נבחרת איטליה- חלום הדאבל תם

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Nesta, ‏29/5/08.

  1. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
    הדבר האחרון שאפשר לומר על הנבחרת הזו הוא שהיא אפורה.

    העמדה היחידה בנבחרת שאני לא בטוח לגביה, ולדעתי היא הנקודה החלשה שלנו היא עמדת הבלם השני ליד קנאברו. קודם כל, על קנאברו אני סומך בעיניים עצומות מפני שבנבחרת הוא תמיד אדיר.
    אני עדיין לא יודע את מי אני מעדיף שישחק ליד פאביו (קייליני, מטראצי או בארצלי הטיפש). מבחינת היכולת ששלושתם הציגו העונה בליגה אין ספק שקייליני הוא הטוב ביותר מביניהם, אבל מעולם לא שיחק לצד קנאברו כבלם, ואילו מטראצי וברצאלי שיחקו לידו לא פעם ולא פעמיים.

    בנוגע לשאר העמדות אני רגוע.
    בשער ניצב בופון שאני מקווה שבעיות הגב לא יפריעו לו ושלא יקרה בטעות חס וחלילה אסון.
    קישור מגוון עם הרבה שחקנים יצירתיים לצד קשוחים שעושים את העבודה השחורה.
    התקפה עם שחקנים יצירתיים ולוקה טוני אחד.
     
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אני לא מאמין כרגע בקייליני לעמדה הזאת. אין לו תיאום עם קנאברו ולמרות העונה הנהדרת בליגה, אני לא משוכנע שהוא מוכן לאינטנסיביות של 90 דקות שנדרש בהן להיות עירני ומוכן ב-200% לכל מהלך. טעות אחת קטנה בליגה ויש לך את טרזגה ודל-פיירו שיעשו מהפך - טעות במשחק קריטי ביורו והנבחרת הולכת הביתה. על מטראצי אני פשוט לא סומך. לצערי הרב ברצאלי יהיה זה שיהיה הכי טוב לצד קנאברו. יכאב לי לראות אותו לובש את המדים האלה, אבל אין מה לעשות כרגע.

    בניגוד להגנה, בקישור ובהתקפה יש לנו חתיכת כאב ראש חיובי. יש לנו 5 שחקנים שילחמו על 3 מקומות במרכז השדה וכרגע פירלו נראה לי היחיד שהמקום מובטח לו. הייתי מצפה שגם לדה-רוסי יהיה מקום מובטח ושישאירו את המקום האחרון לגאטוזו/אמברוזיני/אקווילאני, אבל ככל הנראה היום בערב מול בלגיה דה-רוסי יחכה על הספסל. אני עדיין מקווה שמדובר רק בשיקול של לנסות הרכב מסויים ולא בהרצה של ההרכב הסופי.

    בהתקפה טוני הוא היחיד שיש לו מקום מובטח. השאר יצטרכו לחכות ולראות באיזה שיטה דונאדוני ישחק. אם זה יהיה 4-3-3, ההתקפה תהיה זהה לזאת שתפתח היום בערב, עם קאמורנסי ודי-נטאלה בכנפיים. במידה מסויימת יש סיכוי לראות את קסאנו פותח על חשבון די-נטאלה בכנף שמאל ואני מאמין שהשיקול העיקרי שמונע ממנו לפתוח בהרכב (על-פי הדיווחים הוא המצטיין במחנה האימונים), הוא העובדה שדי-נטאלה מותאם בצורה מושלמת למערך הזה ושהוא זה שתיפקד שם במשך כל המוקדמות. יש אפשרות לשחק 4-3-1-2 כשקסאנו, פרוטה או אפילו קאמורנזי ישחקו מאחורי טוני ודל-פיירו ודונאדוני אף הודה שאפשרי מאוד שבשלב מסויים הוא ישחק בהרכב שיכלול גם את קסאנו וגם את ADP. בכל מקרה, בוריילו וקוואליירלה די מחוץ לתמונת ההרכב והם ישמשו בעיקר כמחליפים במקרה שמישהו ייפצע (בוריילו-טוני) או שיידרש רענון (קוואל' במקום אחד משחקני הכנפיים).

