מכבי ת"א 11/12: קרויף הבן מנג'ר, אוסקר גרסיה מאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏8/7/11.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מכבי לא מקשה על אף אחד, עצם העובדה שכמעט אף קבוצה לא רוצה את השחקנים האלה, אומרת הכל עליהם. בנוסף גם השחקנים צריכים להוריד בדרישות שלהם ולא לחשוב שהם מינימום מסי כמו בוזגלו וסידיבה שעד עכשיו אל עברו קבוצה בגלל הדרישות שלהם על השכר ולא בגלל מכבי.

    בטח שזה נורמלי. ברגע שחוזרים לך 3-4 שחקנים מהשאלות ועולים 3-4 שחקנים מהנוער, זה נורמלי ועוד איך.
    סולומון - יש מכבי את גיא חיימוב, ברק לוי ויוסי גינצבורג כך שלסולומון איך מה לעשות.
    יקיר שינה, ניסו קפילוטו ואורי שטרית - חזרו מהשאלות, הם לא ברמה של מכבי, הלאה.
    מאור בוזגלו - לא בתוכניות של מכבי, הקבוצה רוצה לשחרר אותו לבלגיה אבל כרגע מה שמפריד בינו לבין המעבר זה הדרישות שלו על השכר.
    ג'יבריל סידיבה - עליו אפשר להתכווח אבל איווניר מעדיף שחקנים אחרים, כמו כל מאמן, לגיטימי לגמרי. הוא עדיין לא עבר לקבוצה אחרת מאותה סיבה כמו בוזגלו.
    אלירן ג'ורג' - לא ברמה של מכבי וראינו זאת בעונה שעברה, כרגע הוא על הולד בגלל ההשאלה של דור מלול אבל עדיין לא מספיק טוב אלא סוג של ברירת מחדל.
    ברסקי - לא ברמה של מכבי, איווניר העלה מספיק שחקנים מהנוער וברסקי פשוט לא ברמה המתאימה, הלאה.

    אורי כהן כן בתוכניות של מכבי העונה, אין לוואן מושג על מה הם מדברים.

    מכבי מנסה להיפטר מקשרים אחוריים כי יש לה את ייני, לוגסי, אלברמן, רפי דהאן וגם מדוניאנין שכרגע משחק בקישור.

    מסיללה לא יעבור למכבי, הוא רוצה רק אירופה וזו גם הסיבה שהוא רצה לעבור ללסטר, תצא מהסרט שלך.

    תחשוב לפני שאתה מדבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/11
  2. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    משה, חוץ מזה שלקחתי בחשבון גם את זה שיש כאלה שהם בסגל הרחב כמו גינזוברג ואורי כהן אבל ישחקו פחות, לא הצלחתי עדיין להבין את הכל.

    מכבי חיפה לא מחזיקה שחקני סרק בסגל ותמיד מצליחה להשאיל, כנ"ל שאר קבוצות הליגה (למעט בית"ר ירושלים שגם שם יש ליקויים קשים בעניין הזה), למה במכבי זה כן קורה? חוץ מההסבר ללמה יניב עזרן קרה 3 פעמים את הרצועות ברגע שעבר למכבי אני לא מעלה שום הסבר הגיוני, כי זו מכבי תל אביב.

    את אורי שטרית קרית שמונה רצתה, ואת ניסן קפילוטו אשדוד רצתה והייתה הסכמה ביניהן, אבל מכבי ואיווניר התמהמהו ועש שהם החליטו אם להשאיר או להשאיל אותם הם כבר לא היו רלוונטיים בקבוצות הנ"ל, גם את שינה לא מעט קבוצות יסכימו לקלוט, אבל במכבי הכל עובד עקום, כי לשחקנים יש דרישות, כי למכבי יש דרישות, כי כל אחד מהשחקנים בטוח שהוא מסי- בהפועל תל אביב זה לא קורה ושחקנים הולכים בהשאלה לקבוצות אחרות ביותר קלות.

    אם בוזגלו לא בתכניות של מכבי ויש לו שכר מפלצתי, למה מכבי לא משחררת אותו בחינם לראשונה שתחפץ? זה לא טמטום?

