מנצ'סטר יונייטד 2007/2008- משלימים דאבל ענק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏31/5/07.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    תשמע, יחסית לשאר הגדולות (ארסנל וליברפול, צ'לסי פחות) יונייטד בהחלט שומרת על הזהות המקומית שלה. גארי נוויל, פול סקולס וראיין גיגס, שלושה שחקני בית, היו בעונה שעברה שחקני הרכב, והעונה הם עדיין יהיו בתפקידים בכירים ברוטציה. ווס בראון וג'ון אושיי, שחקני בית, קיבלו לא מעט דקות בעונה שעברה. המצב טוב יחסית לשאר הגדולות. לא כל רכש אומר שאיבדנו זהות.
     
  2. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    עדיף להשאר עם האופי ועם ריצ'ארדסון?
    למנצ'סטר אין אף שחקן בית שראוי לרשת את הדור שזכה הטריפל ב-1999. אין לה ברירה אלא להביא שחקנים חדשים.
    חוץ מזה, שחקן לא חייב לגדול בקבוצה כדי ליצור הזדהות. רוי קין לא גדל במחלקת הנוער של היונייטד.
     
  3. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    דנידין,
    הקבוצה הגדולה האחרונה בפרמיירליג,ואולי אפילו הקבוצה האחרונה בפרמיירליג, שאתה יכול להגיד עליה שהיא מאבדת את הזהות המקומית, היא מנצ'סטר יונייטד. אתה בגיל שאתה יודע לספור, אז תספור כמה שחקני בית משחקים באופן קבוע בהרכב שלנו לעומת שאר הקבוצות.

    מה אתה רוצה שנהפוך לאתלטיק בילבאו ונשחק רק עם שחקני בית? בכל בסיס טוב של קבוצה יש כמה שחקנים מקומיים-חלק צעירים מוכשרים ונלהבים וחלק מבוגרים ובלעי ניסיון ובלי יוצא מן הכלל שחקני רכש איכותיים.
    לא חידשנו כלום.
     
  4. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שזה נראה פרגסון התאהב ברעיון הפורטוגוזים היצירתיים. אז נכון שיש להם דרך לשבור הגנות באחד על אחד, אבל לפעמיים יש דברים בכדורגל שהם מעבר לרק להיות חזקים וקטלניים יותר.
     
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    לדעתי האישית פלטצ'ר הוא בהחלט שחקן ראוי, אבל בעיקרון אתה צודק, מחלקת הנוער מייצרת פחות כוכבים מהסיבה הפשוטה שמחזור כמו בקהאם-סקולס-באט-נווילים מגיע פעם בדור.
     
  6. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    על אותו משקל אתה יכול לומר שונגר התלהב מרעיון הצרפתים הטכניים. לי אין בעיות עם רכש כל עוד נשאר ייצוג לשחקני הבית וכל עוד הוא איכותי. הרכש של יונייטד עונה על שני הקריטריונים הללו.
     
  7. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אי אפשר לצפות מכל מחזור נוער שיפיק את הגיגסים והנווילים והבקהאמים. מחזור כזה יוצא פעם בדור.
    גם שחקן אחד שמגיע להרכב הראשון ממחזור נוער זה הישג, לפחות מבחינתי. בשנתיים האחרונות התוצר הכי איכותי הוא דארן פלטשר, כשבשנתיים הקרובות נראה מה יצא משחקנים כמו אוואנס, פיקה וסימפסון. מחלקת הנוער במנצ'סטר יונייטד תמשיך להיות מבין האיכותיות באירופה והנוער תמיד יקבל את ההזדמנות שלו, לפחות כל עוד פרגי שם. אם יש דבר אחד שלגביו אני לא דואג כאוהד יונייטד, זה איבוד הזהות המקומית והאנגלית.

    ועוד מילה לגבי שחקני הרכש, שחקן איכותי הוא איכותי בלי קשר למדינה שלו ולדרכון שלו. אז מה שנאני פורטוגלי? על אותו משקל הוא יכל היה להיות ניגרי. זה לא משנה את העובדה שהוא שחקן איכותי ומוכשר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/6/07
  8. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    לגבי נאני, החתמה מצוינת, אבל לא מבין למה אומרים קיצוני שמאלי, קיצוני שמאלי, שתי קליפים הספיקו לי בשביל להבחין שהוא משחק ברגל ימין, אבל הם עדיין לא הספיקו לי בשביל לדעת אם הוא משחק כחלוץ הוא משחק שווינגר.
    כאן (לינק שהיה בויקיפדיה) רשום שהוא יכול לשחק גם כחלוץ וגם כקיצוני שמאלי. לא יודע, הוא ימני ברגל, כל הפעולות שלו היו ברגל ימין, לא יודע. הוא תעלומה. בכל אופן, גם אם בסופו של דבר הוא יוכל לשחק רק ברגל ימין, רונאלדו יכול לשחק בשמאל, ככה שזה לא ממש משנה.

