מנצ'סטר יונייטד 2015/16-הסיוט שנגמר עם גביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    יש מצב נתון, וזה שרוני השתנה כשחקן, אבל עדין יושב על משכורת שמנה מאוד ואולי גם עדין יש לו ביקוש במקומות מסוימים. בגלל זה, אני די בטוח שגם במועדון לא יגידו לא אם הסינים יניחו על השולחן הצעה יפה על רוני.
    אבל כל עוד זה לא קורה, אנחנו צריכים להוציא את המיטב מרוני. אני חושב שאפשר להוציא ממנו (ומיתר השחקנים) הרבה יותר ממה שואן חאל הוציא בעונה שעברה, במיוחד אם נדע לחלק את העומס שלו נכונה.
    גם מקאריק ושוויני אפשר להוציא לטעמי יותר, למרות שזאת בעיה להחזיק שלושה שחקנים שמבחינה פיזית צריך לחשוב כל מחזור איך לשלב אותם ועם מי לידם.

    בכל מקרה, למרות שני ניסיונות העזיבה של רוני בעבר, אני מסרב בניגוד לכותבים אחרים לחכות לו בפינה ורק לחכות לרגע שהוא ייכשל כמו שחלק מהאוהדים שלנו כאן עושים. גם בגלל שהצלחה של רוני זה הצלחה שלי, וגם בגלל שרוני תרם לנו הרבה מאוד לאורך הרבה מאוד שנים (לטעון שהוא לא תורם כבר 6 שנים זה קיצוני מאוד מבחינתי וזיכרון קצר מאוד).

    גם בקשר לסקולס וגיגס, זוכר מה הם תרמו למועדון, ולכן בחיים לא אתפלל לנפילה שלהם או אגיב כפי שחלק מהכותבים כאן הגיבו.
    כדי שיקבלו את תפקיד המאמן הראשי אצלנו הם כמובן יצטרכו להוכיח את עצמם בחוץ, אבל לשמוח שהם לא חלק מהמערכת שלנו? מישהו כאן מכיר בכלל את כל המאמנים שעובדים במועדון במחלקות השונות? מישהו באמת יכול להגיד לי שגיגס לא מספיק טוב להיות עוזר של מוריניו או שסקולס לא מספיק טוב להיות מאמן במחלקה הצעירה? סימאונה הוא עוזר המאמן שלנו/מאמן במחלקת הצעירה שלנו ולא עדכנו אותי?
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,353
    לייקים שהתקבלו:
    4,709
    אני לא חוגג את עזיבתו של גיגס, אבל אני שמח מאוד שהוא כבר לא במערכת. קודם כל, כי אף אחד לא צריך לקבל "קארט בלאנש". גיגס היה חלק מצוות אימון כושל והוא צריך לשלם את המחיר כמו כולם. לא יכול להיות שוואן חאל הולך ואיתו כל החבורה ההולנדית שלו, אבל גיגס פשוט מחליק לתוך צוות אחר או תפקיד אחר כאילו כלום. המצב הזה שבו מקומו ביונייטד מובטח והשאלה היא רק באיזה תפקיד איננו סביר והוא כשל מקצועי. מי אמר שגיגס מתאים בכלל לאחד התפקידים שיש לנו?

    והדבר השני הוא שזה מאוד לא בריא שיש במועדון מישהו שכולם יודעים שמעוניין במשרתו של המנג'ר - כולל המנג'ר.

    גיגס היה במועדון 29 שנה, וזה דבר נדיר. את זה צריך לחגוג, את ההישג הייחודי הזה. זה שלא נספור לו 39 ו-49 שנים רצופות זה בסדר גמור, טבעי לחלוטין.
     
    k_700 ו-Michael Carrick אוהבים את זה.
  3. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,098
    לייקים שהתקבלו:
    489
    במקרה של רוני הפער בין המצב הנתון/מצוי למצב הרצוי בלתי ניתן לגישור, לכן צריך למכור.
    זה שהוא ''השתנה'' כשחקן לא אומר שהמועדון והאוהדים צריכים להמשיך לסבול אותו כאילו יש לנו את תסמונת האישה מוכה.
    מעבר לזה, אני לא רואה איך הוא, בניגוד לשאר השחקנים שציינת, הופך לשחקן ספסל בלי שיהיו לזה השלכות שליליות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/16
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אם לא חושבים שהוא מספיק טוב מבחינה מקצועית לתפקיד עוזר המאמן או שמוריניו לא רוצה אותו או שחושבים שזה לא בריא שהוא יהיה עוזר המאמן בגלל השאיפות שלו לעתיד אז אפשר להיפרד מגיגס וזה מה שעשו והכל בסדר עם זה.
    אבל יש דרך להיפרד מאדם שתרם למועדון שלנו כל כך הרבה, ואפשר לראות בפייסבוק של המועדון איך עושים את זה כמו שצריך.
    בעיקר עצוב לי שיש אוהדים שלנו שמחקו כמעט 30 שנה של גיגס אצלנו ברגע שחשבו שהוא שלא ראוי לאמן אצלנו בתגובות חסרות כבוד לחלוטין ובשמחה שהוא כבר לא יהיה אצלנו. אותו הדבר בקשר לסקולס.