    סידיבה כבר סיכם עם סכנין, אבל מכבי רצתה שסכנין תשלם חלק גדול יותר מהשכר שהיא שילמה שנה קודם לכן, כלומר מכבי דורשת שקבוצות אחרות או שחקנים אחרים יטפלו בבעיות שהיא יצרה לעצמה, תוסיף עוד במדד הטמטום להנהלת מכבי והצוות המקצועי שלה.

    אלירן ג'ורג' דווקא נראה לא רע שנה שעברה בניגוד לאורי כהן, אבל איך שאיווניר רוצה, אוקיי- אפשר לדעת למה הוא עדיין לא הושאל? כי הוא טבוח שהוא מסי? כי יש לו דרישות גבוהות? לסינטיהו סולליך לא היו, גם לאור בן חמו, ותום אלמדון- רק במכבי! כנ"ל ברסקי, אם גאל מרוגליס הושאל, למה הוא לא? כי במכבי לא יכולים לבחור אם להשאיר או להשאיל? או כי מכבי נתנה לו חוזה כבר שהוא לא ראוי לו ולא יודעת מה לעשות עכשיו? ואולי הוא בכלל שייך לסגל הנוער עדיין?

    אם למכבי יש עודף של קשרים, למה מנסים להביא את זגורי? תכפיל את מדד הטמטום של מכבי.

    מה אתה חושב שמסיללה יעדיף אם הוא לא ימצה את האופציה האירופית- להיות מוקפא אצל מכבי חיפה או לשחק בהרכב של מכבי תל אביב? מה אתה חושב שמכבי חיפה תעדיף אם מסיללה לא ימצה את האופציה האירופית- להקפיא אותו ולשלם לא שכר לא קטן או למכור אותם בסכום סמלי למכבי תל אביב ולסיים את בעיות עומס הזרים שלה?
     
  3. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    לא זה ממש לא טימטום. הקבוצה שילמה עליו כסף, הקבוצה רוצה גם להחזיר חלק מההשקעה. למה לשחרר שחקן כזה לחופשי כשאפשר להרוויח עליו כסף?

    לגבי כל שאר ההודעה שלך - כן, מכבי אשמה בהכל, השחקנים לא אשמים בכלום. הם שחקנים מצוינים שהמרושעים מקריית שלום בראשותו של מוטי איווניר לא נותנים להם לעזוב.
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  4. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    נו נכון, כל אחד מהם מוכן לחתום רק בליגה הספרדית ורק על חוזה של מיליון יורו, ורק בגלל זה מכבי תקועה איתם.

    אם מכבי רוצה להיפטר מבוזגלו כי הוא "לא בתכניות שלה" (והדגש הוא לא להחזיר חלק מסכום המכירה שלו איכשהו), אז הם היו מתפשרים מתישהו, או פשוט היו צריכים להקשיב לי ולא לקנות שחקן ישראלי ב-2 מיליון יורו... מכבי צריכים להבין מתישהו שיש דברים שלא הולכים אצלם.
     
  5. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    ואיפה בדיוק האשמה של מכבי בכל העניין? זה שהם מחזיקים מעצמם מסי זה קשור לצוות המקצועי או להנהלה? זאת הקריירה שלהם, הבעיה היא לא של מכבי.

    נכון, הוא לא בתוכניות של הקבוצה. זה לא אומר שצריך לזרוק את הסכום שאפשר לקבל מהמכירה שלו לפח. על מה להתפשר? השחקן רוצה שכר מסויים שהקבוצה שמעוניינת בו לא מוכנה לשלם, איפה מכבי נכנסת לסיפור פה? זאת בעיה של השחקן מול הקבוצה, לא של מכבי.

    להקשיב לך? אם היו נותן לך לנהל את הכדורגל הישראלי, אני לא בטוח שהיה על מה לדבר כאן בכלל. הענף שנמצא גם ככה במצב לא מזהיר מי יודע מה, היה קורס לגמרי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/11
  6. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    תודה שאמרת שאני לא מבין בכדורגל, אבל אני בכל זאת חושב ואפילו בטוח שכן, אם בכדורגל אני לא מבין אז במה כן כבר?

