מ.ס אשדוד, אחי נצרת והפתח תיקוואיות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏18/7/09.

  1. שגיא Guest

    אני גם לא מבין בכלל למה הם ויתרו על אלמדון. הוא נתן עונה טובה והיה שותף מלא לעליה. בכלל אני מאוד מאוכזב מכל הסאגה הזו כיוון שהייתי בטוח שאלמדון סופסוף יוכל לשחק בליגה הראשונה ולהוכיח את עצמו ובמקום זה זרקו אותו לטובת שוער זר שרגעי השיא שלו הרבה מאחוריו ואלמדון עכשיו יושב בבית ומודה למכבי חיפה שמאפשרת לו לשמור על כושר ולהתאמן.
     
  2. El Ingeniero Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/08
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    0
    -תגידו איפה עידן מליחי? פרש?
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה שכונה,משחק אחד וכבר רוצים להעיף שוער,שימשיכו ככה הם יעשו טובה לרעננה ועכו,פשוט ביזיון.
     
  4. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    לפי דעתי, בזיון היה שאשדוד עם רביבו לא נאבקה בעונה שעברה בצמרת.
    נכון שההגנה הייתה חלשה, אבל יחד עם כל כך הרבה שחקנים כשורניים בסגל, אשדוד הייתה חייבת להיאבק בחלק העליו של הטבלה ולא בתחתית.
    עכשיו, כשאשדוד התחזקה בהגנה, אני עדיין לא רואה סיבה מדוע הקבוצה לא תיאבק בצמרת.
    ברוך דגו שחקן מעולה שעד לפני לא הרבה זמן כיכב בהרכב הפועל תל אביב, ואין סיבה שעכשיו, שרביבו פינה את מקומו על הבמה, הוא לא ירש אותה.
    בקבוצה משחקים מקרייב (החלוץ הטוב בליגה לדעתי מבחינה מקצועית יחד עם יבואה, אך טוב מנטאלית מיבואה), אוחיון, שריקי ובדש.
    וזה עוד לפני שנזכיר את וייצמן ורואש.
    אם הסגל הזה היה עומד לרשות נתניה, כבר מזמן היו מצהירים שהקבוצה בדרך למעלה.
     
  5. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ועדיין,ההגנה חלשה ושריקי ובדש חלוצים טובים אבל יש כמה קבוצות עם התקפה הרבה יותר טוב,דגו כבר הרבה מעבר לשיא וזה נראה שיש לו את כל הסיבות לא לרשת את רביבו ועוד פעם,ההגנה חלשה...
    אם תעבור 1 על 1 על הסגל של אשדוד מול הסגלים של הפועל ומכבי תל אביב,מכבי חיפה או בית"ר ירושלים תראה שיש הבדל ענק ובגלל זה לא הולכים על צמרת.
     
