נבחרת ישראל: תם קמפיין מאכזב מאוד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏25/11/07.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אני לא חושב שצריך היה לזייף שום תוצאות. זה קצת מזכיר לי קטע אגדי בסדרה "כן, אדוני ראש הממשלה" כשאחת הדמויות מסבירה איך אפשר בקלות להטות תוצאות בסקר על סמך השאלות שאלה שואל לפני השאלה הכי חשובה מבחינתך. כאן זה קצת שונה, אבל שטיפת המוח שעושים - בטח באתר כמו וואן, שכל מי שנכנס לסקר שלו כבר עבר את שטיפת המוח - בוודאי תסדר את התוצאות המבוקשות.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    תמכתי בברקוביץ' לתפקיד מאמן הנבחרת אם לא ימונה מאמן זר ותישאר רק אופציה של מאמן ישראלי אבל כרגע אני עסוק בלהיגעל מהקמפיין המגעיל למינוי שלו, איכס שיילך הוא ואופירע לעזאזל.
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    אבי לוזון אמר שהוא רוצה מאמן זר, אני מוכן לשדך לו אחלה מאמן, זר מוביל בכדורגל שלנו ששיחק גם בצ'פיונס ליג, הוא קצת שמן(ממש קצת) וגם קצת(הרבה) חסר מושג וגם קצת (יותר מדיי) קובר שחקנים, אחלה מאמן זר לכדורגל אני מוכן לתת לו, רק שייקח אותו מאיתנו, אני גם מוכן לתת לו גם כסף בשביל עוגיות ובוטנים שייתן לו לאכול כדי לשכנע אותו, רק שייקח אותו מפה כבר.
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב תמיד אומרים שברקוביץ אמיתי דוגרי ולא צבוע,מבחינתי לשלוח את וואן שיעשה לך קמפיין מטורף ושאופירע תעשה לך ניקוי רקטום עם הלשון שלה זה שיא הצביעות,אז אפילו היתרון היחיד שהיה לברקו-ביץ' עד עכשיו נעלם מבחינתי,אם חשבתי שזה טוב למנות אותו אולי לעוזר,אני חושב עכשיו שזאת טעות,האגו שלו והקשרים שלו גדולים וחזקים מידי בשביל שהוא יהיה עוזר מבלי להפריע.

    כמו שכבר שנים על גבי שנים אני אומר,רק מאמן זר ולא סתם,אחד שיקבל זמן וסבלנות מצד כולם.
     
  5. צחי לייבמן Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/07
    הודעות:
    946
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השאלה היא איזה מאמן זר בכלל ירצה לאמן את נבחרת ישראל?
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    זה לא משנה אם ברקוביץ' או הידינק יאמנו עדיין לא נעלה, בגלל החוסר לויאליות של השחקנים לשים פעם אחת את כל מה שיש להם על המגרש בזמן אמת.

    אני לא מבין את ההתעקשות של לוזון למאמן זר. איזה מאמן זר ברמה הגבוהה יבוא לפה? בסוף נסתפק באיזה פיצורקה מסריח במקום למנות מאמנים ישראלים שראויים למשרה כמו שום או גוטמן.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    הייתי עכשיו מחזיר את מולר נילסן.
     
  8. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דחוף תיכנס לויקיפדיה ותקרא על פיצורקה וההישגים שלו.

    ממתי יש לך לאודרופים ושמייכלים בנבחרת?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/12/09
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    יש בארץ הרבה כשרונות. שצריכים כיוון ומאמן רציני, שיודע כדורגל אירופי.
    וכמובן צריך זמן ודרך. אבל בגלל שפשוט בארץ לא מכירים את המושגים האלה, אז כנראה שנשאר עם נבחרת דפוקה.

    מולר נילסן זה סתם דוגמה למאמן טוב שהיה כאן.
    לא רק שצריך מאמן אחד זר. את כל הנבחרות שלנו צריכים לאמן מאמנים זרים עם עוזרים ישראלים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/12/09
  10. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא צריך להביא קאפלו או ליפי כי מן הסתם הם לא יבואו,אבל אני בטוח שיש לא מעט מאמנים בינוניים עד טובים שיהיו מוכנים לאמן את נבחרת ישראל,מאמן כזה הוא לואיס פרננדז למשל שתפור על הנבחרת כי הוא כבר מכיר את הארץ.
    אני בטוח שעם בדיקה לעומק של מי שצריך אפשר למצוא כמה מועמדים ראויים שיהיו מוכנים במחיר טוב לבוא לפה.