    אם יקיר שינה הוא שחקן כזה גרוע, למה מכבי התעקשה להחתים אותו על חוזה? ולמה אחרי כל כך הרבה שנים שנמצאו קבוצות שרצו להשאיל אותו פתאום לא? שינה נהייה עד כדי כך גרוע או שההתנהלות המכבי לא מאפשרת לו את זה? מי חיכה עם אורי שטרית וניסו קפילוטו? למה מצד אחד מחכים שסידיבה יעבור ומצד אחר לא מסכימים להצעה שיש עליו של להשאיל אותו ו-20% מהחוזה שלו? למה נזכרים להודיע רק עכשיו למאור בוזגלו שהוא צריך לחפש קבוצה שתסכים לשלם עליו? ולמה כל כך הרבה שחקנים במכבי עם חוזה מחזיקים מעצמם מסי ובמכבי חיפה לא? שים לב שהרוב זה שחקני בית...
     
  7. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מכבי לא פראיירית, חד וחלק. היא לא תשחרר שחקנים בחינם או בסכום הרבה פחות ממה שהיא קנתה אותם רק בגלל שהם צריכים לשחק. מצידי שהשחקנים האלה ייקנו את הכרטיס שלהם וילכו לכל קבוצה שהם רוצים אבל מכבי לא פראיירית.
    ומה לעשות, למכבי יש זכות ראשונה על השחקנים המושאלים, הקבוצה בוחנת אותם ואם הם לא מתאימים אז משחררים אותם, זו לא אשמת מכבי שקבוצות לא רוצות אותם.
    תסלח לי אבל אתה חי בעולם משלך, בתוך בועה, אתה לא מודע למציאות, הגיע הזמן שתסתכל סביבך כי אתה לא מודע לאיפה אתה חי.
     
  8. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    מכבי צריכה לשחרר את סידיבה ובוזגלו לא כי הם צריכים לשחק ומכבי צריכה להתחשב בהם, אלא כי היא משלמת להם בוכטות, סידיבה תופס מקום של זר ובוזגלו ומשפחתו יעשו עכשיו את המוות למכבי- אתה כל כך רוצה לשלם 5 מיליון שקל בערך בשנה על שני שחקני אימונים? בכיף, אל תפריע לי לצחוק על מכבי אם היא רוצה ככה.

    קרית שמונה ואשדוד כן רצו את שטרית וקפילוטו בהתאמה, אבל עד שמכבי החליטה מה לעשות איתם הקבוצות כברמצאו שחקנים אחרים במקומם, האם גד כרמלי ומוטי איווניר ושאר הצוות המקצועי של מכבי לא יכול היה לבדוק כבר בסוף העונה שעברה ומהר בשבוע הראשון העונה האם שטרית וקפילוטו מתאימים? גם עם שינה מכבי התמהמה באישור להיבחן בפולין אאל"ט.

    הקלישאות במשפט האחרון שלך גם מעליבות ומעצבנות וגם באות כי יותר נוח לך לפסול אותי מלנסות להתעמת איתי, תפסיק עם זה משה...
     
  9. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מה שתוקע את בוזגלו כרגע זה הדרישות שלו לשכר. ליאז' אמרו שהם מוכנים להתפשר על המחיר שמכבי דורשת אבל בוזגלו עצמו(יותר נכון אבא שלו) מעכב את המעבר. ושמשפחתו יעשו את המוות, יעקב בוזגלו לא מפחיד אף אחד, כלב נובח לא נושך, כולו מלא באיומים ובאמירות אבל בתאכלס אין לו כלום אז שימשיך לדבר, נראה לאן הוא והבן שלו יגיע, בנתיים הם נשארים במקום.
    מה שתוקע את סידיבה זה עצם העובדה שאף קבוצה לא מוכנה לשלם עליו את המחיר שמכבי דורשים, מה לעשות שמכבי לא פראיירים כמו פעם והם לא מוכנים לשחרר שחקן שקנו אותו בלא מעט כסף תמורת קצת כסף. אם מכבי פ"ת באמת הייתה רוצה אותו, היא הייתה משלמת עליו את הסכום שמכבי דורשת. למכבי אין בעיה להשאיר אותו ביציע, הקבוצה גם לא צריכה זר כך שזה עושה את העניין להרבה יותר קל.
    מכבי לא פראיריים, צא מזה.

