מנצ'סטר יונייטד 2008/2009-אלופת אנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏5/7/08.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    גם אם מבחינה כלכלית ההזדמנות הזו יכולה לעבוד, מבחינה מקצועית היא הרסנית. גם את כריסטיאנו רונאלדו בחינם לא הייתי לוקח בשביל 12 משחקים.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה דברים בקשר לרובן.
    דבר ראשון, העונה הוא שיחק 29 משחקים, כאשר בארבעה מהם הוא פתח על הספסל בשל היותו לא כשיר במאה אחוז. זה היה שיא אישי בקריירה שלו מחוץ להולנד. פרט לעונה אחת במדי איינדהובן(03\2002), רובן מעולם לא שיחק מעל 30 משחקים בעונה. ורובן גם אלוף בלהיפצע ברגע האמת. כמו למשל עם נבחרת הולנד ברבע גמר היורו, שגם אותו הוא לא פתח בהרכב בשל פציעה. בעונה האחרונה בריאל מדריד זה קרה במשחק חשוב נגד יובנטוס, במידה וריאל הייתה מנצחת במשחק בברנבאו היא הייתה יכולה להיאבק על ראשות הבית, אבל פתאום בחימום רואים את דרנטה ומבינים שקרה משהו לרובן. גם את גומלין שמינית גמר ליגת האלופות בשנה שעברה הוא החמיץ. הרופא של ריאל מדריד אגב התראיין בקשר לרובן לפני נניח חצי שנה, ואמר שהוא גילה מה מפריע לרובן . יש לו בעיות בכתפיים או בגב, אם אני לא טועה ובדרך-כלל בריאל מדריד הוא היה מקבל מעט הנחות באימונים כדי לשמור עליו.
    אני חייב להגן עליו בכל-זאת במשהו אחד ובאופן חלקי. אני חושב שהוא משחק בצורה אנוכית ומגעילה, אבל לפעמים, בעיקר במשחקים של ריאל מדריד, זה קרה בשל תנועה לא מספיק טובה של החלק ההתקפי, במשחק נגד סביליה למשל בברנבאו. ריאל הפסידה 4-3 ורובן היה ענק, אבל סיים את המשחק בלי שער או בישול. כי כל הזמן החלוצים הלכו אך ורק לקצר. מה שכן, רובן צריך לעתים לחכות להצטרפות והוא לא צריך לשחק בפזיזות.
    מה שכן - בכל-זאת אי-אפשר להתחמק מכך שרובן שחקן לא מספיק תכליתי. הוא יכול לעבור את כולם ובשער ריק להחמיץ. אותו לנסות לבעוט מעמדה לא פשוטה למרות שיש לו חברים שממתינים למסירה(זה לא מתנגש עם מה שאמרתי קודם, ותבינו את זה אם תקראו טוב). הבעיטות שלו תמיד חזקות והן הולכות בחצי גובה, אבל החוצה. אני למשל לא ראיתי שחקן שכל-כך מתקשה לבצע פעולה פשוטה עם הרגל החלשה שלו, מדהים כמה הוא לא מצליח לעשות שום דבר עם רגל ימין.

    הונטלאר הגיע לקבוצה מפורקת שלא יצרה מספיק מצבים ולא עשתה לו חיים קלים. אבל לעתים הוא נראה פשוט רמה אחת פחות. אני לא ראיתי אותו עוד מוסר פס מדוייק על שני מטר וזה חיסרון לא קטן. הייתה לו תקופה אחת נהדרת של שמונה שערים בחודש, וחוץ מזה לא ראינו אותו כלום. לדעתי במקרה של הונטלאר ריאל מדריד תיהיה מוכנה למכור אותו במחיר יותר נמוך בהשוואה לסכום שהוא נקנה, דבר שלא הייתי אומר על רובן. הונטלאר אבל לא יהיה ואן ניסטלרוי הבא, כי הוא פשוט לא מספיק חזק פיזית והיכולת הטכנית שלו פחות טובה משל רוד, שאולי לא היה עושה דריבלים מדהימים, אבל היה יודע למסור כשצריך(אני זוכר בישול גאוני שלו לראול נגד באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות, הוא גם בישל לראול פעם עם העקב)והוא היה משתמש מצויין במשחק עם הגב אל השער. רוד בנה את כל ההתקפות של הקבוצה לפני שנתיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/6/09
  3. elidr1 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/12/07
    הודעות:
    176
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גאס,
    בעולם העסקים האמיתי, רק כסף מדבר. אם יציעו לריאל 20 מיליון יורו ואנחנו 12 מיליון יורו הם יקחו את הצעה של ה-20 מיליון. אם רובן ייקבל מאיתנו הצעה של 60 אלף ליש"ט בשבוע ומקום אחר 100 אלף ליש"ט, הוא יייקח את הצעה היותר גבוהה.

