מנצ'סטר יונייטד 2008/2009-אלופת אנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏5/7/08.

  1. D.Irwin Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מבין את ההתלהבות מהונטלאר, אבל צריך להבין שהוא גם הימור וזה לא מנייה בטוחה (למרות שאין שחקן שהוא מנייה בטוחה), יש לו עוד הרבה להראות כדי להוכיח שהוא בדרג א', ליגה הולנדית לצערינו היא לא מדד לשחקנים דרג א'.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כאשר אמרתי שיש דימיון בין הרכישות של רונאלדו ונאני(שניהם מאותה קבוצה בנוסף), התכוונתי שיש משהו שווה ביניהן, אבל לא אמרתי שהמקרים זהים במאתיים אחוז.
    אפשר לומר שאם רונאלדו הגיע להחליף את בקהאם, אז נאני הגיע כדי להיות תחליף לראיין גיגס, רק שאצלו היה ברור שזה לא יהיה ישר(הרי גיגס נשאר במועדון), אלא תוך שנתיים ומעלה.
    אני חושב שהציפיות במנצ'סטר יונייטד גבוהות מאוד, לא משנה אם אתה שחקן הרכב או ספסל ולא כולם מסוגלים להתמודד עם לחץ. אתם אמרתם שרונאלדו לא היה שחקן קבוע בהרכב של הקבוצה בעונה הראשונה שהגיע(אין לי סטט' מדוייקת לבדוק את זה והעניין לא ממש זכור לי, לכן אני סומך עלייכם מן הסתם) והמצב הזה זהה בקשר לנאני.
    אין הרבה שחקנים ברמה של רונאלדו זה ברור, אבל גם אם נאני ייספק 70% מהיכולת של הפורטוגלי זה יהיה מצויין עבור יונייטד. אותי דווקא נאני הרשים מאוד, אני לא בטוח שהוא לא עולה על רונאלדו של העונה הראשונה באנגליה. בכל אופן, להגיד עכשיו שהיה ברור שרונאלדו יגיע למימדים כאלו זו לא חוכמה גדולה. יש הרבה שחקנים שהתחילו כמו רונאלדו והקריירה שלהם לא שיגשגה.

    הונטלאר יעזוב את אייקס, זה ברור, השאלה אם זה יהיה ליונייטד או לריאל מדריד(שוסטר אמר רשמית שהוא מעוניין בו באחד הראיונות שלו לאתר האס). הונטלאר לדעתי חלוץ פנטסטי, בכל עונה בהולנד הוא מבקיע 30 שערים, הוא נשאר יותר מדיי זמן באייקס והגיע הזמן שיגיע לקבוצה גדולה. תתפלאו, אבל לא בטוח שבמנצ'סטר הונטלאר ייזכה לקרדיט רחב יותר מאשר בריאל מדריד. רוני וטבז נראים לי כבטוחים להרכב הראשון. נכון שבריאל מדריד על המעמד של ראול אין עוררין וגם רוד משחק כאשר הוא כשיר, אבל התוכניות של שוסטר בקיץ היו לתת לראול פחות דקות, ולמרות ההצלחה האדירה שלו בעונה החולפת, אני מאמין שראול לא ייגמור עוד עונה עם כל-כך הרבה דקות, מה גם שקשה להאמין שהוא לא ייסבול מאיזו פציעונת(טפו). גם רוד הולך ונחלש והגוף דועך, שנה שעברה הוא נפצע המון.
    בניגוד ליונייטד שיש לה חוד בריא וצעיר, ההתקפה של ריאל מדריד אולי עם סופר-ניסיון והרבה חוכמה, אבל מזדקנת ונפצעת.

    לפי דעתי קרלוס קיירוש לא ראוי לאמן את נבחרת פורטוגל. אני לא אשכח לעולם את הבושות שהוא עושה במדי ריאל מדריד. כבר בקיץ היה נראה שמשהו לא עובד כמו שצריך. אף קשר אחורי לא הגיע במקום מקללה וגם להיירו שנזרק הוא לא הביא אף מחליף. מרכז השדה וההגנה היו פרוצים. אבל הקבוצה שיחקה לא רע והצליחה להגיע לגמר גביע המלך, להוליך את הליגה ולהיות בעמדה טובה בליגת האלופות. רק שהשחקנים לא קיבלו מנוחה אף פעם, קיירוש לא השתמש מספיק בספסל שאומנם התקצר אבל שחקן כמו סולארי יכל היה לקבל יותר קרדיט. בכל מקרה, התוצאה הסופית ידועה - מפער של 8 נקודות על וולנסיה במחזור ה-27, למקום רביעי במחזור ה-38 תוך חמישה הפסדים רצופים.
    כעוזר מאמן יכול להיות שהוא נפלא וכבר קראתי שהוא כמו 'האבא' של רונאלדו, אבל כמאמן לא התרשמתי ממנו בכלל.
     