    פרוטה? הוא יידחף בשלב מסויים וזאת נקודה שאני רוצה לגעת בה. יש לנו עומס בקישור ובהתקפה וצריך לנצל את זה. השחקנים מגיעים אחרי עונה ארוכה ולא הייתה להם אפילו הפסקה קטנה לאחר סיום הליגה. צריך לשלב את הרצון לגיוון טקטי שיגיע בהתאם ליריבה, עם רוטציה שהכרחית בשלב הזה של העונה. אנחנו משחקים בבית המוות ואין אף יריבה שאפשר להקל בה ראש. כל יריבה יותר קשה מהשנייה וגם בשלב הנוקאאוט במידה ונעפיל אליו, לא נשחק מול נמושות. כל משחק ידרוש מאמץ מירבי ואסור להגיע למצב שבו שחקנים יפלו מהרגליים. יש לנו סגל עמוק וצריך לנצל את כאב הראש הזה לטובתנו.


    דבר אחרון לסיום.
    לצערי אוהדים רבים לא מסוגלים להבחין בין כדורגל טוב ואיכותי לבין כדורגל "יפה". רבים חושבים שמשחקים שכונתיים שמשוחקים ללא הגנות ומשחקים שנופלים בהם הרבה שערים שנובעים מטעויות חמורות בהגנה, הם משחקים טובים. אני אישית לא רוצה לראות את זה. אם אני רוצה לראות משחקים ללא הגנות ותוצאות של 5-3, אני ארד למטה למגרש בשכונה ואני אצפה בחובבנים מוכיחים למה הם בעצם חובבנים ולא שחקני כדורגל מקצוענים. אני רוצה לראות כדורגל איכותי ואני רוצה לראות את הרמה הכי גבוהה שאפשר לצפות לה משחקנים שנמצאים בסטטוס של השחקנים שהולכים לשחק ביורו הקרוב. אני מניח שיהיו פה הרבה שישר יקפצו על ההזדמנות למתוח ביקורת על איטליה (ושאר הנבחרות) ברגע שהיא לא תנסה להתאבד ולהתקיף עם 10 שחקנים תוך כדי הפקרת ההגנה. אני מציע להתעלם. מי שעוד לא מבין שכדורגל זה לא קרקס, מקומו ככל הנראה באותם מגרשים בשכונה. שם תמצאו הרבה שחקנים שרצים קדימה בכל הזדמנות תוך כדי תהייה איך זה שלמרות כל הכישרון, הם עדיין בשכונה.


    פורצה איטליה! :aaa15:
     
  3. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    חדשות:

    הערב האזורי ישחקו את משחק הידידות האחרון שלהם לפני הבכורה בוואנקדורף האגדי והמשופץ של ברן, ביום שני נגד הולנד. המשחק בארטמיו פראנקי של פירנצה ישוחק נגד השכנים, השדים האדומים הפלמים הוואלונים, בלגיה.
    במסיבת עיתונאים היום בקוברצ'אנו {Coverciano}, מחנה האימונים של הנבחרת בפאתי פירנצה, הקומיסר הטכני של הכחולים, רוברטו דונאדוני מדבר לקראת המשחק: "אני חושב שנשחק 4-3-3 כרגיל, אנחנו רוצים להמשיך בתוכניות כמו שהם עם המערך הידוע. חשוב לתת לזה לרוץ ובעיקר המשכיות חשובה. אבל זאת לא החזרה הגנרלית, כי יש עוד שבוע וקצת עד למשחק נגד הולנד ודברים רבים יכולים לקרות, ולנו לא יהיו עוד משחקי ידידות לשחק. לגבי השאלה שלכם על האם נראה את דל פיירו וקסאנו, כן, אנחנו נראה אותם, אבל לא יודע אם על הספסל או על המגרש. בסך הכל אני מאוד מרוצה מהכושר של השניים."