    סתם ככה, אני מקווה שבחיים רובן לא יגיע אלינו(ואני סומך על פרגי שהוא אפילו לא חושב עליו). שחקן שנפצע כל כמה משחקים, זה שחקן שאני לא רוצה לראות אצלנו.
     
  4. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    למזלי ולמזלך הגיע אוהד ריאל בזמן בכדי לספק נתוני אמת . מציע לך לקרוא את ההודעה שלו.
    ואכן אני מסכים עם החלק הראשון של ההודעה שלך. רק שבהודעה המקורית שלי סייגתי את הכל במחיר
    טוב עבורינו. לא יהיה מחיר טוב? no deal מה הבעיה כאן אני לא מצליח להבין.
     
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    הבעיה היא ששום מחיר לא שווה מצב שבו אתה מחזיק בסגל שחקן שנפצע כל הזמן. זה לא טוב לכימיה הקבוצתית וליכולת של השחקנים להשתלב וליצור הבנה, וזה גם תופס מקום של שחקן אחר.
     
  6. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    ספר את זה לגארי ספר את זה להארגריבס ספר את זה לבראון. לא ראיתי שפרגי התייאש מהם?
    לא ראיתי שמכרנו אותם ובכלל מי מבטיח לך שהוא יפצע שוב ושוב? אז נכון סטטיסטית יש לזה יותר סכוי
    אבל זה עדיין לא עושה את זה לוודאי. אני טוען , שבהנחה שמתקיימים כל התנאים שדרשתי שיתקיימו
    העסקה טובה.
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    האם, לדעתך, בהתחשב במה שהוא יודע כעת ואם היתה לו מכונת זמן, אלכס פרגוסון היה מחתים את אואן הארגריבס? את לואי סאהה? בוודאי שאנחנו נמשיך לתמוך בשחקן כל עוד הוא נמצא אצלנו, אבל זה לא אומר שאנחנו לא מתוסכלים - או מתחרטים. וזה בוודאי לא אומר שאנחנו נרוץ אחרי שחקנים שקיים סיכוי גבוה שלא יהיו כשירים ליותר מחצי עונה.

    אני זוכר את הסיפור של פרגי על רכישתו של סטיב ברוס בסוף שנות השמונים. בבדיקה הרפואית של ברוסי התגלתה בעיה, אבל פרגי בחן את נתוני ההופעות שלו בנוריץ' וגילה, להגדרתו, ש"הוא באנקר". אז יונייטד הלכה על זה. עכשיו, הנתונים של רובן הם לא קטסטרופה, אבל גם ממש לא טובים, ובכדורגל האנגלי הפיסי יותר קיים סיכוי שהם ממש לא ישתפרו, להיפך.

    ושוב, אתה מסתכל רק על הפן הכלכלי. מבחינה מקצועית, אם אנחנו יוצאים מתוך נקודת הנחה שהוא ימשיך להיפצע שוב ושוב, אין בכך שום היגיון.
     
  8. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    אוקיי אמיר עשינו את חובתינו לעונת המלפפונים מילאנו כמה דפים בדיון שלנו.
    נסיים את הויכוחון במה שנקרא "אי הסכמה"...אתה המשך להתבצר בעמדותיך (מה שאתה עושה לא רע בכלל) ואני בשלי. הכי מצחיק יהיה לראות מחר הודעה בעיתון שרובן חתם אצלינו בדיוק כפי שהיית בטוח שהפורטוגלי נשאר ושכולם מזבלים במוח. יאללה ביי זזתי.
     
  9. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    הדיון החדש לעונת 09/10 נפתח ואתם מוזמנים להמשיך בדיון הזה שם.