מסכמים עונה - בחירת תגלית העונה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏1/6/07.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לפי דעתי, אורי שטרית.
    בקיץ אלי כהן החליט לחתוך את אבו סיאם מהקבוצה ולא להביא מגן שמאלי במקומו אלא לתת את המושכות לאורי שטרית הצעיר. כולם תהו למה אלי כהן עשה זאת ונתן את התפקיד למגן חסר ניסיון, צעיר שאמור לסחוב את הצד השמאלי על גבו. כבר במחזור הראשון ראינו שהולכת להיות עונה קשה איתו ושחייבים להחליף אותו כמה שיותר מהר, פרננדז עשה לו בית ספר בשמאל וכולם התחילו לרדת על אלי כהן שעשה טעות נוראה מאותו רגע שמכבי התחילה לרוץ, אלי כהן השתפר בצורה ניכרת והפך להיות בגיל כ"כ צעיר לאחד השחקנים החשובים במכבי ואחד המגנים השמאליים הטובים בישראל. שטרית עושה עבודה מצוינת, הן בתמיכה מרבית בהתקפה והן בהגנה. עשה בית ספר לשחקנים שגדולים עליו.

    כמו כן, שטרית חייב לשפר את ההרמות שלו. אם הוא היה יותר מדויק, המצב היה יותר טוב אבל אני מאמין שבקיץ שטרית ישפר זאת, יש לו מספיק זמן, אפש לעשות זאת ובעונה הבאה הוא יגיע לגדולות.

    היום, כל אותם פרשנים, עיתונאים, אוהדים שהיו נגד החלטתו של אלי כהן(אין מישהו שהיה בעד.. לא הגיוני), אוכלים את הכובע. אלי כהן מראה דוגמא שצריך לתת הזדמנות לצעירים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/6/07
  2. Julio Cruz Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/06
    הודעות:
    36
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם לי יש התלבטות בין רמי דואני ליניב עזרן.. אבל בגלל שדואני פחות מנוסה בליגה וישר קפץ מהנוער לליגה ולאירופה והציג יכולת נפלאה אני בוחר בוו לתגלית העונה..
     
  3. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אורי שיטרית. התחילת את העונה בצורה מחרידה, ובטח שהוא לא ישכח את הגב של פבריס פרננדז מהמחזור הראשון בבלומפילד, אבל מאז - התחילה העלייה המטאורית. התחיל לקבל ביטחון, התייצב בהגנה, וגם תורם להתקפה בצורה נכבדת בכך שהוא המגן היחידי בארץ שיודע להרים כדור כמו בן אדם. עוד שנה - שנתיים הוא גם יהיה מתאים לנבחרת הבוגרת. רק תסבירו לי לעזאזאל למה נאור פסר שלא שיחק חצי עונה מוזמן לנבחרת והוא לא? עוד אחת מההחלטות התמוהות של גיא לוי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/6/07
  4. uriazu Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/05
    הודעות:
    229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגלית העונה ללא ספק זה רמי דואני, אורי שטרית אני לא חושב שהוא התגלית בגלל שהוא נתן הרבה משחקים חלשים ליד חזקים. עזרן הוא לא כזה תגלית גם עונה שעברה הוא היה מסומן ונתן עונה לא רעה בכלל.
    בניגוד רמי דואני עלה משום מקום באמצע עונה להגנה מאוד חלשה של הפועל, ונתן שלוש רבעי עונה מדהימה, לא מהיר אבל חכם ולא מפספס גליצ'ים, ביטחון עצמי אדיר, מעט מאוד טעויות ואפילו קינח בשער יפה מאוד בדרבי. גם היה מנהיג בהגנה. הוא חייב להיות תגלית העונה.
     
  5. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדוגמה אולי הכי טובה לתגלית העונה היא אורי שיטרית.
    שיטרית פתח את העונה רע מאוד. הוא הראה יכולת חלשה מאוד באגף שמאל וכל העולם ואשתו באו בטענות לאלי כהן שמעלה אותו בהרכב. אבל אלי כהן המשיך לתמוך בו, לתת לו קרדיט (ומגיע לו על זה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx ) ושיטרית היה מצוין.
    ביכולת הנוכחית שיטרית הוא המגן השמאלי הטוב בליגה לדעתי (אפילו יותר מדדי בן דיין) וגם המגן השמאלי הבא של הנבחרת. רק שימשיך ככה.
    עוד שחקן שמגיע לו כאן התייחסות והוא לא צויין כאן הוא ג'יזרמו ישראלביץ'. ישראלביץ' סחב לבדו את הפועל כפ"ס העונה ולבלעדיו הקבוצה החביבה מהשרון היתה גם יורדת ליגה. ישראלביץ' שחקן מדהים, הוא אנרג'ייזר מדהים, לא מפסיק לרוץ כל המשחק, להלחם על כל כדור והמסירות שלו מדהימות כל פעם מחדש ואם לא אורן ניסים ודוארטה לצד סמואל יבואה הנהדר בהתקפה, אז לישראלביץ' היו הרבה יותר בישולים העונה. שחקן משכמו ומעלה, ומגיע לו להיות בקבוצה גדולה יותר.
     
  6. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ישראלביץ' הוא יותר מתאים לפריצת העונה מאשר תגלית העונה.
     
  7. גוב האריות! Member

    הצטרף ב:
    ‏9/3/07
    הודעות:
    41
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגלית העונה בשבילי הוא עידן שריקי שהיה הגורם ההתקפי הטוב ביותר של אשדוד השנה ,

    שחקן מהיר, חד,בעל נגיחה טובה,כישרון גדול שעוד יגיע רחוק!
     
  8. Aviram Bruchian Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/07
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אורי שטרית, אין שום ספק. הפך מנער אלמוני לאחד המגנים השמאליים הטובים בארץ. כבר עכשיו ברור לכולם שזה עניין של זמן עד שנראה אותו עם המדים הלאומיים...
     
  9. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שהפתעת העונה מבחינתי הוא לא אחר מאשר יואב זיו שאמנם לא היה לא מוכר אבל הוא ביסס את מעמדו כשחקן מוביל בין כל המיליונים של גאידמק, ויותר חשוב מזה הפך לשחקן הרכב בנבחרת ישראל.
     
  10. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אורי שטרית לטעמי תגלית העונה נתן עונה גדולה במכבי ת"א.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מה שהיה נראה בתחילה טיול של איש אחד (יניב עזרן) הפף למהפך.... אורי שטרית הוא תגלית העונה של גולשי אייסוקר, מגיע לבחור.
     
  12. Patrice_Evra Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/07
    הודעות:
    330
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראו..לדעתי אורי שיטרית..
    יניב עזרן הוא חלוץ טוב..אבל רוב הגולים שלו העונה זה לא ממבצע אישי מדהים..יותר מחצי מהגולים שלו זה כדורי ריבאונד שלקח ובעט בתוך הרחבה..
    וחלקם השני זה גולים שלו אבל למרות שהוא לקח את מלך השערים העונה אני לא הייתי מחשיב את זה כתואר..כי בכל זאת העונה לא היה שחקן שבלט מעל כולם..
    כולם היו באמצע..טיפה פחות טיפה יותר אבל לא משהו רציני..