    לא משנה מתי מכבי החליטה, הם שחקנים שלה ולכן יש לקבוצה זכות ראשונה עליהם, אם באמת השחקנים היו כל כך טובים כמו שאתה עושה מהם, הקבוצות שרצו אותם היו רוצות אותם גם עכשיו, וזה רק מראה באמת מה השחקנים האלה שווים. למכבי יש זכות ראשונה, משמע מבחינתם הקבוצה יכולה לבחון אותם עד היום האחרון לפני סיום חלון ההעברות, החשיבות של מכבי קודם כל ואז השחקנים.

    אני לא מתעמת עם אף אחד, כאן זו לא שכונה, אלא דן.

    ואני לא יודע מאיפה הבאת את המשה הזה אבל לא קוראים לי משה...
     
  10. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אתה לא משה דוד? סליחה, טעיתי, הייתי בטוח לפי הכתיבה, הסמל, והחתימה שכן.

    עימות לא חייב להיות ריב, אלא שאם אני אומר משהו אחד ואתה לא מסכים איתו כל אחד מציג את הטיעונים שלו עד שאחד לא משתכנע/ נשבר מזה, שיהיה דיון אם אתה מתעקש...

    מכבי דווקא כן יוצאים פראיירים- כי הם משלמים בוכטות לשחקנים שיושבים ביציע במקום לשלם להם פחות, תבין.
    מה ששילמו כדמי העברה והשכר כבר לסידיבה ובוזגלו זה עלות שקועה שמכבי כבר לא תוכל להחזיר, ואם המטרה שלה זה להרוויח איזשהו כסף או לחסוך כסף היא צריכה להיפטר מסידיבה ובוזגלו, או שהיא תשלם יותר ולא תקבל עליהם את הכסף שדורשים ממנה.

    מאור בוזגלו בטוח שהוא מסי כי מכבי שילמה לו כמו שמשלמים למסי, מה לעשות שבהתאם לשכר שלו יש לו דרישות בהתאם (הוא לא יתפשר על פחות אם הוא יכול לשבת ביציע ולהרוויח את הכסף הזה, ויש לו את התקווה שבסוף הוא כן יהפוך לשחקן מכבי מן המניין ויוכל גם לשחק), שנה הבאה הוא יהיה שחקן חופשי, ונגיד ועכשיו ליאז' מציעה לו חצי מיליון יורו ולמכבי מיליון יורו שהיא דורשת על שחקן שהיא מתה להיפטר ממנו, שנה הבאה היא תוכל להביא אותו בשכר של 750 אלף יורו וזה עדיין ייצא לה פחות כסף, אל תדאג לו, תדאג לקבוצה שלך שמפסידה המון כסף.

    סידיבה קיבל הצעה מסכנין, ומכבי סירבה לה, אני לא יודע אם גולדהאר לא שמע על העלות השקועה או שאיווניר לא יודע אם הוא רוצה או לא את סידיבה עדיין, אבל יותר מזה לא תבוא הצעה על סידיבה ומכבי סתם תשלם לו 400 אלף יורו, אם מכבי מתעשת למה לא?

    כמובן שכן, אם מכבי רוצה לבחון את השחקנים עד הרגע האחרון ואז לומר שהם לא בתכניות לעונה הבאה היא יכולה, אבל ההתנהלות הזאת תוביל סתם לעומס באימונים ולבזבוז כסף שלא צריך- גם זה נכון כי למכבי יש זכות ראשונים על השחקנים, (שהיא שילמה להם חוזים שקבוצות אחרות לא יכולות לעמוד בדרישות שלהם?)
    אם מכבי לא הייתה מתמהמהת היא הייתה משאילה כבר את שטרית, קפילוטו ואולי גם את שינה וג'ורג'- אבל אם היא רוצה לשלם את החוזים שלהם? בכיף. רק אל תחשוב שמכבי לא יוצאת מזה פראיירית.
     
