מנצסטר ז"ל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Giggs, ‏11/3/04.

  1. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפסון יכול לשחק במילואים של ארסנל,וזהו,הוא מתאים לקבוצת אמצע-טבלה,בגלל זה הוא שוחרר.

    לגבי פנאנט-הוא היה יכול להיות שחקן מצויין בארסנל,אם הוא לא היה אנגלי (זאת אומרת,שיכור,עבריין תנועה,חסר אחריות,היה עוד איזה משהו עם פרשיית אונס נכון?... וכו' וכו' וכו'...).
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מממ...
    דיוויד בליון הוא לא ממש אנגלי, למה הוא מחמם את הספסל, נגמרו האנגלים או הילדים באקדמיה???

    למה קלברסון / רונאלדו הובאו בקיץ כאשר שנייהם ביחד וכל אחד לחוד לוקחים דקות משחק מפלט'ר???

    למה להביא שוער אמריקני כשדיוויד ג'יימס משחק בדיוויז'יון 1, אפשר לקנות את פול רובינסון בקלילות, שלא לדבר על זה שרוי קארול מחכה כבר שלוש שנים לצ'אנס...

    למה לקנות את לואיס סהה כשג'רמיין דפו או דאריוס ואסל היו נוחתים בהיכל הסיוטים בהרבה הרבה פחות כסף...

    למה סילבסטרה משחק כבר שנה שלישית בהרכב על חשבונו של ווס בראון? אהה כן, תן לי לנחש, זה בגלל שבראון נפצע כל שני וחמישי.


    המציאות קוראת לך משה, אבל עזוב תמשיך לחלום... יונייטד קידמו בחמש השנים האחרונות בקושי שלושה שחקנים שגדלו במועדון לרמה של התמודדות על ההרכב, צ'לסי הצליחו לגדל יבול יותר גדול מהם, זה כבר אומר הכל...

    בני, עם כאלה סכומים "אפסיים" אפשר בימנו לטוס לחלל או לקנות פצצת אטום...

     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/3/04
  3. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה החלטתם שלג'רום תומאס יש הו-הא פוטנציאל? השחקן היחיד האנגלי שנזרק מארסנל שיש לו יכולות מוכחות בקנה מידה של פרמייר ליג הוא מאט אפסון.

    אתה מדבר מתוך בורות בלבד, אם אתה לא יודע מי אלה אוהדי ארסנל אל תדבר. אולי אתה לא זוכר, אבל למרטין אדוארדס הקמצן אוהדים בזמנו עשו את המוות כדי שמנצ'סטר יונייטד תתחיל לבזבז קצת בשוק ההעברות, וגם אדון פרגוסון רצה את הכסף להתחיל לרכוש שחקנים! ברגע שהוא קיבל את הכסף, הוא הלך ובזבז כיד המלך, ה"סוציאליסט" הדגול. אתה מדבר על אוהדי ארסנל שרוצים רכש?! אוהדי ארסנל במשך שני קיצים רצופים ראו את הקבוצה שומרת על הכסף וסתמו את הפה, בזמן שביונייטד מאז שאדוארדס הלך מבזבזים בכל זמן נתון, ולא ראיתי שום אוהד יונייטד שמתלונן על כך.

    עאלק העקרונות של פרגוסון... ארסן ונגר יצר בלם יש מאין (קולו טורה) והפך את אשלי קול למגן נבחרת אנגליה. לעומתו, פרגוסון קנה בלם ב-30 מיליון פאונד ו"קידם" את ווס בראון (כן, שחקן ספסל). אה, אבל זה בסדר, כי ריו פרדיננד "שחקן בית", נכון?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/3/04
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    גם רוהאן ריקטס הוכיח את עצמו השנה (ועוד בספרס! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/let_it_all_out.Xxx ), ואנשים נוטים לשכוח שהוא נזרק מארסנל בקיץ שעבר.....

    עוד משהו שבני אמר פה - בעיני גם סקוטים, וולשים ואירים לא נחשבים ל"זרים", וראיין גיגס הוא שחקן בית במאת האחוזים (הגיע מהנוער של סיטי אבל עשה את הפריצה שלו בנוער של יונייטד), וכנ"ל גם לגבי או'שיי ופלטשר שגדלו במנצ'סטר. במהלך שנות ה-90 ליונייטד צמח דור מעולה של שחקנים מקומיים, ובאופן קדמי הם קידמו את הדור הזה ונתנו לו את המפתחות לקבוצה. עכשיו ליונייטד צומח דור של שחקני בית שהוא הרבה פחות מוכשר (נרדיאלו, וובר, קיירון ריצ'ארדסון), ולכן הם לא יכולים להיתלות בו כל-כך הרבה והם נאלצים להביא רכש, ואני לא רואה שום פסול בכך. תאמין לי משה שגם אם לונגר היה איזה דור של שחקני נוער שהיו מוכשרים בצורה בלתי-רגילה (ולא ג'רום תומאס ומת'יו אפסון הם לא מוכשרים בצורה בלתי-רגילה) הוא היה מעדיף לקדם אותם מסיבות פשוטות: 1) חוסך כסף רב למועדון 2)מקרב את המועדון לקהילה.
    מה שאני מנסה להסביר הוא שאין מגמתיות בעניין הזה בשנים האחרונות, ושרכישות גדולות הן בד"כ הכרח במקרה שאין שחקני בית מספיק טובים שיכולים למלא את העמדות החסרות. התמזל מזלם של היונייטד ויצא להם דור גדול באמצע שנות ה-90, זה הכל.
     
