מראדונה נגד כל העולם - ארגנטינה בדרא"פ

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Franco, ‏24/5/10.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בועז, תראה את הסרט של קוסטוריצה על מראדונה ואולי ככה יהיה לך קל יותר לגבש דיעה, לכאן או לשם. לא חסרים מקורות נוספים אבל זה הכי עדכני אולי ודי נרחב.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/5/10
  2. uriazu Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/05
    הודעות:
    229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קשה לי להאמין שהאי זימון של קמביאסו הוא מקצועי, לדעתי מדובר במהלך חברתי, קמביאסו ממה שסיפרו לי בעיקר חברים שלי מארגנטינה מאוד לא אהוד במדינה ולא אצל השחקנים, והוא כמובן ההגדרה הכי טובה ל"קאגון" (פחדן).
    שחקן אדיר, הקשר האחרוי הכי טוב (הרבה יותר ממסצ'רנו) אבל יש צורך לפעמים להקריב שחקנים גדולים למען נבחרת כולה.
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אם היה חשש שההבטחה של מראדונה תגרום לפגיעה בסיכויי ההצלחה, הגיעה סאלאסאר והחזירה את התקווה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx אגב, גם במונדיאל שעבר לולי כיכבה בתקשורת, הרבה טוב לא יצא מזה.

    הנבחרת ממשיכה להתאמן בדלתיים סגורות לרוב (לפחות כביכול, האימונים מתוארים בפירוט רב), כשהגועל נפש עם הבארות שהצטרפו מסביב נמשך. מקווה שבקרוב מאוד נשכח מהעבריינים ונדבר רק על כדורגל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/6/10
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתמול ורון התראיין לתקשורת הספרדית שהתעניינה בעיקר בליאו מסי, ונשאל האם הוא יוכל למלא את תפקיד 'צ'אבי' בנבחרת כדי לתת למסי לשחק יותר בנוח. ורון אמר שהוא שחקן עם איכויות שונות למרות שהם משחקים באותה עמדה, והמטרה של הנבחרת היא לתת למסי להרגיש בבית. הוא סיפר שמסי מדבר עם כל השחקנים והיחסים החברתיים בין כולם מצויינים. שאלה נוספת שהופנתה כלפיו היא האם הנבחרת פייבוריטית לזכות במונדיאל בשל האינדיבידואליות של שחקניה, או בשל החיבור הקבוצתי והוא ענה - "יש שחקנים מצויינים בנבחרת וכל נבחרת אחרת הייתה מתחלפת איתנו. אני מאמין שנצליח להתחבר וניהיה משוכה קשה מאוד עבור כל נבחרת. אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר".

    היום התראיין גם דייגו ארמנדו מראדונה וכרגיל לא שקל מילים - "אם יש מישהו שחושב שהוא יותר מאושר ממני בימים האלה - צריך לזיין אותו. אני המאושר באדם". מראדונה תקף את כל מתנגדיו לנבחרת ואמר - "מי שלא מאמין בי ולא נותן לנבחרת את הקרדיט לו היא ראויה - מבחינתי הוא לא אוהד ארגנטינה והוא צריך להתבייש בעצמו. אנחנו לא צריכים את התמיכה של העיתונאים והתקשורת אלא את התמיכה של הקהל. מי שמפנה לנו עורף הוא ממש לא מעניין אותי". מראדונה מרגיש שארגנטינה מסוגלת להביא גביע עולם נוסף לארון - "אני מרגיש שאנחנו הולכים לקראת משהו גדול ואני מאוד מאמין בשחקנים האלה. האימונים ברברים ויש הרבה מאוד תשוקה בקרב השחקנים". מה בנוגע להרכב ? - תשובה לקונית משהו קיבלנו ממראדונה - "עוד לא החלטתי על ה-11 שייפתחו במשחק הראשון. יש לי 23 שחקנים מצויינים וכל אחד מהם מרגיש בכוננות לקראת חולצת ההרכב. המלחמה הזאת על דקות המשחק בריאה לכולם". לסיום דיבר מראדונה על הקמע שלו - "יש לי תמונה של שלי עם הנכד החמוד שלי והיא תמיד איתי בכיס. אני מקווה שזה יביא לנו מזל. הלוואי ויהיה כדורגלן. מה שבטוח זה שבייסבול הוא לא ישחק.


    אגב החלטתי לבדוק את ממוצע ההבקעות של חלוצי הנבחרת:
    גונזלו היגואין: 29 שערים ב-39 משחקים
    קרלוס טבז: 29 שערים ב-40 משחקים
    דייגו מיליטו: 30 שערים ב-51 משחקים
    קון אגווארו: 20 שערים ב-49 משחקים

    הטטיסטיקה של היגואין הכי טוב ושל אגווארו הכי פחות מרשימה, אבל מספרים הם לא הכל ובאגווארו יש קסם מסויים, יכולת דריבל עילאית שכזאת, כך שאני ממש לא בטוח שהוא יסופסל. לדעתי השם 'אגווארו' יותר חזק מהשם 'היגואין' כרגע וגם השם 'טבז' מוביל על החלוץ הארגנטינאי. בנוגע לדייגו מיליטו - הצמד שלו בגמר ליגת האלופות משנה את כל התמונה. מסי הוא באנקר בהרכב, למי שלא הבין, ובצדק: 47 שערים ב-53 משחקים - וואו!!!; לדעתי שלישיית ההתקפה של ארגנטינה תיהיה כזאת - מסי וטבז בצדדים ואגווארו בשפיץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/6/10
  6. שגיא Guest

    עזוב רגע את התחרות הפנימית בין החלוצים, העובדה שנבחרת מחזיקה כלכך הרבה חלוצים עם רקורד כזה אדיר הוא בלתי נתפס אפילו. מצד שני, בנבחרת עצמה לטבז למשל יש מאזן די חלש מבחינת שערים פר הופעות אבל אין ספק שמראדונה נהנה מצרות טובות מאוד בהתקפה כשלמעשה כל שחקן התקפה יכול לשחק בהרכב הראשון וזה לא יפתיע.