  11. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני לא יודע אם קיים בכלל מישהו בפורום בשם משה דוד... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx

    דיון משמע דנים באיזשהו נושא, עימות משמע מתעמתים על איזשהו נושא.

    מכבי לא מפסידים כלום, אתה יודע למה? בסוף מאור בוזגלו יישבר, הוא דחה את הפועל כי הוא רוצה להגיע לחו"ל אז אם הוא ימשיך להיות עקשן ויישב ביציע, אף קבוצה לא תוכל לבוא לראות אותו, משמע אף קבוצה לא תרצה אותו ואני בטוח שההתקדמות של מאור בוזגלו חשובה לו יותר מהכסף(בניגוד לאבא שלו). בסופו של דבר משפחת בוזגלו תישבר וזה ייקרה מאוד בקרוב, למכבי אין בעיה לשלם להם כמה חודשים משכורת אבל החודשים האלה יקרים מאוד למאור ויכולים להרוס לו את הקריירה.

    קודם כל, איווניר לא מעוניין בסידיבה, חד וחלק, הוא שיחרר אותו רשמית מהקבוצה.
    דבר שני, הסכום שסכנין הציעה על סידיבה פשוט מגוחך, זו לא בעיה שלי שאין לסכנין כסף, אפשר להתפשר ומכבי גם רוצה לעשות זאת אבל הסכום שסכנין הציעה פשוט עלוב ויש הפרש ענקי בין מה שמכבי דרשה לבין מה שסכנין הציעה ולכן סידיבה עדיין לא שוחרר.

    תבין, למכבי אין בעיה לשלם לשחקנים משכורות במשך כמה חודשים, יש לגולדהאר מספיק כסף ויותר חשוב לו העיקרון מאשר הכסף, זו ממש לא בעיה עבור מכבי, הבעיה היא עבור השחקנים כי אם הם יישבו ביציע, אף קבוצה לא תרצה אותם, בטח ובטח קבוצה מחו"ל אם מדברים על מאור בוזגלו או אפילו קבוצות כאן בארץ מהליגה הלאומית בנוגע לסידיבה. אז אולי מכבי מפסידים מעט כסף אבל השחקנים מפסידים את הקריירה שלהם, שמן הסתם משפיעה גם על הפרנסה והמשכורת שלהם.

    למכבי אין בעיה לשלם את הכסף לשחקנים האלה, החוזים האלה קטנים, לא מתקרבים בקצת לחוזים של יצחקי ולקולאוטי וכל הקבוצות בישראל יכולות לעמוד בחוזים האלה, אפילו קבוצות מהליגה הלאומית, הבעיה היא שקבוצות לא רוצות את השחקנים, לקריית שמונה הספיקה ההשאלה לעונה אחת של אורי שטרית והיא לא רוצה אותו יותר, כנ"ל על קפילוטו באשדוד.
    אתה צריך להבין שמכבי זו לא בית"ר, לגולדהאר יש מספיק כסף ואכפת לו מהעיקרון אז שוב, מכבי תפסיד קצת כסף אבל השחקנים יפסידו את הקריירה שלהם וחבל.
     
  12. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    הבנתי אותך, אתה אומר שלמכבי אין בעיה לשלם חוזים לשחקנים שישבו ביציע והיא תכבד את חוזיהם אם צריך במקום להעביר - כן נו למה? הרי גולדהאר משלם, ולגולדהאר לא חסר$$

    העקרון של מכבי לא לשחרר שחקנים תמורת מעט כסף הוא עקרון דפוק, כי אחרי זה השחקנים האלה ישתחררו בחינם. אל תדאג לבוזגלו וסידיבה וג'ורג' ושינה וקפילוטו ושטרית- אם הם יירצו הם ימצאו קבוצה. תמיר כחלון למשל שנה שעברה לא שיחק כמעט חצי עונה, למה בכל זאת שרלרואה רצתה אותו? אתה חושב שהסוכנים הישראלים לא יסדרו איפשהו את מאור בוזגלו כשחקן חופשי? אתה חושב תהייה להם בעיה כזו גם עם קפילוטו, שינה והשאר?
    טל משעלי שהשנה לא שיחק בכלל בבית"ר ירושלים חוץ מקצת בגביע הטוטו, חתם בעירוני רמת השרון, אז אף אחד מאלה שהם הרבה יותר מוכשרים ומנוסים ממשעלי לא יימצא קבוצה?

