מנצ'סטר סיטי 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אחד הפלופים היותר גדולים של פפ בברצלונה היה צ'יגרינסקי שנרכש ב-25 מיליון יורו בקיץ 2009, רשם 14 הופעות בלבד ונמכר חזרה לשחטאר בתמורה להפסד של עשרה מיליון יורו. יובנטוס קבוצה שהשלם בה תמיד עולה על סך חלקיה והיא אימפריה לכל דבר, תענוג לשחק שם, אבל אולי השחקן עצמו פוזל החוצה? זו הזדמנות גדולה עבורו לחוות תרבות חדשה, ליגה אחרת, גם העובדה שפפ מאמן את סיטי ולא פלגריני למשל גורמת לשחקנים לחשוב בחיוב על הגעה לקבוצה. יהיה מרתק לראות את בונוצ'י אם וכאשר בסגנון משחק של סיטי שהיא שונה מיובנטוס ולא רק בעניין של שלושה בלמים או שני בלמים. אני מניח שאוטאמנדי אחרי עונת בכורה לא משהו - ימשיך לקבל אשראי ואין ספק שהוא יכול לתרום יותר. אגב, סתם לגבי מחירים - אפשר לשחק עם זה 'לשני הצדדים'. סטונס בסה"כ בן 22 וברור שהוא ישתפר אם כי אני משוכנע גם שהוא אוברייטד, ואילו בונוצ'י שהוא מנייה בטוחה הוא לא בידיוק רכש לעשר שנים - הוא כבר בן 29.

    מתי יידעו מה קורה עם יא-יא טורה אגב? סוגייה מאוד מעניינת מבחינת סיטי לטעמי. תמיד ההתלבטויות האלה קשות. אולי מיצה את עצמו ומצד שני..
     
  2. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    פפ אמר שהוא הגיע לסיטי 'כדי להוכיח את עצמו'. הוא לא באמת צריך להוכיח את עצמו, אבל גם אם היה באמת רוצה להוכיח את עצמו למבקריו -שרבים מהם תמיד ימצאו על מה לבקר אותו בכל מקרה-לא היה מגיע למפלצת כסף, שהייתה הישגית מאוד בשנים האחרונות עם מאמנים בינוניים מינוס בליגה שידעה ימים יפים יותר. קלופ יכול לספר לו על מה זה אתגר אמיתי, הרפתקה במועדון כדורגל מהסוג הישן והטוב כמו נאפולי הייתה לו מביאה לו הזדמנות "להוכיח את עצמו", אפילו להחזיר עטרה ליושנה במילאן בהנהלה פחות נוחה מזו בבאיירן ובארסה הייתה בחירה הרבה יותר מעניינת מהבחירה המפתיעה לרעה והכה בנאלית שהוא לקח.
     
    FelaKaT אוהב/ת את זה.
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    המירור מדווח שהקולומביאני מארלוס מורנו יחתום ל-5 שנים ויושאל בעונה הבאה ללה קורוניה.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.