מסכמים עונה- בחירת השחקן המצטיין של העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏30/5/07.

  1. LiRaN Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/07
    הודעות:
    7
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחר: ברק יצחקי. שחקן גדול שלמרות הפציעה נתן מישחקים גדולים.
     
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    הוא במרבית העונה היה פצוע, ולמעשה מלבד החודש וחצי האחרונים הוא כלל לא שיחק. זה מספיק כדי להפוך אותו לשחקן העונה? לדעתי שחקן מצטיין של עונה צריך להצטיין בכל המשחקים, ואם לא בכולם אז לפחות במרביתם כדוגמאת קאלה, בואטנג וכו'. לכן, אני גם לא מבין כל כך את הבחירה במיכאל זנדברג כשחקן המצטיין של העונה כולה. הוא פתח אותה היטב, אך ככל שהתקדמה העונה הוא נחלש יותר ויותר, כראייה ניתן לראות כי את שערו האחרון הוא כבש היה במחזור השביעי.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שהיה מקום לאופצייה של בחירה בסלים טועמה כשחקן העונה, אך אני מבין שאי אפשר לבחור את כולם ולמרות שכל האהבה הרבה שלי לטועמה הוא לא הבחירה שלי לשחק העונה, אלא דווקא שוער מכבי ת"א, היריבה השנואה, טאברטוקו קאלה. הוא השחקן הכי יציב במשך כל העונה לפי דעתי, היה המלך במכבי ת"א בחלק האחורי, הציל את הקבוצה הרבה פעמים ופשוט הביא לה נקודות במו ידיו וכפפותיו, מכבי עושים טעות איומה אם יעזוב. מיכל זנדברג פתח את העונה מצויין כמו גם סלים טועמה אבל שניהם נחלשו מאוד בחצי השני. בכל מקרה לזנדברג יש הרבה מניות באליפות ולטועמה יש מניות שהעונה של הפועל באירופה הייתה יפה, ניגמר עם גביע ולא מקום בחלק התחתון. עוד שחקנים שהייתי מצויין הם ליאור אסולין שסחב כמעט על גבו את בני יהודה לעונה נוספת בליגת העל, דרק בואטנג שבאמת ברוב העונה היה מצויין ופשוט חילץ כדורים באומנות והניע את בית"ר קדימה ולואיס מארין ממכבי נתניה שהיה פשוט חומה בהגנה.
    אני חושב שלבוקסנבוים אין מקום ברשימה למשל יותר מאשר לסלים טועמה. בוקסנבוים לא היה כל העונה בכושר שיא, הוא היה מדהים בתקופה הטובה של הרצליה שהתחילה ב5-0 על הכח ובעיקר לפרקים. גם לו היה כישלון שהרצליה בתחילת העונה "הוכרתה" כיורדת הבטוחה.

    לסיכום, הדירוג הסופי שלי:

    1. טאברטוקו קאלה
    2. ליאור אסולין
    3. מיכאל זנדברג
    4. סלים טועמה
    5. דרק בואטנג
    6. לואיס מארין
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/07
  4. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זנדברג אולי לא כבש מהמחזור השביעי אבל הוא עשה די הרבה. הוא בישל המון גולים. וכמו שאמרו פה, אתה אומר את זה על זנדברג ממה שאתם רואים מבחינה סטטיסטית. וכמו שסביר להניח שאתה יודע, כדורגל זה לא רק סטטיסטיקה.

    ומה שמוביל אותי לבחירה שלי לשחקן המצטיין של העונה......... מיכאל זנדברג.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,765
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אני ממש לא מסתכל רק על סטטיקטיקה.... פשוט מיכאל זנדברג הוא שחקן ששווה לך הרבה יותר מ-4 שערים בליגה אבל לפחות הצליח לבשל 12 פעמים. זה בנוגע למאזן שלו, בנוגע למעורבות אין שום ספק שמעורבתו הייתה קריטית ובלעדיו לא בטוח בכלל שבית"ר הייתה זוכה באליפות אבל אני פשוט חושב שהנוכחות של בואטנג הייתה משמעותית יותר.
     
