מכבי ת"א 2018/19 - יש אליפות למכבי !

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Jakur, ‏18/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    התרגשות
    אין משו אחר שאני יכול לתאר חוץ מהמילה הזו לקראת המשחק הערב.
    מודה שחשש תמיד קיים בדרבי כי אין מה לעשות זה דרבי.
    התגעגעתי לאווירה המיוחדת הזו ששום משחק מול ב"ש או מכבי חיפה יכול להתעלות עליו.
    נכנסים לשבועיים אינטנסיביים מאוד, אין משחק אחד שאפשר "לוותר" עליו

    יאללה מכבי :)
     
  2. אצטדיון למכבי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/15
    הודעות:
    1,048
    לייקים שהתקבלו:
    352
    מין:
    זכר
    .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/18
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש כמה וכמה שאלות סביב מכבי כי הסגל ממש עמוק אבל הכי מרתק לראות מה קורה בהתקפה כי שם לא באמת יש היררכיה. ארבעה חלוצים במעמד די גבוה להוציא אולי את שוינפלד ועם כל הכבוד לרוטציות זה לא יהיה נכון לעשות 'שבוע-שבוע'. הם מתחרים על שתי עמדות
    עטר בכושר מצוין וייקבל עדיפות כשישוב, הפציעה מפריעה לו כרגע. שוניפלד הכי פחות טוב ומוזר שנשאר ולדעתי את שכטר צריך להכניס לעניינים בכוח. קיארטנסון כבר חשבנו שיעזוב והוא מקצוען אבל זה לא מספיק. הכדורגל הישן חייב שחקני מטרה '9' אז מניח שנראה רק אחד מבין שכטר או עטר למרות ששכטר בבית"ר הצליח כתשע.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,789
    אני לא רואה את מכבי רצה עם שכטר בהרכב לאורך זמן ואני לא רואה את שכטר מצליח שהוא פעם פותח ופעם מתחיל על הספסל, לא צריך להיות סקאוט מדופלם כדי לדעת ששכטר מצליח רק כאשר הוא משמש ככינור ראשון.
    לי זה מרגיש כמו כישלון ידוע מראש.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה נכון, כמו גם השאיפה שלכם להביא אותו בינואר בחינם:) וברצינות - וזה הזמן של שכטר בגיל 30 להוכיח לכולם שהם טועים וכבר לא צריך ללטף אותו כל רגע כפי שהיה צעיר. הוא ידע שהתחרות קשה וההבדל ממכבי חיפה ההיא למשל שאז שכטר באמת לא הצליח אפילו "לעצור כדור ולתת פס" ושמכבי צפויה להעפיל לבתים כך שיהיו המון משחקים.
    אני יותר תהיתי לכיוון של מי ישחק מחר במשחק העונה בטרנר או בדרבי וכן הלאה. אגב למכבי ימים מעניינים מאוד הרי ביום ראשון פותחת עונה נגד מכבי חיפה למרות שמהירוקים נשאר רק השם, וכבר הערב יש מחשבה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה ימים אחרי שמצא בית חדש, טב"ח הבלם שאת כל 150 משחקי הליגה שלו רשם במדי מכבי - מצא זמן להיפרד מהאקסית הצהובה ויותר נכון מהקהל, בפוסט ברשתות החברתיות[דידייה דרוגבה הגיב וכתב בהצלחה] -

    http://images.one.co.il/images/d/dmain/ms/gg1360991.Xxx

    "אוהדי מכבי ת"א היקרים: אני חייל ושגריר שלכם מגיל 6 , נתתי לכם את ליבי גופי ונשמתי. שיחקתי חולה ,פצוע ,עם זריקות ,לא עשיתי לעצמי הנחות בשום מצב גופני וקיבלתי מכם תמורה מלאה על כך. הרעפתם עלי אהבה רבה, פירגון ותמיכה לא מובנית מאליה. רציתי מאוד לסיים את הקריירה שלי בקבוצת נעוריי, אבל זה לא צלח... כנראה שככה זה בחיים בכלל ובכדורגל בפרט. בעונה האחרונה עטפתם אותי במיוחד באהבה שחיממה לי את הלב וגרמה לי להחזיר לכם הכל במגרש ככל שניתנה לי ההזדמנות לשחק. לעולם לא אשכח את אלפי ההודעות, הטלפונים והתמיכות המרגשות ברשתות החברתיות ששלחתם לי לאחר שעזבתי. התרגשתי עד דמעות וזה חימם את ליבי וחיזק אותי מאוד. תמיד תהיו בליבי"
     
  7. Noam77 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/17
    הודעות:
    852
    לייקים שהתקבלו:
    516
    מין:
    זכר
    מתוך הראיון של ציבוטה:
    ״הרעיון של להיות ישראלי זה בא בהתחלה ממכבי שאמרו לנו להתחתן, נכון שלא משנה מה היינו מתחתנים כי מהיום הראשון ידעתי שהיא תהיה אשתי, אבל הרעיון לעשות את זה מוקדם בא מהם".