  6. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    אולי אתה צודק, ואולי לא. לפי דעתי אתה טועה.
    דגו בסה"כ בן 27-28, ממש לא מעבר לשיא, הבעיה שלו הייתה שהוא כנראה חשב שנתניה ואשדוד קטנות עליו אחרי שהיה שחקן משמעותי בהפועל ומכבי תל אביב, ולא התאמץ מספיק. מתיאוס, ככל הנראה, לא אהב את זה, ושיחרר אותו על אף שלא נתן לו מספיק זמן להוכיח את עצמו.
    כנראה שגם באשדוד הוא לא השקיע מספיק (בכל זאת, ירידה מהפועל לנתניה וומנה לאשדוד, שהיא בכל זאת קבוצת תחתית-מרכז טבלה, בהחלט נסיגה מאכזבת) ובקבוצה עמוסה שחקני קישור התקפי מוכשרים, הוא לא קיבל הזדמנות ממשית להרשים.
    כעת, שרביבו פינה את הבמה, זה הזמן שלו לחזור.
    הרי אשדוד חשבו כבר לשחרר אותו, ואז דגו נזכר להשקיע.
    כמו שכבר ציינתי, משחקים בקבוצה שחקנים כמו אוחיון, מקרייב, שריקי, בדש, ניר נחום, עידן שדה המוכשר, וכמובן, ברוך דגו.
    אני משוכנע שאם נתניה או אפילו במכבי תל אביב של השנה, היו שחקנים כאלה, הם היו מצהירים מזמן שהם הולכים לרוץ בצמרת וכולם היו מסכימים.
    החלק ההגנתי של אשדוד, לעומת זאת, בהחלט שווה מרכז טבלה ולא יותר.
    על אף יכולתו של רביבו, אני חושב שאשדוד התחזקה, כי אני בכל זאת מאמין שכעת דגו יוכל לתפוס את מקומו, הגיע חלוץ טוב בדמות בדש ובצד ההגנתי הקבוצה התחזקה באוזן וייצמן ורואש שעושים רושם לא רע, ואל תשכח שבכל זאת ניתן למצוא בסגל שלהם את כריסטיאן גונזאלס (בלם טוב לליגה שלנו), מאור פרץ (מגן טוב שהידרדר לצערי אצלנו) אדיר טובול ורחמים צ'וקול (גם, מגן התקפי מעולה שלא מצליח להוציא את המקסימום מעצמו).
    הגנה סבירה למרכז טבלה, התקפה ששווה מקום בצמרת. לא מספיק למקום 3-5?
    ועוד משהו ששכחתי לציין בהודעה הקודמת, בנוגע לכך שאנשים חושבים שאשדוד לא מצליחה בגלל ניהול כושל.
    עם ניהול כושל, איך אשדוד הצליחה בדיוק להביא/להשאיר/לגרום ל"צמחיתם" שחקנים ברמת מקרייב (למה הוא עוד שם!?), רביבו(שחקן מוכשר שפרץ מאוחר מדי, טעות שלו שנשאר באשדוד, אך כך הוא חיזק אותה), שריקי (פרץ באשדוד ולדעתי לא התקדפ משמעותית משום שנשאר שם), אוחיון (פרץ באשדוד וחזר אליה, על אף שיכל לשחק בקבוצות כמו מכבי והפועל תל אביב), עזרן (פרץ באשדוד), הולצמן (חלוץ ענק שעשה טעות שלא עבר לקבוצה גדולה מאשדוד) ועוד?
    לפי דעתי הבעיה בצוות המקצועי של הקבוצה.
    מזרחי מאמן טוב שמנהיג באשדוד כדורגל התקפי ומהנה (מה שהוא עשה פחות בבית"ר, ועושה כעת באשדוד עם שחקנים התקפיים מעולים ומעט מאוד לחץ) אך לא מצליח להוציא מהחשקנים שלו את המיטב.
    גם שחקנים מוכשרים כמו צ'וקול ומאוד פרץ (אומנם ההידרדרות באה בהפועל, אך כשהוא חזר לאשדוד, קבוצה שלשחקן קל להצליח בה בהרבה, ציפיתי שנראה לפחות מגן טוב לליגת העל) הוא לא קידם, ועם שחקנים כמו שיש בסגל של אשדוד ציפיתי ליותר. הסגל של אשדוד בעונה שעברה נחות מזה של בני יהודה בעונה שעברה? אני לא בטוח. כנ"ל לגבי העונה.
    לפי דעתי בן זקן מנהל את הקבוצה צורה טובה, מנחית באשדוד שחקנים מעולים מבלי להשתולל בהוצאת כספים, אך אולי נותן קרדיט רחב מדי לצוות המקצועי בראשות מזרחי, ובכך, אולי, יוצר פחות מדי לחץ ואולי אף שאננות. לא נורא, אז הפסדנו, לא קרה כלום.
    שימו לב שבשנים האחרונות עמדו על הקווים באשדוד מאמנים שלא תראו מצב שבן זקן היה מפטר רק בגלל שהקבוצה לא שיחקה טוב בכמה מחזורים, מאמנים כמו מזרחי, חזן ורביבו לכמה מחזורים.
    קרדיט למאמנים בפרט ולצוות המקצועי בכלל הוא דבר מצויין, אך עד גבול מסויים.
     
  7. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בתחילת העמוד דיברו כאן על ניהול כושל של אשדוד, ואמנם לא דיברו בהקשר של בדיקת כרטיסים צהובים ואדומים אבל אין ספק שזה נחשב לניהול כושל של הכושלים. כאמור ישראל ראש שיחק ביום ראשון האחרון נגד בני יהודה למרות שהיו לו 5 כרטיסים צהובים מהעונה שעברה במדי הכח עמידר רמת גן ועל כך אשדוד חטפה הפסד 3:0 טכני.

    אם מכבי ת"א ידעה שכחלון לא יכל לשחק במחזור הראשון נגד בני סכנין בגלל שיש לו 5 כרטיסים צהובים מהעונה שעברה במדי בני יהודה, כך גם אשדוד הייתה צריכה לדעת בנוגע לישראל ראש. זה לא חוק חדש ולא מהיום, בהנהלה היו צריכים לבדוק את זה ועכשיו הם משלמים ביוקר.
     