    עומר עם הגישה שלך פשוט אז בכלל צריך לסגור את נבחרת ישראל,למה להשקיע במאמן במילא לא ייצא כלום?למה להתחיל בכלל טורנירים במילא לא ייצא כלום?

    גוטמן למרות השיפור שלו מבחינה התקפית בהפועל תל אביב הוא הימור גדול בגלל שהוא כרגע עם קבוצה גדולה על שאר הקבוצות אז הוא מרשה לעצמו לשחק התקפי,אני מאמן שברגע שהוא יגיע לנבחרת הוא יהיה קשטן/גרנט 2 ולא פיטרנו את שניהם בשביל להביא דומה להם.

    ניסינו להביא פעמיים מאמני ליגה טובים,לא הצליח,יאללה בוא ננסה עוד אופציה.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    קראתי 99 אחוז מהדברים שנכתבו אחרי שלמעשה התחלתי את הדיון פה שוב.
    כמה דברים:
    קודם כל לאלה שרוצים רוח חדשה בנבחרת. מצויין, אבל אם אני קורא דברי Avisey אני קצת חרד. מבחינתו ברקוביץ' "לא פוליטיקאי, הוא איש של העם". כעיקרון אני מסכים, אבל לדעתי הוא שוכח דבר אחד. העם הזה גם רוצה השגים. מה גם, אני לא בדיוק בטוח שהוא יותר אהוד מאוחנה...

    לברקוביץ' יש פה גדול וזה מה שמושך את אלה שאוהבים אותו (אולי אתה לא Avisey, אבל לדעתי אחרים כן). הוא גס, חסר סבלנות וכל הדברים שבעיניי מסמלים את 'הישראלי המכוער'.

    אני קראתי על המאמנים הצעירים שלטענתם כן הצליחו. איזה מאמן צעיר, חסר מנוסה, שהיא שחקן גדול הצליח? קלינסמן? הדבר היחיד שהוא עשה שהוא נתן לגרמניה 'המשעממת' פנים יותר עליזות. השגים לא הגיעו גם כשהוא פוטר בביירן מינכן. רוצים עוד שם? מרקו ואן באסטן? מניסיון אישי אני יכול להגיד שאלילי בימיי כמתבגר הפך לאיש הרבה פחות נחמד כשהוא החליט לחזור לאמן. נבחרת הולנד תחת ואן באסטן הציגה כדורגל משעמם וכשההשגים לא הגיעו הקהל הרחב הפסיק לתמוך בו. Avisey, מרקו ואן באסטן נחשב לאחד משחקני הולנד הכי גדולים ששיחקו פעם, אבל ברגע שעזב את נבחרת הולנד ואחרי זה את אייאקס 'אנשים קפצו בספונטניות למזרקות...'

    אמיר א הביא דוגמא על הגברים שברקוביץ' יכול היה בנתיים לעשות. לא רק שאני מסכים איתו אלא ברקוביץ' יכול לקחת דוגמא משני אנשים שלבטח כולם מכירים פה. הראשון הוא דני בלינד, השני הוא פרנק דה בור.
    הראשון היה מאז ותמיד מאד אהוד באייאקס ובגלל זה הוא קיבל את הג'וב כמאמן הקבוצה. הוא היה אמור להחזיר את המשחק היפה לקבוצה, הוא הכיר את המערכת מבפנים. תוצאות? אחרי עונה כבר הבין שהעניין לא עובד. איפה דני בלינד היום? הוא חזר לספסל ב'אמסטרדם ארינה', אבל מאמן ראשי הוא. הוא עוזר מאמן והוא עובד תחת מרטין יול.

