נאפולי 2012/13 :: בדרך לסקודטו לא עוצרים בפומפיי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏7/7/12.

  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    נאפולי קרובה מאוד להחתמת הקשר האחורי בן ה-18 של היידוק ספליט, יוזיפ ראדוסביץ'. ראדוסביץ' מאוד מוערך בארץ מולדתו ואף קיבל זימון לנבחרת קרואטיה לאחר שכיכב בנבחרת הנוער של המדינה. מוגדר כגאטוזו החדש, כלומר הורס משחק עם הרבה אנרגיות.

    נשמע מעניין.
     
  2. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aa1: נאפולי סגרה על השאלתו של רולאנדו, בלמה בן ה 27 של פורטו עד לסיום העונה תמורת 1 מיליון יורו. אופציית הרכישה עומדת על 7 מיליון נוספים.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מעניין. אני חושב שהייתה תקופה שהיה סביבו יותר הייפ מהיום, לדעתי יותר ממה שהרמה שלו הצדיקה, אבל יכול להתגלות כהחתמה טובה במחיר מצוין לקבוצה שרוצה להיאבק על האליפות הנוכחית. אם יתאקלם וישחק טוב, גם האופציה לא מנופחת יותר מדי.

    יש עוד שחקנים שמקושרים לנאפולי בזמן הקצר שנותר למועד ההעברות? אם כן, על אילו עמדות מדובר?
     
  4. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    נאפולי קרובה מאוד להחתמת נאינוגלאן, הבלגי המעולה של קליארי תמורת 15 מיליון יורו כבר בינואר. בעיתון שמתפרסם בסרדיניה נכתב שהדבר היחיד שחסר לעסקה זה ה-OK מצד דה לאורנטיס, מה שצפוי להגיע בהמשך היום. בכך נאפולי תשלים חלון העברות נהדר שיכלול את ארמרו, קלאיו, נאינגולאן ורולאנדו.

    נהדר לראות את נאפולי מתקבעת בצמרת עם החתמות גדולות שכאלה. אני מתחיל לחשוש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/1/13
  5. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx

     
  6. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוכנו של ג'אקומו בונאוונטורה מאטלאנטה מודה כי נאפולי מביעה התעניינות בקשר הצד הצעיר. קשר מוכשר ביותר, אבל קשה לי להאמין שנאפולי זקוקה לעוד שחקן לצד שמאל, שם כבר משחקים סוניגה וארמרו הקולומביאנים.
     
  7. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נשמע כי אאורליו דה לאורניס רוצה להמשיך ולראות את מצארי וקבאני בקבוצתו, אך איננו פוסל אפשרות של עזיבתם. באירוע ציבורי הוא נשאל על עתידם של המאמן והחלוץ המוביל שלו, ואמר:
    "אנחנו לא נאכזב את האוהדים. אם מצארי ישאר וקבאני יעזוב, אז אנחנו נבנה כאן קבוצה נהדרת. אפילו אם מצארי יעזוב, עדיין יהיה לנו סגל חזק. לא הייתי מחליף את מצארי עבור אף אחד אחר, אבל זה תלוי רק בו. מצארי יכול להחליף נשיא, אבל אני לא הייתי מחליף אותו עבור מאמן אחר. אני בחרתי אותו ועובד יחד איתו במשל שנים רבות. אם הוא מרגיש שמיצה את עצמו ומעוניין לקחת הפסקה או ללכת למקום אחר, אז זאת תהיה החלטתו." כאמור, יש לציין כי עד כה מצארי בחר לא להתייחס לעתידו עד לסיום העונה, בה גם יפוג חוזהו ועל כן עושה הרושם שהוא מעוניין לעזוב לאחר ארבע שנים בנאפולי.
    קבאני, מלך השערים של הליגה האיטלקית והשחקן היקר ביותר בליגה כיום, נקשר בחודשים האחרונים לצד שמותיהם של מועדונים בכירים באירופה כמו באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד. לא יהיה קל לשחררו מהקבוצה, אך אפילו דה לאורנטיס נשמע יותר גמיש מאשר בעבר: "קבאני יישאר משום שאני חושב שרק שני מועדונים מסוגלים לשלם את ה 70 מיליון יורו הדרושים כדי לממש את סעיף השחרור שלו".
     
