מנצ'סטר יונייטד 2012/2013-יש אליפות!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏18/7/12.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מסכים שרוני איבד אלמנטים מסוימים במשחק שלו(גם את הבומבות מרחוק). הוא גם הפך לשחקן 'פחות מרגש' במידה מסוימת. לדעתי הוא צריך לשחק עוד עונה ביונייטד ואז להגיע להחלטה משותפת. שוב, הכל שאלה של אלטרנטיבות.

    ואן-פרסי אגב, לפחות לפי איך שאני רואה את הדברים - לא שיחק בכלל כחלוץ חוד עד למונדיאל 2010, ואני זוכר את הביקורות שהוא חטף על כדורגל מביש במדי הנבחרת. ואז הגיעה עונתו האחרונה בארסנל וההצלחה אשתקד. למרות שהוא פיזי ומשחק טוב עם הגב - הוא יכול להגיע לאחור והנקודה שלי היא שחילופי מקומות עם רוני ישגעו כל הגנה.

    המחיר לא יהיה באותה השכונה, אבל צ'לסי תצטרך להתאמץ כדי להוציא את רוני מיונייטד. בטח כי זו צ'לסי, יריבה לצמרת. אם צ'לסי לא תביע נכונות להשתגע(נניח 45 מליון יורו) - אז הוא יישאר ביונייטד. ברור שנאפולי הייתה מעדיפה שקבאני יישאר אצלה, אבל אני מניח שהנשיא הברברן השלים עם העובדה שזה בלתי-אפשרי. כנ"ל לגבי אתלטיקו ופלקאו, למרות שאתלטיקו הציבו אותו למכירה הרבה קודם. אף קבוצה לא באמת רוצה לוותר על השחקן הכי טוב שלה.
     
  2. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    עיתונאי איטלקי מאוד אמין (די מארציו) מספר שיצרתם קשר עם ריאל לגבי מודריץ'.

     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,670
    לייקים שהתקבלו:
    18,533
    גם מארקוטי רמז לזה.
     
  4. nwish Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/11
    הודעות:
    973
    לייקים שהתקבלו:
    302
    מודריץ' יכול להיות חתיכת הברקה מבחינתנו, אהיה מרוצה מאוד לראות אותו מגיע.

    מצד שני, זה לא פותר את סוגיית רוני והחיזוק הדרוש לחוד במידה והוא עוזב, ולא פותר את בעיית הקשר האחורי. כך שזה רכש לשם רכש ולא לשם סתימת חורים, או במילים אחרות - איזה כיף, מי היה מאמין, הייתכן וכאלה..
     
  5. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    לא רואה מצב שהוא מצטרף לארסנל. ספינים של המועדון כדי שהאוהדים יקנו מנויים. אפילו את היגואין הם לאט מצליחים להנחית.
    כל קיץ מפריחים שמות ובסוף קונים איזה פרוספקט צרפתי בן 10.
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    גם קשר שיכול להחזיק בכדור ולמסור זה משהו שאנחנו צריכים, זהו בהחלט חור שכן קיים, אלא אם אתה רוצה להמשיך להתבסס רק על קלברלי והימים הטובים של אנדרסון...

    בנוגע לחלוץ אם רוני יעזוב.... אני לא יודע בכלל. אין הרבה חלוצים בסגנון של רוני. נגיד לבאנדובסקי, אחלה שחקן שנקשר אלינו (ולא יגיע) - אחלה שחקן, אבל הוא חלוץ חוד. ולא תשחק עם שחקן כזה ורובין ואן פרסי ביחד, לא בכדורגל המודרני. במילים אחרות, נצטרך שחקן שמשחק בעמדה נסוגה יותר. האמת היא שמהבחינה הזו יש לנו פתרון בילד אין, ממתנותיו האחרונות של סר אלכס. קגאווה.

    אבל כמובן שבכל הנוגע לשמות הנזרקים בנוגע אלינו, אני רחוק מלקפוץ על שום דבר. שלשום זה היה פאברגאס, אתמול בערב דיברו על מודריץ', הבוקר עברו לבייל. ידה, ידה ידה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/13
  8. nwish Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/11
    הודעות:
    973
    לייקים שהתקבלו:
    302
    אין לי שום בעיה להמשיך להסתמך על קלברלי ועל הימים הטובים של אנדרסון, הרי מזה המון זמן אני ממתין לרגע שבו הצמד הזה יקבל את חולצת ההרכב..

    בנוגע לעניין החלוץ, אתה צודק ולא צודק. מצד אחד קשה לומר שצריך חלוץ חוד כשיש לנו את ואן פרסי, ומגיסא גם ואן פרסי הוא לא בדיוק החלוץ שיושב ברחבת היריב ומחכה שכדור יגיע אליו..
    לאחר שהרהרתי בנושא, הגעתי למסקנה שלטעמי אין צורך בהחתמות סוג ב'. דעתי היא שאו שנביא שחקנים שהם וורלד-קלאס ומשדרגים את הסגל שלנו, או שנמצא פתרונות בשחקני הבית ובסגל הקיים.

    סתם לדוגמא - אעדיף שוולבק יקבל יותר דקות במקום להביא שחקן כמו נגרדו. וגם אעדיף שאנדרסון יראה הרבה יותר דשא במקום להביא את סטרוטמן. כמובן שזה ברטרוספקטיבה כי שניהם נמכרו, אבל זה לא משנה את הנקודה.
     
