מנצ'סטר יונייטד 2011/2012

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏7/7/11.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אתה היסטרי מדי, כאילו לא רכשנו רק עכשיו שני אנגלים. צריך גם לחשוב על השחקנים עצמם בעניין, תראה את פיל נוויל שהפך לקפטן באברטון, תראה את ריצ'ארדסון שהפך לשחקן הרכב בסנדרלנד, תראה את ניקי באט שנתן כמה שנים בהרכב של ניוקאסל שלא בטוח שהיה מסוגל לזה אצלנו. אפשר לדבר באופן פרטני אם זה טעות או לא, אבל מספר הבריטים בסגל זה הדבר האחרון שמטריד אותי בסגל.
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    בראון ואושיי הם לא אגדות. בכלל מצחיק אותי קצת היחס לאושיי בפורומים וה"אבל על לכתו". לא שאני שמח שהוא הלך, הייתי מעדיף שיישאר, אבל הוא היה השעיר לעזאזל הכמעט קבוע כשדברים לא הולכים.

    שניהם התחילו כשחקנים שיכולים להיות שחקני מפתח ביונייטד, שחקני הרכב. מסיבות שונות, דברים התמסמסו ושניהם הפכו לשחקני סגל עם הבלחות מסוימות - העונה של בראון כמגן ימני ואז העונה של אושיי באותו תפקיד. הבעיה שמאז אותה עונה של בראון הוא היה יותר פצוע מכשיר. אושיי זה משהו אחר, ועדיין, אם הרעיון מאחורי שחרורו הוא לקדם שחקנים אחרים, צעירים יותר, כישרוניים יותר - אין לי בעיה לקבל את זה. הבעיה היחידה שלא כל כך ברור לי מי. נראה שפשוט נשארנו עם שלושה מגנים טבעיים.

    לא חושב שהאתוס של המועדון בסכנה. גם אם מספר שחקני הבית הצטמצם, כן דאגנו לחזק הקיץ את הפן האנגלי בסגל עם יאנג וג'ונס. מעבר לכך, ההבאה של שחקנים זרים בגיל צעיר עוזרת להטמיע בחלקו את הדברים, גם אם לא גדלו ביונייטד. וכל זאת כמובן בתקווה שמהדור הבא של השחקנים שאנחנו מגדלים יצמח משהו. אבל עם כל המגבלות שיש, זה פשוט לא ודאי. אפשר לקוות, לא לבנות.

    כפי שנאמר, לפעמים השחרור של השחקנים האלה לא נובע רק מחשיבה על יונייטד - אלא גם עליהם. מגיע להם, בטח לבראון (אושיי דווקא כן שיחק לא מעט), לסיים את הקריירה כשהוא משחק בקביעות, לא נקבר במילואים של יונייטד. וכרגע אנחנו לא יכולים להציע לו יותר. שחקנים צעירים תפסו את מקומו. גם אושיי לא יכול להיות יותר מגיבוי, כשרפאל, אברה, ופאביו לפניו.
     
  3. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    בטוויטר נכתב שיונייטד הציעו את נאני לאינטר כפתיון לסניידר. נכתב שזה אושר ע"י אינטר לסקיי איטליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/11
  4. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    השחקן אולי הכי טוב שלהם בעונה האחרונה, לכל הפחות מה3 הטובים ביותר(וגם בליגה כולה)- בנוסף לזה שהוא צעיר, שהוא עשה פריצה נהדרת. לא ברור. כנראה שפרגוסון ממש חם על סניידר.
     
  5. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי קרה משהו מאחורי הקלעים שאנחנו לא מודעים אליו. סוף העונה של נאני לא היה טוב במיוחד. לא מעט משחקים הוא הושב על הספסל ובצדק.
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,302
    לייקים שהתקבלו:
    16,160
    ברור שיש בעיות עם נאני, אולי הוא מעוניין ללכת, לא יודע מה בדיוק אבל מבחינתי יפתיע מאוד אם נאסרי זה השחקן שמייעדים למרכז השדה, הוא רך מדי לתפקיד הזה, אז ברגע שפורסם שמנ יו רוצים אותו למרות שיאנג כבר שלהם הבנתי שיש בעייה עם נאני.
     