  5. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוהאן ריקטס הוכיח את עצמו? זה קצת מוגזם, הוא נכנס להרכב של טוטנהאם בגלל מכת פציעות איומה ובסה"כ פתח ב-10 משחקים. הוא הראה שהוא שחקן די טוב, אבל לא לרמה של ארסנל, ואם להיות ריאליים- גם בטוטנהאם אין לו ממש עתיד כשחקן מוביל.

    אולי תחזור גם לפאולו ורנאצה? הוא הבקיע פעם נגד שפילד וונסדיי, ומאז נעלמו עקבותיו (האמת שלא נעלמו, הוא בווטפורד).
     
  6. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מסכים. רוהאן ריקטס עשה פריצה יפה, כבש שער מדהים בגביע ונתן פורמה שהפתיעה אותי מאוד, בעיקר לאור העובדה שבתקופת מכת הפציעות של תחילת העונה הוא תפקד כקשר שמאלי במערך המוכה של הודל כשהוא ימני ברגלו. הוא אמור לשחק במרכז המגרש, אבל הודל היה חייב מישהו בצד שמאל, וציגה היה פצוע. עד שהביאו את דאלמה וקונצ'סקי ריקטס תפקד כקשר שמאלי ולטעמי עשה עבודה מצויינת בשביל מישהו שזו לא העמדה הטבעית שלו.
    הודל התחיל את העונה עם מגמה לקדם אותו, בעיקר לאור היעדרו של רדנאפ לאורך כמעט כל העונה. ואז הגיע פליט עם המערך התמוה שלו, וספסל אותו. בכל מקרה, פריצת העונה אצל הספרס הוא לדעתי ג'וני ג'קסון שרק משתפר ממשחק למשחק.
    באשר לתגובות למיניהן, קודם כל אני חושב שהויתור על אפסון היה תעודת עניות לונגר, והוא לדעתי שחקן טוב יותר מטורה, מה עוד שהוא שחקן בית. אבל לך תדע, אני עד היום לא מבין למה שחררתם את סטפן יוז כשהתחיל את הפריצה שלו, או את פנאנט כשוילטורד נפצע בפעם המי יודע כמה ופירס לא יכל לחכות כבר לעבור למרכז. אז סלח לי שאני לא מסכים איתך גונר.
    אני גם לא תופס מאירים,צפון אירים, סקוטים או וולשים זרים, אבל מנצ'סטר בשנים האחרונות הולכת על רכש בומבאסטי של שמות גדולים ויכולת קטנה מאוד מצידם, רמת הטיפוח של הצעירים ירדה מאוד, וכיום הולכים במועדון על גחמות קצת תמוהות של פרגי (סאהה, עם כל הכבוד, לא פרטנר אידיאלי לואן ניסטלרוי, פורלאן, ורון , קלברסון, בליון שהגיע ביותר מדי כסף, בארטז, האווארד, בלאן הקשיש במקום סתאם - החיפוי הפזיז ביותר בהיסטוריה של היונייטד), כסף גדול (פרדיננד) ותמורה מעטה (פרדיננד, שנתן יכולת בינונית לפני ששכח את הפגישה שעשוייה להיות הקריטית בחייו).
    מנצ'סטר לא מתה, היא פשוט חייבת לעשות רכש חכם. לשים רגע בצד את הצורך בשחקנים זוהרים מדרום אמריקה שאין מה לעשות - לא משתלבים שם ולהביא רכש שנכון לקבוצה. אולי אם במנצ'סטר היו מנסים לבנות קבוצה נכונה, שמתחברת ולא סתם להביא שמות שיפערו את עיניהם של אוהדי ההצלחות המזוייפים שסה "כ מחפשים אופנה מזדמנת.
    משה, אתה גורם לי לסנגר על ארסנל, בבקשה, אל תגרום לי לעשות את זה. היו לא מעט קבוצות שהסתמכו בהיסטוריה על זרים בולטים ממדינה ספציפית. לארסנל עדיין אין יותר צרפתים מאנגלים בסגל - יש שם כולה שישה. אין שום פסול במאמן זר שמביא שחקנים שהוא מכיר מהמדינה שלו.
    אם לטוטנהאם יגיע בעונה הבאה באמת מאמן זר כמו שהשמועות טוענות, אני אשמח אם הואיביא כמה שחקנים ממולדתו שהוא מכיר ונראה לו שישתלבו.

    מנצ'סטר רוצה אליפות? כיום ארסנל היא הקבוצה המגובשת באנגליה. הם רוצים לחזור לעצמם? שיתחילו לשפצר את עצמם בשחקנים מתאימים.
     
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על רוב מה שרשמת יש על מה להתווכח.
    ולמה?כי ראית מה קרה שבראון שיחק,באמת שלא ראיתי שחקן זבל כמוהו,הוא פשוט 0...אין מה לעשות..
     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אממממ... גם סטיבן יוז היה שחקן שסבל מהרבה פציעות ובסופו של דבר אחרי כל הפציעות לא הייתה ברירה אלא לשחרר אותו, מה גם שמעבר לרמה של ריי פארלור הוא מעולם לא היה, ואני מדבר על ריי פארלור של עונת הדאבל ב-1998 שם הוא נתן עונה גדולה לאלו שלא זוכרים. יוז, אמנם שחקן אגף שמאלי, אבל היה בעיקר בצלו של ריי, ומעולם הוא לא הראה שהוא כזה שחקן גדול (הוא לא היה מעולם אפילו עשירית ממארק אוברמארס בשיאו). ארסן ונגר על כל פנים האמין אמונה שלמה בפרדי ליונגברג כשחקן ה"דור הבא" בזמנו, ואיך נאמר? זה די השתלם לו.
     
  9. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זה קשור? הוא יכל לתרום מהספסל. הוא היה שם אחד מהחבר'ה, ואני זוכר שהוא מאוד גיבש את הקבוצה ההיא של הדאבל, זה גם חשוב.