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    בשביל לשבת ברחבת היריב לחכות לכדורים יש לנו את צ'יצ'ריטו. אני לא בטוח שבכדורגל המודרני אתה באמת צריך להתבסס כל כך על שחקן שמוגבל לרחבה בעיקר, וכבר יש לנו אחד כזה. או במלים אחרות, עזיבה של רוני לא בהכרח תצריך רכישת חלוץ.

    בנוגע לקשרים, אין לי בעיה לתת מפתחות לקלברלי ועשינו את זה העונה. התוצאות היו בסדר בסך הכל, אבל לא מרהיבות. לגבי אנדרסון, הבעיה שלו היא לא שהוא לא מקבל הזדמנות. זה לא שאנחנו פשוט צריכים לתת לו את המפתחות. זה שהוא כל כך הזמן נפצע, ואז הוא צריך לבנות מחדש את הכושר שלו. וזה מעגל קסמים לא מלהיב בכלל שנמשך כבר שנים ולא מסתיים. מאסתי בזה, אשמח להיפרד ממנו, אבל בשביל זה נצטרך לעשות ניתוח משמעותי בקישור. וב-18 ביולי, ללא שום רכש כרגע, אני לא מניח שזה עומד לקרות. נראה לי שמויס ייתן לו שנה. ואם לא יקרה מהפך, בעוד שנה זה ייגמר.
     
  10. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדבר הראשון שצריך להביא זה קשר. קלברלי או אנדרסון לא מספיק טובים כרגע. יכול להיות שמוייס ישנה את שיטת המשחק ואולי נתבסס יותר על משחק לחץ, מה שיעזור למשחק הקישור, אבל עדיין הסגל שלנו בקישור לא מספיק טוב ולא מספיק מגוון. אני חושב שאם רוני עוזב, צריך מחליף, אבל לאו דווקא מחליף ישיר. פשוט שחקן התקפי טוב שיכול לשחק ביותר מתפקיד אחד (אידאלית).
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אני חושב שזה לא נכון להשוות את רוני לשחקנים אחרים בעמדת החלוץ. מתי לאחרונה קבאני או לבאנדובסקי שיחקו בעונה אחת גם בעמדת החלוץ, גם בעמדת הקשר מאחורי החלוץ, גם בעמדת הקשר הימני, גם בעמדת הקשר השמאלי וגם בעמדת הקשר באמצע ואפילו הקשר האחורי?

    היתרון של רוני הוא הגיוון האדיר שלו. מה שאירוני כאן זה שזה כניראה גם מה שגורם לבעיות איתו. בעבר רוני הגיע למספרים שלו גם כששיחק בעמדות אחרות ולא כחלוץ פרופר בגלל שגם כחלוץ נסוג הוא היה שחקן ההתקפה הכי דומיננטי אצלנו. עכשיו, כשואן פרסי אצלנו, המצב השתנה, וכשרוני משחק בעמדה נסוגה יותר, הסיכוי שלו לכבוש יורד משמעותית בגלל העובדה שרוב הפעמים השחקנים האחרים יעדיפו לחפש את ואן פרסי בחוד מאשר את רוני שמשחק בעמדה נסוגה יותר. זה גורם לרוני לתסכול, וזה גם מה שגורם לרוני לדרוש תפקיד מרכזי יותר בקבוצה.

    בכל מקרה, אני לא הייתי ממהר לוותר על רוני. זה לא שאנחנו צריכים כסף בצורה נואשה או שהכסף שיתקבל ממנו יכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון. אסור לנו לשכוח שגם בעונה בינונית כמו בעונה שעברה רוני עדין הגיע לדאבל דאבל במספרים (12 שערים ו10 בישולים) כשכולנו יודעים מה הרף שאליו רוני יכול להגיע.

    אני מצפה ממוייס לקחת את רוני כפרויקט אישי, במקום לשחרר הצהרות מיותרות (שעד עכשיו רק החמירו את המצב) לתקשורת.
     
  12. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אחרי הפרסומים על בייל היום, מעניין מה תהיה ההדלפה היומית של מחר. אני מתלבט בין "יונייטד מתכננת לרכוש את פסל החירות ולהציב אותו ברחבה של דה חאה" לבין "יונייטד מתכננת להמציא שיקוי נעורים ולהחזיר את גיגס לגיל 25".

    די, אנחנו עושים מעצמנו צחוק עם השקרים האלה.
     
  13. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    Michael Carrick, בוא לא נגזים. קודם כל, יש שני כתבים (אינדיפנדנט וטלגרף) שטוענים שהעניין של 10 מיליון+ מאטה או דויד לואיס לא הגיע ממנצ'סטר יונייטד. שנית, הסיפור היום במירור על בייל אפילו לא מריח כמו הדלפה.סתם עוד ידיעה כמו שיש כל הקיץ, בכל קיץ. זה לא קשור אלינו הפעם.

    Sir Alex Ferguson, אני מסכים בגדול, אבל רוני לא משחק בעמדה נסוגה יותר מבעבר. הייתי אומר שהעמדה בה שיחק בעונה האחרונה, היא זו בה הוא שיחק בחלק הארי של הקריירה שלו.
     
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    מויס אישר שהגשנו הצעה על פאברגאס ושאנחנו מחכים לראות מה ייצא מזה.

    "I'm in contact with the chief exec [exec vice-chairman Ed Woodward] who has been dealing with it just now."
    "I'll hopefully know a little more in the next day or so. It's the middle of the night back in England right now."
     
  15. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נשמע מעניין. מויס עצמו לא היה אומר משהו על העיניין אם לא היה בזה משהו ממשי. נראה אם יצא מזה משהו באמת.