  7. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שנאסרי יותר "רך" ממודריץ' או סניידר לתפקיד במרכז השדה, הוא פשוט יהיה שם פחות טוב לדעתי. הרבה פחות טוב אפילו. כבר אמרתי הרבה פעמים פה בדיון הקודם שלכם שווסלי סניידר מבחינתי הוא האיש המושלם למרכז השדה של מנצ'סטר יונייטד. יש לו הכול מהכול וזה שחקן שמתאים לאלכס פרגוסון להביא. הוא למשל בנזונה במובן החיובי של המילה שמתאים במנטליות שלו לדעתי למנצ'סטר יונייטד בפרט ולפרמיירליג בכלל. למען האמת, הפתיע אותי שעוד בתקופה שריאל מדריד רצו לשחרר אותו, אלכס פרגוסון לא "קפץ" על המציאה. הוא כנראה פחד מהפציעות שלו.

    היורש האולטימטיבי לפול סקולס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/11
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין לאינטר שום סיבה לוותר על ווסלי סניידר כך שאם יונייטד רצינית לגביו היא תיאלץ להיפרד מ-40 מיליון יורו. במידה וזה יקרה מדובר באחת מהעונות היותר עמוסות מבחינת רכש גם במספר השחקנים וגם בכמות ההשקעה, כאילו פרגוסון זורק בעונה אחת את כל הכסף שנכנס ממכירתו של כריסטיאנו - וגם זה בסדר גמור. סניידר באמת נראה כיורש האולטימטיבי לסקולס - בעיטת פגז, ראיית משחק(חם מזג!) ולדעתי הוא גם מספיק פיזי כדי לשחק בפריימרליג ולתת פייט לכולם. אבל שימו לב למשהו אחד - באינטר סניידר קיבל את כל הכלים להצליח - הוא הוצב בעמדה מתחת לחלוצים(לא כמו בריאל מדריד) כאשר הוא השחקן המרכזי בקישור ומאחוריו יש שלושה שעושים את עבודת ההגנה בשבילו. ביונייטד זה לא יהיה ככה. במילים אחרות - סניידר תותח אבל באינטר בעצם בנו מערך רב בשבילו.

    נאני היה נראה מההתחלה בתור ילד בעייתי - אבל אני לא חושב שפרגוסון פזיז והוא לא יוותר עליו כל-כך מהר. בטח לא אחרי שברוב העונה שעברה הוא היה מהבולטים בשורות יונייטד והיה נראה שהוא מתחיל בקפיצת המדרגה. יש הרבה אלמנטים במשחק שלו שדומים לכריסטיאנו אגב.
     
  9. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx - (Ian Wright)

    אני חושב שמה שקרה בסוף העונה שעברה, שבמשחקי המפתח נאני לא לקח חלק ופרגוסון העדיף לפתוח עם שחקנים אחרים, מעידה שהוא כנראה לא כל-כך סומך עליו ברגעי האמת. הוא לא מספיק אחראי כמו ולנסיה, לא עובד מספיק קשה כמו פארק ובמצב כזה באמת אין טעם להשאיר אותו. נגד וויגאן וסטוק תמיד יימצא האיש שיככב ויעשה את הגולים - אבל מניו חייבת שחקן שאפשר לסמוך עליו ברגע האמת. אם בעונה האחרונה, שהייתה עונת שיא של נאני מכל בחינה שהיא, פרגוסון לא סמך עליו מספיק כדי לתת לו לשחק נגד ברצלונה ובמשחקים המכריעים בליגה, אין מה להחזיק אותו בקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/11
  10. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מהדברים שלך עוד אפשר לחשוב שנאני הוא איזה חתיכת אוברייטד. אם כמה שהוא לא זה ולא זה הוא הרבה יותר מוכשר מולנסיה ופארק.
     
