נבחרת ישראל: אלי גוטמן המאמן, יוסי אבוקסיס עוזרו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏5/2/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טל בן-חיים הגדיר את ההגרלה בצורה הטובה ביותר:"מישהו מלמעלה כנראה נותן לנו עוד צ'אנס". לא יאומן איך קמפיין שני ברציפות אנחנו מקבלים הגרלה זהב(אני בעיקר בודק את הקבוצות מדרג 2 ודרג 4). ישראל בהחלט יכולה לקטוף את המקום השני מיוון - אני מעריך שקרואטיה תסיים ראשונה, ומהבחינה הזאת חבל אולי שלא קיבלנו נבחרת אטרקטיבית מקרואטיה, לא חייבת להיות ספרד או אנגליה, אבל גם פורטוגל והולנד היו יכולות להפוך את הבית הזה להרבה יותר מעניין. רק שלא 'נזכה' לעוד קמפיין כושל.

    הרבה תלוי בזהות המאמן שיעמוד על הקווים ואני מאוד סקרן לגבי ההחלטה. הדור הנוכחי נראה טוב מאוד ואולי סוף-סוף גם בנבחרת יהיו הצלחות או קמפיינים מעניין. הדור הנוכחי הרבה יותר טוב מהדור הקודם - זה שבא אחרי רביבו וברקוביץ.

    יש עוד כל-כך הרבה זמן עד למשחק הראשון ועד שנוכל לשרטט הרכבים ומערכים שונים. מה שברור - בהתקפה יש אינסוף אופציות ובהגנה המצב הפוך - בן-חיים בנסיגה גדולה וקינן בסדר אבל לא מצויין. בלמים כמו גרשון, בנאדו או שלח בשיאים כבר קשה למצוא בכדורגל הישראלי. אין לנו גם מגנים טובים מידי. נקווה שכיאל, נאתכו וידין יתפתחו לרמה הנדרשת ויוכלו להחזיק את האמצע, כאשר גם חשיבה על אלמוג כהן נראית נכונה מאוד. לדעתי צריך לקחת בחשבון את בוזגלו לקראת אותו קמפיין מתסמן, כי באמת יש בו משהו מיוחד ורק צריך לחכות שהוא יחזור לשירות מלאה. הייתי רוצה לראות לשם שינוי נבחרת עם שחקני התקפה טובים ויצירתיים. לא סביר שנראה נבחרת של דריבליסטים זריזים ומהירים כמו למשל שילוב של בוזגלו, שכטר, בניון ונניח בן-סהר, אבל לפחות לא לראות בנבחרת עוד שחקנים אפורים מידי.
     
  2. ertyo Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/04
    הודעות:
    579
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי טפשכצקי לוזון יחתים תוך שבועיים מאמן זר בעל שם במיליון וחצי יורו לשנה, כדי להעפיל ליורו.
     
  3. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה כיף!
    לוקה, ניקו וצ'ורלוקה! קרוטנהאם בארץ בהרכב מצומצם ועוד לראות את סרנה ועוד כמה חברה שאני ממש אוהב שם (כמו גם את ביליץ') איי סוף סוף אני אגיע למשחק של הנבחרת ולא בטעות.

    סיכוי? לא יודע לא אמרו שהגדילו את מספר הקבוצות ביורו? איך זה הולך? (סליחה אם פירסמתם פה אין לי כח לעבור על חפירות שמישהו יתמצת בבקשה)
     
  4. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב ההגרלה הנוחה ביותר שיכולנו לקבל, כנראה ללוזון יש איזה קומבינה באופ"א..

    קצת חבל לי שהתותחים הכבדים לא יגיעו לפה, הרי גם ככה לא נעלה ככל הנראה וחבל שנעבור עוד טורניר משעמם עם הזוועתון היווני וקרואטיה המצוינת אבל הלא מרגשת כמו האפשרות שיגיעו לכאן איטליה, ספרד, אנגליה, הולנד..
    מה שכן, הפעם באמת עדיף שנבוא קטנים ובלי ציפיות וננסה לצאת הסלובקיה\סלובניה של הקמפיין הזה
     
  5. RaulMadr!D Member

    הצטרף ב:
    ‏6/2/10
    הודעות:
    52
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הגדילו את המספר, הייתה הצעה שתחל רק מיורו 2016 - אין לי שמץ מה נסגר איתה.
     