  3. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    בחייך דור, כאוהד ריאל אתה אמור להיות הראשון לדעת שלקיירוש לא הייתה שום השפעה על ריאל, לא בנצחונות ולא בהפסדים. קיירוש, לרוע מזלו, נפל דווקא על העונה שבה פרויקט הגלאקטיקוס היה בשיא הזחיחות והיוהרה בתחילתה, ובשיא השפל וההתרסקות בסופה. ותקן אותי אם אני טועה, גם מאמנים באמת גדולים בספרד, כמו רייקארד וקאפלו, לא עושים את הרכש אלא ההנהלה והמנהלים הספורטיביים. מהעונה בריאל אי אפשר להסיק שום דבר על קיירוש כמאמן ראשי.
     
  4. VaN Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/04
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ייתכן שההגדרה שלי לדרג א' רחבה מדי, אבל אני מני חשהכוונה הובנה.
    אני חושב שבמצב הנוכחי של הסגל יש לרכוש חלוץ, אבל אין צורך בחלוץ בסטנדרטים האלה. הרבה בגלל שאני מאמין שיש בידינו את שני החלוצים הטובים ביותר בתפקידם ובגלל שאני לא חשוב שהונטלאר ספציפית ועוד כמה חלוצים שמקושרים אלינו יתאימו לשיטה. במידה ורונאלדו נשאר, מה שסביר שיקרה, אני לא חושב שיש צורך בשינוי השיטה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לויסנטה דל-בוסקה דבקה סטיגמת ה'בובה'. גם קיירוש היה כזה באופן מסויים, אבל תראה את ההבדל בין ההשפעה של שני המאמנים. אפילו את המהלך הפשוט כמו להכניס את הלגרה כקשר אחורי למערך, הוא לא ידע לעשות. בניגוד לעידן של דל-בוסקה, האווירה בחדר ההלבשה הייתה זוועתית והוא לא ידע להשתלט על הכוכבים. לעשות רוטציות, דבר מתבקש, זה גם היה לו קשה מידי. שחקנים כמו פיגו וזיזו שהיו בני 32 באותה עונה, שיחקו כמעט 50 משחקים וזה בלתי-נתפס. בנוסף, הוא כבר הוביל את הקבוצה למקום ראשון בפער לא רע בכלל, לגמר גביע המלך ולרבע גמר נגד מונאקו(עם כל הכבוד למוריינטס, ג'ולי ורוטן שהצטיינו יש הבדל "קטן" בין הקבוצות, לא?) והצליח לאבד הכל בסוף. ועוד לא דיברתי על החמישה הפסדים ברצף, דבר שלא היה מעולם בהיסטוריה של המועדון. שים ילד בן ארבע כל הקווים וזה לא היה קורה.
    הכי חשוב - הוא עוד חשב להמשיך עוד עונה, הוא לא היה מספיק 'גבר' כדי לשים את המפתחות ולהודות שהוא נכשל.
     
  6. D.Irwin Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    VaN,
    טבז לא באנקר בהרכב, הוא שחקן מצויין אבל גם שהיינו עם 2 חלוצים ורבע הוא הרבה פעמים לא פתח ובא כאופציה מהספסל, וזה לא נראה לי בעיה בשבילו כל כך.
    שאתה בקבוצה גדולה כל כך, 3 חלוצים ברמתם של הונטלאר, טבז ורוני המלך, ברור שהונטלאר וטבז מבינים שהם ישבו על הספסל (וגם רוני, אבל לדעתי רוני שהוא כשיר זה מה שנקרא באנקר בהרכב). הונטלאר בכלל לא ברמה שהוא דורש הרכב בקבוצה שהוא נמצא בה, למרות כל ההייפ סביבו הוא עדין לא מוכח ברמות של הליגות הטובות באמת ואפילו לא בליגת האלופות.

    מה שאני מנסה להבהיר זה שיש מקום להונטלאר, הוא ישחק די הרבה אם הוא יצדיק את זה, בדיוק כמו שמאנושו וקמפבל ישחקו אם הם יוכיחו את זה.
    אם זה לא מתאים לו זה כבר דבר אחר, אבל לא נראה לי שהוא יתנגד לכך יותר מדי.
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    זה כל כך ריאל מדריד להאשים את המאמן בהכל. קיירוש רצה בלם, קיירוש רצה קשר אחורי, קיירוש גם רצה להשאיר את מוריינטס, וקיבל קדחת. השאירו אותו בלי שחקנים חשובים שלא הגיע להם תחליף, אבל עם בקהאם כי זה היה השגעון התורן של הנשיא. צמצמו לו את הסגל משמעותית, כך שזה לא משנה מה הוא היה עושה. היה נותן לכוכבים לנוח במהלך העונה, יכול להיות שהקבוצה היתה משלמת על כך באובדן יותר מדי נקודות שהיה הופך את סוף העונה לחסר משמעות, גם אם ריאל לא היתה נשארת אז עם המכנסיים למטה, כי פשוט לא היו לו מספיק גיבויים איכותיים. זידאנס אנד פאבונס. כוכבים בהרכב, שניים וחצי שחקני גיבוי, וכל מני צעירים בינוניים. לפחות עכשיו יש שם סגל נורמלי. ב-2003/04 לא היה.

