משחקי ה - 30/11: הכרעות בבתים ג' וד'. מסי ולבנדובסקי בקרב השרדות.

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2022' פורסם ע"י alexshw, ‏29/11/22.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,683
    לייקים שהתקבלו:
    15,322
    מין:
    זכר
    שימו לב למוטיב חוזר. 1999-דנמרק נותנת חמישיה לישראל עולה ליורו ומסיימת אחרונה בבית. 2021-דנמרק נותנת חמישיה לישראל עולה למונדיאל ומסיימת אחרונה בבית. מה שאני בא להגיד פה זה שישראל היא נבחרת פח.
     
    LFC-Gerrard1, Liverpool-Forever ו-oranfu אוהבים את זה.
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
  3. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,920
    לייקים שהתקבלו:
    1,090
    סקאלוני מדגים עם ההרכב לפני המשחק: יכולת הסקת מסקנות בריאה. רק מרטינז במקום אוטמנדי במרכז ההגנה ליד רומרו וזהו מעבר לזה זה קטנוני.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,978
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    זה באמת היה בגדר פשע נגד האנושות שדינו סקילה לא לפתוח עם אנזו במשחק הזה.

    השחקן הארגנטינאי הכי טוב השנה.
    טוב לראות גם את אלבארז במקום לאוטרו ולא את אלבארז באגף.
     
  5. SoD Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/08
    הודעות:
    616
    לייקים שהתקבלו:
    254
    יש לערוץ 13 גרסאת 4k כמו ל11?
     
  6. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,673
    לייקים שהתקבלו:
    1,379
    כשבעולם יהיה 200K יהיה להם 4
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,408
    לייקים שהתקבלו:
    801
    פולין בדיחה. אף אחד לא עולה. מעיפים כדורים ללבנדובסקי כאילו יש לו סיכוי לעשות משהו לבד מול כל ההגנה. הגול זה רק עניין של זמן ככה. לא יהיה פה 0-0.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,683
    לייקים שהתקבלו:
    15,322
    מין:
    זכר
    לא היה שום פנדל. שערורייה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    26,393
    לייקים שהתקבלו:
    20,024
    מה זה השטויות האלה נו?

    יש מצב שזה הפנדל שהכי שמחתי שנעצר בחיים שלי שלא קשור בליברפול.
    איזה שריקה מחורבנת זאת הייתה.
     
    שי אוהב/ת את זה.
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    16,408
    לייקים שהתקבלו:
    7,058
    איזה מביך בכלל לבדוק את זה ב-VAR.
    הכדור כבר בחצי הדרך החוצה, זה ברחבת ה-5 של השוער בו יש לו יתרון בגובה, לתת פה פנדל זה להיכנע ללחץ התקשורת לתת לארגנטינה לעלות.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,408
    לייקים שהתקבלו:
    801
    אם זה פנדל שיסגרו את הטורניר.
     
    טל. ו-oranfu אוהבים את זה.
  12. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    9,578
    לייקים שהתקבלו:
    8,548
    מין:
    זכר
    אמא שלי לא מתייחסת אלי כמו שה- VAR מתייחס למסי ורונאלדו.
     
    YYY, שי, Cup of Tea ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  13. SoD Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/08
    הודעות:
    616
    לייקים שהתקבלו:
    254
    חחחחוואט דה פאק
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,279
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    גועל נפש.
    פשוט גועל נפש.
    השיפוט החליט שהם רוצים את מסי בשלב הבא, וזהו.
     
  15. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,986
    לייקים שהתקבלו:
    5,667
    די נו.
    מה זה אמור להיות? ראיתי אלפי משחקים בחיים ולא זוכר פנדל כזה.
    אחלה שצ׳ני, עשה צדק.

    Sent from my LE2113 using Tapatalk
     
    שי, de Middenweg, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.