משחקי היום הראשון: שוייץ מפסידה 1-0 לצ'כיה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י תומר22, ‏6/6/08.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    לפי הבכי של פריי הפציעה הזו גמרה לו את הטורניר אם לא יותר מזה... הוא כנראה יודע בדיוק מה קרה לו. שחקן שנפגע בצורה יחסית קלה ויודע שהוא עשו לחזור למשחק הבא לא בוכה ככה.

    אני במקום השוייצרים עובר במחצית השנייה ל4-5-1. נשמע כאילו אני מציע להם לרדת למערך הגנתי יותר, ממש לא. הם פשוט חייבים לשחרר את ברנטה מהעמדה שלו על הקו לעמדה יותר חופשית, מאחורי החלוץ, כי בלעדיו יהיה להם קשה מאוד לפרוץ את ההגנה הצ'כית. מקישור מרכזי שמורכב משני קשרים דפנסיביים לא תבוא הישועה.
     
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    הצ'כים לחלוטין לא חלשים כמו שחשבו כאן ללא צמד הכוכבים. צ'כיה היו וישארו כיחידה אחת נבחרת חזקה, ממושמעת וחזקה מספיק בהגנה כדי לעבור שלבים.
    בהתחלה הם הצליחו להדוף את הלחץ של המארחים בצורה די בטוחה, ולאחר מכן גם לקחו שליטה על המשחק. יש להם יופי של מאמן ואני אמשיך להאמין בנבחרת שלהם כגדולה וחזקה באותה מידה כמו בשנים האחרונות.
     
  3. SkiMan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/6/06
    הודעות:
    1,758
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'כיה במערך כל כך הגנתי, אותי זה לא מפתיע אני צפיתי בדיוק את סגנון המשחק שלהם ביורו הזה, פשוט מזעזע.
     
  4. MHFC Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    1,645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פריי יורד בוכה מהמגרש, כאשר כולו סובל מכאבים (ורק לפי המראה שלו אפשר לראות כמה הוא רוצה להמשיך ולשחק, אבל הכאב גדול מדי). הלוואי והוא יחזור לשחק עוד בטורניר, מה שאני למען האמת לא מאמין, הוא ירד מהדשא באמת במראה מאוד עצוב, וכנראה שבפנים גם הוא יודע שהפציעה היא משמעותית.

    בקשר למשחק, דווקא אחלה קצב ואחלה משחק היה (לא מבין למה אלון חרן מבלבל את המוח שיש משחק די רע). היו המון מצבים והזדמנויות ב-2 צידי המגרש, רק ששערים לא היו. אבל אם זה יימשך כך אני גם מאמין שהשערים יגיעו בתקווה שצ'כיה תנצח את המשחק (מאז יורו 2004, אחרי איטליה היא הנבחרת המועדפת עליי).
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מחצית לא רעה כמו שחשבו.. יש לפחות קצב, השוייצרים מין הסתם יותר דומיננטים אבל חטפו מכה רצינית עם הפציעה של פריי, איזה מסכן, מכה גדולה למארחים.
     
  6. שגיא Guest

    איזה המון מצבים? היו בקושי שני איומים על המסגרת. ושום דבר שהשאיר חותם על המחצית הזו. אני ציפיתי ליותר.

    מאמין שצ'כיה בסופו של דבר תיתן את הגול שלה. אחרי הפציעה של פריי קשה לי לראות את שוויץ מגיעים ליותר מידי הזדמנויות, שלא לדבר על לכבוש שער.
     
  7. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    כואב הלב על פריי ,אני בטוח שהוא סיים את הטורניר לצערנו.

    הסטסטיקה תשתנה בטורניר הזה ףושוויץ לא תעבור את שלב הבתיםףאני צופה למחצית שניה קצת יותר טובה מצד צ'כיה...
     
  8. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בחיי שזה אחד המשחקים המשעממים שראיתי. נחכה ונראה מה יהיה במחצית הבאה.
     
  9. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    בהתחלה עוד היה סביר אח"כ זה פשוט נהיה משעמם וחסר יצירתיות לחלוטין. המצטיין שלי עד עכשיו זה הקהל, לפחות שומעים שיש אווירה.
     
  10. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק של הצ'כים מתנהל ברובו סביב קולר. רק שהדבר נעשה באופן לא ממש מוצלח. חסר לי בנבחרת הצ'כית שחקן מהסוג של פריי, שחקן שייקח את המושכות בקישור המרכזי ויעשה קצת סדר בהנעת הכדור שמנהלת בצורה לא מאורגנת ולחוצה. יש לה חלק אחורי מצוין, הבעיה היא בקישור, או יותר נכון, שחקן 'קילרי' ומנהיג שידע לקחת המושכות.