    אתה חושב שיש קבוצות שעומדות בתור לקנות שחקן עם המשכורת של רוני כשבנוסף גם צריך לשלם כסף עבור כרטיס השחקן שלו במצב הפיזי שלו היום ולאור העונה האחרונה שלו?
    חוץ מסין (בארצות הברית יכולים אולי לפתות בחוזה ואופציה מעניינת אבל בטח לא לשלם עליו דמי העברה) אני לא רואה מקום כזה, ואני לא בטוח שגם אם נסכים למכור, רוני ירצה ללכת למדינה כמו סין (בניגוד למשל לארצות הברית).
    אז המצב הנתון הוא שרוני שחקן במועדון, ועכשיו צריכים להחליט באיזה עמדה לשחק איתו, כמה והאם לחכות לו בפינה כמו אוהדים רבים או לקוות שנצליח להשתמש בו בצורה נכונה יותר מהעונה שעברה כי ההצלחה שלו היא ההצלחה שלנו.

    הרצון לראות דמויות כמו גיגס, סקולס ורוני נכשלים אצל כותבים מסוימים שלנו ואוהדים מסוימים שלנו, מדהימה אותי. הייתי מבין אם זה היה מגיע מאוהדי ליברפול, אבל כשזה מגיע מאוהדים שלנו, זה מראה בעיקר על אופי ישראלי של זיכרון קצר וחוסר הערכה למי שתרם המון למועדון שלנו.
     
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אני מודה שמאז עונת מויס עברתי מהפך קטן, נהייתי אלרגי לכל הדיבורים על "הדרך של יונייטד", "כבוד לסמל", "אסור לנו להפוך לריאל מדריד או לסיטי". בעיניי הדבר החשוב ביותר הוא הצלחת הקבוצה, ואם יש גורם שעלול להפריע אז הוא לא צריך להיות שם, גם אם הוא השחקן הגדול בתולדותינו. וגיגס, מכל הסיבות שאמיר פירט, הוא כזה, ואני חושב שגם סקולס הוא כזה לאור הדעות המיושנות שהביע כפרשן. כמובן שצריך לתת להם את הכבוד המגיע להם, וגיגס קיבל את כל הכבוד המגיע לו בהודעה המכובדת שפורסמה.
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,353
    לייקים שהתקבלו:
    4,709
    @Sir Alex Ferguson לא חושב שיש טעם להתייחס לכל טוקבק או תגובה בפייסבוק. כשכל אחד יכול להקליד משהו מכל פינה בעולם ותוך שנייה זה יופיע בכל מקום... והדברים האלה חורגים בהרבה מגבולות הספורט.

    לגבי רוני, הדרך הנכונה ביותר להשתמש בו היא לטעמי על הספסל. הוא לא טוב מספיק בשביל אף עמדה. ומה האירוניה? שלדעתי הגישה של אנשים רבים היא כזו:

    א. אי אפשר להיפטר ממנו.
    ב. אם הוא יהיה במועדון וכמעט לא ישחק, יהיה בלגן.
    ג. אז צריך למצוא דרך שהוא ישחק, גם אם מקצועית זה לא יהיה הדבר הכי נכון עבורנו.

    זה לא סביר.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    דיברתי על ההרגשה שלי מהתגובות שאני קורא בישראל (בפייסבוק, כאן וכיוצא בזה), יש דרך להעביר ביקורת, זה נראה שהתרבות הישראלית לא יודעת להעביר ביקורת בצורה מכובדת ובעיקר סובלת מזיכרון קצר מאוד.
     
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,353
    לייקים שהתקבלו:
    4,709
    ואתה חושב שאתה עומד לחנך את עם ישראל? */aaarofl

    אני לא הולך להעביר פה ביקורת אישית על אנשים, כי גם לא ממש התעמקתי בימים האחרונים במה שנכתב כאן. אבל המדינה הזו, איך להגיד את זה... "קלאסה" היא לא מילה שהייתי מדביק לה - מהמסד והממסד ועד הטפחות. ואני הכי עדין שביכולתי להיות.
     
  9. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,098
    לייקים שהתקבלו:
    489
    לא חסרות דרכים למכור את רוני, אחת מהן היא להשלים לו את הפער בין החוזה הנוכחי (עד תומו כמובן) לחוזה של הקבוצה שתקנה אותו.
    בשורה התחתונה, צריך להיפטר ממנו ASAP.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/16
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אף אחד לא מצפה מווין רוני שיגיד בפומבי שהוא לא מספיק טוב והגיע הזמן ללכת הלאה, כמה כאלה כבר עושים את זה? אבל כן, ביקורת היא לגיטימית וכששחקן מושך את המסטיק קצת יותר מידי אז כנראה שהפרידה תהיה פחות נוחה. אני חושב שהעמדה החדשה של רוני היא אלתור מאוד לא מוצלח, או.קיי אז הוא לא דוחק שערים כמו אינזאגי והוא כן קורא משחק טוב ביחס לחלוץ. אבל הוא לא חצי מסקולס למשל, הוא גם לא גיגס. סתם התפשרות ואי נכונות להוציא אותו מההרכב ואני אתאכזב ממוריניו אם זה יהיה זמן רב. רוני לא תורם היום דבר חוץ ממסירות לרוחב להוציא מהלכים נקודתיים שגם הם לא קורים הרבה. אין טעם להאריך את החוזה שלו והאידיאל הוא אם היה מקצץ גם בשכר. פרגוסון התעמת עם חלק מהכוכבים אבל ידע להיפטר מרובם בזמן כנראה ואני מניח שרוני לא היה שורד אצלו עד השנה. אסור ליונייטד להתפשר על בינוניות, בטח לא משחקן שהוא לא שחקן משלים.