    פרנק דה בור? אחד היחידים מדור שנות התשעים שהבין שהוא צריך להתחיל בקטן. הוא מאמן קבוצת נוער באייאקס ועכשיו נמצא גם בצוות של המאמן הלאומי, ברט ואן מרווייק, שיופיע בקיץ הבא בדרום אפריקה. לפני כשבועיים הוא קיבל הצעה להיות מאמן ראשי בכרונינגן, הוא דחה אותה. דה בור עושה לדעתי את הצעדים הנכונים כדי לא ליפול במלכודות של חבריו לדור הזה. כשאני רואה מה קורה ביובנטוס אני רואה בדיוק את אותו תהליך שאייאקס עברה עם דני בלינד ומרקו ואן באסטן.

    ברקוביץ' לא מבין עדיין שהוא לא קוסם, בנבחרת הוא יקבל תחתיו חבורה של 'ילדים מפונקים עם אגו לא פחות קטן משלו'. במוקדם או במאוחר נראה סכסוכים עם שחקנים יותר מנוסים ואז ברור ששום דבר חיובי יוצא מהבלאגן הזה. הבחור שתמיד אהבתי על המגרש הפך עם הפה הגדול שלו, ההתנהגות הגסה והאלימות כלפי אנשים אחרים לבן אדם אחרון שאני רוצה לראות כמאמן נבחרת ישראל. ברקוביץ' בשיאו כשחקן היה שחקן נהדר, אבל כבר אז הוא התנהג כבריון. הוא תפס באמצע המשחק באקט מכוער את הביצים של איציק זוהר (למה גבר הטרו ירצה לעשות את זה אני לא יודע...), הוא זרק כסא לכיוון עיתונאי ונדמה לי שאותו הקרבן שהיה יונתן הללי גם קיבל פעם כדור לאזור הראש. ברקוביץ' גם הסתבך עם מאמן צעיר שאימן את בנו והשתמש באלימות פיזית.

    עם כל הכבוד לברקוביץ השחקן, השחקן שאני אהבתי והערצתי בגלל משחקו, טוב לי לשמוע שלוזון לא אוהד שלו. לך תדעו אולי לוזון מפחד להעסיק מישהו יותר גס ממנו (...) כי אז הרודן הזה יהיה בסכנה, אבל מבחינה מקצועית נטו כדאי לברקוביץ' ללמוד מפרנק דה בור ולא מדייגו מראדונה...
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    זיו, מסכים איתך לגמרי, אבל בכל זאת דבר אחד. למה ישראל עם שחקניה צריכה לשאוף לשחק התקפי? נבחרות יותר גדולות ממנה לא מתביישות לגנוב נצחונות בצורה 'שפלה' אז למה כולם תמיד רוצים בארץ שהנבחרת מציגה כדורגל בסגנון 'ברזילאי'?

    יש לנו את בניון, אבל חוץ מזה אין לנו גאונים גדולים. יש לנו אוסף של שחקנים נחמדים, אבל אנחנו לא נבחרת שהולכת לשבת על שער היריב. אני לא מבין את העניין הזה? קשטן פשוט לא הביא תוצאות גם נגד נבחרות פחות טובות מאיתנו, אבל אני לעולם לא ציפיתי שנבחרת ישראל הולכת ליזום בחוץ ביוון או שווייץ? אפילו ביוון הייתי מבסוט אם היינו מנצחים עם איזה 15 דקות של כדורגל 'חיובי'.

    ברקוביץ' התחיל עכשיו קמפיין כאילו אם הוא יהיה הבוס נבחרת ישראל הולכת למעשה לקרוע את כל אירופה. על מה הדברים האלה מבוססים? ברגע שנראה אולי מתקנים יותר נורמלים בארץ אולי נוכל לגדל דור של שחקנים שמסוגלים לעשות את זה...כרגע אוהדי נבחרת ישראל צריכים להסתפק בדברים קטנים, להיות צנועים בנצחונות הגדולים שלנו ולקוות לתוצאה טובה מול נבחרות יותר טובות מאיתנו.

