מלכת החורף :: סיכום חצי עונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏7/1/16.

  1. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,828
    לייקים שהתקבלו:
    2,342
    מין:
    זכר
    1. נבחרת הסיבוב: הנדאנוביץ, פרס, מורייו, מירנדה, אלונסו, מדל, איליצ'יץ', פוגבה, דיבאלה, היגוואין, אינסינייה
    2. השחקן המאכזב: יובטיץ
    3. השחקן המפתיע: ברננדסקי
    4. הרכש המוצלח ביותר עד כה: מירנדה
    5. הפלופ הגדול ביותר עד כה: קונדוגביה
    6. המאמן המצטיין: מאנצ'יני
    7. שער הסיבוב:

    וקצת מסביב:
    8. מילאן תשתקם בחצי השני של העונה? שלילי
    9. אינטר - מסוגלת ללכת עד הסוף? בהחלט
    10. רומא - תסיים את העונה עם גארסיה? שלילי
    11. באיזה מחזור תצליח ורונה סוף סוף לנצח? 25

    אני חושב שפיורנטינה יותר טובה ממה שזה נראה. עם זאת, הם זקוקים לחיזוקים בחלק הקדמי מכיוון שהם תלויים מדי בקאליניץ', ואיליצ'יץ'. אני במקומם מביא שחקן נוסף לבקבאקר, ולא במקומו, על מנת להוריד התלות בשני שחקני החלק הקדמי. בנוסף הייתי משקיע בליגה האירופאית, מכיוון שהיא בהחלט מסוגלת לזכות בה. אני חושב שהיא בהחלט מסוגלת לזכות באליפות.

    באשר לאינטר, באליפות זוכים דרך ההגנה. לא הייתי מכנה את ההצלחה של מאנצ'יני "מזל". עם זאת, לא סביר שהנדאנוביץ' ימשיך ביכולת המפצלתית הזו (פשוט מהיכרות עמו בעבר), ולכן סביר שנראה עליה מסוימת בכמות הספיגות. בהתאם לכך, נדרש שיפור ניכר בהתקפה על מנת שנוכל לזכות באליפות. לטיפולך, סטבן יובטיץ'. מבחינתי קונדוגביה הוא אכן "פלופ" אבל מדובר פה על עוול רציני, למרות שבחרתי בו. הוא נמצא בקבוצה שמנסה להצליח עכשיו, למרות שזה לא היה אמור להיות ככה. לפיכך, כמות הדקות שהוא קיבל היא קטנה מכפי שהיה ראוי. אני מצפה לשיפור ממנו, בעיקר בשימוש ברגל ימין ומבחינת אובדן כדורים. פריסיץ' אף הוא אכזבה, למרות שני הבישולים במחזורים האחרונים. מישהו כתב ב-forzainterforums, שהוא one trick pony. בהחלט נראה ככה, למרות המשמעת הטקטית. הוא הגיע כדי לכבוש שערים ואני מעוניין לראות ממנו תפוקה גבוהה יותר, מבחינה התקפית. ראוי שיוציא בעיטות לשער שיגיעו למסגרת. רצוי שיהיו חזקות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/1/16
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    1. נבחרת הסיבוב:
    הנדנוביץ'
    סנדרו, מורייו, קוליבאלי, פרס
    אלאן, מדל
    דיבאלה, איליצ'יץ', אינסנייה
    היגוואין
    2. השחקן המאכזב:
    - דז'קו - מין הסתם.
    3. השחקן המפתיע:
    אותי אישית מאוד מפתיע גארי מדל. בתחילת העונה דובר על כמה שהוא חוטב עצים ועל כמה שהוא לא מתאים לקבוצה ששואפת גבוה, מה שבאותו זמן נראה נכון, אבל ההשפעה שלו על ההצלחה של אינטר מאוד גדולה לדעתי והוא תורם לא מעט לקבוצה. מול קבוצות שלא יוזמות כמו החלשות של הליגה אין לו מקום בהרכב, אבל מול הקבוצות היותר חזקות הוא מהשחקנים שחשוב לי מאוד שיהיו על המגרש. נראה כרגע כשחקן אחר מהעונה שעברה.
    4. הרכש המוצלח ביותר עד כה: מורייו/אלאן.
    5. הפלופ הגדול ביותר עד כה: קונדוביה. ברור שהוא לא הרכש היחידי שנכשל, אבל ביחס לתג המחיר והציפיות, הציפייה הייתה לשחקן שאולי לא יוביל את הקישור אבל יהיה חלק בלתי נפרד ממנו. בפועל, הסיבה היחידה שאני מכליל אותו בשלישייה הפותחת שלי היא שלמעט ברוזוביץ' ומדל, אני לא רואה מישהו שבאמת ברמה לקבוצה ששואפת גבוה.
    6. המאמן המצטיין: המון נכנסים בקטגוריה הזו - מאנצ'יני, סוזה, סארי וג'יאמפאולו של אמפולי.
    7. שער הסיבוב:

    וקצת מסביב:
    8. מילאן תשתקם בחצי השני של העונה? תלוי למה אתם קוראים שיקום. אני לא רואה אותם פתאום עושים רצף ניצחונות אלה יובה ומגיעים לצמרת, אבל אני כן מצפה מהם להשתפר.
    9. אינטר - מסוגלת ללכת עד הסוף? כן.
    10. רומא - תסיים את העונה עם גארסיה? לא.
    11. באיזה מחזור תצליח ורונה סוף סוף לנצח? במחזור הראשון של הסרייה ב' 16/17.

    @SerieA

    אני יכול רק לסנגר על פריסיץ' - לדעתי הוא מתקשה להתאקלם לקבוצה שמתמקדת בהגנה לאחר ששיחק בכל הקריירה שלו בקבוצות סופר התקפיות כגון דורטמונד, וולפסבורג ואפילו קלאב ברוז' שלו, שהייתה מההתקפות החזקות בליגה הבלגית בתקופתו (ומאז ומתמיד בעצם). אם היכולת הזו תימשך עד סוף העונה אני מסכים שביחס למחיר והציפייה להגעתו הוא לא הצלחה, אבל בנקודת הזמן הנוכחית אני נוטה להתחשב בקשיים שמניתי למעלה וגם להתייחס לעבודה הנהדרת מהבחינה הטקטית ולכך שכל שחקני ההתקפה, למעט לייאיץ', לא נראים במיטבם.
     
  3. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,828
    לייקים שהתקבלו:
    2,342
    מין:
    זכר
    אין ספק שדבריך נכונים מאד. ראינו ניצוצות מיכולתו במשחקים האחרונים, והוא צריך להיכנס לעניינים. זאת, בדומה לקונדוגביה.
     
  4. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,008
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12507113_1056968661042465_7216860364561387002_n.Xxx?oh=32a6ff3e4f5d4540bb2bcda304cbe743&oe=570DFFB6
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    Umar Sadiq - 58 minuti per goal
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,008
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    סאדיק בהחלט הרשים בדקות המעטות להם זכה העונה, ואם ימשיך עם הממוצע הזה (אני בספק), גארסיה, עליו התעקשת להגן, עד לרגע שנמאס לך, ישמור על תפקידו. אני אגב בעד. עד לרגע שזה מגיע לאירופה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/1/16
    Roma אוהב/ת את זה.
  7. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    קודם כל ולפני הכל, אני חייב להצטרף לדברים של פרנסואה ההיפסטר עם הכינויים ההיפסטרים הלא מובנים שלו והתמונה של סטפנאלסיו סטורארומאניולי בסמלון הצד. הליגה השנה מדהימה וכל טענה שה-International Premier League עדיפה או אפילו מתקרבת לרמה של הסרייה A העונה מבוססת על שטיפת מוח ולא על כדורגל. אני כל כך נהנה מהעונה הזאת שאני רחוק קבוצה טובה אחת של מילאן מלצאת לחוצות העיר ולהתחיל לחלק לעוברי אורח תמימים את הפליירים עם הסמל של הLega Serie A והסלוגן "Il piu grande spettacolo dopo il Big Bang" שהכנתי מבעוד מועד ואני שומר בבוידעם כבר הרבה יותר מדי זמן.

    עכשיו לענייננו -
    הרכב הסיבוב - הנדאנוביץ', פלורנצי, קוליבאלי, מורייו, מרקוס אלונסו, אלאן, בורחה ואלרו, האמשיק, איליצ'יץ', דיבאלה, היגוואין.
    הרכב שני - ספורטיילו, הוסאי, מיראנדה, טונלי, מאזינה, פוגבה, מארקיזיו, בונאונטורה, אינסינייה, אדר, קאליניץ'.
    שחקן הסיבוב - היגוואין. הבן אדם אחוז דיבוק מהרגע שסארי הגיע.
    השחקן המאכזב - דז'קו/קונדוגביה.
    הרכש המוצלח - דיבאלה.
    הרכש המאכזב - קונדוגביה/דז'קו.
    המאמן המצטיין - את רוב החשודים העיקריים הזכירו פה, לסארי (צפוי), סוזה (מפתיע) וג'אמפאולו (מאוד מפתיע) הייתי מוסיף גם את רולאנדו מאראן. אחרי עשור וחצי בו קייבו מסיימת כל עונה עם 16 שערי זכות ו33 תוצאות 0-0, השנה היא מציגה גישה הרבה יותר חיובית ברוב המשחקים. הטיקי טאקה הורונזי הזה בהנהגת בירסה ומג'וריני זה לא משהו שהייתי מוכן אליו, זה כל כך הזוי ומתכחש לעבר שאני לא אתפלא אם בסופו של דבר הטירוף האקספרמנטלי הזה יסתיים בירידת ליגה.