    מכבי קלאסי.
     
  8. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
  9. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    בשביל כולנו עדיף שהוא ימשיך את הקריירה שלו באירופה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בתקשורת לקחו את ראיקוביץ' כפרויקט לקראת הגומלין הערב, גם בשל היכולת האיומה שלו במשחק הקודם וגם לאחר שנים לא משכנעות בישראל. ב-'ידיעות' כתבו שמכבי דחו הצעה של גלטסראיי בגובה 5 מיליון יורו בשנה שעברה כי חששו מכך שלא יצליחו להתארגן במהירות הבזק על מחליף, ובהמשך כשראיקוביץ' נשאל מה הערך שלו לדעתו הוא ענה 5-7 מיליון יורו. היחס שלו למשחקים פר ספיגות הוא טוב - 0.75 שערים למשחק אך זה מחביא את הבעיה האמיתית. הנה הכתבה ב-'וואלה ספורט' וקצת ציטוטים של שוערי עבר בכירים בכדורגל כאן וגם של קאלה:

    קאלה: "בעונה הראשונה הוא זינק לכל כדור שהלך למסגרת. היום הוא לא עושה את זה. הוא לא חד, הוא לא מהיר. יש אולי בעיה בעבודת הרגליים. אולי הוא נהיה יותר כבד. שתבין, אחוז השומן של שוער צריך להיות בין 12 ל-15. אני תמיד הייתי 10 אחוז שומן. אני לא יודע מה הנתונים אצלו"

    שביט אלימלך: "אני לא רואה תפיסת כדור נכונה, אני רואה רוב הזמן הדיפות, אני לא רואה עבודת רגליים נכונה. אני כן רואה ביטחון עצמי, אפילו מופרז לפעמים. בינתיים הוא לא הראה שהוא לוקח חמישה-שישה משחקים על הגב שלו או נתן הצגות ולכן אני קצת מאוכזב"

    יוסי מזרחי:" אצלנו רוצים להעיף אחרי חצי טעות. אתה יודע כמה שילמנו באשדוד שכר לימוד על אופיר מרציאנו? ראיקוביץ' שוער נבחרת סרביה היום, זה סתם?"

    איציק קורנפיין:"הרי מהיום הראשון חשבו שהוא סופרמן ושאלו מתי הוא יימכר ובאיזה מחיר. לטעמי יש לו דברים שהוא מפגין בהם חוסר בשלות, גם בקבלת ההחלטות שלו וגם בטכניקה. אבל יש לו נתונים מצוינים"



     
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    הבעיה עם ראיקוביץ' תמיד הייתה שקנו שוער ממש ממש צעיר. 19 בשביל שוער זה כמו 14-15 בכל עמדה אחרת, ונכון שיש שחקנים שבגיל 19 הם כבר מנהיגים אבל הם היוצאים מן הכלל.

    ראיקוביץ' עדיין צעיר ועדיין יש לו זמן להתפתח, אבל מכבי היא זו שבעיקר סובלת ופחות מרוויחה מהעסקה הזו. אם הוא יחתום עכשיו על חוזה חדש ל-5 שנים אז אני מאמין שעוד היוצרות יתהפכו, אבל כרגע כל הסיטואציה די שלילית.
     
  12. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    צריך לקחת את הכתבה הזו ברצינות כפי שאנו לוקחים ברצינות את דבריו של משה פרימו על מאמנים בארץ.

    הדיבורים על גאלא לא שווים תגובה בכלל.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אחרי ההדחה מהליגה האירופית, מכבי חייבת לצמצם את הסגל ומן הסתם עולה שמו של קיארטנסון שמועמד לרוסטוב הרוסית. אביו של קיארטנסון תקף את ההחלטה להחליף אותו אתמול ואולי גם על עתידו הלוט בערפל - "זה לא יאומן שהם מוציאים שחקן שכבש עבורם 50 שערים בשנתיים האחרונות". מכבי פספסה הרבה כסף אותו הייתה חייבת גם בגלל הפייר-פליי. ללא קיארטנסון היא יכולה להסתדר. הוא חלוץ רחבה טוב אבל הוא כבוי מאוד השנה וצריך למכור אותו, וברוסיה יש כסף, אבל כשאתה מוכר שחקן באופן בהול ב-31 באוגוסט - לא בטוח שתרוויח יותר מדי. הכישלון השני נמצא בצד השני של המגרש וזהו ראיקוביץ' שאחרי הפסדים יודע לקלל, לזרוק בקבוק, רוצה להתעמת עם הקהל וכביכול לוקח ממש ללב - אבל חוץ מהפוזה אין הרבה מעבר לכך. שניהם מראים עד כמה ג'ורדי כשל בזרים. העניין שמכבי צריכה להביא שוער.
     
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    לא הבנתי, קיארטנסון וראיקוביץ' הם דוגמא לכישלון של ג'ורדי בזרים?
     
  15. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    האמת הוא די צודק.
    בקשר לראייקו, הם יכולים למצוא שוערים זרים יותר טובים באמת.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.