and carry out a plan that will serve the interests of someone, but the truth is that there is no apathy for such false

    ---

    פורטו פירסמה הכחשה גורפת באתר שלה לגביי אלירן עטר
     
  5. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    לא מפתיע.. לא-בולה צריך להאמין רק כשזה נוגע לבנפיקה, למרות שאני כן מאמין שהיה עניין מינורי כלשהו כי אין עשן בלי אש וזה פורסם גם בעיתונים אחרים בפורטוגל.

    טוב שפורטו הבהירו את העניין שלא יהיו הסחות דעת לאלירן לעונה החדשה.. הוא גם קיבל פרסום על הדרך מה שבטח לא יזיק אם ירצה לעבור לאירופה בעתיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/11
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא רק שהיה עניין מינורי, אני יכול להגיד לך בוודאות שיש הצעה של פורטו על סך 4 מיליון יורו לקניית אלירן עטר והכפלת שכרו במכבי פי 5 ממה שהוא מרוויח (130 אלף דולר...לעומת קולאוטי ומאדוניאנין והתרומה שלו לעומתם זה בוטנים). מכבי לא רוצה לשחרר אותו, והיא יודעת שהאוהדים יעשו לה בלאגן אבל אם פורטו באמת תעלה את ההצעה אז מכבי תמכור.

    אלירן עטר שחקן עם הכישרון מספר 1 בליגה, יותר משכטר, דמארי, יצחקי ומי שלא תרצו. שחקן עם כישרון עצום, הבוקסה בראש טיפה אגואיסטית אבל זה לא משהו שאי אפשר לעבוד עליו (הרי זה לא שזלאטן איברהימוביץ' לדוגמא הוא מר בישולים...). אין לי ספק שהוא ייצא בעתיד לאירופה, ובנוגע למחיר, הכל תלוי ביכולת שלו ובמה שיעשה עם מכבי. אם ירשים, אני יכול להבטיח לכם שזה יהיה בהרבה יותר מ-4 מיליון יורו. כי בעונה זבל של מכבי יחסית לציפיות הוא נתן 18 שערים, במועדון לחוץ ובלתי נסבל כמו מכבי, שזה שווה ערך ל-40 שערים במכבי חיפה, בקל.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אני לא בטוח עם יש עדיין הצעה על השולחן, אבל כן בטוח שפורטו מעוניניים מאוד.

    אלירן עטר חייב ללחוץ את מכבי לשחרר אותו, עם כל הכשרון שיש לו הוא כבר בן 24, ואין זמן יותר מתאים מעכשיו להגיע לאירופה, אין שום טעם לחכות עוד עונה שמועדונים כמו פורטו ו-ולנסיה מעוניניים בך.

    אני מקוה מאוד שהמהלך הזה יצא לפועל בסופו של דבר.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מאמין ומקווה שמכבי לא תשחרר את אלירן עטר. אם המהלך היה קורה לפני חודש וחצי-חודשיים, לפני תחילת ההכנות/בסיום העונה, אלירן עטר היה שחקן של פורטו תמורת 4 מיליון יורו ושום אוהד מכבי לא היה אומר מילה, אבל אחרי שנמכרו מנויים, הקבוצה ערכה מחנה אימון, התחילה כבר לשחק, ושיחררו כבר לא מעט שחקנים, הדבר האחרון שהאוהדים יהיו מוכנים לקבל זה שחרור של עטר.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    נראה לי האתרים בחו"ל מעתיקים את ההמצאות של ואן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/7/11
  10. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מכבי ת"א הודיעה שלא תשחרר את אלירן עטר בשום פנים ואופן, פורטו הוציאה באתר הרשמי שלה הכחשה גורפת לעניין באלירן עטר, וכאן נגמר הסיפור.
    אלירן עטר נשאר במכבי ת"א.
     
  11. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    צריך להתפלל שהפציעה של דאבור לא רצינית כי מבחינה מקצועית הילד נראה טוב אבל הפציעה לא נראית כל כך טוב.
     
  12. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אפשר לחשוב שהוא הראשון במכבי שוקרע את הרצועות, זה כבר הפך למסורת שם...
    מקווה אבל בכל זאת שהמסורת לא תימשך כי הבריאות וההתקדמות המקצועית שלו חשובות יותר.

    רק סתכלו כמה שחקנים יש במכבי שהיא לא מעוניינת בהם- סולומון, קפילוטו, שטרית, שינה, כהן, סידיבה, ג'ורג', בוזגלו וגם ברסקי וגינזוברג שאם אני מבין נכון סיימו גיל נוער- התנהלות טפשית של מכבי.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
  14. Fanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני באמת לא מבין מה אתה רוצה. רוב השחקנים שהזכרת פה הם שחקנים שלא מתאמים ולא יתאימו למכבי גם עוד 200 שנה. וחלק סיימו גיל נוער ובאופן טבעי מחפשים להם קבוצות שהם יוכלו לקבל דקות בהן. ככה זה בכל קבוצה תקינה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/11
  15. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    ושים לב שכולם לא מצליחים למצוא קבוצה או שמכבי מצליחה להקשות איתם את נושא המעבר (קפילוטו למשל). עד שהם יעברו הם תופסים כרגע חוזים גבוהים (בוזגלו, סידיבה, גם סולומון בזכות חברו הטוב זכה בחוזה לא קטן עבור אפס כמוהו) וגם את מכסת הזרים (סידיבה).

    זה לא שמהיום במכבי רוצים להיפטר מהם, למכבי יש אשכרה עוד 11 שחקנים שלא בתכניות לעונה הבאה- זה נורמלי?

    אגב- אם גם שטרית וגם אורי כהן לא ממשיכים, יואב זיו יישאר המגן השמאלי היחיד? או שחיפה ומכבי יוותר על האגו שלהן ויעזרו אחת לשנייה לצאת מהברוך אליהן הן נכנסו ויעבירו את מסיללה לצהוב? ולמה לא יכלו לסכם מהר על השאלה נוספת של ק"ש שרצתה את אורי שטרית אם כך? למה מכבי לא שלחה את סידיבה לסכנין רק כדי להיפטר מהמקום שהוא תופס כזר ומ-20% מהשכר שלו? ולמה כשיש את ישראלביץ', אלברמן, דהן, לוגסי וייני מכבי רוצה את זגורי, כשבכלל היא מנסה להיפטר מ-2 קשרים אחוריים?

    רק תאמר שמה שקורה במכבי זה לא מחול שדים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/7/11