    תחושות להמשך - אם ברלוסקוני יצליח להתאפק ולזרום עם מיכאילוביץ' עד סוף העונה, מילאן תסיים בטופ5. אינטר (שדווקא מפתיעה לטובה השנה) לא מסוגלת ללכת עד הסוף, אלא אם כן הסוף = לגרד בלחץ את המקום השלישי. גארסיה ורומא? מקווה בשביל הצחוקים שיישאר, לא מאמין שזה יקרה. לורונה מגיע לרדת רק על המינוי של דלנרי. כל הליגה הולכת קדימה והם מחזירים את המאובן המשעמם הזה לחיים שלנו? הקארמה תעניש אותם.

    תענוג גדול עד עכשיו, רק שיימשך ככה */aaa15
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    10. רומא - תסיים את העונה עם גארסיה?
    +
    ההתעקשות היחידה היא לא לאבד פרופורציות או להיגרר להיסטריה ושיח שמתאים להייטרים יובנטינים בני 12 בפייסבוק של סריה א' טים ולא לאנשים בוגרים. רומא הציגה העונה כדורגל מצויין בלא מעט מקרים (לא הייתה ציפיה להתחלה מושלמת עם חצי הרכב חדש), משחק לחימה נהדר מול ברסה מושלמת מתמיד, קצב ההבקעה שלה היה מהטובים באירופה, הקבוצה תמיד הייתה במרחק של משחק בודד מהמקום הראשון ולקינוח צלחה בית אולטרה קשה בליגת האלופות. לבטל את זה ולקרוא לפיטוריו של גרסיה אחרי הפסד לבאטה (קבוצה שגם יובה ומילאן איבדו אצלה נקודות) שלא שינה דבר היה פשוט..ללא מילים.

    החודש האחרון הוביל אותי למסקנה שלגרסיה אין plan b לאתגרים כמו מסה של חיסורים או את ההשפעה לגרום לשחקניו להילחם עד הסוף כשהמשחק לא מחייך אליהם עם איזה צמד של ג'רביניו בדקה ה20. הקבוצה הזו מוותרת לעצמה בכל פעם שהיא מריחה סיבה לכך (כושר, פציעות, מזג האוויר, "גם אחרים הפסידו", אין אוהדים, רוברטו פרוצו קילל אותנו ברדיו). זה תסריט שחוזר על עצמו 3 שנים ברציפות ולכן אין טעם לדעתי לחכות לשנה הרביעית.
     
    אלעד, VAR ו-uri אוהבים את זה.
  9. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    בטבלה שאורי הביא נכתב ממוצע שערים לדקות לחלוצים עם שבע הופעות לפחות. הבחור הניגרי נדמה לי הופיע רק חמש פעמים העונה במדי רומא.
     
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,008
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יש הסבר יותר מורחב לדברים האחרונים שהוא אמר?

    Conte also argued that the ambitious investment in youth football will soon reap some rewards for Italy, much like it did for current world champions Germany.

    “This is an exciting time that is comparable to 15 years ago when German football began to establish training centers in each region, and we all know how that project turned out,” he concluded.
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זו כנראה ההתרשמות שלו מסיבוב ההופעות שערך בקבוצות הליגה כאשר נכנס לתפקיד. נאלץ להמתין מס' שנים כדי לראות האם יש שיפור בתוצר המקומי.

    אותי מצחיק שהוא אומר את אותם הדברים שאמר קאפלו לפני שנתיים, עליהם התחרפן כדי חלילה לא להוריד מה"הישג" שלו.
     
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אם כבר ממשיך להתנהל כאן שיח, אני רואה שדיאווארה לא זכה לציון בדיון הזה. הוא אמנם רק בן 18 אבל יש סביבו הייפ לא נורמלי. מוצדק או לא לדעתכם?
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    בולוניה השקיעה איזה 10מ' בדונסה (גם הוא בן 18) אחרי עונת הפריצה בקליארי ובסוף ילדון אחר שהגיע משום מקום (ליגה רביעית) לקח את מקומו בהרכב. זה די מגניב אבל הוא עדיין ממש raw ולא הכי יציב. בכל מקרה שווה לעקוב.

    זו תופעה די מעניינת שילדים זרים (לאחרונה מאפריקה) עוקפים את מקבילהם האיטלקים שפרט למקרים מאוד נדירים, בגיל 18 עדיין משחקים בפרימברה, בגיל 19 מושאלים לסריה בי ורק בגיל 20-22 מקבלים התעניינות מהקבוצות הקטנות בסריה א'.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  15. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,008
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    נתונים פיזיים, זו הסיבה או לפחות הסיבה העיקרית לדעתי.