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    זה בכלל לא עניין של לסמוך. כשנאני היה בכושר, הוא פתח במשחקים הגדולים. לקראת סוף העונה הוא לא היה בכושר טוב והיו לנו קיצונים בכושר טוב יותר. לפעמים כדורגל הוא באמת עד כדי כך פשוט. מי שבכושר טוב יותר משחק. בדיוק כמו שברבאטוב פינה את המקום שלו לצ'יצ'ריטו.

    אז נכתב באיזשהו מקום שהקשקוש שמדברים עליו בחודש האחרון כאילו אנחנו עומדים להציע את נאני בעסקה עבור סניידר באמת קורה עכשיו. נו, שוין. אז נכתב. אם היה לי שקל על כל שמועה לגבינו בחלון העברות ממוצע, הייתי מסיים אותו עם כרטיס טיסה למנצ'סטר.

     
  12. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    הוא יותר מוכשר מהם ויותר מסוכן מהם התקפית בעיקר בגלל היצירתיות שלו, אבל ברגע שצריך למלא משימות טקטיות יש לי הרגשה שפרגוסון לא מספיק סמך עליו, וזה לא רק עניין של כושר. הוא אמנם ירד קצת בכושר אבל עדיין הוא יצירתי יותר מהשחקנים שפתחו לפניו במשחקים בליגת האלופות ובישורת ההכרעה בליגה, ועדיין פרגוסון העדיף לא לתת לו לנסות לחזור לכושר אלא ללכת על האופציה הסולידית יותר של פארק. ואני בטוח שגם אם הוא היה בכושר טוב יותר (והוא אכן היה בכושר טוב כשהוא התחיל לרדת לספסל) פרגוסון היה מעדיף את פארק עליו כי זה נותן הרכב יותר מאוזן. מהבחינה הזאת אני בטוח שיאנג הוא תחליף ראוי לנאני, וסניידר הוא שידרוג משמעותי מאוד למרכז השדה, בכל האספקטים.

    גם במקום ברבאטוב הייתי קם והולך, אם הוא מעדיף את הגוויה בתחפושת מייקל אואן על פניו בספסל, כשאתה נותן עונה שכנראה לא תיתן יותר בחיים מבחינת התפוקה. אם הוא לא סומך עליו במשחק כזה כמו גמר ליגת האלופות - וזה לא משנה כמה הוא החמיץ במשחקים לפני כן - אז מתי הוא כן יסמוך עליו? ואם כך, למה שווה להישאר בכלל?
     
  13. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    הוא לא ירד קצת בכושר, הוא ירד מאוד בכושר. חד וחלק, מהקיצוני הטוב ביותר שלנו הוא הפך לקיצוני השלישי הטוב ביותר. הוא חזר להיות השחקן שאף אחד לא יודע מה הוא עומד לעשות, ובדרך כלל עושה את הדבר הלא נכון. ולנסיה היה טוב ויציב ממנו, פארק אמין ממנו. נכון, יש לו את היכולת לספק את האקס פקטור שיכריע משחק, אבל הוא לא עשה את זה בשלושת החודשים שקדמו לגמר ליגת האלופות. אין מה לעשות. בשלב מסוים של העונה אתה לא עוסק בהחזרת שחקנים לכושר אלא הולך עם מה שהכי טוב. למשל, במירוץ אליפות ובשלבים המכריעים בליגת האלופות.

    יופי, אז בסקיי ספורטס איטליה פרסמו. פרסמו שם הערב גם שארסנל הסכימה למכור את נאסרי לסיטי. למה שדווקא הם יידעו דבר כזה? אז אמרו. שנה שעברה באינטר אמרו שרצינו את באלוטלי. אז אמרו. זה הקיץ, אנשים אומרים הרבה דברים שאין בהם כלום.
     