  6. ertyo Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/04
    הודעות:
    579
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יהיו 24 נבחרות, אבל רק החל מ2016
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הנה הדברים של המאמן הבא של נבחרת ישראל?

    מישהו מוכן להסביר לי משהו? ברקוביץ' אומר שהנבחרת צריכה 'מישהו' שעומד מאחוריהם, מאמן והקהל. עם זה אין לי בעיה, אבל אחר כך הוא אומר:

    שלא יספרו לי סיפורים, שחקן נבחרת זה שחקן שלא צריך ללמד אותו יותר כדורגל, שלא צריכים לכוון אותו, שלא צריכים לתדרך אותו אפילו. שחקן נבחרת צריך להיות שחקן שלם שצריך להביא את האהבה והנתינה שלו לכל משחק נבחרת, ואז תאמינו לי שנגיע רחוק.

    תפסיקו כבר לדבר איתי על טקטיקות ושמקטיקות, כי את יוסי בניון אף אחד מאיתנו לא ילמד כדורגל וגם לא את טל בן חיים. השחקנים האלה עברו כבר הכל בכדורגל ומה שהם צריכים זה רק את האהבה הגדולה שתגרום להם לבוא עם חיוך ולשחק במשחקי הנבחרת, הייתי בסרט הזה.


    אז מה הוא רוצה? להיות מאמן בשביל סתם לעמוד על הקוים? הרי הם כאילו לא צריכים מאמן, אותם לא צריכים 'ללמד' דבר... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx

     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    טוב עכשיו ברצינות גלבי ההגרלה.

    קרואטיה, יוון, ישראל, לטביה, גיאורגיה ומלטה.

    סה"כ הגרלה לא רעה לנבחרת, אבל מצד שני היתה לנו הגרלה כל כך קלה במוקדמות המונדיאל (שוויץ לעומת קרואטיה) ועדיין בעטנו בדלי, מזה בעטנו? הטחנו אותו בקיר. קרואטיה הפייבוריטית למקום ראשון, הרבה יותר מיוון, ולמעשה היריבה שלנו היא יוון על המקום השני. ברור שבשביל להשיג את אחד מ-2 המקומות הראשונים צריך לקחת 18 נקודות שהם 2 נצחונות על מלטה, 2 על גיאורגיה ו-2 על לטביה. לעומת פיפ"א, באופ"א מה שקובע זה המשחקים הפנימיים בסופו של דבר ולא הפרש השערים כך שלא צריך להביס 10:0 את החלשות אלא פשוט לנצח, ובמשחקים ראש בראש לא להפסיד ואם אפשר תיקו עם שערים בחוץ ותיקו בבית זה גם בסדר כי אז אנחנו לפניהם. כל דבר שהוא לא 18 נקודות נגד לטביה, גיאורגיה (עם כל הכבוד לקוביאשווילי ודאבלשווילי) ומלטה, אין בכלל מה לדבר על לעלות. בגלל שראינו את נבחרת יוון בקמפיין הקודם שהיא באה לפה בכדי להוציא תיקו ועשתה את זה, אנחנו יודעים מה לעשות כדי לנצח אותם כי היוונים יבואו להוציא פה תיקו, הם לא יבואו בשביל לנצח, אבל הדבר הכי חשוב זה לא לתת לכיאל לשחק ביוון, כי אז יהיה סיכוי. לגבי קרואטיה, 0 מ-6 זה מתבקש, כל דבר מעבר, נגיד תודה.

    הדבר החיובי במפח הנפש הקודם הוא שזחוחים אנחנו כבר לא יכולים להגיע מול יוון ולטביה, מהסיבה הפשוטה: הם נתנו לנו בראש, ואולי זה הסיכוי הכי טוב שלנו פעם אחת לעשות מולם את העבודה, אולי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/10
  9. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    לדעתי בדבריו הוא מתכוון שצריך לתת חופש לשחקנים מנוסים ולתת להם להשפיע באופן טבעי על המשחק של הנבחרת ובלי יותר מדי הוראות עד לאיזה קו השחקן X צריך לרדת. אני גם חושב שכל מה שקשור להעמדת ההגנה, הוא ישאיר לעוזר המאמן (במידה ויתמנה למאמן) .