  6. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    בטעות בחרתי בזנדברג בסקר מתוך אינסטינקט(אל תשאלו למה :|), אבל האמת שאני חושב שקאלה הוא שחקן העונה. ולמה? פשוט. לדעתי, זנדברג היה מסוגל להוציא מעצמו הרבה יותר העונה. הוא אמנם נתן עונה אדירה בחצי הראשון שלה והוא מועמד חזק מבין המועמדים הסופיים פה, אבל לדעתי בחצי השני הוא פשוט לא היה מעורב מספיק.. בקיצור, היה מסוגל ליותר ובגלל זה יש מועמדים יותר ראויים, מה שמוביל אותי ל...

    קאלה, שלעומת זנדברג, עשה את המיטב עבור מכבי ת"א. נכון שהיו משחק או שניים שהם הפסידו בגללו נק'(אני זוכר כרגע את כפ"ס,שזה היה המשחק שהרחיק את מכבי ת"א סופית מהאליפות), אבל אי אפשר לזכור לו את זה.. כמות הנק' שטרבטקו הביא במו ידיו למכבי ת"א פשוט אדירה. אם תשאלו אותי(ולדעתי גם רבים אחרים), בלעדיו(אם לדוגמא היה את שטראובר), הקבוצה מסיימת במקומות 6-7.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/07
  7. Nevermore Member

    הצטרף ב:
    ‏17/11/06
    הודעות:
    1,841
    לייקים שהתקבלו:
    41
    בלי להעמיק יותר מדי: דרק בואטנג.

    חמש דרגות מעל הליגה. תענוג.
     
  8. אלכס_היחיד Member

    הצטרף ב:
    ‏31/5/07
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחר..:
    סלים טועמה !! עשה עונה טובה מאוד
     
  9. Salim_Tuama Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/07
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתור אוהד הפועל ת"א, היה לי קשה לא לבחור בסלים טועמה כשחקן העונה, אבל אין מה לעשות... השחקן שבאמת התבלט מעל כולם, והשאיר במו רגליו את קבוצתו בליגה, היה ליאור אסולין. בלעדיו, אין ספק שהזהובים היו מוצאים עצמם בלאומית. נכון שהיו משחקים בהם הוא נרדם ולא הרשים, אבל בשורה התחתונה הוא היה ה-שחקן של העונה, בה' הידיעה, ואני אישית לא מבין איך הוא לא שחקן הרכב בנבחרת הישראלית. מה, קולאוטי ובלילי טובים ממנו? מה יש להם שאין לו?
     
  10. hod Member

    הצטרף ב:
    ‏15/5/07
    הודעות:
    89
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליאור אסולין - מעולם הוא לא היה מבוקש כ"כ, וגאידמק ממש מתחנן שיבוא לקבוצתו.
    חלוץ זריז, מהיר, סקורר... אנחנו עוד נשמע ממנו בחו"ל!
    התלבטתי הרבה, אך בסוף החלטתי לשים את מארין במקום השני (אני יודע שזה לא נחשב, אבל בכל זאת) - אחד הבלמים הטובים שהיו פה בארץ. תענוג.
     
  11. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אני לא הייתי אובייקטיבי הייתי בוחר בלואיס מרין , אין ספק שהוא היה השחקן הכי יציב השנה בליגה העל , או לפחות בין היציבים. אבל אני לעולם לא תומך בלבחור שחקן הגנה לשחקן המצטיין של העונה , הבחירה הזאת פשוט חייבת ללכת לשחקן התקפה ובטח לשחקן שהביא אליפות.

    לדעתי מי שראוי לזכות בשחקן המצטיין של השנה הוא מיכאל זנדברג , הוא היה ההבדל בין בית"ר של השנה לשנה שעברה , ווינר , שחקן מעולה , אחד שיכול לסחוב קבוצה לאליפות , ונתן את הטון בליגה. אמנם היו לו הרבה משחקים חלשים , אבל הוא זה שהוביל את בית"ר לאליפות , אין לי ספק שבלעדיו הם בחיים לא היו לוקחים את האליפות.