    לגבי טורס, שחקן נפלא אין ספק, שחקן אוברייטד אין ספק, ועדיין לא הייתי מתנגד לראות אותו משחק לצד רוני. חוד של טורס-רוני נשמע פשוט חוד אדיר, ועדיין, אני מעדיף את הונטלאר על פניו, כי פשוט חסר לנו חלוץ סקורר, וטורס הוא לא עזה. מה גם שהמחיר של טורס הרבה יותר גדול משל הונטלאר, ואני לא בטוח שנשאר כל-כך הרבה כסף בקופה בשביל טורס.
     
  9. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    דבר שמאוד הפתיע אותי הוא העובדה שהוצאנו הקיץ 51 מיליון ליש"ט! ואנחנו עוד לא ביוני.
    אני לא זוכר קיץ בו הוצאנו כל כך הרבה כסף על 3 שחקנים בקיץ אחד, ועוד לפני תחילת מועד ההעברות הרשמי.
    ומילה טובה להנהלה שלנו. אם יש דבר אחד שדייויד גיל וחבריו הפנימו הוא הצורך בדיסקרטיות וביעילות במשאים ומתנים בעידן הנוכחי של אברמוביץ', שבו אם לא עובדים מהר, המטרה נחטפת, כמו שקרה לנו כל כך הרבה פעמים בשנים האחרונות.
     
  10. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    אם למנצ'סטר היה מחזור שמקביל לבקהאם-סקולס-גארי נוויל-באט (שחוזק בשחקני בית טובים אחרים כמו גיגס), אז פלטצ'ר היה בהחלט יכול לתפוס את המקום שבאט מילא. אבל אין אף אחד שיכול לתפוס את המקום של בקהאם או סקולס או גארי נוויל, כרגע.
     
  11. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    Deuce,
    ואני בספק שמחזור נוער כלשהוא ביונייטד בעשורים הקרובים יפיק עוד נווילים ובקהאמים, שכמו שצינתי, הם שחקנים של פעם בדור. זה כמו לצפות ממחלקת הנוער של אברטון לגדל ויין רוני חדש כל 3 שנים. לעתים נדירות קורה ששחקנים כל כך איכותיים גדלים מתחת לאף שלך.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/6/07
  12. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    ב2004 אני די משוכנע שהוצאנו סכום דומה על רוני סמית והיינצה.
     
  13. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    קודם כל, בקשר לנאני: מה לעשות, רגל ימין, אבל משחק בשמאל. בסך הכל יש בזה הרבה צדדים חיוביים, וצריך לזכור שגם רובר פירס שיחק בארסנל בשמאל למרות שהוא דווקא היה ימני. התוצאה היתה שהוא חותך הרבה למרכז ומבקיע בימין.

    בנוגע לטורס, אני חושב שהוא כישרון פנטסטי, אבל אני מעדיף את הונטלאר מהסיבה הפשוטה שהולנדים משתלבים בקלות בכדורגל האנגלי וספרדים לא. זה לא אומר שום דבר רע לגבי טורס, למרות שאני חושב שהוא חייב לעזוב את אתלטיקו. היתה תקופה שהוא סחב אותה על הגב, אבל יש גבול מה אפשר לעשות והקבוצה הזאת - למרות שהיא עושה מדי קיץ רכש מרשים - פשוט לא מצליחה להתקדם. אני מאמין שבמועדון אחר, עם אתגרים אחרים, הוא יוכל לקפוץ מדרגה.
     
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    27+7+7 = פחות מ-51.

    אבל האמת שהסכומים מרמים. לא הוצאנו אז 27 מיליון על רוני אלא התחייבנו פוטנציאלית ל-27. שילמנו רק 10 באותו קיץ עם 10 כעבור שנה ועוד 7 שתלויים בסעיפים. גם לא שילמנו 51 מיליון פאונד על השלישייה החדשה. אני אופתע אם ההוצאה המיידית עוברת את החצי.
     
  15. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוהדי טוטנהאם כבר מצאו משהו לצעוק לרוניי...


    NANI SHAGGER!!!