    העניין הוא שהמנטליות בארץ לא מאפשרת את הדברים האלה. לוזון רוצה לדעתי להביא מאמן זר כי הוא אולי חושב שמאמן זר מסוגל 'לחנך' את כולם בארץ. אולי הוא צודק, אבל דבר אחד בטוח אני לא רוצה. בשום אופן את אייל ברקוביץ' כמאמן, רק בגלל התנהגותו הייתי רוצה לראות מה הוא מסוגל לעשות בקבוצה קטנה בליגת העל. יש לו תשובה לכל דבר, לא? אם כן בוא נראה אותו מצעיד את בני יהודה לאליפות...אני לא רוצה 'להתאכזר' אליו ולתת לו קבוצה בלי שום טיפת כשרון.

    עם או בלי ברקוביץ', אוהדי הכדורגל בארץ גם צריכים להבין את הדברים שהבאתי עכשיו. נבחרת ישראל נבחרת נחמדה, אבל לא יותר. עובדה, לא ניצחנו את יוון ושווייץ...אלה היו נבחרות 'חלשות' לא? הפסדנו לא רק בגלל קשטן אלא גם בגלל השחקנים שלנו במגרש. הפסדנו כי יוסי בניון מבחינתי בנבחרת לא מגלה אותה יכולת כמו בליברפול.

    בסופו של דבר יהיה בסדר, אבל הגיע הזמן לראות את הדברים בצורה אחרת!
     
  13. סער א. Member

    הצטרף ב:
    ‏23/12/09
    הודעות:
    10
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תמיד טענתי שדור השחקנים הנוכחי פשוט לא מספיק טוב, לא מחונך וחלש מנטלית. אני כן חושב שמאמן רציני מחו"ל יכול להוציא יותר ממה שהמאמנים הישראליים (לא) מוציאים, אך לא הרבה יקפצו על ה"מציאה".
     
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    ברור שלא תוכל להביא את כוכבי האימון באירופה, אבל זה לא מה שחשוב. זה קצת מזכיר לי את הטענות שהיו נגד מכבי חיפה בטענה שהיתה צריכה לעשות יותר נגד יובה ובאיירן במצבן. אז אמנם הקבוצות האלו לא בשיאן, אבל היסודות הטמונים בהן, הדברים שהן ושחקניהם עושים אוטומטית, הם עדיין ברמה ובקצב שבישראל לא רגילים להם. גם מאמן זר - לא כל אחד, אבל המאמן הנכון - יכול להביא דברים כאלה.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לדעתי קשה להשוות בכדורגל דורות, המשחק פשוט ממשיך להתקדם ומבחינתי אין בכלל להשוות בין שחקנים כמו בניון לברקוביץ' או רביבו. החבר'ה האלה שיחקו מתי שהיו הגבלת זרים כך שאין לי מושג אם בניון בשנות התשעים היה מגיע לליברפול. בעבר כשרביבו שיחק בסלטה היו מדי פעם שמועות שברצלונה מעוניינת בו, אבל רביבו היה צריך לקחת מקום של זר. היום? לדעתי בתנאים של היום רביבו היה מועמד רציני להגיע לברצלונה.

    כן אפשר להגיד שהדור של היום יותר מפונק. הם מרוויחים יותר, הם הופכים ביתר קלות לסלברטיז וכו'. בקטע הזה לדעתי עדיף אפילו מאמן ישראלי, אבל מבחינה מקצועית ברור שמאמן בסדר גודל של מולר נילסן יכול אולי להצליח יותר.

    אני חוזר ואומר, לדעתי המפתח הוא קודם כל בגודל הציפיות. אפילו אם יביאו מחר את קאפלו, הידינק, מוריניו וכו' אני לא בטוח שנעלה למונדיאל. לשחקנים בעצמם יש גם אחריות אמיתית וכמו בכל העולם לפעמים המאמן הוא המפתח להצלחה. קשטן מבחינתי לא נקי מכשלון היעדים, אבל מבחינתי הביקורת על שחקן כמו בניון גם צריכה להשמע. בנבחרת כבר מזמן לא ראיתי את הבניון של ליברפול. אם מדברים על מנטליות לדעתי זה קודם כל בגלל העניין הזה. בליברפול הוא צריך לתת כל משחק 200 אחוז כי הרבה דקות הוא לא יקבל, בנבחרת? מבחינת כשרון נטו אין שחקן ברמה שלו, אבל לדעתי בניון מנצל את המצב הזה לרעה. אני פשוט מצפה ממנו ליותר.