    המשחק יתחיל 21:45. לא יודע אם יש שידור בערוץ ישראלי כלשהו.... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  4. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
    נצחון קליל על בלגיה 3-1. די נטאלה עם צמד וקאמורנסי עם עוד אחד. הבלגים צימקו בתוספת הזמן.
    איטליה פתחה את המשחק עם 4-3-3 כשקאמורנסי ודי נטאלה בכנפיים. אוקווילאני גם היה בהרכב והיה טוב.
    במחצית דל פיירו קסאנו נכנסו והמערך השתנה ל-4-3-1-2 כשקסאנו היה השחקן החופשי בקישור.

    המצטיין במשחק לדעתי הוא זמברוטה.

    ואיזה החמצה של בוריילו, אלוהים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/08
  5. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע, לא היית יכול לתאר את זה טוב יותר.
    אפשר לבקש אותך מההורים?!

    פשוט תגובה לתפארת. כל מילה זהב. כל הכבוד!
     
  6. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    כמו שהרוב פה ציין, החוליה החלשה של הנבחרת למרבה ההפתעה היא ההגנה. איטליה תמיד הייתה אחת הנבחרות החזקות בהגנה, אפילו החזקה ביותר. אבל בטורניר הזה, יש לי ספק גדול בכל הנוגע להגנה, קנבארו בשיאו הוא הבלם הכי טוב בעולם, אבל לצערי כרגע הוא רחוק מהשיא שלו, אך בכל זאת אפשר לסמוך עליו, כי בנבחרת זה סיפור אחר, עכשיו הבעייה העיקרית היא בעמדת הפארטנר של קנבארו, מטראצי נמצא בכושר גרוע העונה, הוא סבל מפציעה קשה מאוד, שהפריעה לו בהמשך העונה. ברצאלי בלם טוב, אך לא ברמה של קנבארו והבלמים מהסוג שלו, לכן גם עליו יש לי ספק.
    כולי תקווה שדונאדוני יבחר באיש המתאים לתפקיד הזה, כי על כל טעות קטנה אנו נשלם ביוקר.

    פורצה אצורי !
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/5/08
  7. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    לפחות על פי התקציר מאמש פירלו נראה הרבה יותר טוב מהשבועות האחרונים והוא הראה סיבות לאופטימיות כי שפירלו טוב גם יש לנו יותר מצבי הבקעה והוא מעלה את רמת המשחק שלנו כפי שקרה במונדיאל. מעבר לכך די נטאלה הבטיח כנראה את מקומו בהרכב עם הצמד ומעניין מה יעשה דונאדוני עם קאמורנסי. האם יכליל אותו או שייתן לדל פיירו/קאסנו את החולצה?
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אני רואה את קאמורנזי פותח מול הולנד. דל-פיירו בכל מקרה לא יכול לשחק בתפקיד של קאמורנזי וגם קסאנו יותר נוטה שמאלה מאשר ימינה. כל עוד קסאנו לא יתן שבוע באמת יוצא דופן באימונים, הוא יצטרך לחכות על הספסל. יש לדונאדוני שיטה, יש לו שחקנים שמתאימים לשיטה ומורגלים אליה, וכל עוד זה מצליח אין שום סיבה לשנות. כמו שאמרתי, רק משהו באמת יוצא דופן מצד השחקנים שמחכים בתור יוביל לשינוי השלישייה הקדמית.
     
  9. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי את התקציר של הניצחון האיטלקי אתמול. שער ראשון נהדר של די נטאלה (מי היה זה שבישל כמו גדול אחרי שהתעלל במגינים שלו בצד ימין?) וסה"כ נראה שהאיטלקים די מוכנים. כמו תמיד. בהחלט מועמדת בכירה לתואר.

    דרך אגב, ההחמצה של בוריילו היא אחת המזעזעות שנראו בתקופה האחרונה.
     
  10. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    המבשל היה פירלו. בכלל משחק טוב שלו שיכול להיות שנבע מהחולשה של מרכז השדה הבלגי. מקווה שזאת לא הסיבה היחידה...
     