    קיירוש לא קוסם, אבל הוא מאמן טוב ואיש של עבודה. בריאל מדריד אף אחד לא נותן לך לעבוד. זה קרקס. יאללה, הבאנו לך כוכבים, עכשיו לך תחבר את זה תוך יומיים וחצי וחסר לך שזה לא יהיה טוב. לא תצליח? לא נחשוב לרגע שאולי אנחנו לא בסדר, חס וחלילה. פשוט נחליף מאמן, ועוד מאמן, ועוד מאמן, עד שנמצא מישהו שזה יצליח לו.
     
  8. elidr1 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/12/07
    הודעות:
    176
    לייקים שהתקבלו:
    0
    VaN, הולנטאהר הוא לא חלוץ דרג א' הוא דרג ב' בלבד. הונלטהאר במקרה שהוא יבוא בהתחלה הוא ייעלה מהספסל בלבד, אבל עם בעתיד הוא יתרום יותר מרוני או טבז אז אחד מהם יירד לספסל והולנטאהר ייפתח בהרכב. אני מאוד מקווה שאחד מהחלוצים הצעירים שלנו יישתלב כחלוץ 4 ויישחק מינמום 10 משחקים ביונטייד, אבל על העונה הראשונה לתת לחלוץ לא מוכח, שאף פעם לא שיחק בפרמייליג עונה שלמה, לשחק לפחות 30 משחקים ביונטייד בכלל לא נראה לי הגיוני.
     
  9. VaN Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/04
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טבז שותף 34 פעמים בליגה, מתוך 38 משחקים. בליגת האלופות בשל השינוי במערך הוא לא פתח בכל המשחקים אבל שולב בחלק נכבד מאוד מהם. כך שבאשר לליגה הוא שותף כשותפו של רוניי במשרה מלאה, והוא הוכיח את עצמו. אם יגיע הונטלאר/אטו/סנטה קרוז חלוקת הדקות תהיה שונה, ככל נראה על חשבון רוניי או טבז שהוכיחו את עצמם בעונה שחלפה.
    השאלה היא אם אנחנו מעוניינים לחזק את החוד, שלפי דעתי מצוין גם ללא החיזוק, או שברצוננו להאריך את השמיכה באיזור הזה.

    ברור לי שהונטלאר יהווה יותר מ"שחקן משלים" במידה והוא יוחתם, מה שאני טוען זה שבשל העובדה שהדקות שהוא יקבל הן על חשבון שני החלוצים המוכחים שלנו, עדיף להביא חלוץ שידע את מקומו בקבוצה כמו סולשיאר או שרינגהאם באותה עונה חלומית. חלוץ מצוין אבל לא חלוץ שריאל מילאן או יובה מוכנות לשלם עבורו מעל ל20 מיליון ליש"ט ולתת לו מקום בהרכב הראשון שלהם.
    הדעה שלי או שלך לא רלוונטי בנוגע ליכולת של הונטלאר כשקבוצות מסדר גודל כזה מתענינות בו, מכיוון שברור לו שהוא יכול לקבל הזדמנות טובה יותר מאשר חלוץ שלישי כשמעליו נמצאים רוניי וטבז שעוד לא הגיעו לשיא היכולת שלהם.
     
  10. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    VaN

    עונה שעברה רוני היה שחקן הרכב אבל לא תמיד בעמדת החלוץ פרופר,
    טבז עלה לא מעט פעמים מהספסל,
    גם עם שניהם יחד אנחנו רחוקים מהמעמד שהיה בעמדת החלוצים נגיד ב 99 שם קול ויורק היו הבכירים יותר וסולשיאר ושרינגהאם היו ב"דרגה השנייה"
    בכל אופן,אני חושב שאתה יותר מדי נתלה על דירוג של שחקן זה או אחר,
    קח לדוגמא את פארק,הוא לא שחקן הרכב ברוב הפעמים,הוא לא נחשב "בכיר" אבל דווקא במשחקים הקריטים לקראת סוף העונה
    כמו נגד ברצלונה בחצי הגמר,הוא פתח בהרכב,
    הנקודה שלי היא שזה לא משנה אם זה יהיה הונטלאר או אטו או לא משנה מי(בתנאי שזה לא חלוץ צעיר או לא מנוסה)
    בעונה ארוכה כשאנחנו נאבקים בכמה וכמה חזיתות,כשאנחנו משנים את סגנון והמערך שלנו
    בין משחקי בית וחוץ,בטח נגד הגדולות וכמובן באירופה,
    לא רק שיש מקום לשמיכה ארוכה יותר,זה הכרחי.
     