    שוויץ משחקת לא רע. השליטה בכדור הייתה של צ'כיה, אבל דווקא המארחת היא זו שבהתקפות הבודדות הצליחה לייצר מצבי כיבוש והיציאה להתקפות שלה הייתה לא רעה בכלל.
    ללא ספק מכה קשה לנבחרת השוויצרית - פריי מהווה את הבורג המרכזי במשחק ההתקפה, רוב הכדורים עוברים דרכו ובלעדיו שוויץ תתקשה יותר לצאת להתקפות. עצוב היה לראות אותו בוכה.
     
  11. Claret&Blue Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/06
    הודעות:
    4,149
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פריי ממרר בבכי, כנראה סיים את הטורניר(סובב את הברך לפי השידור החוזר). היחיד שהגיע למשחק בצד השוויצרי, הקפטן ואחד השחקנים היותר טובים יוצא, זה לא נראה טוב לקובי קון ושוויץ.

    בארנטה אנמי מאוד, חייבים קצת אנרגיה ומרץ(שפונלנטן יוסיף) וקצת ברק(קאבאנס על הספסל יכול להוסיף).
     
  12. spurs229 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/06
    הודעות:
    5,840
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכדור הזה של היורו נורא מוזר. הוא קופץ יותר מדי, נראה קל מדי או לחילופין מנופח מדי.
     
  13. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כצפוי שוויץ פתחה חזק ועם הרבה התלהבות אך פרט לשתי בעיטות מרחוק של פריי לא הפיקה ממנה כלום. הנעת הכדור של השוויצרים מעניקה לה שליטה די אופטית במשחק, שכן אילנר ופרננדז לא מייצרים כדורי עומק ולא מאיימים ברצינות על משחק ההגנה של הצ'כים, שמתמודדים בקלות עם ההגבהות חסרות התכלית של השוויצרים. דווקא האגף הימני עם ברנהאמי וליכשטינר יותר פעיל מהשמאלי, שם בארנטה אנמי מדי וחייב לקחת יותר על עצמו במחצית השנייה, על אחת כמה וכמה כעת כשפריי לא נמצא.

    לפי התגובה שלו, נראה שהוא גמר את הטורניר. נקווה שהוא יתאושש כי הוא שחקן שכיף לראות והוא גם הדבר היחיד בנבחרת הבינונית הזו שמסוגל ליצור שער מכלום.

    הצ'כים מאוד אנמנים. בהעדרותם של רוזיצקי ונדבד אין להם שום יצירתיות בקישור, הנעת הכדור לא קיימת ושיטת המשחק של "בואו נבעט את הכדור למעלה ונקווה שקולר יעשה איתו משהו" פשוט לא עובדת, בטח שלא עם קולר הנוכחי בעל תנועת הטנק והעדינות של פיל.
    מילאן בארוש חייב להכנס במחצית השנייה. לצידו קולר איכשהוא יהפול מועיל במקום לנווד בגובה 2.02 שכן הוא יוכל להוריד לו כדורים ולמשוך בלמים שיפנו לו שטחים, ובארוש עם הבעיטה הטובה שלו והזריזות שלו יוכל להנות מול סנדרוס האיטי.

    סך הכל לא נראה שאף אחת מהנבחרות הדי מוגבלות טכנית הללו מסוגלת לייצר יותר מדי מצבים ואני חושב שאם המשחק יוכרע, זה יהיה על חודו של שער מקרי אחד.
     
  14. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חזקים הם כן, אבל לא כמו שהם היו בעבר. מסכים שיש להם מאמן מצויין.
     
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    איך כואב לי על פריי. לא רואה אותו חוזר בטורניר הזה, אולי אם שוויץ יעלו לרבע בלעדיו ואז שם הוא יחזור כמו גדול. אני מקווה בשבילו. עכשיו אני מקווה לראות דווקא את שוויץ עולה.

    מחצית עם קצב טוב, לא היו הזדמנויות ממשיות אבל בסדר.
    שתי השוערים מצטיינים, כמובן שצ'ך יותר אבל גם באנליו עושה עבודה מעולה. קולר עם מחצית רעה מאוד. הביאו לו כדור ענק(לא זוכר מי זה) והוא לא עשה עם זה כלום. תגובה נוראית. כל שחקן ממוצע מהליגה השניה בישראל מכניס כזה כדור.

    המצטיין הצ'כי הוא צ'ך, השוויצרי הוא באראמי של לאציו.