    הוא בישל , גם כבש , בעיקר הנהיג ובית"ר הרוויחה שחקן מצויין ממכבי חיפה , מה שגרם לחיפה להיראות רע השנה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/5/07
  12. guyholl Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    2,120
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קאלה.עונה מצוינת של השוער הקרואטי הציל הרבה מאוד פעם את מכבי צ"א והנחידר שקט לשחקנים,לדעתי אין יותר מצטיין ממנו.
     
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    דרק בואטנג ומכיאל זנדברג אני לא יכול לבחור אחד משניהם כיב אמת שבלעדיהם אני לא ידוע איפה בית"ר ירושלים הייתה השנה
    מצד אחד בואטנג: גרזן במרכז המגרש ובנוסף, לכך ניחן בטכניקה טובה, חבל שהוא מתמהמה לעיתים יותר מדיי עם הכדור ועושה כל מיני טעויות אבל רואים עד כמה הוא שחקן איכותי בכל דקה ודקה על המגרש, שומר שטח נהדר, מתקל מצויין כשצריך, בד"כ חוטף כדורים בלי לרדת לגליצ'ים, הוא לא הכי מרוכז במשחק והיה חלק שבו הוא ירד הרבה בכושר שלו אבל בגדול הוא נתן עונה נהדרת ובהחלט היה האיש ב -ה הידיעה של בית"ר ירושלים במרכז המגרש.

    לעומתו מכיאל זנדברג הכניס בבית"ר ירושלים מימד גדול מאוד של ווינריות, של רצינות, של השקעה, גם בזמנים ששום דבר לא הלך תמיד מיכאל היה שם כדי לתת צעקה, כדי לעזור בהגנה ולחטוף כדור, כדי לתת את הפס או את ההרמה המדוייקת לגול, כדי להביא את הפריצה שתעיר את הקבוצה, חבל שהוא לא כבש מאז המחזור השביעי (המון בגלל חוסר מזל,] שער שנפסל לא בצדק, 4 משקופים) אבל כל פעם ידענו שמיכאל יעשה איזה משהו טבו שיעזור לקבוצה לנצח.

    ראוי לציין גם את קאלה שנתן עונה אדירה בשער של מכבי ת"א (ודרךם אגב הבחירות רהבות בקאלה מוכיחות ליש צדקתי בטענתי כי קאלה הוא האחראי העיקרי לכך שמכבי לא ספגה 40 ואפילו 50 שערים העונה).
     
  14. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טברטקו קאלה ללא ספק עוד שוער זר מצוין שמגיע אלינו לארץ.
    ללא ספק מגיע לו את אות ההצטינות,אחרי כל המשחקים שנתן.
    טברטקו קאלה.
     
  15. hai Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/04
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרבה שחקנים היו מצויינים העונה כמו קאלה שלא מעט משחקים סיים עם רשת נקייה והרבה בזכותו. היו לו הצלות עוצרות נשימה לאורך כל העונה והוא באמת שוער אדיר
    בואטנג בהחלט היה המחסום באמצע המגרש אבל מעט מאוד תרם להתקפת ביתר ולכן לדעתי לא צריך לבחור בו בשחקן המצטיין
    מיכאל זנברג לדעתי השחקן המצטיין, לקח מנהיגות על ביתר העונה. כבש 4 שערים שלפחות 3 מהם היו שערי נציחונות
    בישל 12 גולים שזו תפוקה אדירה!!! וגם עזר מאוד לרוני גפני שהקהל לא קיבל אותו וידע לעשות הגנה מצויינת לאורך כל העונה ללא ספק השחקן הטוב ביותר של העונה לדעתי.
    לדעתי גם ליאור אסולין ראוי למילה טובה כל שנה נותן את התפוקה של ה10+ שערים והוא פשוט שחקן מצויין. ללא ספק היה חלק בלתי נפרד מהשארת בני יהודה בליגה. החתמת העונה זו הייתה לדעתי.
    בוקסה גם תרם לא מעט למכבי הרצליה אבל הם לא תרמו רבות כמו שמיכאל זנדברג תרם לאליפות של ביתר ולכן בחרתי בזנדברג.