  11. VaN Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/04
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    THE STRETFORD END,

    יכול להיות שאני טועה, ואני מאוד מקווה שזה כך, אבל לא נראה לי ששחקן כמו הונטלאר יסכים להיות במעמד דומה לזה של פארק או סאהה בעונה האחרונה (אפילו כשהוא היה בריא), למרות היוקרה שטמונה בלשחק בכל המפעלים הגדולים עם הקבוצה הגדולה ביותר כרגע, אני חושב שהונטלאר יעדיף את העמדה בריאל על זו ביונייטד.
    אולי אני מתייחס להעברה של הונטלאר או שחקן בסדר גודל כזה בצורה כזאת בגלל שאני לא מבין מדוע טבז עוד לא הוחתם וחושש למקומו בקבוצה לאחר שיסיים את שיסתיים הסכם ההשאלה.
     
  12. D.Irwin Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל שחקן ישחק הרבה אם הוא טוב, לא חסר משחקים,
    הונטלאר לא בא כגיבוי למקרה של פציעה, הוא בא לשחק, עמדת החלוץ אצלנו היא קצרה בשחקנים, תוסיף לזה שיש משחקים שאנחנו נשחק עם חלוץ חוד וחלוץ שני איתו, ויש משחקים שאנחנו נשחק עם 2 חלוצים שמשחקים עם הפנים לשער.
    יש כל כך הרבה קומבינציות שתלויות בנגד מי אנחנו משחקים ואיך הם משחקים שזה פשוט ברור שכולם ישחקו.
    אין לך מה לדאוג וגם אין מה לחלוץ שיבוא לדאוג, הוא לא יקח לאף אחד דקות בצורה שחלוץ אחר ירגיש מקופח או לא מוערך.
     
  13. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    אני מסכים עם העמדה הרווחת פה שאנחנו צריכים חלוץ נוסף ברמה גבוהה שכבר הוכיח את עצמו.
    האמת היא, שעל הונטלאר דווקא אני לא משתגע. מודה, זה לא בגלל שראיתי אותו הרבה והוא איכזב אותי, אבל אני חושב שאפשר להשיג מישהו יותר טוב שכבר הוכיח את עצמו באנגליה (ברבאטוב) או ברמה העולמית הגבוהה ביותר (אטו נניח).
    הייתרון היחידי שאני רואה בהונטלאר על שניהם זה שהוא ייקבל את מעמדו ההתחלתי כשחקן ספסל (שוב, לפחות בהתחלת העונה) ופחות סיכוי שיתמרמר מישיבה על הספסל בתחילת העונה, אך בטווח הארוך זה פחות משנה כי מי שיוכיח את עצמו לאורך זמן יקבל את הדקות.
     
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    מי אמר שטבס חושש? "מקור" שדיבר לניוז אוף דה וורלד? נו באמת, אני לא מבין למה אנשים ממשיכים לקחת את זיוני המוח של הזבלון הזה ולהפוך אותם לעובדות. טבס שלנו גם בעונה הקרובה, הסכם ההשאלה כולל דיל שכולל את קנייתו במקרה שנרצה והמועדון כבר אמר שנעשה את זה. מתי? לא ידוע, כשיהיה זמן. מן הסתם בין החופשות של כולם, החודש האחרון לא היה זמן לכך.

    לגבי חלוץ נוסף (בואו נפסיק לדבר על חלוץ שלישי. אנשים החליטו שאנחנו מדברים על חלוץ גיבוי וזה -לא- המצב), אני לא מתלהב מברבאטוב. מאוד אוהב אותו כשחקן, פחות אוהב את הגיל שלו ואת העובדה שאנחנו צריכים שחקן בסגנון משחק שונה.
     
  15. Claret&Blue Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/06
    הודעות:
    4,149
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חלוץ נוסף אם וכאשר יגיע צריך לדעת לשחק עם הגב לשער, מה שיוסיף עוד מימד לכדורגל שלכם. טבז ורוני משחקים נהדר עם הפנים לשער בעיקר בזכות הטיפול הנהדר של שניהם בכדור, אבל אם כבר להביא חלוץ מוכח לרוטציה אז שיהיה אחד שיוסיף משהו קצת מעבר.