    לגבי גיגס - אני לא באמת יודע מה הכוח שלו כעוזר מאמן וזה טוב לכולם שעזב. עדיף מאשר היה מאמן ראשי בקבוצה בלי ניסיון וסופג את כל הביקורות, הרי בעונת הדיוויד מויס הוא רק ניסה לתקן בישורת האחרונה ולא היה אשם בכישלון. אני יכול לומר שכשהיירו היה עוזר מאמן של אנצ'לוטי אחרי זידאן בעונת 2014-15 אני הייתי די מאוכזב כי בתור שחקן הוא היה 'הקפטן של הקפטנים' כמו שאמר ראול וכעוזר מאמן כולו לא נשמע, הוא בקושי תרם לחילופים, לא דירבן על הקווים או 'הרביץ תורה' ומה היה בחדר ההלבשה באמת אני לא יכול לדעת.
     
  11. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    @Sir Alex Ferguson משה,
    אני מניח שאתה מדבר אליי או עליי בין השאר כשאתה מדבר על חוסר כבוד לאגדות של המועדון דוגמת רוני, גיגס או סקולס.
    אני אשים רגע את רוני בצד כי ברור שיש לי קושי אישי מולו ומול המעמד הנצחי שלו כמדומה כקפטן, כבאנקר בהרכב, כאייקון...

    אז לגבי חוסר כבוד לגיגס וסקולס-

    אני דווקא חושב שלבקר אותם בצורה הכי ישירה שיש, ולשפוט אותם בדיוק באותם הסטנדרדטים שבהם אני שופט אנשי מקצוע מקבילים להם (עוזרי מאמן במקרה של גיגס או פרשני טלוויזיה במקרי של סקולס) זה לכבד אותם בצורה המירבית.

    גיגס, כשבחר להיות עוזר מאמן ביונייטד, לא יכול לבנות על זה שיעשו לו הנחה רק כי הוא אחד השחקנים הגדולים בתולדותינו.
    כנ"ל לגבי סקולס, ועל אחת כמה וכמה במקרה שלו- ברגע שאתה נהיה פרשן אתה צריך לקחת בחשבון שאנשים ישפטו אותך על סמך מה שיוצא לך מהפה, ולא יעשו לך הנחות גם אם היית והנך עדיין השחקן האהוב עליהם בכל הזמנים.

    כשאני חושב שסקולס אומר משהו מטומטם לאללה כפרשן, אני לא הולך לתת הקדמה בנוסח "פול סקולס, אגדת מועדון והשחקן האהוב עליי אי פעם, אמר משהו ממש ממש מטומטם שאני לא מסכים איתו....................."

    בדיון בין אוהדי יונייטד כולם צריכים לצאת מנקודת הנחה שכולם אוהבים ומעריכים את כל הדמויות האלה כגון מאמני ושחקני עבר שלנו, מי יותר ומי פחות.
     
    Michael Carrick אוהב/ת את זה.
  12. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,098
    לייקים שהתקבלו:
    489
  13. nwish Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/11
    הודעות:
    973
    לייקים שהתקבלו:
    302
    נו פאקינג וויי שאנחנו מחתימים את הירבינג לוזאנו.
    כמה הדיווח הזה אמין מ-1 ועד "האבא החורג שלו הוא מינו ראיולה"?
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,975
    לייקים שהתקבלו:
    6,327
    אי אפשר לדעת באמת כרגע.
    דיווחים רק ממקסיקו וציטוט של הנשיא של פוצ'ואה(ככה קוראים למועדון המקחיקני הזה?) שאנחנו מנהלים מו"מ.

    מצד שני זה או אנחנו או פורטו אז הגיוני שאולי מנסים ללהלחיץ את הפורטוגלים שישלמו יותר.
    הבנתי שהוא קיצוני שמאלי.
     
  15. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    אמנם אני לא רבים ,אבל חושב בדיוק כך , רוני ספחת. למי שלא יודע - ספחת=פסוריאזיס=נדבקת לך כמו מאסר עולם.
    הוא כ"כ אוברייטד אבל נזהרים בכבודו בדיוק כפי שנזהרים בכבודו של נשיאנו ( הלא נבחר העסקן הרדוד שנסגרו עבורו תיקים ושהניח את ידו על ליבו בעת ניגון ההמנון בבית השגריר האמריקני . כמה פאתט וצבוע אפשר להיות )
     
מצב נושא:
הנושא נעול.