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    לפי דעתי ההרכב כמעט סגור:

    -----------בופון-----------
    זמברוטה--X1--קנבארו--X2
    ----X3--פירלו--גאטוזו-----
    ---די נאטלה---קאמורנסי---
    -------------טוני----------

    X1: כנראה שיהיה זה דווקא ברצאלי. ראשית בשנה האחרונה של המוקדמות, בזמן שמטראצי היה פצוע, ברצאלי תפס את המשבצת לידו של הקפיטנו ועשה את תפקידו כהלכה. הוא גם פתח אתמול מול בלגיה. העניין שכאשר מטראצי בכושר מלא הוא לא רואה את ברצאאלי ממטר ולכן יכול להיות שדונאדוני יקח את הסיכון וילך על בלמה של אינטר.

    X2: זמברוטה בטוח בהרכב כמגן בכל צעד, ההתלבטות היחיד היא בין גרוסו לבין פאנוצ'י. הייתי בטוח שגרוסו זה שיפתח, אבל במשחק האימון אתמול פאנוצ'י קיבל את חולצת ההרכב והראה יכולת טובה, כך שנראה אולי שפאנוצ' בגילו המתקדם יזכה לפתוח.

    X3: כאן יש משולש של שחקנים המועמד לתפקיד וכל אחד ראוי מסיבה אחרת: אמברוסיני מילא את התפקיד ברוב משחקי המוקדמות ועשה זאת כהלכה. דה רוסי היה השחקן הטוב בליגה בעמדה זו, ואולי הוא גם הכשרוני שבהם. מצד שני, דונאדוני הפתיע כאשר פתח אתמול בעמדה זו עם אקווילאני וזה מצידו תרם לכאב ראש של המאמן האיטלקי עם יכולת לעילא ולעילא.
     
  12. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
    לדעתי בקישור דה רוסי חייב לפתוח. מבחינתי השלישייה האופטימלית היא:
    דה רוסי, פירלו וגאטוזו - שילוב של ניהול משחק, לחימה ומנהיגות. זו השלישייה החזקה ביותר שדונאדוני יכול להציב.

    בנוגע לבלמים, כנראה שדונאדוני לא סופר את מטראצי מפני שאתמול הוא נתן לקייליני ולברצאלי לשחק, ואילו למטראצי הוא לא נתן. ברצאלי היה טוב מאד אתמול ואני הייתי מציב אותו בהרכב רק בגלל שהוא מכיר את קנאברו היטב. קייליני יותר טוב ממנו, אבל חסר לו הנסיון ברמה הבינלאומית.

    עוד שחקן שהייתי רוצה לראות בהרכב הוא גרוסו שיבוא על חשבונו של פאנוצי.
    יש שתי סיבות שאני רוצה אותו בהרכב. זה יגרום לזמברוטה להיות מגן ימני ושם הוא יוכל להביא לידי ביטוי את יכולותיו ההתקפיות (מי שראה אתמול את המשחק יכל לראות איזה שינוי חל ביכולת שלו כשעבר לשחק בעמדה הימנית. רק בוריילו שהחמיץ כמו אידיוט מנע ממנו בישול נפלא).
    הסיבה השנייה שאני וצה את גרוסו היא שאני פשוט מת עליו והוא עושה את עבודתו נאמנה כשהוא לובש את חולצת הנבחרת.
     
  13. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    חבל שאיטליה לא מצאה יריבה יותר טובה מבלגיה, זה לא ממש כוחות. כאילו הם שיחקו נגד חבורת ילדים....
     
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    אם אני לא טועה, נבחרת איטליה היא היחידה שעושה רק משחק הכנה 1 לפני היורו. מצד אחד זה יכול להיות לזכותינו כי זה יתן לחלק מהשחקנים העייפים שלנו מנוחה שהם כה זקוקים לה. מצד שני עוד משחק בהחלט היה תורם לצבירת כימיה טובה יותר בין השחקנים ועוזר לדונאדוני למצוא את ההרכב היעיל ביותר.
     
  15. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אחריי שנתיים של משחקי מוקדמות, כמות מכובדת של משחקי ידידות ומשחק הכנה נוסף 10 ימים לתחילת הטורניר, אני חושב שמשחק אחד יותר או פחות לא ישפיע על הכימיה הקבוצתית.