    אם השחקנים בכושר הטוב ביותר יזומנו וכל שחקן יעלה עם ביטחון בעצמו ובנבחרת לכר הדשא ויתן 200% כל משחק בין אם זה קרואטיה בחוץ או מלטה בבית כאילו זה המשחק שמכריע את העלייה, אף אחד לא יתלונן גם אם נסיים במקום ה-4 בסופו של דבר (מה שלא נראה לי) .
     
  10. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אז לפחות לא נעלה בדרך שקרית מקומבנת.

    ולדעתי היריבה שלנו היא ללא ספק גיאורגיה - על המקום ה-4.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,965
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    ברקו הוא חלטוריסט, ראיתם איך הוא מפרשן?
    אין לו מושג מי שחקני היריבה. מסכנים הילדים שמתאמנים אצלו.
    הבנאדם לא מתייחס לשום דבר ברצינות.
    אם רוצים להפסיד גם למלטה, אז שימנו את ברקו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/10
  12. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים עם ברקוביץ'. מאמן נבחרת לא צריך ללמד את השחקנים כדורגל, הוא צריך לזמן את השחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב בזמן נתון, הוא צריך להכין אותם בצורה הכי טובה שאפשר ליריבה, הוא צריך להחדיר בשחקנים אמונה וביטחון ולא לתרגל באימונים טקטיקות והרכבים פחדניים, הוא צריך לתת את ההרכב רק למי שהוכיח שזה מגיע לו ולא לפי מי מקומבן איתו ועם לוזון ומי לא, או בקיצור כל מה שקשטן לא עשה.

    המשימה הכי גדולה של מאמן הנבחרת הנכנס היא למשוך את הנבחרת מעבר לבינוניות הלא נגמרת שלה, לגרום לה להיראות כמו קבוצת כדורגל ולא כמו חבורה של רכיכות שעולות לדשא ברמת גן עם רגליים משקשקות. הוא צריך להיות אחד שבאמת רוצה להביא את הנבחרת למקומות שהיא לא היתה בהם 40 שנה ושגם הקהל יהנה תוך כדי, ולא אחד שדואג רק לכסות את התחת שלו בדולרים ולא אחד שקופץ אחרי 0-0 ביתי עלוב מול אנגליה. ולא, הוא לא צריך ללמד אף אחד כדורגל.
     
  13. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    לגבי מה שנאמר פה על חיפה והפועל ת"א, כמה שזה יפה ונחמד להתלונן על ה'קיפוח', זו המציאות כרגע. להוציא אולי את ברוכיאן ואולי אולי את בוזגלו, אין אף שחקן מחוץ ל-2 הקבוצות האלה שיכול להוות פקטור משמעותי בנבחרת. אפשר היה לדבר גם על תמוז בכושר שלו, אבל זו בעיה כי כרגע ישנם ארבעה חלוצים טובים ממנו. אני מצטרף גם למי שאמרו פה שלא עוד עומר גולן וקולאוטי(האחרון רק במקרה הצורך), הגיע הזמן להתבסס על החלוצים הצעירים הכ"כ המוכשרים שיש לנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/10
  14. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה לא קולאוטי? שחקן נבחרת יצא מישראל לבונדסליגה ופותח בהרכב, אז דווקא עליו לוותר? הוא לא צעיר? סה"כ בן 28, אפשר לראות את כל הצעירים יותר, קשה להם, ופה בדיוק קולאוטי נכנס, הוא בפנים ללא ספק.
     
  15. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    אנחנו מדברים על עומר גולן, יוצא מחלקת הנוער של מכבי פ"ת, הקבוצה האהודה על יו"ר ההתאחדות. אני מאוד מקווה שיאמן את הנבחרת מאמן עם ביצים שלא יקשיב לעצות של מר לוזון חור באוזון, עומר גולן לא שחקן קבוע בהרכב של קבוצה שנמצאת במקום הלפני אחרון בבלגיה, אז מי הוא לעזאזל שיקבל זימון לפני ארבייטמן (מלך השערים של הליגה) ושכטר (סגנו לבנתיים).