  14. Legolas Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/05
    הודעות:
    1,433
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא רואה באמת טעם לוותר על נאני בשביל סניידר אלא אם פרגוסון מביא גם את נאסרי,כי אז קורה מצב שנשארת עם שלושה שחקני אגף שרק ולנסיה ויאנג הם באמת שחקני אגף לכל דבר ופארק וגיגס הם יותר תחליפים למשימות הגנתיות וטקטיות.
    גם מה שכן אני בספק רב אם פרגוסון יעדיף לוותר על נאני כרגע,שבעוד שנה שנתיים המחיר שנוכל לדרוש עליו יהיה יותר גדול ממה שאינטר דורשת על סניידר,נאני הוא עדין לא שחקן בשל לחוליטין ועדין משפר אספקטים מסיומים במשחק שלו,לכן אם המהלך הזה באמת יקרה הלכנו שתי צעדים קדימה וחזרנו שלוש אחורה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/11
  15. Prometheus Member

    הצטרף ב:
    ‏19/10/07
    הודעות:
    292
    לייקים שהתקבלו:
    1
    עונה שעברה נחשבה לאחת החלשות בפריימירליג מבחינת הרמה, וזה מכיוון שהגדולות נתנו עונה חלשה, ויונייטד הייתה הרע במיעוטו וידענו לנצח כשצריך, גם כשצ'לסי צימצמה לקראת הסוף.
    העונה עושה רושם שתהיה עונה מדהימה, כשיש מרוץ חימוש מטורף אצל כל הגדולות, כשלשם שינוי גם יונייטד מצטרפת לשוק.

    חבל לי שויתרנו על אושיי. זה לא שהוא כזה טוב, אבל הוא היה אחלה סותם חורים. כרגע יש רק 3 מגנים בסגל, כשבדרך כלל היו לנו באיזור ה 5. מקווה שלא ניפול כאן. על בראון היה בהחלט אפשר לוותר, כי יש מספיק בלמים, וגם ככה הוא נפצע המון. יש 5 בלמים כשתהיה תחרות גדולה על ההרכב עם גונס, סמולינג ואוואנס (לפי דעתי הכי פחות טוב מבין החמישה).
    גם דארון גיבסון עובר לסנדרלנד אם אני לא טועה, וזה קצת חבל, כי הוא נתן התקדמות העונה. לא כל כך אהבתי אותו כי הוא נראה לי די אגואיסט אבל היה יופי של שחקן גיבוי.

    את השחקנים שחוזרים מהשאלות אני לא כלכך מכיר, כולל השחקנים מהרסרבס. יהיה מעניין אם פרגי יקפיץ איזה מישהו לקבוצה הראשונה שישתלב בבוגרים.

    לגבי נאני - נכון שהוא אגואיסט, אבל יש לו הרבה כישרון, ובחלק הראשון של העונה הקודמת היה נדמה שפרגי "אילף" אותו והוא החזיק אותנו בתמונה בזמן שרוני היה פצוע. לדעתי פרגי לא מתכוון למכור אותו, ואנחנו נראה את יונייטד משחקת עם נאני ויאנג באגפים. צריך לזכור גם שיאנג יכול לשחק מתחת לחלוץ, ככה שיכול להיות גם הרכב עם יאנג, ולנסיה ונאני. זה שולנסיה ופארק שיחקו נגד ברצלונה אמנם פגע אישית בנאני, אבל הוא צריך להבין את פרגוסון שניסה להתאים את עצמו לשיטה של ברצלונה (ונכשל פעם נוספת, בדיוק כמו פעם קודמת).

    היו שמועות לגבי אדיסון קבאני. קשה לי להאמין שנביא חלוץ בסדר גודל כזה כל עוד יש לנו את רוני והרננדז שהתחיל ברגל ימין את הקריירה באולד טראפורד. נשאר לחכות מי הקשר שיבוא, נקווה לטוב.