  8. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    מכה קשה לאחי נצרת: יקיר שינה ייעדר 6 חודשים
    http://www.one.co.il/Article/143588.html
    ---
    איתו הם היו נראים זוועה, אז בלעדיו? קשה לי לראות אותם שורדים, אם הם לא יתחזקו בינואר הם מועמדים ודאיים לירידה.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    http://www.one.co.il/Article/143594.html

    אין צל של ספק בכלל, רק הינתקות מכל דבר שקשור באיש העסקים מאיר שמיר והליכה לדף חלק ונקי תציל את הפועל פ"ת, תרים אותה למעלה ותוכל בעתיד להחזירה לצמרת הכדורגל הישראלי. יש לקבוצה הזאת קהל גדול שסובל שנים על גבי שנים בגללו ואם הם יצליחו להוציא אותו מן הקבוצה ומן הסובבים אותה הם ירוויחו את המועדון שלהם בחזרה.
     
  10. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואיזה מסכנים האוהדים(של פתח תקווה).
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני עוד זוכר את הפועל פ"ת שהיתה בצמרת בין השנים 97-99, הקבוצה שיחקה באירופה, הגיעה פעמיים למקום שני כשבעונה אחת היא פתחה את העונה עם לא פחות מ-7 נצחונות ב-7 משחקים! זו היתה באמת פאלטה שהם לא לקחו אליפות בעונה ההיא, אולי זה בגלל שהסגל שלהם שכיום מדובר על שחקנים מצויניםן אז היה מורכב מילדים, מנור חסן, זנדברג ושות'.
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    קל לי מאוד להזדהות עם מה שעובר על אוהדיה הנפלאים של הפועל פתח תקווה. קבוצה שהייתה בעבר אימפריה, שכל מה שנשאר לה היום זו כמות יפה של אוהדים ואצטדיון עלוב.
    אני מקווה מאוד שהמעבר למגרש החדש יביא לה משקיעים שיראו את פוטנציאל הקהל הגדול שיש שם ויחליטו שאולי כדאי להיכנס לקבוצה הזו.
     
  13. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    הפועל פ"ת:
    ברצלאי קיבל היום הודעה על שחרורו, כשניראון החליט להביא במקומו חלוץ זר. בתוך 48 שעות תשב הנהלת הקבוצה עם הקשר, שהגיע מוינטרטור השוויצרית, כדי להגיע להסכם על גובה הפיצוי שיקבל.

    עבירות המשמעת בהפועל פ"ת נמשכות: לאחר שלפני מספר שבועות יצאו שחקנים לבלות עד אמצע הלילה, דבר שהכעיס את המאמן, דני ניראון, החליט קובי דג'אני לא לחזור עם הקבוצה באוטובוס אחרי המשחק מול בני סכנין.
    ----
    העיקר שדני לוי אופטימי ויוצא בהצהרות שהקבוצה תסיים במקומות 1-4, לא רק שמבחינת יכולת אין סיכוי שזה יקרה, גם הניהול המאוד כושל גורם לקבוצה להתדרדר מעונה לעונה, חבל לי עליהם, זה מועדון גדול בקנה מידה ישראלי.
     
  14. רנדו Member

    הצטרף ב:
    ‏18/9/09
    הודעות:
    30
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבין ארבעת הקבוצות שציינת:

    מכבי פתח תקווה מציגה את הסגל החזק ביותר. בכלל הקבוצה הזו - לא הרבה שמים לב - מנוהלת כל כך יפה, כל כך מסודר ונכון ומעולם לא תראו אותה מדשדשת בחלק התחתון של הטבלה, ובמיוחד לא העונה.

    הפועל פתח תקווה היא בגדר תעלומה. בשנות ה-90' היתה שליטה מוחלטת של הפועל בעיר פתח תקווה. עושה רושם שלאט לאט מתהפכים שם היוצרות (וסליחה שאני לא מתלהב מה - 3-1 שלהם מול מכבי בגביע הטוטו השבוע).

    אחח... והאוהדים המבוגרים שואלים: "כרמלו מישיש, היכן אתה?" http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    מועדון ספורט אשדוד מתאפיינת לאורך השנים בהגנה מחוררת. לא הגיע הזמן שישימו על זה דגש שם? מחזקים התקפה-התקפה-התקפה ושוכחים מהגנה? אולי זה צרות של עשירים אך במשחק כדורגל צריכים גם להגן. אחרת סתם אשדוד תסיים עוד עונה עם יחס שערים של 80-80.

    מכבי אחי נצרת לא הולכת להיות הפתעה ולא נעליים. קבוצה שתיאבק על חייה בליגת העל.
    אני מאמין שגם תרד עם אחת הקבוצות: רעננה/סכנין/עכו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/09
  15. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחחח כרמלו מישיש..איזה ישן הוא..

    וכן,הבעייה העיקרית של אשדוד שהם לא שמים יותר מידי דגש על החיזוק בהגנה,מצד שני השנה הם הביאו את אוזן,יש להם שוער טוב ובלמים סבירים,בגלל זה השנה הם יהיו לדעתי קצת יותר טובים משאר השנים.