    וגם העיקרון שלך "אנחנו נדפקים, אבל אתם נדפקים יותר" לא יוביל את מכבי לשום מקום, רק לזה שאם פתאום גולדהאר יחליט לעזוב או שיירד מנכסיו, זה יקשה על מכבי להתייצב כלכלית, או לעומס באימונים ולהרבה ריבים שם בגלל הלחץ, ומשחקונים של 15 על 15 כי אין מה לעשות עם 8 שחקנים, זה מה שקרה בבית"ר שנה שעברה, אני מזהיר אותך ואם היית חכם היית לומד מהטעות שלנו. לא רוצה ללמוד? בכיף, אני אשב לי ואצחק על מכבי הפראיירית, החומר שיש לי עליהם מתחיל להיגמר כבר...
     
  13. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    זו המציאות שאנחנו חיים בה, אתה חי בבועה משלך ואם טוב לך ככה... שיהיה לך לבריאות.

    השחקנים האלה לא ישוחררו בחינם, בסוף הם יישברו, יימצאו קבוצה, ייתפשרו, ייקנו את הכרטיס שלהם, לא אכפת לי מה, מכבי לא תשחרר אותם בזול כי קבוצות לא רוצות לשלם עליהם הרבה. מועדון כדורגל זה עדיין מקום עסקי ואתה לא יכול רק להפסיד.
    יש הבדל בלשחק בשרלואה שנלחמת על הרידיה לבין סטאנדרד ליאז' שהיא מבין הקבוצות המובילות בבלגיה. מאור בוזגלו לא מוכן להתפשר, כחלון כן התפשר ובגלל זה בוזגלו לא משחק וכחלון כן שיחק. מה שגם, יש גבול למה שסוכנים מסוגלים לעשות. ואיך אתה בכלל משווה בין קפילוטו לבוזגלו אלוהים ישמור...

    אל תדאג, גולדהאר או לא כמו גאידמק או גומא אגייאר, מכבי יודעים מה הם עושים, וגם אם גולדהאר יעזוב, מישהו יבוא במקומו, אולי לא כזה עשיר אבל עדיין יבוא מישהו ולא ייקרה מה שקרה לבית"ר, כולם לומדים מהביזיון שהלך בבית"ר עם בעלים שהוא סוחר בנשק ואחד שמאושפז בבית חולים אברבנל. במקום לדאוג לקבוצה שלי, תדאג לך ולקבוצה שלך שנמצאת במיץ של הזבל.

    אתה תצחק על הקבוצה שלי? בנתיים כל העולם ואשתו צוחקים עלייך ועל הקבוצה שלך... העיקר אתה תצחק על הקבוצה שלי... אמרתי לך כבר שאתה חי בבועה נכון? ליצן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/11
  14. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    מה אני צריך לעשות בנוגע לקבוצה שלי יותר מלהזמין מנוי? רוצה לצחוק על הקבוצה שלי? תהנה. מעלה לי חיוך לחשוב על הפראייריות של מכבי, ואם היא רוצה לעזור לי בזה, תודה, ותודה לאוהדים כמוך שהם לגמרי בעד זה.

    אל תדאג, בוזגלו וגם שאר השחקנים שלא בתכניות של מכבי יימצאו קבוצה ברגע שיצטרכו ומכבי לא תצליח לאמלל אותם על ידי הושבה ביציע ושכר מפוצץ כמו שלהם למי שיש. בסופו של דבר כולם מוצאים קבוצה גם אם הם ישבו ביציע כל השנה.
     
  15. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    שיהיה לך, להם ולכולם בהצלחה.