    אני חושב שנכון לעכשיו מיליטו הוא אולי החלוץ שנמצא בכושר הכי טוב וגם ראוי לחולצת ההרכב.
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שגיא, הכל יחסי. המאזן הלא-מרשים כביכול של טבז, הוא עדיין יותר טוב משל רוב החלוצים בעולם, בנבחרות הלאומיות שלהם.

    אליאס, מה מסתמן מהאימונים? מי יפתח? מסי, טבז וקון, או שיש עוד סיכוי שמיליטו ישתחל?

    ולגבי ההגנה: האם אין מחשבה לשחק עם שלושה בלמים ולצופף את מרכז המגרש כי גם ככה המגינים הם לא באמת מגנים. ואז אולי ג'ונאס ישחק קצת יותר למטה. סתם רעיון.
     
  8. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנשים כאן לא עוקבים אחרי נבחרת ארנגטינה. מרדונה עולה עם היגואין ומסי בהתקפה.
     
  9. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאגוארו אין שום סיכוי לפתוח.
    אין שום מצב שהוא ראוי יותר מהיגוואין\טבז\מיליטו.

    כנראה שנקבל את מסי והיגוואין במשחק הראשון,ואם זה לא ילך מראדונה המשוגע לא יחכה הרבה ויחליף את היגוואין.
     
  10. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    במשחקים האחרונים קון כמעט ולא נספר...

    אני לא מבין לפי מה אומרים פה שהוא כנראה יהיה באנקר בהרכב..אני מאוד מקווה בשבילו ובשבילי כאוהד של הנחברת שהוא יפתח כי זה שחקן שיכול לעשות גול מכלום(כמו שראינו כל כך הרבה פעמים) ומבחינת כישרון וטכניקה הוא עולה על שאר החלוצים...לשים לידו את היגאווין/מיליטו/טבז כשמאחוריהם או בצד מסי לדעתי יהיה הכי טוב
     
  11. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    קון, מסי, טבס ודי מריה - ולא צריך תמיכה מאחור.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עד לפני חודש וחצי הסתמן שהחוד למונדיאל יהיה היגוואין ומסי במערך של 4-4-2, אבל בינתיים מיליטו המשיך להצטיין ולהראות יכולת עדיפה על האח הפחות מוכשר לבית היגוואין. מול קנדה דיאגו חזר לשחק עם שלישייה קדמית שהייתה אמורה לכלול את היגוואין, טבס ומסי (שנפצע ולכן פאסטורה שיחק במקומו), באותו משחק מיליטו לא היה עדיין בארגנטינה ככה שאין לדעת מה התכנית לגביו.

    כרגע לא ברור איזה מערך מבין השניים יבחר דיאגו, אם ישחק עם שני חלוצים אז מסי יהיה אחד ומיליטו\היגוואין יצטרפו אליו להערכתי, אם ישחק עם שלוש לטבס יש יתרון בגלל הסגנון שלו... בכל מקרה הכל פתוח, באימונים אין רמזים לכלום לבינתיים.
     
  13. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע באיזה מערך מארדונה יעלה,אבל עדיף לו להתאים את השיטה לסגל ולא להפך. הכוח של ארגנטינה נמצא בחוד,ככה שעדיף להם לשחק במערך דומה לזה שבארסה שיחקה בחצי השני,כשמסי משחק מאחורי שני חלוצים (מיליטו\היגואין, טבז\אגוארו). אבל זה חלומות באספמיה,כי די מריה ישחק בשמאל,חואנס\מקסי בימין ומסי והיגואין בהתקפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/6/10
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אם המערך יהיה עם שלישייה קדמית אז לא מדובר בחלומות באסמפיה, וכמו שאמרת, אתה לא יודע באיזה מערך ישחק.

    אגב, חונאס מתורגל כמגן ימני באימונים האחרונים למקרה ומראדונה יחליט שלא לשחק עם 4 בלמים. חבל שמיצ'ו הוא מניה בטוחה אצל דיאגו, כי ניקו אוטאמנדי עם סמואל זה הציוות הכי טוב לדעתי בסגל הקיים.

    אבל הכל דיבורים ואנחנו תלויים רק במה שהצוות המקצועי מדליף\מספר, שכן אין משחקי אימון עד לפתיחת המונדיאל.
     
  15. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל אם הוא עולה עם שלושה חלוצים, נניח לצורך העניין מסי כמובן,טבז וגונזלו, אז איפה בדיוק הוא שם את די מריה? הוא לא יכול להרשות לעצמו לעלות עם שלושה חלוצים +די מריה כשמאחור יש את ורון ומסצ'רנו. זה לשחק באש.