  8. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לצד הדיווחים הגוברים על רצונה של ריאל מדריד להחתים את אדינסון קבאני, אמו של החלוץ התראיינה אתמול לתחנת רדיו אורוגוואית ואמרה את הדברים הבאים: "הוא אמר לי שהוא רוצה ללכת למקום אחר ולעזוב את נאפולי, אבל גם שיום אחד הוא ישמח לחזור לנאפולי. אדי לא יודע עדיין מה יקרה. נאפולי היא עיר שחיה כדורגל. ההשפעה של האנשים היא מופלאה ואני תמיד אמרתי לבני: אתה יכול ללכת לכל מקום, אך אף אחד לא יאהב אותך כמו בנאפולי".

    זאת תהיה פשוט מכה קשה לליגה אם קבאני יחליט בסופו של דבר לעזוב. עם זאת, נראה שהוא די מיצה את עצמו בנאפולי והוא נמצא בגיל וביכולת בהן הוא צריך כבר להוביל קבוצה לתארים קצת יותר משמעותיים מהגביע האיטלקי.
     
  9. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
  10. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשכיל נאפולי לעשות אם תדרוש תמורתו את אדין דז'קו. בכך לפחות שאיפותיה לסיים באחד המקומות הראשונים לא יגדעו.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,461
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אבל למה שדזקו ירצה להגיע לנאפולי ולקצץ כל כך הרבה מהשכר שלו? ישנן קבוצות שישלמו לו יותר ממה שנאפולי מסוגלת.
     
  12. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לו מה לחפש בקבוצה שהחלוצים שלה הם קבאני (מקווה להתבדות), אגוארו וטבס. שחקן ברמתו צריך לשחק ובסיטי הוא לא יקבל דקות משחק. נאפולי עשתה לעצמה שם של קבוצה מכובדת עם שאיפות בשנים האחרונות ומשום שאני לא רואה את ד\'קו עובר לאחת הגדולות של ספרד או לקבוצת צמרת באנגליה, אין שום סיבה שיסרב להגיע לנאפולי (אלא אם תגיע הצעה מפתה כספית מקבוצה רוסית). הוא אולי יצטרך להפחית בשכרו, אך עדיין לא ישתכר בנזיד עדשים.
     
  13. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
  14. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אוקיי, אז כנראה שנצטרך להשלים עם העובדה שקבאני לא ימשיך בליגה. חבל, אבל כבר שרדנו עזיבות גדולות יותר. נאפולי עם 63 מיליון יורו, תעמוד בפני הקיץ הגורלי ביותר שלה בשנים האחרונות. דה לאורנטיס יצטרך להשקיע את כל הכסף שנאפולי קיבלה עבור קבאני, ולהוסיף עוד כמה עשרות מיליונים כדי להעמיד קבוצה תחרותית באמת. ייתכן שבמצב כזה הליגה אפילו תתחזק.

    לדעתי, הסגל של נאפולי בהיעדרו של קבאני זקוק לכמה תוספות בהתקפה (לפחות שני שחקנים). שחקנים כמו סאו ומוריאל, מוכשרים אבל עם קבלות בליגה הבכירה, יהיו תוספת חשובה להתקפה. גם דיבאלה יכול להיות תוספת מעניינת ומוכשרת לא פחות. דיאמנטי יהיה תוספת כבירה. אם לצאת מגבולות איטליה - בוני הנהדר של ויטסה יכול להיות פינישר מעולה, אבל תהיה תחרות לא קטנה עליו. גרציאנו פלה עובר עונה גדולה בהולנד גם כן. מחטיריאן יכול להיות אופציה ענקית, שחקן מהרמה הגבוהה ביותר ומחליף ראוי מאוד לקבאני (הרבה יותר מפינישר).

    גם קמפנאיירו הולך לעזוב, מה שאומר שההגנה זקוקה ללפחות שני שחקנים מהרמה הכי גבוהה שיש. אם הייתי דה לאורנטיס לא הייתי מקמצן שם. בנאטיה יהיה מושלם. על אסטורי כבר דובר בחורף ביחד עם נאינגולאן, שניהם יכולים להיות חיזוק טוב. עד כמה שאני יודע, אמורבייטה מבילבאו מסיים חוזה ויכול לבוא בחינם. כמובן שיש גם את אוגבונה.

    בקישור, אינלר-האמשיק-בהראמי אמורים להיות טובים מספיק. באגפים מאג'ו וארמרו/סוניגה הם גם ככה מעולים. אבל השורה התחתונה היא שנאפולי תצטרך להשקיע הרבה כסף בקיץ, אחרת אני רואה אותם שוקעים חזרה למרכז הטבלה.
     
  15. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183